به وبلاگ یا علی گفتیم و عشق آغاز شد خوش آمديد

عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
فهرست مطالب وبلاگ
پروفایل
موضوعات
مطالب مذهبی
مطالب عمومی
حوادث
جنایی پلیسی
دانشنامه مهدوییت
صلوات و بخشش گناهان
سخنان ناب
پیامکهای مذهبی
سخنان گهر بار 14 معصوم
کلام وحی
کد لوگوی مراجع و لوگوهای دیگر
موضوعات مطالب دیگر همسنگران
حمایت از خلیج همیشه فارس
زیبا ساز وبلاگ
عاقبت ترویج گناه توسط برخی از زنان
جوکهای پـَـَـ نــه پـَـَــ
پخش مستقیم شبکه های TV ایران
سایتی که عکسهای شما را به عکسهای قدیمی تبدیل میکند
دل نوشته
پخش مستقیم
دانلود خونه
عکس
شعر و ترانه و آهنگ
حدیث
داستان
مطالب مضحک و مسخره
بازی آنلاین
کدهای جاوا
شکلکهای اینترنتی
متفرقه
آپلود
جوک و اس ام اس
فرازی از وصیتنامه شهید
تبلیغ www.loxblog.com
فیلم و سریال
مطالب علمی
جوکهای دِ نـَـه دِ
مطالب آموزنده
انیمیشن
پرچم متحرک ایران عزیزمان و دیگر کشورها
کلیپ
فال و طالع بینی
به مناسبت هفته افتخار آفرین دفاع مقدس
جدیدترین های خودروی ایزان و جهان
عکسهای هنرمندان
پزشکی
تلاوت دلنشین "قرآن کریم"
آشپزی
نظامی دفاعی ایران
تروریستی
تسلیحات و ضد تسلیحات جهان
لوگوهای دوستان مسافر منتظر
عملیات بانکی
فروشگاه
پرسپولیسی ها
استقلالیها
تبلیغات شما در این سایت
بازی بازی بازی بازی بازی GAME GAME GAME GAME
قالب وبلاگ
این بخش نذر "امام علی النقی الهادی (ع) میباشد"
کد موزیک برای وبلاگ و وبسایت
اضافات

آخرین مطالب
طراح قالب

Template By: NazTarin.Com

آنچه در آسمانها و زمین است همه در دست با کفایت پروردگار دو عالم قرار دارد

 

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

استخاره آنلاین با قرآن مجید

در روایات آمده بهتر است که قبل از استخاره

سه بار سوره ي اخلاص (قل هو الله احد) را بخوانید

سپس سه مرتبه صلوات بر محمد و آل محمد بفرستید

نيت کنید و به انچه كه مايلید استخاره نمایید

دست نیاز گر پیش غیر او میکنی دراز /پل بسته ای تا بگذری از آبروی خویش


استخاره آنلاین با قرآن کریم


http://mosafermontazer.loxblog.ir//

بازی آنلاین تراوین "رایگان بازی کنید"

http://up.vatandownload.com/images/x22r4f93e5rly27ne3dt.gif

عکس
اباصالح التماس دعا هرکجا رفتی یاد ما هم باش

ختنه دردناک دختران جوان ( گزارش تصویری )

 

[تصویر: TakeDel.Com-6eded991f7.jpg]


پیرزنی ۹۱ ساله از ساکن کرد عراق می گوید : «از دست زنی که سنت نشده است غذا نمی خورم!»

پاکشان زنگنه رئیس کمیسیون زنان پارلمان کردستان عراق از مبارزه برای ممنوعیت ختنه زنان در شمال عراق و درخواست ۱۰ سال حبس برای عاملان این کار خبر می دهد. مجازاتی که بیشتر به یک خواب و خیال شبیه است تا واقعیت ، زیرا این طرح پارلمان، یک سال است که دارد خاک می خورد. چون رهبران کرد اعتقاد دارند مجلس و مسئولین حکومت نباید درگیر چنین مسائل کوچکی ! شوند

دخترانی همچون شیلان می گوید: ” اگر آنان می خواهند از دستان من غذا نخورند هرگز نخورند ، کاش این همه درد را هیچ وقت نمی کشیدم! ”

یک روشنفکر ! می گوید : ما نمی دانیم چرا این کار را انجام می دهیم اما هرگز این کار را متوقف نخواهیم کرد براى اینکه اسلام و پیرترهایمان آن را لازم می دانند .

کردستان تنها بخش شناخته شده در عراق ( و یکى از معدود مکان هاى جهان) است که ختنه زنان به طور گسترده انجام می شود . بیشتر از ۶۰ درصد زن ها در مناطق کرد نشین شمال عراق ختنه شده اند ، بر طبق یک مطالعه در یکی از مناطق کرد نشین شمال عراق ، حداقل ۹۵ درصد زنان ختنه شده اند گروه های حامی حقوق بشر این کار را نابودی روح زنان می دانند .

این عمل خشونت بر ضد زن ها است ولی متاسفانه مردمی که این عمل را انجام می دهند آن را به اسلام نسبت می دهند در حالی که روشنفکران با این عقیده مخالف هستند زیرا این عمل در بین شیعیان جهان رواج ندارد و قشر عظیمی از اهل سنت این عمل را انجام نمی دهند . غیر واقعی بودن این ادعا زمانی ثابت می شود که آن را با ختنه پسران مقایسه کنیم ، عملی که اکنون فواید آن برای سلامت و جلوگیری از عفونت ثابت شده است .

آنچه مهم است این است که این عمل تصفیه معنوى برای زن ها نیست و جامعه های مرد سالارانه و سخت گیر بر آن تاکید دارند . براستی چه زمانی مادرو پدر شیلان خواهند فهمید که او تصفیه روحی نشده است بلکه آزار روانی دیده است ؟


دل كندن اگر آسان بود فرهاد به جای كوه دل می كند...
[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 23:43 | |
پرسه پلنگ آدم خوار پس از خوردن 7 نفر در نپال

 

در یک دهکده درغرب نپال تا کنون هفت تن به دلیل حمله پلنگ کشته شده اندبه طوریکه این پلنگ در آخرین حمله خود یک دختر 14 ساله را بلعیده است. به گزارش خبرنگار مهر، بسیاری از پلنگهای نپالی دردشتهای نیمه گرمسیری در جنوب منطقه Terai و همچنین در دامنه های جنگلی این منطقه زندگی می کنند که در این مناطق درگیری این جانور با مردم به مشکل بزرگی تبدیل شده است.
در حقیقت جوامع محلی و پلیس همواره در تلاش سختی برای مهار و کنترل پلنگها در این مناطق هستند.
در تازه ترین حادثه در این منطقه یک پلنگ دختر 14 ساله ای را بلعیده است و تصور می شود این هفتمین قربانی است که این پلنگ در دو ماه گذشته در این منطقه در غرب نپال گرفته است.




برای مشاهده اندازه واقعی تصویر با ابعاد 595x397px و 59KB اینجا کلیک کنید
[تصویر: 755209_orig.jpg]


جانشین رئیس پلیس این منطقه گفته است: این دختر نوجوان که درحال هرس کردن علفهای جنگل نزدیک به منزلشان در ناحیه Baitadi در مرزهند بوده است به یکباره مورد حمله این پلنگ قرار گرفته و توسط این جانور خورده شده است.
مردم محلی جنازه این دختر را به صورت قطعه قطعه در حالی که از ناحیه گردن خورده شده بود در این منطقه جنگلی پیدا کرده اند.
گفته می شود: سه دختر جوان دیگر و یک زن باردار 35 ساله در چند هفته گذشته به همین شکل کشته شده اند که پلیس این منطقه معتقد است تمام این حوادث توسط همین پلنگ رخ داده است.
جانشین رییس پلیس این منطقه گفته است: از آنجایی که این پلنگ همچنان با قربانی گرفتن مداوم خود باعث ایجاد رعب و وحشت در میان اهالی این دهکده می شود از اداره محیط زیست این منطقه درخواست مجوز شکار این پلنگ را کرده ایم اما آنها مخالفت می کنند و می گویند قانون چنین اجازه ای را به هیچ ارگانی و به هیچ دلیلی نمی دهد.
به گفته وی، همچنین درخواست ما برای انتقال این حیوان به باغ وحش هم رد شده، بنابراین پلیس و جوامع محلی به شدت در تلاش برای مهار این جانور هستند.
البته مردم محلی ادعا کرده اند که غیر از این افراد سه نفر دیگر هم توسط این پلنگ در آن سوی مرز یعنی در بخش هندوستان این دهکده کشته شده اند.
مردم محلی در روزنامه ها اذعان کرده اند از اینکه به تنهایی در این دهکده به جایی بروند وحشت دارند واگر این پلنگ به سرعت تحت کنترل قرار نگیرد ممکن است به افراد بیشتری حمله کند و قربانیان بیشتری بگیرد.




[تصویر: 1b1e5d9f9aab353a1c7084e4f93b10f9.gif]منبع:سایت تخصصی بانوان ایران زمین
[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 23:34 | |
زني بر اثر گازگرفتگي در مشهد جان سپرد اما ....


زني بر اثر گازگرفتگي در مشهد جان سپرد اما همسر وي که با تلاش دختر ۷ ساله اش به بيمارستان رسيد در حالت کما به سر مي برد.

به گزارش خراسان، پنجشنبه شب گذشته زن و شوهر جواني که از بخاري بدون دودکش استفاده کرده بودند دچار گازگرفتگي شدند. در اين هنگام دختر ۷ ساله آنان که در اتاق ديگر مشغول بازي بود با شنيدن صداي «خرخر»، در اتاق پدر و مادرش را باز کرد و با مشاهده چهره غير عادي پدرش فريادزنان به طرف پشت حياط منزل که يک کارگاه بود دويد و گريه کنان مالک کارگاه را متوجه کرد که پدرش وضعيت غيرعادي دارد.مالک کارگاه نيز بلافاصله به منزل آنان آمد و با اورژانس تماس گرفت.

وقتي ماموران اورژانس به محل رسيدند مادر دختر مذکور به دليل گازگرفتگي جان داده بود اما آنها پدر ۳۰ ساله وي را به بيمارستان رساندند که هم اکنون در حالت کما با مرگ دست و پنجه نرم مي کند.اين گزارش حاکي است: با حضور قاضي شاکر (قاضي ويژه قتل عمد) در محل حادثه تحقيقات در اين باره آغاز و مشخص شد که زوج جوان از بخاري بدون دودکش استفاده کرده بودند.

منبع:سایت تخصصی بانوان ایران زمین

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 23:30 | |
دوشیزه های جوان همیشه داشتن برادر زیاد هم خوب نیست !!!!

دستگيري برادري كه سر خواهرش را بريد

فرمانده انتظامي شهرستان رشتخوار از دستگيري مردي به اتهام بريدن سر خواهرش در شب‌گذشته، خبر داد.

سرهنگ اويسي گفت: در پي اطلاع از خبر وقوع يك فقره قتل در روستاي «مهدي‌آباد» شهرستان رشتخوار عوامل انتظامي در محل حادثه حاضر و متوجه شدند مردي 32 ساله به دليل اختلافات خانوادگي اقدام به قتل خواهر 38 ساله‌اش كرده است.

وي افزود: طبق تحقيقات اوليه پليس متهم اقدام به بريدن سر خواهرش كرده كه وي پس از دستگيري در بازجويي‌ها انگيزه‌اش از اين اقدام را اختلافات خانوادگي بيان كرده است.

فرمانده انتظامي شهرستان رشتخوار با بيان اينكه متهم توسط پليس آگاهي دستگير شده است به ايسنا گفت: هم‌اكنون متهم تحت بازجويي است تا پس از كشف زواياي پنهان اين پرونده به دادسرا منتقل شود.
منبع: سایت تخصصی بانوان ایران زمین
[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 23:28 | |
قابل توجه اونایی که فکر میکنند خیلی واردن ... خیلی دنیا دیدن ...

کورس مرگبار در بلوار وکیل آباد مشهد

در پی وقوع یک حادثه دلخراش رانندگی در مشهد یک نفر کشته شد و 3 تن دیگر به شدت مجروح شدند.ساعت 8 شب یکشنبه سمند و پژو که از سمت وکیل آباد به طرف پارک ملت در حال حرکت بودند با یکدیگر مسابقه گذاشتند و با سرعت سرسام آوری طول بولوار را طی می کردند که در یک لحظه در حد فاصل وکیل آباد 26 و 28 کنترل خودروی سمند که 4 پسر جوان سرنشین آن بودند از دست راننده خارج شد و خودرو پس از برخورد با لبه جدول به شدت با ستون قطور تابلوهای شهری برخورد کرد. شدت حادثه به حدی بود که خودروی سمند همچون طنابی به دور ستون تابلوی شهری پیچیده و حتی بعضی از قطعات خودرو نیز از خودرو جدا شده بود.در این حادثه دلخراش متاسفانه راننده خودرو در دم کشته شد و 3 نفر دیگر به شدت مجروح شدند.

[تصویر: IMAGE634647201156120235.jpg]

رهگذران که از دیدن این صحنه وحشت زده شده بودند موضوع را به پلیس و نیروهای امدادی اطلاع دادند و از طرفی چون همه سرنشینان خودرو که بین 20 تا 25 سال سن داشتند داخل خودرو گیر افتاده بودند برای بیرون کشیدن آن ها تا زمان حضور نیروهای امدادی به تکاپو افتادند، شهروندان به سرعت 2 تن از سرنشینان را بیرون کشیدند و اما راننده که در دم فوت کرده بود همراه با دوست دیگرش که در صندلی عقب بود، لابه لای آهن پاره ها محبوس شده بود و کسی نمی توانست اقدامی انجام دهد تا آن که اولین گروه از آتش نشانان ایستگاه 5 پس از حدود 4 دقیقه از راه رسید.رضایی مدیر حوزه یک آتش نشانی مشهد گفت: امدادگران ایستگاه 5 که به محل رسیدند با دیدن صحنه درخواست نیروی کمکی کردند که دقایقی بعد گروه های آتش نشان از ایستگاه های 25 و 27 نیز سررسیدند و ضمن انجام اقدامات پیشگیری از حریق، به سرعت نسبت به برش زدن بدنه خودرو و بیرون کشیدن 2 جوان محبوس اقدام کردند که پس از حدود یک ساعت خودرو برش داده شد و راننده ای که کشته شده بود و سرنشین مجروح به بیرون انتقال داده و تحویل امدادگران اورژانس شدند.دکتر محمدرضا مهری رئیس اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی مشهد هم گفت: پس از وقوع این حادثه ناگوار 4 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده کردند که راننده خودرو فوت کرده است. وی افزود: امدادگران اورژانس سپس 3 مجروح حادثه را به بیمارستان فارابی مشهد انتقال دادند. وی عصر دیروز درباره وضعیت 3 مجروح این حادثه نیز گفت: 2 تن از مجروحان همچنان در بیمارستان فارابی بستری هستند و یک مجروح دیگر که حال وی در زمان حادثه وخیم بود از بیمارستان فارابی به بیمارستان امدادی شهید کامیاب انتقال داده شد.درباره علت بروز حادثه نیز شوریان افسر راهنمایی و رانندگی و کارشناس تصادفات به خراسان گفت: دو دستگاه خودرو پژو و سمند از سمت وکیل آباد به طرف پارک ملت در حرکت بودند و با یکدیگر کورس گذاشته بودند که در یک لحظه خودروی سمند با سبقت از سمت راست به لبه جدول حاشیه بولوار و سپس با ستون تابلوهای شهری برخوردکرد.

وی افزود: خودروی سمند در زمان وقوع حادثه حداقل حدود 130 کیلومتر سرعت داشته است. این کارشناس بخش تصادفات راهنمایی و رانندگی مشهد اضافه کرد: یک نفر از سرنشینان خودروی سمند در دم کشته شد و 3 نفر دیگر به شدت مجروح شدند.مشاهدات خبرنگار خراسان که در محل حاضر بود نیز حاکی از آن بود که قطعات خودرو در لحظه تصادف به اطراف پراکنده شده بود و خودرو به دور ستون تابلو علایم شهری پیچیده و به صورت آهن پاره ای درآمده بود.

شدت حادثه به قدری بود که قسمت موتور خودرو جدا شده و در کنار پیاده رو قرار گرفته بود. لاستیک ها نیز از خودرو جدا شده بودند و همچنین لکه های خون قسمتی از پیاده رو را رنگین کرده بود.مردم نیز در هوای سرد و استخوان سوز مشغول تماشای صحنه و فیلم برداری و عکس برداری از آن با تلفن های همراهشان بودند، به گونه ای که به گفته مدیر حوزه یک آتش نشانی مشهد، حضور مردم کار را برای امدادرسانان سخت کرده بود و بعضی ها اصلا به توصیه های پلیس و امدادگران توجهی نداشتند.حضور مردم سبب شده بود که در همان دقایق اولیه آتش نشانان به منظور متفرق کردن مردم از پلیس کمک بخواهند که بلافاصله ماموران در محل حضور یافتند و از نزدیک شدن مردم به صحنه جلوگیری کردند و خودروهای عبوری را برای عبور از بولوار هدایت می کردند. این حادثه ناگوار همچنین موجب ترافیک سنگین تا ساعت حدود 11 شب در یک طرف بولوار وکیل آباد شد.
منبع: سایت تخصصی بانوان ایران زمین
[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 23:24 | |
اینم قابل توجه ساده دلان

مردی که برای بدست آوردن خانه ، برادرش را کشت و با همسر او ازدواج کرد

حکم 10 سال حبس و تبعید به منطقه بد آب و هوای مردی که برادر خود را به خاطر اختلاف مالی به قتل رسانده بود در دیوان عالی کشور تأیید شد.

در تاریخ 10 دی‌ماه 85 زن جوانی با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران مدعی شد شوهرش از یک روز قبل از خانه خارج شده و تاکنون بازنگشته است. تحقیقات پلیس برای یافتن سرنخی از مرد گمشده به نام علی آغاز شده ولی موفق به یافتن او نشدند تا اینکه کارآگاهان متوجه ارتباط مشکوک همسر علی با برادرش شدند. جسد علی در یکی از باغ‌های انگور حوالی یافت‌آباد توسط مأموران کلانتری 153 شهرک ولیعصر کشف شد و در همین حین مأموران تحقیق متوجه شدند که برادر علی حدود 40 روز بعد، همسر علی را به عقد خود درآورده است. هر دو نفر تحت تعقیب قرار گرفتند تا اینکه ناصر توسط پلیس دستگیر شد و در اولین جلسه تحقیقات به ارتکاب قتل برادر خود با انگیزه اختلافات مالی اعتراف کرد.

با اعتراف متهم به ارتکاب قتل، قرار مجرمیت وی از سوی دادسرای جنایی تهران صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. جلسه محاکمه در فروردین ماه امسال در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی عزیزمحمدی برگزار شد. نماینده دادستان با توجه به اعلام رضایت اولیای‌دم، خواستار مجازات متهم از جنبه عمومی جرم شد.

متهم در جایگاه قرار گرفت و درباره انگیزه ارتکاب قتل گفت: از علی 6 میلیون تومان طلب داشتم که حاضر به پرداخت آن نبود. روز حادثه او را به باغ کشاندم و بعد از درگیری با چاقو به قتل رساندم. ناصر درباره ازدواج با همسر برادرش گفت: علی خانه‌اش را به نام همسرش کرده بود که من هم تصمیم گرفتم با همسرش ازدواج کنم تا بتوانم آن خانه را به دست بیاورم.

قضات دادگاه بعد از بررسی پرونده و شنیدن اظهارات متهم، او را به تحمل 10 سال حبس، 10 سال تبعید در منطقه بد آب و هوا و همچنین پرداخت دیه کامل محکوم کردند.پرونده به دیوان عالی کشور ارجاع شد که در نهایت قضات شعبه 7 دیوان عالی با بررسی پرونده و مشورت،‌ حکم صادره را تأیید کردند.
منبع:سایت تخصصی بانوان ایران زمین
[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 23:22 | |
قابل توجه خانمهای جوان یه دنده سر به هوا عاشق پیشه

خواستگارم مرا به خانه ای برد و با دوستش به من تجاوز کرد

جوان خواستگار که دختر مورد علاقه‌اش را به خانه دوستش دعوت و در دام شیطانی گرفتار کرده بود، در مشهد دستگیر شد و همدستش نیز تحت تعقیب قرار گرفت. رسیدگی به این پرونده هفته گذشته با شکایت دختر جوانی علیه 2 مرد شیطان‌صفت در دستور کار ماموران اداره آگاهی مشهد قرار گرفت. شاکی به پلیس گفت: چندی پیش، بعد از خروج از آموزشگاه نقاشی، سوار خودروی پرایدی شدم تا به خانه‌مان بروم. راننده پراید در گفت‌وگو با من، وقتی متوجه شد در زمینه نقاشی فعالیت می‌کنم، ادعا کرد او نیز به این رشته علاقه‌مند است و در رابطه با آن سوال‌هایی مطرح کرد. بعد از این ملاقات، چند بار دیگر نیز مرد راننده را نزدیک آموزشگاه نقاشی دیدم و به این ترتیب ارتباطمان شکل گرفت. پس از مدتی مرد جوان به خواستگاری‌ام آمد، اما خانواده‌ام با این وصلت مخالفت کردند. من هم از او خواستم برای همیشه فراموشم کند اما نپذیرفت و بدون اطلاع خانواده‌ام، ارتباطمان ادامه داشت. دیدن تابلوی نقاشی دردسرساز شد دختر جوان درباره روز حادثه گفت: یک روز مرد خواستگار با ادعای این‌که یکی از دوستانش در زمینه نقاشی فعالیت دارد، مرا به خانه او برد تا تابلوهای نقاشی‌اش را نشانم دهد. آن روز وقتی به خانه دوستش رفتم، او به بهانه نشان دادن تابلو‌ها، مرا به زیرزمین خانه برد. در آنجا یک لیوان نوشیدنی، به من تعارف کرد که با خوردن آن، سرم گیج رفت و بی‌هوش شدم. ساعاتی بعد در یکی از محله‌های شهر در حالی که از سوی آن دو جوان مورد آزار و اذیت قرار گرفته بودم به هوش آمدم. در پی شکایت دختر جوان، جستجو برای دستگیری 2 مرد متجاوز آغاز شد تا این که 2 روز پیش یکی از متهمان فراری (خواستگار فریبکار) در یکی از محله‌های جنوبی شهر دستگیر شد. متهم با انتقال به کلانتری در بازجویی گفت: دختر نقاش را به بهانه ازدواج فریب دادم و اعتمادش را جلب کردم. روز حادثه او را به بهانه نشان دادن نقاشی‌های دوستم به خانه‌ای بردم و پس از مسموم کردن وی، من و دوستم او را مورد آزار و اذیت قرار دادیم. بنابراین گزارش، متهم با اعتراف به ارتکاب جرم، با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی برای دستگیری دیگر متهم فراری ادامه دارد.
منبع:سایت تخصصی بانوان ایران زمین
[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 23:20 | |
تجاوز به دختر ۹ ساله در بیابان های اطراف مشهد

 

مرد شیطان صفت که دختر 9 ساله ای را قربانی نیت شوم خود کرده بود تحت تعقیب کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

راز این جنایت سیاه همزمان با شکایت پدرو مادر نیلوفر کوچولو در کلانتری 20 مشهد فاش شد. آنها در شکایت خود گفتند: امروز مردی دخترمان را در خیابان ربوده و او را در بیابان های اطراف شهر مورد آزار و اذیت قرار داده است. پس از این شکایت پرونده برای رسیدگی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. ماموران در نخستین گام به تحقیق از نیلوفر کوچولو پرداختند.

دخترک که دچار وحشت شده بود گفت: ظهر بعد از تعطیل شدن مدرسه راهی خانه مان شدم. در یک کوچه خلوت خودروی پیکانی کنارم توقف کرد و راننده آدرسی را پرسید. چند بار مسیر را به او نشان دادم اما مرد راننده متوجه نشد و خواست سوار ماشین شوم و او را راهنمایی کنم. وقتی سوار شدم او به سرعت از محل دور شد و به سمت بیابان های حاشیه شهر گریخت. مرد شیطان صفت با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و در نزدیکی مدرسه مان رها کرد.

پس از این شکایت مشخصات خودروی مرد شیطان صفت به گشتی های پلیس اعلام شد تا با مشاهده مرد تیهکار او را دستگیر کنند.
منبع:سایت تخصصی بانوان ایران زمین
[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 23:18 | |
گروگانگیری در بنیاد شهید ایلام به دلیل شکست عشقی

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام با تشریح حادثه گروگانگیری در بنیاد شهید گفت: علت این حادثه تنها یک تشابه اسمی بوده است و هیچ ارتباطی با بنده و همکارانم ندارد.

مراد روشنی در گفتگو با مهر در خصوص حادثه گروگانگیری در بنیاد شهید ایلام اظهار داشت: دوشنبه هفته گذشته در بنیاد شهید ایلام ملاقات عمومی داشتیم و به دلیل حضور ایثارگران در بنیاد شهید، اداره بسیار شلوغ شده بود. در همین روز فردی به بنده مراجعه کرد و گفت: روشنی شما هستند؟ پاسخ دادم بله؛ آن موقع احساس کردم او ایثارگر است و مشکلی دارد؛ گفت: علی پسر شماست؟ گفتم خیر؛ من دو پسر دارم به نام محمد صادق و مجتبی که هر دو متأهل هستند. او اطلاعات دیگری خواست و بنده پاسخ دادم و وقتی متوجه شد که بنده را با فرد دیگری اشتباه گرفته است، معذرت‌خواهی کرد و رفت.

روشنی افزود: متأسفانه این فرد علی‌رغم عذرخواهی که کرده بود، روز یکشنبه 23 بهمن‌ماه در حالی که یک اسلحه برنو به همراه 45 فشنگ را حمل می‌کرد، وارد بنیاد شهید می‌شود و چون بنده آن روز در اداره نبودم، 5 نفر از همکاران بنده را به گروگان می‌گیرد و با شلیک 5 گلوله سعی در ایجاد رعب و وحشت و بر هم زدن نظم عمومی در بنیاد شهید می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام خاطرنشان کرد: در طول مدت گروگانگیری، این فرد با اسلحه همکارانم را تهدید می‌کرد و وقتی بنده متوجه این موضوع شدم به صورت تلفنی با او در ارتباط بودم و سعی در هدایت و مدیریت وی داشتم تا اینکه نیروی انتظامی با تاکتیک خاصی وارد عمل شد و فرد گروگانگیر را دستگیر و گروگانها در سلامت کامل آزاد شدند.

وی گفت: این فرد که یک جوان 25 ساله است در حال حاضر در بازداشت موقت به سر می‌برد و پرونده این اقدام غیر انسانی و ضد امنیتی وی در جریان است و توسط مقامات قضایی و امنیتی ایلام در حال بررسی است.

روشنی با اشاره به انگیزه احتمالی فرد گروگانگیر اظهار داشت: بر اساس تحقیقات به عمل آمده، مشخص شد که این جوان از دختر عمویش خواستگاری کرده بود. اما چون این دختر خانم از رفتار و اخلاق وی مطلع بوده به این ازدواج رضایت نمی‌دهد و پس از مدتی بهانه‌تراشی برای دادن پاسخ منفی، خانواده‌اش به او می‌گویند پسر فردی به نام روشنی از دخترشان خواستگاری کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه نه بنده و نه همکارانم از قبل هیچگونه آشنایی نسبی، سببی و طایفه‌ای با فرد مذکور نداریم، برای بنده جای تعجب است که چرا این جوان بنده را با "روشنی" عنوان شده اشتباه گرفته است.

روشنی با گلایه از انتشار برخی اخبار نادرست در خصوص این حادثه بیان داشت: حادثه گروگانگیری و خطای مرتکب‌شده از سوی این فرد تبعات بدی را به همراه داشت که یکی از آنها تحلیلهای غیر واقعی از این حادثه و نسبت دادن علل آن به بنده و همکارانم بود؛ در حالی که این موضوع هیچ ربطی به بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام و مجموعه همکارانم و بنده ندارد و همگی ما از جمله جامعه ایثارگران ایلام شاکیان این پرونده هستیم و موضوع را تا کشف حقیقت دنبال خواهیم کرد.

وی دلیل وقوع این حادثه را برداشت نادرست از موضوع، سوء تفاهم و تشابه اسمی خواند و افزود: جامعه ایثارگری ایلام از وقوع این حادثه به شدت ناراحت هستند و درخواست رسیدگی عاجل به آن و روشن شدن اصل موضوع را دارند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام با بیان اینکه این موضوع موجب بر هم زدن امنیت مکانی شد که از قداست برخوردار است، گفت: بنده از مقامات قضایی و امنیتی درخواست دارم تا مجدانه این موضوع را پیگیری کنند و با مجازات مسببین و محرکین آن، راه تکرار این گونه حوادث را بسته تا دیگر کسی جرأت هتک حرمت به حریم ایثارگران را نداشته باشد
منبع:سایت تخصصی بانوان ایران زمین
[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 23:16 | |
کلاهبرداری با سیم‌کارت‌های سوخته

 

فردی که با فروش سیم کارت‌های سوخته از مردم کلاهبرداری می‌کرد صبح امروز توسط پلیس آگاهی آبدانان شناسایی ودستگیر شد.

پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، این فرد با تبلیغات‌های دروغین خود سیم کارت‌های سوخته را تحت عنوان شماره‌های رندبه مردم می‌فروخت.

این گزارش حاکی است: درپی وصول چندین فقره شکایت مردمی مبنی بر کلاهبرداری‌های این فرد ازآن‌ها موضوع دردستور کار پلیس آگاهی آبدانان قرار گرفت.

سرهنگ علی مهری فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان دراستان ایلام دراین باره به خبرنگار ما گفت: متهم ضمن تماس با طعمه‌های خود به آنان وعده فروش استثنایی شماره‌های رند همراه اول با قیمت مناسب می‌داد.

وی افزود: افراد مورد نظر نیز غافل از دام این کلاهبردار اقدام به خرید سیم کارت‌های او می‌کردند غافل از اینکه سیم کارت‌ها یا سوخته است ویا شارژواعتبار ریالی کافی درآن نیست.

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان خاطرنشان کرد: با تلاش چندروزه ماموران متهم شناسایی وصبح امروز دستگیر شد.

وی ادامه داد: تعداد ۶۵ عددسیم کارت همراه اول از این متهم کشف وضبط شده است که به همراه پرونده به محاکم قضایی ارجاع داده شده است.

منبع: سایت تخصصی بانوان ایران زمین

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 23:14 | |
قطعی شدن حکم قصاص دزد معتادی که پیرزنی را به آتش کشید

 

مرد معتاد که پیرزنی را به دلیل سرقت اموالش به آتش‌کشیده‌بود با قطعی شدن حکم قصاصش از سوی دیوان عالی‌کشور یک قدم دیگر به قصاص نزدیک شد.

یک سال قبل خبر دادند خانه پیرزنی تنها در شیراز آتش گرفته ‌است. وقتی آتش‌نشانان به محل رسیدند، متوجه شدند پیرزن در آتش سوخته و جان باخته، بنابراین پلیس را خبر کردند. ساعاتی بعد از آغاز تحقیقات، خانواده این پیر زن به پزشکی قانونی مراجعه و جسد را شناسایی کردند. با مشخص شدن هویت مقتول به نام زیبا، تحقیقات پلیس ادامه یافت. آثار برجای مانده در محل آتش‌سوزی نشان می‌داد این پیر زن با لباس بیرون از خانه بوده و زمانی که او به حیاط خانه وارد شده، آتش گرفته‌است. از طرفی یک ظرف آغشته به مواد محترقه کنار دیوار حیاط پیدا و ثابت شد این حریق عمدی و پیرزن قربانی جنایت شده است.

متخصصان بررسی صحنه جرم و ماموران اداره آگاهی در گزارش خود اعلام کردند که مقداری پول و طلا از خانه زیبا به سرقت رفته ‌است. بنابراین فرضیه قتل با انگیزه سرقت برای بازپرس قوت گرفت. چند روز بعد، رد جواهرات سرقت شده پیرزن از یک جواهرفروشی گرفته‌شد و از این طریق بود که ماموران موفق شدند فروشنده جواهرات که مردی معتاد به نام آرش است را بازداشت کنند.

آرش در بازجویی‌ها به قتل پیرزن اعتراف کرد و گفت: من به موادمخدر اعتیاد داشتم و اعتیادم آنقدر شدید بود که نمی‌توانستم بدون مواد زندگی کنم. پولی هم برای تامین مخدر مورد نیازم نداشتم. به همین دلیل بود که تصمیم گرفتم از خانه پیرزن سرقت کنم. روز حادثه وقتی مطمئن شدم او در خانه نیست، وارد منزلش شدم تا پول و طلا سرقت کنم. چیزهایی را که می‌خواستم برداشته‌ بودم و داشتم از حیاط بیرون می‌رفتم که در باز و زیبا وارد خانه شد. او با من درگیر شد و من چون مرد بودم زورم بیشتر بود. زن مسن را به زمین کوبیدم. می‌دانستم اگر زنده ‌بماند می‌تواند من را شناسایی کند. یک‌دفعه چشمم به یک پیت نفت افتاد آن را برداشتم و روی پیرزن ریختم و او را آتش زدم بعد با پول و طلاهایی که برداشته ‌بودم از خانه فرار کردم.

با تکمیل تحقیقات و بازسازی صحنه جرم، پرونده به شعبه دوم دادگاه کیفری‌ استان فارس فرستاده و رای بر قصاص متهم صادر شد. رای صادره مورد اعتراض متهم قرار گرفت اما این اعتراض مورد قبول واقع نشد و دیوان‌عالی‌کشور هم حکم را مورد تایید قرار داد. به این ترتیب مرد معتاد یک قدم دیگر به مرگ نزدیک و پرونده‌اش برای اجرای حکم به شعبه اجرای احکام دادسرای جنایی شیراز فرستاده شد.
[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 23:13 | |
اتوبوس راهیان نور دانش آموزی دچار سانحه شد

 

[تصویر: 503707_PhotoA.jpg]


یک دستگاه اتوبوس حامل راهیان نور دانش‏آموزی عصر امروز در محور گرمسار دچار سانحه شد.

به گزارش فارس، یک دستگاه اتوبوس حامل دختران دانش‏آموز که در قالب کاروان راهیان نور عازم مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بود، عصر امروز در محور ارتباطی گرمسار در محدوده استان سمنان دچار سانحه رانندگی شد.

مقارن با ساعت ۱۳ و ۳۶ دقیقه ظهر امروز اتوبوسی در محور گرمسار دچار حادثه واژگونی شد.

علی‏رضا رضوی‏ خبیر ادامه داد: این اتوبوس در کیلومتر ۵۰ محور گرمسار به سمنان دچار واژگونی شد.

طی این گزارش تا کنون متاسفانه دو نفر از دانش‏ آموزان دختر این کاروان در این سانحه جان باخته‏ اند.

این گزارش حاکی است: دو دانش‏ آموز دیگر نیز دچار قطعی دست شده‏ اند و بیشتر مسافران اتوبوس مذکور دچار مصدومیت شده‏ اند.

دو دانش‏ آموزی که دستانشان در این حادثه قطع شده بود، جهت درمان به تهران منتقل شدند.

فرمانده پلیس راه استان سمنان افزود: کارشناسان پلیس راه، تخطی از سرعت مطمئنه را دلیل واژگونی این اتوبوس اعلام کردند.

منبع: سایت تخصصی بانوان ایران زمین

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 23:9 | |
قاتلان ، جوانی را با چاقو کشتند و جنازه اش را سوزاندند

مردی که به قصد انتقام از دوستش، او را به بهانه یافتن گنج به دره‌های نصیرآباد شهریار برده و پس از کشتن، جسدش را سوزانده بود، همراه 3 همدست فراری‌اش دستگیر شد.

رسیدگی به این پرونده روزهای پایانی آذر امسال با شکایت مردی مبنی بر گم شدن پسر جوانش در دستورکار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی شهریار قرار گرفت. شاکی به پلیس گفت پسر جوانش برای خرید از خانه بیرون رفته و دیگر برنگشته است. در پی این موضوع، جستجو‌های پلیسی برای یافتن جوان گمشده آغاز شد تا این که ماموران هفته گذشته اطلاع یافتند آخرین بار مرد گمشده، با 4 مرد دیده شده است. از این رو، این افراد به عنوان مظنون‌های پرونده دستگیر و به پلیس آگاهی شهریار منتقل شدند. در مرحله بعدی تحقیقات مشخص شد مرد گمشده و 4 جوان بازداشت‌شده با هم دوست بوده و همیشه در قهوه‌خانه‌ای یکدیگر را ملاقات می‌کرده‌اند، اما از چندی پیش چند بار با هم مشاجره و دعوا کرده‌اند.

اعتراف به جنایت یکی از متهمان در اظهاراتش، خود را قاتل جوان گمشده معرفی و عنوان کرد، از چندی پیش من و جوان گمشده بر سر اختلاف‌هایی با هم دعوا کردیم و به خاطر کینه‌ای که از او به دل داشتم، درصدد انتقام‌گیری بودم. روز حادثه با او تماس گرفتم و با ادعای این که من و دوستانم در حفاری از دره‌های نصیرآباد شهریار چند شیء عتیقه یافته‌ایم، او را فریب داده و به پاتوقمان کشاندیم.

متهم جسد را سوزانده و دفن کرده بود
متهم با اشاره به این جنایت هولناک گفت: او به پاتوقمان آمد و به همراه من و 3 دوست دیگرم به سمت دره‌های نصیرآباد حرکت کردیم. وقتی به محل رسیدیم، خواستم کمکمان کند تا با حفاری، گنج نهفته را بیرون بیاوریم. در این هنگام با ضربات چاقو او را کشتم. ابتدا جسد را به کمک دوستانم به بالای دره آوردیم و پس از سوزاندن، بقایای جسد سوخته را همان جا دفن کردیم.در پی این اعتراف تکان‌دهنده، 3 همدست متهم نیز گفته‌های او را تایید کردند. ماموران با انتقال متهم به محل دفن جسد، جمجمه و بقایای جسد سوخته را در حالی که سگ‌های ولگرد بخش‌هایی از آن را خورده بودند، کشف و به پزشکی قانونی منتقل کردند.
منبع:سایت تخصصی بانوان ایران زمین
[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 22:46 | |
زيبايي هاي باور نكردني كوير در قالب تصوير
[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 16:15 | |
عكس هاي با كيفيت و زيبا ازطبيعت



[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 14:14 | |
گردشگری: ماسوله، نگین شمال ایران!
بی شک ماسوله یکی از زیباترین روستاهای کوهپایه ای در ایران است. هرچند در تقسیم بندی های جدید وزارت کشور ماسوله به عنوان شهر شناخته می شود اما یقیناً با جمعیتی در حدود ششصد نفر، نمی توان آن را شهر نامید. به همین دلیل در این مقاله ترجیح داده می شود به جای استفاه از واژه های شهر یا روستا، صرفاً از "ماسوله" نام برده شود.
 
ایران ایرانیها : بی شک ماسوله یکی از زیباترین روستاهای کوهپایه ای در ایران است. هرچند در تقسیم بندی های جدید وزارت کشور ماسوله به عنوان شهر شناخته می شود اما یقیناً با جمعیتی در حدود ششصد نفر، نمی توان آن را شهر نامید. به همین دلیل در این مقاله ترجیح داده می شود به جای استفاه از واژه های شهر یا روستا، صرفاً از "ماسوله" نام برده شود.
 




منبع: برترینها

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 23:28 | |
جنگل های رویایی از سراسر جهان / عکس

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 21:30 | |
درمان سردردهاي زنانه
 
سردردهاهر يك علائم و نشانه‌هاي مختلف و منحصربه‌فردي دارند. گاهي سردردها به‌دليل خستگي زياد، فشار عصبي، گرسنگي و تشنگي در افراد به‌وجود مي‌آيند.
 



برترین ها: 

سردردهاهر يك علائم و نشانه‌هاي مختلف و منحصربه‌فردي دارند. گاهي سردردها به‌دليل خستگي زياد، فشار عصبي، گرسنگي و تشنگي در افراد به‌وجود مي‌آيند. گاهي بيماري‌هاي داخلي از قبيل ابتلا به بيماري‌هاي گوارشي، كليوي يا حتي يبوست مزمن موجب بروز آن‌ها در بيمار مي‌شود و گاهي فشارهاي عصبي ناشي از كار روزانه يا تنش‌هاي زندگي سردرد را به بيمار تحميل مي‌كند. خوشبختانه درمانگران طب سوزني چين روش‌هاي درماني موثري براي درمان انواع سردردها، كنترل آن‌ها و تسكين دردهاي ناشي از آن سراغ دارند كه علاوه بر بهبود و تسكين درد به بهبود عملكرد بسياري از درمان‌هاي دروني و تنظيم انرژي در بدن منجر مي‌شود. دكتر فرهاد صبري، متخصص طب سوزني و عضو انجمن درد ايالت متحده در اين باره توضيحات بيشتري را با شما در ميان مي‌گذارد.





    رابطه ضعف چشم و سردرد

بسياري از افرادي كه به اختلال‌هاي چشمي از قبيل نزديك‌بيني مبتلا هستند، ممكن است سردردهايي را در طول ماه تجربه كنند. به اين معنا كه افرادي كه دچار اختلال در ناحيه چشم هستند و بينايي آن‌ها تحت‌تاثير اين اختلال قرار گرفته درصورتي كه براي درمان اقدام نكنند به‌دليل كشش‌هايي كه در ماهيچه‌هاي اطراف چشم آن‌ها به‌منظور تطبيق ديد ايجاد مي‌شود، دچار سردرد مي‌شوند. اين نوع سردردها نيز از جمله سردردهايي است كه با كمك طب سوزني و دريافت سوزن در نواحي خاص قابل درمان است، اما افراد مبتلا به اين نوع سردرد بايد دقت داشته باشند كه علاوه بر دريافت سوزن و درمان بيماري خود لازم است براي درمان اختلال و بيماري چشم خود نيز اقدام كنند.





آيا سردرد شما ميگرن است؟

سردردها نشانه‌هاي مختلفي دارند. با شناسايي و بررسي حالت و ويژگي‌هاي سردرد مي‌توان به‌راحتي نوع آن را شناسايي كرد. تنها بايد مراقب بود كه هر سردردي را با ميگرن اشتباه نگرفت. ميگرن و دردهاي ناشي از آن در نصف سر ايجاد مي‌شود. اين سردردها يا در سمت راست يا در سمت چپ سر ديده مي‌شوند و معمولا با تهوع، استفراغ و اختلال بينايي در افراد همراه است. مبتلايان به سردردهاي ناشي از ميگرن گاهي از بروز لكه‌هايي روشن جلوي چشمان‌شان و افزايش ميزان ضربان قلب خود شكايت مي‌كنند. اين افراد در مواردي كه ميزان سردردهاي آن‌ها شديد و پيشرفته است غالبا دچار خشكي دهان، عرق سرد، گيجي، اختلال در تكلم نيز مي‌شوند. گاهي ممكن است دود سيگار يا نور يا عصبانيت موجب افزايش سردرد و تحريك آن‌ها شود. درمانگران طب سوزني غالبا با يك دوره درماني 3 مرحله‌اي مي‌توانند اين بيماري را در بدن بيمار درمان يا كنترل كنند. تنها كافي است بيمار يك روز درميان به مطب مراجعه كرده و در نقاط خاصي سوزن دريافت كند.





سردرد افراد پرمشغله

سردردهاي كششي يكي از انواع سردرد‌هاست. اين نوع سردرد كه به همراه انقباض‌ها و اسپاسم‌هاي عضلاني است غالبا در پشت سر بيمار ايجاد  شده و  معمولا پس از يك روز كاري شلوغ و پراسترس در برخي از افراد شاغل ديده مي‌شود. حتي در مواردي مشاهده شده كه اين نوع سردردها به‌دليل كشش عضلات گردن از پشت‌سر تا عضلات ناحيه پس گردن ادامه مي‌يابد و درد تا اين ناحيه نيز ادامه مي‌يابد. درمانگران طب سوزني براي درمان اين نوع سردرد تكنيك‌هاي موثري دارند كه مي‌توانند علاوه بر درمان اين نوع سردردها به كنترل و پيشگيري از بروز آن‌ها در بيمار كمك كنند.





از سردردهاي عروقي چه‌مي‌دانيد؟

يكي ديگر از سردردهاي رايج ميان مردم، سردردهاي عروقي است. اين نوع سردردها به‌دليل گشاد شدن  شريان جمجمه در افراد ديده مي‌شود. ميگرن يكي از انواع سردردهاي عروقي است كه به‌علت گشاد و تنگ شدن متناوب عروق سر در افراد مبتلا به اين بيماري ديده مي‌شود. در اين نوع از سردرد به‌دليل بروز اختلال در ميزان هيستامين و سروتونين خون، سردردهايي براي بيمار به‌وجود مي‌آيد كه خوشبختانه اين نوع سردردها نيز در طب سوزني قابل درمان و كنترل است.





كدام سردرد را شوخي نگيريد؟

برخي از سردردها وجود دارند كه از جمله سردردهاي نادر و پرخطر محسوب مي‌شوند كه ابتلا به آن‌ها با خطرهاي جدي براي بيمار همراه است. مننژيت و ورم مغز از جمله عواملي است كه موجب بروز اين نوع سردردها در بيمار مي‌شود و اگر بيمار به راحتي و بدون توجه به علائم اين نوع سردرد از كنار آن عبور كند، ممكن است در مدت زمان كوتاهي با اختلال‌هاي جدي در مسير زندگي روبه‌رو شود. از اين‌رو بايد علت بروز سردردها همواره براي ما مشخص باشد. تهوع، استفراغ و تحرك نداشتن گردن به سمت جلو يا عقب از جمله علائم ابتلا به سردرد ناشي از مننژيت است. در اين حالت بيمار به‌دليل بروز عفونت در ناحيه سر قادر نيست گردنش را به سمت جلو يا عقب حركت دهد. علاوه بر اين ابتلا به سينوزيت نيز يكي ديگر از علائم ابتلا به سردرد است. اين نوع سردرد با التهاب در ناحيه چشم، گوش و بيني بيمار همراه است.





    سردرد ناشي از اسپاسم عضلات

اين نوع سردرد كه به‌طور كلي منشا عصبي و رواني دارد به‌دليل بروز فشارهاي عصبي و اختلال‌هاي جسماني از قبيل شيوه نادرست نشستن در بدن به‌وجود مي‌آيد. يكي از مشهورترين عوارض ناشي از اين سردرد اسپاسم‌هاي عضلاني گردن و درد اين ناحيه است. علاوه بر تنش‌ها و استرس‌هاي روحي، شيوه نادرست نشستن پشت فرمان ماشين، شيوه نادرست نشستن پشت ميز و استفاده غلط از كامپيوتر از ديگر مواردي است كه به بروز اين نوع سردرد كمك مي‌كند. درمانگران طب سوزني با كمك سوزن‌ها و ايجاد تعادل در سيستم بدن و متعادل نگه داشتن انرژي در كبد و كليه به درمان اين گروه از بيماري‌ها كمك مي‌كنند.





    اين سردرد را با ميگرن اشتباه نگيريد

سردرد كلاستر از ديگر سردردهاي شايع ميان افراد بزرگسال است كه به سردردهاي  خوشه‌اي مشهور است. بسياري از بيماران مبتلا به اين سردرد به دليل تشابه ويژگي‌هاي اين سردرد با ميگرن به اشتباه آن را ميگرن مي‌نامند. درحالي‌كه اين سردرد تفاوت‌هاي زيادي با ميگرن دارد. اين سردردها كه معمولا در ساعات پاياني روز و پيش از خواب سراغ افراد مي‌آيد گاهي در پي كشيدن يك نخ سيگار نيز در افراد ديده مي‌شود. سردرد كلاستر نيز همانند سردردهاي ناشي از ميگرن به‌صورت يكطرفه در سر ديده مي‌شود اما برعكس ميگرن كه در هر ساعتي از روز نمايان مي‌شود، اين سردردها تنها در ساعات شبانه عود مي‌كنند و با اشك‌ريزي، گرفتگي بيني و التهاب مجاري تنفسي در يك سوي سر همراه است. خوشبختانه درمانگران طب سوزني براي درمان و تسكين اين نوع سردرد نيز راه‌حل‌هايي دارند و قادرند با كمك سوزن‌هاي يك‌بار مصرف خود بيمار را براي هميشه يا براي مدت‌هاي طولاني از اين بيماري رها كنند.






 
    سردرد از ديدگاه طب سوزني چين

درمانگران طب سنتي چين براي ابتلا به سردرد 2 علت را مي‌شناسند. آن‌ها از يك‌سو فعاليت شديد انرژي يانگ در كبد را يكي از شايع‌ترين دلايل ابتلا به سردرد ذكر مي‌كنند. از ميان سردردهاي ناشي از فعاليت شديد انرژي در كبد مي‌توان به بيماري ميگرن و سردردهاي ناشي از آن اشاره كرد. افرادي كه از سردردهاي ناشي از فعاليت انرژي در كبد رنج مي‌برند، معمولا افرادي هستند كه از هواي سرد لذت مي‌برند زيرا در حالت عادي اين افراد احساس گرما دارند. رنگ زبان اين افراد قرمز است و اصولا اين افراد تحت عنوان افراد عصبي و زودجوش معروف هستند. از ديگر علائم اين بيماران به ابتلا به تهوع، استفراغ، سردردهاي يكطرفه، اختلالات بيناني و بيزاري از نور مي‌توان اشاره كرد. يكي ديگر از علت‌هاي ابتلا به اين نوع سردرد از نگاه درمانگران طب سوزني چين كاهش انرژي يين در اندام كليه است. در اين حالت بيمار عكس حالت قبلي را دارد، يعني نسبت به سرما حساس است و در عوض گرما را دوست دارد. در اين شرايط بيمار زبان رنگ پريده و نبض نخي دارد. در اين حالت درمانگر طب سوزني با كمك سوزن‌ها به تنظيم ميزان جريان يين در كليه‌ها كمك مي‌كند.






 
    اين توصيه‌ها را  جدي بگيريد


اگر تصميم داريد از طب سوزني براي درمان استفاده كنيد بهتر است نكات زير را با دقت مطالعه كنيد و آن‌ها را به خاطر بسپاريد.

  افراد مبتلا به فشار خون كه داروهاي فشار خون مصرف مي‌كنند لازم است پزشك طب سوزني خود را در جريان اين امر قرار دهند.

  افرادي كه داروهاي ضد‌انعقاد خون مصرف مي‌كنند و بيماران قلبي نيز متخصص طب سوزني را حتما مطلع كنند. مصرف داروهاي ضدانعقاد خون ممكن است موجب بروز خونريزي‌هاي گسترده زيرجلدي و بروز كبودي در بدن ‌شود كه برطرف كردن آن‌ها مستلزم مرور زمان است.

  به خانم‌هاي باردار توصيه مي‌شود در مدت بارداري به طب سوزني مراجعه نكنند زيرا ممكن است استفاده از طب سوزني موجب بروز سوءتغذيه در مادر يا جنين شود.

 مادراني كه به كودكان‌شان شير مي‌دهند بهتر است در 5 ماهه اول شيردهي به متخصص طب سوزني مراجعه نكنند و پس از اين دوره درصورتي كه غذاي كمكي كودك را شروع كردند، مي‌توانند با تحت‌نظر گرفتن كودك از سوي پزشك به متخصص طب سوزني مراجعه كنند.

  حتما به مراكزي مراجعه كنند كه از سوزن‌هاي يك‌بار مصرف استفاده مي‌كنند. سوزن‌هايي كه يك‌بار مصرف نيستند به‌دليل اين‌كه دائم ضدعفوني مي‌شوند روكش خود را از دست مي‌دهند و از دست رفتن اين روكش به بروز درد هنگام فرو كردن سوزن در بدن مي‌انجامد، ضمن اين‌كه استفاده از سوزن‌هاي يك‌بار مصرف خيال متخصص و بيمار را از انتقال هر نوع عفونتي آسوده مي‌كند.

منبع: برترینها

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 21:27 | |
هات‌‌چاكلت خــانگي
 
شكلات را از ميوه درخت كاكائو تهيه مي‌كنند. ميوه‌هاي كاكائو روي تنه درخت كاكائو رشد مي‌كنند و به شكل خربزه هستند. وقتي كه ميوه را شكاف دهيد، دانه‌هاي كاكائو را درون آن خواهيد يافت
 



برترین ها: 

كاكائو قرن‌هاست كه مورد استفاده انسان قرار گرفته است. در پورتواسكون ديوار در هندوراس، جام‌هايي متعلق به 110سال قبل از ميلاد مسيح يافت‌شده كه در آن‌ها اثراتي از كاكائو مشاهده شده و اين‌ اولين گواه استفاده  از كاكائو كه تاامروز يافت شده است. افراد قبيله ماياها نيز از كاكائو استفاده زيادي مي‌كردند. آن‌ها دانه‌هاي داخل ميوه كاكائو را به‌صورت خمير در مي‌آوردند و آن را با آب، بلغور و فلفل مخلوط مي‌كردند و مي‌نوشيدند. بعد از ورود اين نوشيدني در قرن 16 ميلادي به اروپا به‌تدريج محبوبيت خود را به‌دست آورد اما بر عكس در دسترس بودن كاكائو در بين ماياها، در اروپا كاكائو و بعدها شكلات تا ساليان سال فقط در دسترس خانواده‌هاي سلطنتي و اشراف بود. نوشيدني كاكائو در طول زمان توسط اروپاييان تغيير يافت و به جاي فلفل به آن شكر اضافه شد و در آن از وانيل، دارچين و ديگر ادويه‌ها استفاده مي‌كردند. امروزه شكلات در سراسر دنيا سرو مي‌شود و همه مردم از هر طبقه اجتماعي مي‌توانند از خوردن آن لذت ببرند، هر چند كه قيمت آن بسته به درصد خلوص و فرمول تهيه آن، متغير است؛ شكلات عموما براي لذت بردن از طعم آن خورده مي‌شود ولي در عين حال فوايد بسياري براي سلامت دارد چون محتوي مقدار زيادي آنتي‌اكسيدان است كه ريسك بيماري قلبي را كاهش مي‌دهد. البته بايد توجه داشت، شكلات نيز مانند هر خوراكي ديگري بايد به مقدار كافي مصرف شود. به خاطر سطوح بالاي كالري، چربي اشباع شده و شكر، مصرف زياد شكلات باعث چاقي شده و مشكلاتي نيز براي دندان‌ها به‌وجود مي‌آورد.





محبوب‌ترين نوشيدني شكلاتي

نوشيدني كه دهه‌هاست در سراسر دنيا طرفداران بسياري دارد و در ايران هم از نوشيدني‌هاي پرطرفداري است كه به خاطر طعم آن جزو نخستين گزينه‌ها براي انتخاب در كافي‌‌شاپ‌ها و رستوران‌هاست. حالا مي‌خواهيم بهترين نوشيدني شكلات داغ را خودمان در منزل تهيه كنيم و از آن لذت ببريم.



مواد مورد نياز:
  •  شير جوش
  •  ليوان بزرگ
  •  شير سرد: 300 ميلي‌ليتر
  •  پودر كاكائو سياه: يك تا2 قاشق چاي‌خوري
  •  شكلات صبحانه: يك تا 2 قاشق چاي‌خوري
  •  بستني شكلاتي: يك اسكوپ يا 2 قاشق غذا‌خوري
طرز تهيه:‌

شير را درون شير‌جوش ريخته و روي حرارت ملايم گاز بگذاريد. بسته به مقدار تلخي كه مايليد نوشيدني شما داشته باشد، بين يك تا 2 قاشق چاي‌خوري پودر كاكائو تلخ را به شير اضافه كنيد و سپس شكلات صبحانه و بستني شكلاتي را نيز به آن اضافه كنيد و خوب هم بزنيد و بگذاريد تا نوشيدني خوب داغ شود. وقتي كه كف روي آن ايجاد شد آن را درون ليوان سرو كنيد.



نكته:

براي تنوع دادن به نوشيدني خود مي‌توانيد از شكلات صبحانه‌هاي طعم‌دار استفاده كنيد يا به‌طور مثال به مواد بالا كره بادام زميني نيز اضافه كنيد.






 
يك ميلك شيك متفاوت

شكلات گرم شناور

ميلك شيك شكلات داغ به همراه اسكوپ‌هاي بستني شكلاتي و وانيلي تجربه‌اي باور نكردني را براي شما با هر سن‌و‌سالي به‌وجود مي‌آورد.



وسايل مورد نياز:
  •  شير جوش
  •  ليوان بلوري بزرگ
  •  شير سرد: 200 ميلي‌ليتر
  •  بستني شكلاتي: 3 اسكوپ يا 3 قاشق غذا‌خوري پر
  •  بستني وانيلي: يك اسكوپ يا يك قاشق غذا خوري پر
  •  خامه صبحانه: 2 قاشق غذا‌خوري
دستور تهيه:

شير را درون شيرجوش بريزيد و روي حرارت كم بگذاريد تا كمي گرم شود، سپس 2‌اسكوپ بستني شكلاتي را به آن اضافه كنيد وهم بزنيد تا يك نوشيدني كف‌دار به‌دست آوريد. بعد از اين‌كه خوب كف كرد و داغ شد آن را درون ليوان بلوري بلند بريزيد و اول يك اسكوپ بستني وانيل به آن اضافه كنيد و بعد يك اسكوپ ديگر بستني شكلاتي و در آخر روي آن را با خامه بپوشانيد و از آن لذت ببريد.






 
معجون شكلاتي- آجيلي
 

دسري غني، تلخ و لوكس. اين دسر هم مي‌تواند به تنهايي سرو شود و هم به همراه تكه‌هاي شكلات تلخ و مغز خشكبار. توجه داشته باشيد براي درست كردن اين دسر احتياج به صبر و تحمل خواهيد داشت.



وسايل مورد نياز:
  • بشقاب دسر‌خوري
  • بستني شكلاتي: 4 اسكوپ يا 4 قاشق غذا خوري‌پر
  • پودر كاكائو
  • شكلات تكه‌اي
  • مغز بادام درختي: 7-6 عدد
طرز تهيه:

ابتدا درون يك بشقاب پودر كاكائو ريخته و تعداد 4-3 عدد از بادام‌ها را پودر كرده و با پودر كاكائو مخلوط كنيد. بستني شكلاتي را به وسيله اسكوپ بستني كاملا گرد در آورده و درصورتي كه اسكوپ در دسترس نداريد، 4‌قاشق غذا خوري بستني شكلاتي را با دست تميز گرد درست كرده و كل آن‌ها را به مخلوط فوق آغشته كنيد و به‌مدت نيم ساعت درون فريزر بگذاريد. سپس بستني‌ها را از فريزر در آورده و يك مرتبه ديگر در مخلوط پودر كاكائو و بادام بلغتانيد و به‌مدت 20 دقيقه ديگر درون فريزر بگذاريد. در آخر آن‌ها را از فريزر در آورده‌، درون يك بشقاب دسر خوري سرو كرده و روي آن را با بادام‌هاي باقي مانده و تكه‌هاي شكلات تزيين كرده و ميل كنيد.



نكته:

به مخلوط پودر بادام و كاكائو، مي‌توانيد تكه‌هاي ريز شده كشمش نيز  اضافه كنيد.

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 21:25 | |
پيش از خريد اجاق گاز به اين نكات توجه كنيد
 
اگر تازه عروس هستيد و قصد داريد براي نخستين بار براي خانه خود اجاق گاز بخريد يا تصميم داريد اجاق گاز قديمي خود را جديد كنيد، پيشنهاد مي‌كنيم اين نكات را مطالعه كرده و پس از آن دست به كار شويد.
 



برترین ها:  حتما اجاق گازهايي را انتخاب كنيد كه پيلوت داشته باشند. وجود پيلوت ايمني شما را هنگام سر رفتن شير يا خاموش شدن ناگهاني گاز تضمين مي‌كند و مانع از نشر گاز در فضاي خانه و به‌وجود آمدن خطر مي‌شود.

اگر خانواده كم جمعيتي داريد يك اجاق گاز 4 شعله براي شما كفايت مي‌كند ولي اگر خانواده شما پرجمعيت است و رفت‌وآمد زيادي داريد بهتر است يك اجاق گاز 5 شعله را جايگزين اجاق قبلي كنيد.

در صورتي كه مجبوريد ساعتي از روز را صرف پرداختن به اموري خارج از منزل كنيد، اجاق گاز هوشمند خريداري كنيد. اين اجاق گاز قابل تنظيم است و مي‌تواند سر ساعت معيني شعله را خاموش كرده و غذاي شما را آماده كند.

پيش از خريد اجاق گاز علاوه بر توجه به استاندارد بودن كالا به اعتبار برند و مارك تجاري آن نيز توجه كرده و سعي كنيد متناسب با بودجه خود مطمئن‌ترين اجاق گاز را خريداري كنيد.

به تجهيزاتي كه اجاق گاز به شما ارائه مي‌دهد از قبيل فندك، پيلوت، ترموكوبل و فر توجه كنيد و متناسب با نياز خود، اجاق گازي را خريداري كنيد كه براي شما پراستفاده باشد.

هنگام خريد به نوع انرژي اجاق‌ها دقت كنيد. برخي از اجاق‌ها به جاي استفاده از گاز از برق استفاده مي‌كنند و اين مسئله براي يك خانواده پرجمعيت كه پخت و پز زيادي دارند چندان به صرفه نيست.

منبع : برترینها

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 20:54 | |
مخفی کردن و تغییر آدرس آی پی توسط Hide IP Easy v5.1.5.2
 

 

Hide IP Easy v5.1.5.2 %5Bwww.PcBoy.ir%5D مخفی کردن و تغییر آدرس آی پی توسط Hide IP Easy v5.1.5.2

در پست امروز سایت پسر کامپیوتر برای شما نرم افزار Hide IP Easy را آماده کردم. نرم افزار Hide IP Easy به راحتی از حریم خصوصی شما بر روی اینترنت محافظت می کند. هکرها در حال تلاش برای استفاده از آدرس IP شما برای بدست آوردن هرگونه اطلاعات نظیر آدرس منزل، اطلاعات مربوط به کارت های اعتباری، اطلاعات امنیت اجتماعی، حساب های بانکی و سایر اطلاعات شخصی هستند.

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید…


در واقع، حفظ حریم خصوصی شما ساده و آسان است. استفاده از Hide IP Easy برای مخفی کردن آی پی واقعی خود با یک آی پی جعلی، گشت و گذار ناشناس، جلوگیری از نظارت هکرها بر فعالیت های خود، ارائه رمزگذاری کامل از فعالیت های آنلاین با یک کلیک امکان پذیر است.
قابلیت های نرم افزار Hide IP Easy v5.1.5.2:
– اختصاص آدرس های IP جعلی و محافظت در برابر هکرها
– محافظت از هویت شما
– گشت و گذار ناشناس وب سایت ها
– انتخاب مکان فیزیکی IP شما
– ارسال ناشناس ایمیل
– فعالیت در سایت ها و انجمن هایی که آدرس آی پی شما را مسدود کرده اند
– مخفی کردن آدرس IP
– و …

size مخفی کردن و تغییر آدرس آی پی توسط Hide IP Easy v5.1.5.2حجم فایل: ۶٫۲۱ مگابایت

password مخفی کردن و تغییر آدرس آی پی توسط Hide IP Easy v5.1.5.2پسورد: www.pcboy.ir

manbaa مخفی کردن و تغییر آدرس آی پی توسط Hide IP Easy v5.1.5.2منبع: پسر کامپیوتر

download مخفی کردن و تغییر آدرس آی پی توسط Hide IP Easy v5.1.5.2دانلود با لینک مستقیم

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 20:53 | |
بازی جذاب و استراتژیکی Crusader Kings II برای کامپیوتر

 

Crusader Kings II %5Bwww.PcBoy.ir%5D%20(1) بازی جذاب و استراتژیکی Crusader Kings II برای کامپیوتر

Crusader Kings II یک بازی استراتژیکی و تاریخی می باشد که روایتگر دوران اروپای باستان و جنگ میان امپراطوری و افراد آزادی خواه است. حال شما می بایست با تکنیک ها و روش های مختلف به جمع آوری نیرو، زمین، سرباز و … بپردازید و آن ها را برای جنگی سخت آماده کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید…

 

بازی در سال ۱۰۶۶ در حال جریان است که این زمان ۴۰۰ سال قبل از به وجود آمدن تاریخ اروپا است. این بازی محصول شرکت Paradox Interactive می باشد. هم اکنون میتوانید این بازی زیبا و جدید را از سایت پسر کامپیوتر دریافت کنید.

محیط بازی:

Crusader Kings II %5Bwww.PcBoy.ir%5D%20(2) بازی جذاب و استراتژیکی Crusader Kings II برای کامپیوتر Crusader Kings II %5Bwww.PcBoy.ir%5D%20(3) بازی جذاب و استراتژیکی Crusader Kings II برای کامپیوتر

size بازی جذاب و استراتژیکی Crusader Kings II برای کامپیوترحجم فایل: ۵۴۶٫۱۳ مگابایت

password بازی جذاب و استراتژیکی Crusader Kings II برای کامپیوترپسورد: www.pcboy.ir

manbaa بازی جذاب و استراتژیکی Crusader Kings II برای کامپیوترمنبع: پسر کامپیوتر

download بازی جذاب و استراتژیکی Crusader Kings II برای کامپیوتردانلود با لینک مستقیم

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 20:51 | |
بازی فوتبال برای کشتن زامبی ها – Zombie Football Carnage برای کامپیوتر
 

 

Zombie Football Carnage %5Bwww.PcBoy.ir%5D%20(1) بازی فوتبال برای کشتن زامبی ها   Zombie Football Carnage برای کامپیوتر

Zombie Football Carnage یکی دیگر از بازی هایی است که به زامبی ها مربوط می شود. در این بازی شما باید با یک توپ فوتبال آمریکایی به جنگ با زامبی هایی که این بار تیم فوتبال تشکیل داده اند رفته و با آن ها مبارزه کنید. این بازی یک فوتبال معمولی نیست که فقط جای بازیکنان زامبی ها قرار گرفته باشند بلکه گیم پلی بازی و روند بازی کاملاً با فوتبال معمولی فرق دارد.

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید…

 

شما با ۱۷ نوع زامبی مختلف روبرو خواهید شد و سلاح شما چیزی نیست جز یک توپ که با پرتاب آن به سمت دشمن آن ها را نابود خواهید کرد. همچنین در طول بازی و با کشتن زامبی ها جوایزی بدست خواهید آورد که با خوردن آن ها قدرت شما بیشتر می شود و می توانید در مسیر مسابقه تله گذاری کنید. هم اکنون میتوانید این بازی زیبا و جذاب را از سایت پسر کامپیوتر دریافت کنید.

ویژگی های بازی Zombie Football Carnage:
- 17 دشمن مختلف
- افزایش توان ups
- دریافت سلاح های جدید به عنوان پاداش
- سبک داستانی متفاوت
- گرافیگ عالی
- و …

محیط بازی:

Zombie Football Carnage %5Bwww.PcBoy.ir%5D%20(2) بازی فوتبال برای کشتن زامبی ها   Zombie Football Carnage برای کامپیوتر Zombie Football Carnage %5Bwww.PcBoy.ir%5D%20(3) بازی فوتبال برای کشتن زامبی ها   Zombie Football Carnage برای کامپیوتر Zombie Football Carnage %5Bwww.PcBoy.ir%5D%20(4) بازی فوتبال برای کشتن زامبی ها   Zombie Football Carnage برای کامپیوتر

size بازی فوتبال برای کشتن زامبی ها   Zombie Football Carnage برای کامپیوترحجم فایل: ۲۱٫۲۹ مگابایت

password بازی فوتبال برای کشتن زامبی ها   Zombie Football Carnage برای کامپیوترپسورد: www.pcboy.ir

manbaa بازی فوتبال برای کشتن زامبی ها   Zombie Football Carnage برای کامپیوترمنبع: پسر کامپیوتر

download بازی فوتبال برای کشتن زامبی ها   Zombie Football Carnage برای کامپیوتردانلود با لینک مستقیم

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 20:49 | |
پخش کننده فایل های صوتی و تصویری با نرم افزار Zoom Player Home Max 8.11 Final
 

 

Zoom Player %5Bwww.PcBoy.ir%5D پخش کننده فایل های صوتی و تصویری با نرم افزار Zoom Player Home Max 8.11 Final

نرم افزار Zoom Player یکی از بهترین برنامه های قدرتمند، انعطاف پذیر و قابل برنامه ریزی برای پخش فایل های صوتی و تصویری و اجرای فیلم های دی وی دی با کیفیت عالی می باشد که از اکثر فرمت ها پشتیبانی می کند. این نرم افزار با قابلیت های ویژه خود می تواند جانشین مناسبی برای نرم افزارهای مشابه خود باشد. Zoom Player توانایی خاصی در پخش و بزرگ نمایی تصاویر ویدیوئی بدون افت کیفیت دارد.

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید…

 

قابلیت های نرم افزار Zoom Player:
- پخش دی وی دی و فیلم های Blu-ray
– پخش دی وی دی از هارد دیسک، مموری کارت درایوهای USB و غیره
– کنترل والدین با پخش دی وی دی توسط رمز عبور محافظت شده
– اجرای فایل های AVI آسیب دیده
– استخراج و پخش فایل ها از آرشیو
– پشتیبانی از فرمت های بسیاری از رسانه های عمومی
– گزینه های مختلف حالت نمایش
– پشتیبانی از زیر نویس DVD در هر فرمتی
– کنترل پیشرفته ی پخش
– ساخته شده در ۱۰ باند اکولایزر با ایستگاه از پیش تنظیم
– دسترسی آسان به بسیاری از رابط ها از فیلتر های صوتی و تصویری
– کپی موقعیت فعلی فریم فیلم به کلیپ بورد
– قابلیت اجرا با سرعت های مختلف
– و …

size پخش کننده فایل های صوتی و تصویری با نرم افزار Zoom Player Home Max 8.11 Finalحجم فایل: ۱۶٫۷۹ مگابایت

password پخش کننده فایل های صوتی و تصویری با نرم افزار Zoom Player Home Max 8.11 Finalپسورد: www.pcboy.ir

manbaa پخش کننده فایل های صوتی و تصویری با نرم افزار Zoom Player Home Max 8.11 Finalمنبع: پسر کامپیوتر

download پخش کننده فایل های صوتی و تصویری با نرم افزار Zoom Player Home Max 8.11 Finalدانلود با لینک مستقیم

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 20:48 | |
دانلود ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره ۲۱۲
 

 

byte 212 %5Bwww.PcBoy.i%5D دانلود ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 212

برای دانلود به ادامه مطلب بروید…

 

عناوین ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره ۲۱۲:

- سیل شماره های جدید به سمت بازار
- آیا جنگ سرد اینترنتی در راه است؟
- پلیس در فضای مجازی کشور
- جدول کدهای تلفن‌همراه اپراتورهای کشور
- مصاحبه با دنیس وانگ طراح لوگوهای گوگل، بی‌نام و پرآوازه
- نامه‌ رسان‌ های بی ‌پاسخ
- اینترنت چشم بادامی‌ها بهبود می‌یابد
- گوگل در تعقیب شماست
- خودتان رایانه خود را زمان‌بندی کنید
- سلام گرگ بی‌طمع نیست
- اپن‌سوزه، خود را برای جشن ۲۰سالگی آماده می‌کند
- سوابق خود را ببینید
- سفری به آینده اینترنتی‌مان
- با سرعت نور روی دیسک‌های نوری بنویسید
- عکاس‌های دیجیتالی
- بازی میمون بازی‌گوش
- رایانه خود را با یک پیام کنترل کنید
- بازی، با قهرمان منحصر به فرد خود، تیراندازی کنید
- بازی، طناب را ببر
- بازی، روی مبارزات تمرکز کنید
- موش لمسی
- و…

size دانلود ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 212 حجم فایل: ۳٫۹ مگابایت

password دانلود ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 212 پسورد: www.pcboy.ir

manbaa دانلود ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 212 منبع: پسر کامپیوتر

download دانلود ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 212 دانلود با لینک مستقیم

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 20:43 | |
نمایش فیلم ها با بالاترین کیفیت توسط VSO Media Player v0.99

 

VSO Media Player %5Bwww.PcBoy.ir%5D%20(1) نمایش فیلم ها با بالاترین کیفیت توسط VSO Media Player v0.99

نرم افزار VSO Media Player پلیری ساده و سبک با قابلیت پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری با بهترین کیفیت ممکن است. نرم افزاری که توانایی پخش اکثر فرمت های ویدئویی از جمله فرمت VSO را هم داشته و به صورت کاملا رایگان برروی سیستم کاربران نصب و اجرا می شود تا تماشای فیلم ها لذت بخش تر از گذشته باشد.

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید…

 

سهولت در اجرای فایل های صوتی و تصویری با استفاده از Drag & Drop ، پشتیبانی از جدیدترین تکنولوژی های صوتی و تصویری، نمایش دی وی دی فیلم ها با بالاترین کیفیت ممکن و هماهنگی با پردازنده های چند هسته ای از مواردی هستند که در این نرم افزار دیده می شوند.
با توجه به حجم مناسبی که VSO Media Player دارد اکثر کاربران می توانند آن را دانلود نموده و از اجرای آن و تماشای فیلم ها لذت ببرند. ساخت Play List و هماهنگی با انواع دیسک های Blu-ray برای پخش نسل جدید دیسک های نوری هم از جمله دیگر قابلیت هایی هستند که می توان به آن ها اشاره نمود. هم اکنون میتوانید این نرم افزار کاربردی را از سایت پسر کامپیوتر دریافت کنید.

 

ویژگی های نرم افزار VSO Media Player v0.99:
- سازگاری با انواع فرمت های صوتی و تصویری
- واسط کاربری جالب و استفاده ساده از نرم افزار
- پشتیبانی از Drag & Drop برای اجرای ساده موزیک ها و فیلم ها
- هماهنگی با انواع دیسک های نوری
- نمایش فیلم ها با بهترین کیفیت ممکن
- استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها در اجرای فایل ها
- هماهنگی با پردازنده های چند هسته ای
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …

محیط برنامه:

VSO Media Player %5Bwww.PcBoy.ir%5D%20(2) نمایش فیلم ها با بالاترین کیفیت توسط VSO Media Player v0.99

size نمایش فیلم ها با بالاترین کیفیت توسط VSO Media Player v0.99حجم فایل: ۱۱ مگابایت

password نمایش فیلم ها با بالاترین کیفیت توسط VSO Media Player v0.99پسورد: www.pcboy.ir

manbaa نمایش فیلم ها با بالاترین کیفیت توسط VSO Media Player v0.99منبع: پسر کامپیوتر

download نمایش فیلم ها با بالاترین کیفیت توسط VSO Media Player v0.99دانلود با لینک مستقیم

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 20:42 | |
نرم افزار نقشه کل جهان World Atlas v2.2 – آیفون

 

World Atlas v2.2 %5Bwww.PcBoy.ir%5D نرم افزار نقشه کل جهان World Atlas v2.2   آیفون

در پست امروز سایت برای شما نسخه جدید نرم افزار World Atlas v2.2 که یک نقشه فوق العاده کامل از کل جهان میباشد را آماده کردم. این نقشه به صورت سه بعدی قابل نمایش است. این نرم افزار مخصوص گوشی های آیفون و آیپاد تاچ و آیپد طراحی و ساخته شده است.

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید…

 

size نرم افزار نقشه کل جهان World Atlas v2.2   آیفونحجم فایل: ۱۱۳ مگابایت

password نرم افزار نقشه کل جهان World Atlas v2.2   آیفونپسورد: www.pcboy.ir

manbaa نرم افزار نقشه کل جهان World Atlas v2.2   آیفونمنبع: پسر کامپیوتر

download نرم افزار نقشه کل جهان World Atlas v2.2   آیفوندانلود با لینک مستقیم

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 20:39 | |
مجموعه ۲۰ والپیپر زیبا مخصوص گوشی های آیفون
 

 

20 iphone wallpapers %5Bwww.PcBoy.ir%5D مجموعه 20 والپیپر زیبا مخصوص گوشی های آیفون

در پست امروز سایت پسر کامپیوتر برای شما عزیزان مجموعه ۲۰ والپیپر هنری و زیبا مخصوص پس زمینه گوشی های آیفون را آماده کردم که هم اکنون میتوانید از سایت پسر کامچیوتر دریافت کنید و از تصاویر لذت ببرید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید…

 

size مجموعه 20 والپیپر زیبا مخصوص گوشی های آیفون حجم فایل: ۲٫۶ مگابایت

password مجموعه 20 والپیپر زیبا مخصوص گوشی های آیفون پسورد: www.pcboy.ir

manbaa مجموعه 20 والپیپر زیبا مخصوص گوشی های آیفون منبع: پسر کامپیوتر

download مجموعه 20 والپیپر زیبا مخصوص گوشی های آیفون دانلود با لینک مستقیم

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 20:38 | |
ویرایش و بهینه سازی تصاویر توسط Ashampoo Photo Optimizer v.4.0.3
 

 

Ashampoo Photo Optimizer v.4.0.3 %5Bwww.PcBoy.ir%5D ویرایش و بهینه سازی تصاویر توسط Ashampoo Photo Optimizer v.4.0.3

Ashampoo Photo Optimizer نام نرم افزاری بسیار قدرتمند به منظور بهینه سازی عکسها  و ویرایش تصاویر میباشد. این نرم افزار قدرتمند محصولی از شرکت بزرگ Ashampoo میباشد که شما دوستان با سری نرم افزارهای قدرتمند این شرکت آشنایی کامل و کافی را داشته اید و همانگونه که میدانید نرم افزارهای ساخته شده توسط این شرکت حرف اول را میان رقبای خود را میزند و شما میتوانید با خیال آسوده از این نرم افزارها استفاده نمایید.

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید…

 

شاید شما با سری نرم افزاری ویرایش تصاویر زیادی کار کرده باشید و هر یک از این نرم افزارها قابلیتهای منحصر به فرد خود را دارا میباشد. ولی نرم افزار که امروز میخواهیم برای شما دوستان معرفی نماییم قابلیتهای منحصر به فرد خود را دارد که شما را جذب قدرت شگفت انگیز خود می نماید.

این نرم افزار قدرتمند شما را قادر میسازد تا تصاویر خود را به سرعت ویرایش نمایید. اگر شما با نرم افزار های سنگین گرافیکی و پیچیده مشکل دارید میتوانید از این نرم افزار استفاده نمایید. و همچنین با چند کلیک ساده تصاویر خود را با فرمتهای مختلف بهینه سازی نمایید و آنها را برای استفاده از محیط های مختلف از جمله وب بهینه سازی نمایید.

از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار می توان به پشتیبانی از تصاویر گرفته شده توسط دوربین های دیجیتالی میباشد. شما میتوانید با استفاده از این نرم افزار به تنظیم رنگ تصاویر، بهینه سازی تصاویر، تصحیح قرمزی رنگ چشم، تنظیم روشنایی تصاویر، کنتراست، تبدیل تصاویر از رنگی به سیاه و سفید با یک کلیک، ویرایش سریع تصاویر و امکان چرخش تصاویر در زوایای مختلف و امکان بزرگنمایی تصاویر بدون افت کیفیت اشاره کرد.

ویژگی های نرم افزار Ashampoo Photo Optimizer:
- امکان بارگذاری سریع عکس ها برای نمایش عکس با سرعت بالا
- دارای ابزار گوناگون برای ویرایش سریع تصاویر
- پشتیبانی از فرمتهای مختلف تصاویر
- چرخاندن، تنظیم روشنایی، کنتراست و افکت گذاری بر روی تصاویر
- بهینه سازی تصاویر و افزایش کیفیت تصاویر با چند کلیک
- مشاهده تصاویر به صورت شاخه ای و نمایش آنها با یک کلیک
- تبدیل تصویر به عکس سیاه و سفید یا Sepia یا معکوس نمودن رنگها تنها با یک کلیک
- تصحیح قرمزی رنگ چشم که در تصاویر گرفته شده با دوربین
- پشتیبانی کامل از دوربین عکاسی شما و قابلیت مشاهده تصاویر دوربین در حین اتصال به رایانه
- بک آپ گیری خودکار از تصاویر
- و …

size ویرایش و بهینه سازی تصاویر توسط Ashampoo Photo Optimizer v.4.0.3حجم فایل: ۳۱٫۸ مگابایت

password ویرایش و بهینه سازی تصاویر توسط Ashampoo Photo Optimizer v.4.0.3پسورد: www.pcboy.ir

manbaa ویرایش و بهینه سازی تصاویر توسط Ashampoo Photo Optimizer v.4.0.3منبع: پسر کامپیوتر

download ویرایش و بهینه سازی تصاویر توسط Ashampoo Photo Optimizer v.4.0.3دانلود با لینک مستقیم

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 20:36 | |
مدل مبل و دکوراسیون بهار 91


 

مدل مبل و دکوراسیون بهار 91
مدل مبل و دکوراسیون بهار 91
مدل مبل و دکوراسیون بهار 91
مدل مبل و دکوراسیون بهار 91
مدل مبل و دکوراسیون بهار 91
مدل مبل و دکوراسیون بهار 91
مدل مبل و دکوراسیون بهار 91
مدل مبل و دکوراسیون بهار 91
مدل مبل و دکوراسیون بهار 91
مدل مبل و دکوراسیون بهار 91
مدل مبل و دکوراسیون بهار 91
مدل مبل و دکوراسیون بهار 91
مدل مبل و دکوراسیون بهار 91
مدل مبل و دکوراسیون بهار 91
مدل مبل و دکوراسیون بهار 91
مدل مبل و دکوراسیون بهار 91
مدل مبل و دکوراسیون بهار 91
مدل مبل و دکوراسیون بهار 91
مدل مبل و دکوراسیون بهار 91
مدل مبل و دکوراسیون بهار 91

منبع:پی سی پارسی

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 21:44 | |
والپیپر عاشقانه

 

 

  • بازدید:5,670
  •  

والپیپر عاشقانه (3) Wallpaper Love (3) - Wwww.TakPix.Comوالپیپر عاشقانه (3) Wallpaper Love (3) - Wwww.TakPix.Comوالپیپر عاشقانه (3) Wallpaper Love (3) - Wwww.TakPix.Com

 

برای دیدن عکس ها در سایز اصلی روی آنها کلیک کنید .

والپیپر عاشقانه (3) Wallpaper Love (3) - Wwww.TakPix.Com
والپیپر عاشقانه (3) Wallpaper Love (3) - Wwww.TakPix.Com
والپیپر عاشقانه (3) Wallpaper Love (3) - Wwww.TakPix.Com
والپیپر عاشقانه (3) Wallpaper Love (3) - Wwww.TakPix.Com
والپیپر عاشقانه (3) Wallpaper Love (3) - Wwww.TakPix.Com
والپیپر عاشقانه (3) Wallpaper Love (3) - Wwww.TakPix.Com
والپیپر عاشقانه (3) Wallpaper Love (3) - Wwww.TakPix.Com
والپیپر عاشقانه (3) Wallpaper Love (3) - Wwww.TakPix.Com
والپیپر عاشقانه (3) Wallpaper Love (3) - Wwww.TakPix.Com
والپیپر عاشقانه (3) Wallpaper Love (3) - Wwww.TakPix.Com
والپیپر عاشقانه (3) Wallpaper Love (3) - Wwww.TakPix.Com
والپیپر عاشقانه (3) Wallpaper Love (3) - Wwww.TakPix.Com
والپیپر عاشقانه (3) Wallpaper Love (3) - Wwww.TakPix.Com
والپیپر عاشقانه (3) Wallpaper Love (3) - Wwww.TakPix.Com
والپیپر عاشقانه (3) Wallpaper Love (3) - Wwww.TakPix.Com
والپیپر عاشقانه (3) Wallpaper Love (3) - Wwww.TakPix.Com
والپیپر عاشقانه (3) Wallpaper Love (3) - Wwww.TakPix.Com
والپیپر عاشقانه (3) Wallpaper Love (3) - Wwww.TakPix.Com
والپیپر عاشقانه (3) Wallpaper Love (3) - Wwww.TakPix.Com
والپیپر عاشقانه (3) Wallpaper Love (3) - Wwww.TakPix.Com
والپیپر عاشقانه (3) Wallpaper Love (3) - Wwww.TakPix.Com
والپیپر عاشقانه (3) Wallpaper Love (3) - Wwww.TakPix.Com
والپیپر عاشقانه (3) Wallpaper Love (3) - Wwww.TakPix.Com
والپیپر عاشقانه (3) Wallpaper Love (3) - Wwww.TakPix.Com
والپیپر عاشقانه (3) Wallpaper Love (3) - Wwww.TakPix.Com
والپیپر عاشقانه (3) Wallpaper Love (3) - Wwww.TakPix.Com
والپیپر عاشقانه (3) Wallpaper Love (3) - Wwww.TakPix.Com
والپیپر عاشقانه (3) Wallpaper Love (3) - Wwww.TakPix.Com
والپیپر عاشقانه (3) Wallpaper Love (3) - Wwww.TakPix.Com
والپیپر عاشقانه (3) Wallpaper Love (3) - Wwww.TakPix.Com
والپیپر عاشقانه (3) Wallpaper Love (3) - Wwww.TakPix.Com
والپیپر عاشقانه (3) Wallpaper Love (3) - Wwww.TakPix.Com
والپیپر عاشقانه (3) Wallpaper Love (3) - Wwww.TakPix.Com
والپیپر عاشقانه (3) Wallpaper Love (3) - Wwww.TakPix.Com
والپیپر عاشقانه (3) Wallpaper Love (3) - Wwww.TakPix.Com

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 19:42 | |
والپیپر کودکان و نوزادان

 

 

 

  • بازدید:5,456
  •  

والپیپر کودکان و نوزادان- Wwww.TakPix.Comوالپیپر کودکان و نوزادان- Wwww.TakPix.Comوالپیپر کودکان و نوزادان- Wwww.TakPix.Com

 

برای دیدن عکس های در سایز بزرگ روی آنها کلیک کنید.

والپیپر کودکان و نوزادان - Wwww.TakPix.Comوالپیپر کودکان و نوزادان - Wwww.TakPix.Com

والپیپر کودکان و نوزادان - Wwww.TakPix.Comوالپیپر کودکان و نوزادان - Wwww.TakPix.Com

والپیپر کودکان و نوزادان - Wwww.TakPix.Comوالپیپر کودکان و نوزادان - Wwww.TakPix.Com

والپیپر کودکان و نوزادان - Wwww.TakPix.Comوالپیپر کودکان و نوزادان - Wwww.TakPix.Com

والپیپر کودکان و نوزادان - Wwww.TakPix.Com

والپیپر کودکان و نوزادان - Wwww.TakPix.Comوالپیپر کودکان و نوزادان - Wwww.TakPix.Com

والپیپر کودکان و نوزادان - Wwww.TakPix.Comوالپیپر کودکان و نوزادان - Wwww.TakPix.Com

والپیپر کودکان و نوزادان - Wwww.TakPix.Comوالپیپر کودکان و نوزادان - Wwww.TakPix.Com

والپیپر کودکان و نوزادان - Wwww.TakPix.Comوالپیپر کودکان و نوزادان - Wwww.TakPix.Com

والپیپر کودکان و نوزادان - Wwww.TakPix.Comوالپیپر کودکان و نوزادان - Wwww.TakPix.Com

والپیپر کودکان و نوزادان - Wwww.TakPix.Com

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 19:40 | |
نمونه های عالی از میز کار

نمونه های عالی از میز کار - Wwww.TakPix.Com

 

نمونه های عالی از میز کار - Wwww.TakPix.Com

نمونه های عالی از میز کار - Wwww.TakPix.Com

نمونه های عالی از میز کار - Wwww.TakPix.Com

نمونه های عالی از میز کار - Wwww.TakPix.Com

نمونه های عالی از میز کار - Wwww.TakPix.Com

نمونه های عالی از میز کار - Wwww.TakPix.Com

نمونه های عالی از میز کار - Wwww.TakPix.Com

نمونه های عالی از میز کار - Wwww.TakPix.Com

نمونه های عالی از میز کار - Wwww.TakPix.Com

نمونه های عالی از میز کار - Wwww.TakPix.Com

نمونه های عالی از میز کار - Wwww.TakPix.Com

نمونه های عالی از میز کار - Wwww.TakPix.Com

نمونه های عالی از میز کار - Wwww.TakPix.Com

نمونه های عالی از میز کار - Wwww.TakPix.Com

نمونه های عالی از میز کار - Wwww.TakPix.Com

نمونه های عالی از میز کار - Wwww.TakPix.Com

نمونه های عالی از میز کار - Wwww.TakPix.Com

نمونه های عالی از میز کار - Wwww.TakPix.Com

نمونه های عالی از میز کار - Wwww.TakPix.Com

نمونه های عالی از میز کار - Wwww.TakPix.Com

نمونه های عالی از میز کار - Wwww.TakPix.Com

نمونه های عالی از میز کار - Wwww.TakPix.Com

نمونه های عالی از میز کار - Wwww.TakPix.Com

نمونه های عالی از میز کار - Wwww.TakPix.Com

نمونه های عالی از میز کار - Wwww.TakPix.Com

نمونه های عالی از میز کار - Wwww.TakPix.Com

نمونه های عالی از میز کار - Wwww.TakPix.Com

نمونه های عالی از میز کار - Wwww.TakPix.Com

نمونه های عالی از میز کار - Wwww.TakPix.Com

نمونه های عالی از میز کار - Wwww.TakPix.Com

نمونه های عالی از میز کار - Wwww.TakPix.Com

نمونه های عالی از میز کار - Wwww.TakPix.Com

نمونه های عالی از میز کار - Wwww.TakPix.Com

نمونه های عالی از میز کار - Wwww.TakPix.Com

نمونه های عالی از میز کار - Wwww.TakPix.Com

نمونه های عالی از میز کار - Wwww.TakPix.Com

نمونه های عالی از میز کار - Wwww.TakPix.Com

نمونه های عالی از میز کار - Wwww.TakPix.Com

نمونه های عالی از میز کار - Wwww.TakPix.Com

نمونه های عالی از میز کار - Wwww.TakPix.Com

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 19:38 | |
وقتی آدم خوابش بیاد فرقی براش نمیکنه ....

  • بازدید:2,054
  •  

خوابیدن در هر جا  - Wwww.TakPix.Comخوابیدن در هر جا  - Wwww.TakPix.Comخوابیدن در هر جا  - Wwww.TakPix.Com

 

 

خوابیدن در هر جا  - Wwww.TakPix.Com

خوابیدن در هر جا  - Wwww.TakPix.Com

خوابیدن در هر جا  - Wwww.TakPix.Com

خوابیدن در هر جا  - Wwww.TakPix.Com

خوابیدن در هر جا  - Wwww.TakPix.Com

خوابیدن در هر جا  - Wwww.TakPix.Com

خوابیدن در هر جا  - Wwww.TakPix.Com

خوابیدن در هر جا  - Wwww.TakPix.Com

خوابیدن در هر جا  - Wwww.TakPix.Com

خوابیدن در هر جا  - Wwww.TakPix.Com

خوابیدن در هر جا  - Wwww.TakPix.Com

خوابیدن در هر جا  - Wwww.TakPix.Com

خوابیدن در هر جا  - Wwww.TakPix.Com

خوابیدن در هر جا  - Wwww.TakPix.Com

خوابیدن در هر جا  - Wwww.TakPix.Com

خوابیدن در هر جا  - Wwww.TakPix.Com

خوابیدن در هر جا  - Wwww.TakPix.Com

خوابیدن در هر جا  - Wwww.TakPix.Com

خوابیدن در هر جا  - Wwww.TakPix.Com

خوابیدن در هر جا  - Wwww.TakPix.Com

خوابیدن در هر جا  - Wwww.TakPix.Com

خوابیدن در هر جا  - Wwww.TakPix.Com

خوابیدن در هر جا  - Wwww.TakPix.Com

خوابیدن در هر جا  - Wwww.TakPix.Com

 

خوابیدن در هر جا  - Wwww.TakPix.Com

خوابیدن در هر جا  - Wwww.TakPix.Com

خوابیدن در هر جا  - Wwww.TakPix.Com

خوابیدن در هر جا  - Wwww.TakPix.Com

خوابیدن در هر جا  - Wwww.TakPix.Com

خوابیدن در هر جا  - Wwww.TakPix.Com

خوابیدن در هر جا  - Wwww.TakPix.Com

خوابیدن در هر جا  - Wwww.TakPix.Com

خوابیدن در هر جا  - Wwww.TakPix.Com

خوابیدن در هر جا  - Wwww.TakPix.Com

خوابیدن در هر جا  - Wwww.TakPix.Com

خوابیدن در هر جا  - Wwww.TakPix.Com

منبع:تک پیکس

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 19:21 | |
عید در عید
 
 

یا رسول الله

از مقدم فرمانده توحید

ایوان مدائن به شگفت آمد و خندید.

کسرا به خود از هیبت این واقعه لرزید

خاموش شد آتشکده و نور درخشید

 

 

 

نور عترت آمد از آیینه ام
کیست در غار حرای سینه ام

رگ رگم پیغام احمد می دهد
سینه ام بوی محمد می دهد
میلاد پیامبر اکرم و امام صادق (ع) تهنیت باد


صادق که اساس دین ازاو شد معمور / بودند ملایک پی امرش مامور
میلاد ششمین اختر تابناک آسمان ولایت و نبی اکرم نور هدایت مبارک باد


میلاد نبی اکرم بهانه خلقت و قرآن ناطق، امام صادق علیه السلام بر شما تبریک وتهنیت باد


ای ششم پیشوای اهل ولا
خلق را رهبری به دین هدی
پای تا سر خدانمایی تو
هم ز سر تا بپای صدق و صفا
ولادت امام جعفر صادق علیه السلام و نبی اکرم (صلی الله علیه وآله) مبارک


دلم به یاد تو امشب لبالب از شور است
تو کیستی که حریمت چو کعبه مشهور است؟
میلاد نبی اکرم مبارک


ماه فرو ماند از جمال محمد
سرو نباشد به اعتدال محمد
قدر فلک را کمال و منزلتى نیست
در نظر قدر با کمال محمد
میلاد نور مبارک


حق چو دید آن نور مطلق در حضور/ آفرید از نور او صد بحر نور
آفرینش را جز او مقصود نیست/ پاک دامن تر زاو موجود نیست
میلاد نبی اکرم (صلی الله علیه و آله) و امام صادق علیه السلام گرامی باد


رسول الله تودر خلوتِ وحدت خلیلی
بعدِ ذاتِ واحدِ مطلق به هستی بی‌بدیلی
بر گزینِ دست یزدان از میان نخبگانی
پیش هر صاحب نظر در صورت و معنا جمیلی
منبع اندیشه رود خروشان حیاتی
شهر علمی، کوهِ حلمی، قُلزم عقل عقیلی


ای چراغ دانشت گیتی فروز *** تا قیامت پیشتاز علم روز
آفرینش را کتاب ناطقی *** اهل بینش را امامِ صادقی
ولادت امام جعفر صادق علیه السلام مبارک

منبع :پایگاه اطلاع رسانی موسسه جهانی سبطین

http://www.setaraesohail.blogfa.com

 

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 17:38 | |
عکسی جالب و بدون سانسور از شنای زنان در ایران
 
عکسی جالب و بدون سانسور از شنای زنان در ایران
عکسی جالب و بدون سانسور از شنای زنان در ایران
[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 17:5 | |
كليپ تاسف آور از خودكشي
امروز براتون یک کلیپ تاسف از خودکشی یک فرد از بالای هتل اترک مشهد رو گذاشتم . که سر تا سر خیابون روخون گرفته . و پیشنهاد میکنم دوستانی که دلشو ندارند دانلود نکند .

دانلود كليپ در ادامه مطلب

  

دانلود كليپ 

 




  پسورد : www.p30island.com

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 12:42 | |
كليپ صوتي خيلي خنده دار

كليپ صوتي خيلي خنده دار

امروز براتون يك سخنراني خنده دار از يك دكتر در دانشگاه رو آماده كردم كه در رابطه به روابط دختر با پسر هست كه واقعا خنده دار هست و پيشنهاد ميكنم اين كليپ صوتي زيبا رو از سايت بزرگ پارسي دانلود دريافت كنيد .

دانلود كليپ در ادامه مطلب

  

دانلود كليپ 

 




  پسورد : www.p30island.com

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 12:7 | |
میکس و افکت گذاری حرفه ای روی صدا با نرم افزار Dmitry Sches Diversion v1.11


Dmitry Sches Diversion v1.11 استودیو قدرتمند و کاربردی در زمینه ی میکس و افکت گذاری بر روی صداها می باشد، این نرم افزار که به تازگی برای کامپیوتر منتشر شده است دارای ابزارهای متعدد و پیشرفته ای به منظور ادیت و قرار دادن افکت بر روی صداها می باشد خروجی صدا نیز در این نرم افزار بسیار با کیفیت است

size میکس و افکت گذاری حرفه ای روی صدا با نرم افزار Dmitry Sches Diversion v1.11حجم فایل: ۱۵.۶۲ مگابایت

password میکس و افکت گذاری حرفه ای روی صدا با نرم افزار Dmitry Sches Diversion v1.11پسورد: www.pcboy.ir

manbaa میکس و افکت گذاری حرفه ای روی صدا با نرم افزار Dmitry Sches Diversion v1.11منبع: پسر کامپیوتر

download میکس و افکت گذاری حرفه ای روی صدا با نرم افزار Dmitry Sches Diversion v1.11دانلود با لینک مستقیم

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 12:5 | |
بازی هیجان انگیز و محبوب همسایگان جهنمی Neighbours From Hell 5




سری بازی های همسایگان جهنمی یا همان Neighbours From Hell یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین بازی هایی است که در سبک دو بعدی ساخته و به بازار روانه شده است. همان طور که می دانید در این بازی شما در نقش کاراکتر اصلی بازی (پسر) به آزار و اذیت همسایه عصبانی و بد اخلاقتان با صد ها روش می پردازید

size بازی هیجان انگیز و محبوب همسایگان جهنمی Neighbours From Hell 5حجم فایل: ۱۹۹٫۳۳ مگابایت

password بازی هیجان انگیز و محبوب همسایگان جهنمی Neighbours From Hell 5پسورد: www.pcboy.ir

manbaa بازی هیجان انگیز و محبوب همسایگان جهنمی Neighbours From Hell 5منبع: پسر کامپیوتر

download بازی هیجان انگیز و محبوب همسایگان جهنمی Neighbours From Hell 5دانلود با لینک مستقیم

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 12:3 | |
جامع ترین ابزار برای گیتار Guitar Pro 6.1.1 r10791
Guitar Pro 6.1.1 r10791 %5Bwww.PcBoy.ir%5D جامع ترین ابزار برای گیتار Guitar Pro 6.1.1 r10791Guitar نام بهترین نرم افزار در زمینه ویرایش تبلت های موسیقی با صداهایی کاملا واقعی و توانایی برای ایجاد ترک های کامل شما می باشد. همچنین این نرم افزار یک آموزش قدم به قدم و کتاب موسیقی حرفه ای می باشد. استانداردهایی که در این نرم افزار وجود دارد، استفاده از این نرم افزار را نه تنها برای نوازندگان گیتار، بلکه برای همه ی نوازندگان و موسیقی دانان فراهم کرده است.

size جامع ترین ابزار برای گیتار Guitar Pro 6.1.1 r10791حجم فایل: ۱۴۷٫۲۲ مگابایت

password جامع ترین ابزار برای گیتار Guitar Pro 6.1.1 r10791پسورد: www.pcboy.ir

manbaa جامع ترین ابزار برای گیتار Guitar Pro 6.1.1 r10791منبع: پسر کامپیوتر

download جامع ترین ابزار برای گیتار Guitar Pro 6.1.1 r10791دانلود با لینک مستقیم

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 12:1 | |
نقش ورزش در سلامتی انسان

 


 

امروزه با توجه به پیشرفت علوم و فناوری، هر گونه تغییر جدید می تواند آثار متفاوتی را در کلیه ابعاد زندگی فردی، اجتماعی و اقتصادی انسان به وجود آورد.اما از این میان عواملی که در سلامت انسان تاثیرگذار است، از نقش ویژه ای برخوردار می باشد. امروزه به دلیل گذر اپیدمیولوژیک یعنی جایگزینی بیماری های غیرواگیردار به جای بیماری های واگیردار به دلیل کنترل عوامل بیولوژیک از یک طرف و نقش رفتارهای ناهنجار بهداشتی و سبک زندگی و شیوه های تغذیه در افزایش میزان بیماری های غیرواگیردار از طرف دیگر، لزوم تغییر نگرش در مراقبت و بهداشت با هدف حفظ و ارتقای سلامتی ضروری است.با توجه به موارد ذکر شده نقش بی تحرکی به عنوان یکی از عوامل اصلی در شیوع بیماری ها و بروز مرگ، حائز اهمیت است.

با توجه به این که فعالیت فیزیکی مناسب می تواند تاثیر مهمی در پیش گیری از بروز بیماری ها، عوارض آن ها و در نهایت مرگ و میر ناشی از آن ها داشته باشد، بررسی متون و مقالات علمی در مورد ارتباط بیماری ها و فعالیت فیزیکی گویای این مطلب است که ورزش پیاده روی دارای تاثیرات مفیدی در زمینه پیش گیری از بیماری های مزمن و غیرواگیر است.در دنیای امروز پیاده روی بهترین فعالیت و طبیعی ترین ورزش برای کسب آمادگی جسمانی و روانی است. پیاده روی ورزش لذت بخش و کم خطری است که در دسترس همگان است و همه جا و همه وقت امکان اجرای آن وجود دارد. در خصوص تاثیر ورزش پیاده روی در ایجاد و ابقای سلامتی سوالاتی مطرح است که به آن پرداخته می شود.

 

چه نوع ورزش پیاده روی مفید و موثر است؟

فعالیت فیزیکی مناسب برای تقویت عضلات قلب و ریه و در کل سلامتی، زمانی مفید و موثر می شود که بتواند سبب بروز تغییرات بیولوژیک مفید در بدن انسان شود که از آن جمله می توان به افزایش تعداد ضربان تا شکل سریع آن یعنی یک دوی نرم و سبک اشاره کرد.میزان پیاده روی می تواند از شکل آرام یعنی راه رفتن متفاوت باشد. برنامه بر اساس میزان آمادگی جسمانی افراد با هدف نهایی طی ۳ هزار و ۲۰۰ متر در مدت نیم ساعت و با افزایش ضربان قلب ۱۲۰-۱۳۰ بار در دقیقه می تواند متفاوت باشد.

 

چه فوایدی از ورزش پیاده روی می توان انتظار داشت؟

بررسی متون و مقاله ها بیانگر آثار بسیار مفید و متعدد ورزش پیاده روی بر سلامت انسان از ابعاد مختلف است که برای آگاهی بیشتر در مورد این آثار سودمند در زمینه پیش گیری و کنترل بیماری ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: کاهش روند پوکی استخوان به ویژه در زنان، کنترل اختلالات چربی خون، کنترل فشار خون، کاهش عوارض چاقی و درمان آن، کنترل دیابت و کاهش بروز ابتلا به دیابت تیپ ۲ (مرض قند)، پیشگیری از آترواسکلروزیس عروق کرونری (تصلب شرایین)، کاهش عوارض بیماری های مفصلی و استئوارتریت ها (آرتروز)، کاهش عوارض حاملگی، تقویت سیستم ایمنی بدن، تقویت وضعیت تنفسی،کاهش علایم بیماری های روده ای، تقویت روانی افراد با کاهش استرس، بی خوابی و اضطراب، تقویت و ایجاد حس شادابی، پیش گیری و درمان اعتیاد. با توجه به مطالب مذکور و سهولت انجام ورزش پیاده روی و آثار گسترده آن در ارتقای سلامت فرد و جامعه، این مقوله از ورزش نیازمند توجه ویژه ای در برنامه ریزی های بهداشتی است و قدر مسلم گستردگی موضوع، لزوم مشارکت و هماهنگی بین بخشی و مردمی را هم در زمینه برنامه ریزی و هم در اجرای برنامه های جامع می طلبد، به ویژه بعد هماهنگی بین بخشی در حفظ و ارتقای سلامتی افراد جامعه از طریق ترویج فرهنگ پیاده روی گامی در توانمندسازی مردم و جامعه و به عبارت دیگر ارتقای سلامت محسوب می شود.

 

ورزش و درمان بیماری ها

ورزش های گوناگون علاوه بر آن که از بروز بسیاری از بیماری ها جلوگیری می کند و نقش پیش گیری را به عهده دارد، همواره در درمان بسیاری از بیماری ها موثر واقع می شود و یک نقش درمانی را از نظر علم پزشکی برعهده می گیرد. بدین منظور توجه شما را به آثار درمانی ورزش در ارگان های مختلف بدن و بیماری های مربوط جلب می کنیم.

 

فشار خون بالا

با انجام ورزش های معمولی همراه با رژیم غذایی و استراحت مناسب در یک سال می توان یک فشار خون ماکزیمم را از ۱۷ به حدود ۱۴ رسانید و روشن است که ورزشکاران معمولا دچار عوارض فشار خون نمی شوند و ورزش حتی در سنین ۸۰-۶۰ سالگی می تواند در متعادل نگه داشتن فشار خون سهیم باشد. زیرا بر اثر ورزش، عروقی که در سطح بدن جریان دارد انبساط می یابد و فشار خون سقوط می کند.ورزش پیاده روی و کوه نوردی به خوبی فشار خون بالا را متعادل می سازد.

بیماران با دردهای قلبی (سکته)

انجام ورزش های سبک طبق آمارهای جهانی نه تنها انواع دردهای قلبی پایدار و غیرپایدار را تسکین و کاهش می دهد بلکه سبب حل شدن لخته های داخل خون شریانی قلب می شود و از بروز سکته های بعدی ممانعت می کند. هم چنین ورزش های سبک مانع از رسوب پلاکت های چربی در داخل عروق کرونر قلب یا عروق سایر نقاط بدن می شود و در پیش گیری بروز بیماری های قلبی عروقی افرادی که یک بار به انفرکتوس مبتلا شده اند، دخیل است. امروزه ثابت شده است که ورزش های مناسب در نزد افرادی که مبتلا به دیابت هستند و حتی انسولین نیز تزریق می کنند بسیار مفید است و مقاومت بدن را در برابر عوارض ناشی از این بیماری بیشتر می کند.

تاثیر ورزش در سرطان

ورزش سبب تقویت سیستم ایمنی در بیماران سرطانی می شود. بنابرگزارش پژوهشگران کره ای، انجام حرکات ورزشی ساده می تواند سیستم ایمنی بیمارانی را که به دلیل سرطان معده تحت عمل جراحی قرار گرفته اند، تقویت کند.مطالعه روی ۲۵ بیمار که تحت عمل جراحی خارج شدن تومورهای معده قرار گرفته بودند، نشان داد عملکرد ایمنی بدن افراد که ۲ روز پس از عمل، انجام حرکات ورزشی را اجرا کرده بودند، قوی تر از اشخاصی بود که ورزش نکرده بودند. ۲ هفته پس از جراحی تعداد سلول های ضد سرطان در افرادی که ورزش کرده بودند به نحو چشمگیری بیشتر از دیگران بود.سلول های ضد سرطان یا قاتل به سلول های سرطانی حمله و به رفع عفونت کمک می کند. دکتر یانگ مونا وهمکارانش از دانشگاه اینجو در شمی کویانگر، یک گروه ۱۷ نفره از بیماران را مورد بررسی قرار دادند. این بیماران ۲ روز بعد از جراحی در حالی که روی تخت دراز کشیده بودند انجام حرکات ساده ورزشی را آغاز کردند. هم چنین از زمانی که قادر به راه رفتن بودند انجام حرکات ورزشی روی دوچرخه ثابت را به تعداد ۵ بار در هفته شروع کردند.

محققان به منظور بررسی تغییرات حاصله در تعداد سلول های قاتل چندین نمونه خون از بیماران گرفتند. نتایج تحقیقات حاکی از آن بودکه هفته اول پس از جراحی تعداد سلول های قاتل در هر گروه کاهش یافت. اما در هفته دوم سلول های قاتل در بیمارانی که ورزش می کردند به وضعیت موفقیت آمیز اول بازگشت. اما در افرادی که ورزش نمی کردند روند نزولی سلول ها هم چنان ادامه داشت.البته به مرور زمان تعداد سلول های قاتل در تمامی این بیماران افزایش پیدا کرد. به گفته دکتر مونا به دلیل این که ضعف سیستم ایمنی موجب تقویت سلول های سرطانی می شود، انجام حرکات ورزشی برای تقویت سیستم ایمنی حائز اهمیت است.

------------------------------ ------------------------------ ------------------------------ ------------
[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در شنبه 15 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 16:40 | |
آغاز ولایت "آقا امام زمان" مبارکباد

به نام خدا

سلام بر مهدی "عج"

منجی عالم بشریت

سلام بر "آقا امام زمان"

منتظران او خواهد آمد و جهان را پر از عدل و داد خواهد نمود

اللهم عجل لولییک الفرج و العافیه النصر

110

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 22:34 | |
عاجرک الله بقیه الله

شهادت امام حسن عسکری تسلیت باد

کد خبر:115348 -

منبع : رجانیوز

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 1:14 | |
عکسهای خنده دار جالب با موضوع کودکان و عینک
 
عکسهای خنده دار جالب با موضوع کودکان و عینک

عکسهای خنده دار جالب با موضوع کودکان و عینک

عکسهای خنده دار جالب با موضوع کودکان و عینک

عکسهای خنده دار جالب با موضوع کودکان و عینک

عکسهای خنده دار جالب با موضوع کودکان و عینک

4

عکسهای خنده دار جالب با موضوع کودکان و عینک

5

عکسهای خنده دار جالب با موضوع کودکان و عینک

6

عکسهای خنده دار جالب با موضوع کودکان و عینک

7

عکسهای خنده دار جالب با موضوع کودکان و عینک

8

عکسهای خنده دار جالب با موضوع کودکان و عینک

9

عکسهای خنده دار جالب با موضوع کودکان و عینک

10

عکسهای خنده دار جالب با موضوع کودکان و عینک

11

عکسهای خنده دار جالب با موضوع کودکان و عینک

12

عکسهای خنده دار جالب با موضوع کودکان و عینک

13

عکسهای خنده دار جالب با موضوع کودکان و عینک

14

عکسهای خنده دار جالب با موضوع کودکان و عینک

15

عکسهای خنده دار جالب با موضوع کودکان و عینک

16

عکسهای خنده دار جالب با موضوع کودکان و عینک

17

عکسهای خنده دار جالب با موضوع کودکان و عینک

18

عکسهای خنده دار جالب با موضوع کودکان و عینک

19

عکسهای خنده دار جالب با موضوع کودکان و عینک

20

عکسهای خنده دار جالب با موضوع کودکان و عینک

21

عکسهای خنده دار جالب با موضوع کودکان و عینک

22

عکسهای خنده دار جالب با موضوع کودکان و عینک

23

عکسهای خنده دار جالب با موضوع کودکان و عینک

عکسهای خنده دار جالب با موضوع کودکان و عینک

عکسهای خنده دار جالب با موضوع کودکان و عینک

25

عکسهای خنده دار جالب با موضوع کودکان و عینک

26

عکسهای خنده دار جالب با موضوع کودکان و عینک

27

عکسهای خنده دار جالب با موضوع کودکان و عینک

28

عکسهای خنده دار جالب با موضوع کودکان و عینک

29

عکسهای خنده دار جالب با موضوع کودکان و عینک

30

عکسهای خنده دار جالب با موضوع کودکان و عینک
 
تگ هاي مطلب:
براي اين مطلب هيچ تگي نوشته نشده است
منبع: پی سی پارسی
[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 21:27 | |
عکسهایی از مدل های خالکوبی (تاتو) روی بدن
 
عکسهایی از مدل های خالکوبی (تاتو) روی بدن

عکسهایی از مدل های خالکوبی (تاتو) روی بدن

عکسهایی از مدل های خالکوبی (تاتو) روی بدن

3

عکسهایی از مدل های خالکوبی (تاتو) روی بدن

4

عکسهایی از مدل های خالکوبی (تاتو) روی بدن

5

عکسهایی از مدل های خالکوبی (تاتو) روی بدن

6

عکسهایی از مدل های خالکوبی (تاتو) روی بدن

7

عکسهایی از مدل های خالکوبی (تاتو) روی بدن

عکسهایی از مدل های خالکوبی (تاتو) روی بدن

9

عکسهایی از مدل های خالکوبی (تاتو) روی بدن

10

عکسهایی از مدل های خالکوبی (تاتو) روی بدن

11

عکسهایی از مدل های خالکوبی (تاتو) روی بدن

12

عکسهایی از مدل های خالکوبی (تاتو) روی بدن

13

عکسهایی از مدل های خالکوبی (تاتو) روی بدن

14

15

عکسهایی از مدل های خالکوبی (تاتو) روی بدن

عکسهایی از مدل های خالکوبی (تاتو) روی بدن

عکسهایی از مدل های خالکوبی (تاتو) روی بدن

17

عکسهایی از مدل های خالکوبی (تاتو) روی بدن

18

عکسهایی از مدل های خالکوبی (تاتو) روی بدن

19

عکسهایی از مدل های خالکوبی (تاتو) روی بدن

20

عکسهایی از مدل های خالکوبی (تاتو) روی بدن

21

عکسهایی از مدل های خالکوبی (تاتو) روی بدن

22

عکسهایی از مدل های خالکوبی (تاتو) روی بدن

عکسهایی از مدل های خالکوبی (تاتو) روی بدن

 
تگ هاي مطلب:
براي اين مطلب هيچ تگي نوشته نشده است
منبع: پی سی پارسی
[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 21:25 | |
عکسهای زیبای پرندگان و شکار
 
عکسهای زیبای پرندگان و شکار

عکسهای زیبای پرندگان و شکار

عکسهای زیبای پرندگان و شکار

3

عکسهای زیبای پرندگان و شکار

4

عکسهای زیبای پرندگان و شکار

5

عکسهای زیبای پرندگان و شکار

6

عکسهای زیبای پرندگان و شکار

7

عکسهای زیبای پرندگان و شکار

8

عکسهای زیبای پرندگان و شکار

9

عکسهای زیبای پرندگان و شکار

10

عکسهای زیبای پرندگان و شکار

11

عکسهای زیبای پرندگان و شکار

12

عکسهای زیبای پرندگان و شکار

13

عکسهای زیبای پرندگان و شکار

عکسهای زیبای پرندگان و شکار

عکسهای زیبای پرندگان و شکار

15

عکسهای زیبای پرندگان و شکار

16

عکسهای زیبای پرندگان و شکار

17

عکسهای زیبای پرندگان و شکار

18

عکسهای زیبای پرندگان و شکار

19

عکسهای زیبای پرندگان و شکار

عکسهای زیبای پرندگان و شکار

عکسهای زیبای پرندگان و شکار

21

عکسهای زیبای پرندگان و شکار

22

عکسهای زیبای پرندگان و شکار

23

عکسهای زیبای پرندگان و شکار

24

عکسهای زیبای پرندگان و شکار

25

عکسهای زیبای پرندگان و شکار

26

عکسهای زیبای پرندگان و شکار

27

عکسهای زیبای پرندگان و شکار

عکسهای زیبای پرندگان و شکار

عکسهای زیبای پرندگان و شکار

29

عکسهای زیبای پرندگان و شکار

30

عکسهای زیبای پرندگان و شکار
 
تگ هاي مطلب:
براي اين مطلب هيچ تگي نوشته نشده است
منبع: پی سی پارسی
[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 21:19 | |
عکسهایی از زیباترین مکان های غروب آفتاب در جهان
 
India

1

عکسهایی از زیباترین مکان های غروب آفتاب در جهان
عکسهایی از زیباترین مکان های غروب آفتاب در جهان
 
America

2

عکسهایی از زیباترین مکان های غروب آفتاب در جهان
Costa Rica

3

عکسهایی از زیباترین مکان های غروب آفتاب در جهان
Canada

4

عکسهایی از زیباترین مکان های غروب آفتاب در جهان
Great Britain

5

عکسهایی از زیباترین مکان های غروب آفتاب در جهان
Germany

6

عکسهایی از زیباترین مکان های غروب آفتاب در جهان
France

7

عکسهایی از زیباترین مکان های غروب آفتاب در جهان
Australia

8

عکسهایی از زیباترین مکان های غروب آفتاب در جهان
Italy

9

عکسهایی از زیباترین مکان های غروب آفتاب در جهان
Holland

10

عکسهایی از زیباترین مکان های غروب آفتاب در جهان
Africa

11

عکسهایی از زیباترین مکان های غروب آفتاب در جهان
Spain

12

عکسهایی از زیباترین مکان های غروب آفتاب در جهان
Turkey

13

عکسهایی از زیباترین مکان های غروب آفتاب در جهان
Poland

14

عکسهایی از زیباترین مکان های غروب آفتاب در جهان
China

15

عکسهایی از زیباترین مکان های غروب آفتاب در جهان
Sweden

16

عکسهایی از زیباترین مکان های غروب آفتاب در جهان
Russia

17

عکسهایی از زیباترین مکان های غروب آفتاب در جهان
Mexico

18

عکسهایی از زیباترین مکان های غروب آفتاب در جهان
The Antarctic

19

عکسهایی از زیباترین مکان های غروب آفتاب در جهان
Norway

20

عکسهایی از زیباترین مکان های غروب آفتاب در جهان
New Zealand

21

عکسهایی از زیباترین مکان های غروب آفتاب در جهان
Japan

22

عکسهایی از زیباترین مکان های غروب آفتاب در جهان
Finland

23

عکسهایی از زیباترین مکان های غروب آفتاب در جهان
Argentina

24

عکسهایی از زیباترین مکان های غروب آفتاب در جهان
Iceland

25

عکسهایی از زیباترین مکان های غروب آفتاب در جهان
The Arctic

26

عکسهایی از زیباترین مکان های غروب آفتاب در جهان
Taiwan

27

عکسهایی از زیباترین مکان های غروب آفتاب در جهان
Brazil

28

عکسهایی از زیباترین مکان های غروب آفتاب در جهان
Ireland

29

عکسهایی از زیباترین مکان های غروب آفتاب در جهان
Peru

30

عکسهایی از زیباترین مکان های غروب آفتاب در جهان
 
تگ هاي مطلب:
براي اين مطلب هيچ تگي نوشته نشده است
منبع: پی سی پارسی
[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 21:17 | |
کشف اسکلت باورنکردنی از انسان های غول پیکر در مصر (عکس)
 

کشف اسکلت باورنکردنی از انسان های غول پیکر در مصر (عکس) 
کشف اسکلت باورنکردنی از انسان های غول پیکر در مصر (عکس)
 
کشف اسکلت باورنکردنی از انسان های غول پیکر در مصر (عکس) 
 
کشف اسکلت باورنکردنی از انسان های غول پیکر در مصر (عکس) 
 
کشف اسکلت باورنکردنی از انسان های غول پیکر در مصر (عکس) 
 
کشف اسکلت باورنکردنی از انسان های غول پیکر در مصر (عکس) 
 
کشف اسکلت باورنکردنی از انسان های غول پیکر در مصر (عکس) 
 
کشف اسکلت باورنکردنی از انسان های غول پیکر در مصر (عکس) 
 
کشف اسکلت باورنکردنی از انسان های غول پیکر در مصر (عکس)
کشف اسکلت باورنکردنی از انسان های غول پیکر در مصر (عکس)
تگ هاي مطلب:
براي اين مطلب هيچ تگي نوشته نشده است
منبع:پی سی سرور
[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 21:10 | |
عکسهایی از مسابقات شطرنج قهرمانی کشور "نوجوانان"
ساری - خبرگزاری مهر : مسابقات شطرنج رده های سنی پایه قهرمانی کشور با حضور بیش از 600 ورزشکار استانهای مختلف در بابلسر آغاز شده و به مدت 9 روز ادامه خواهد داشت.

عکسهایی از مسابقات شطرنج قهرمانی کشور

عکسهایی از مسابقات شطرنج قهرمانی کشور

عکسهایی از مسابقات شطرنج قهرمانی کشور

عکسهایی از مسابقات شطرنج قهرمانی کشور

عکسهایی از مسابقات شطرنج قهرمانی کشور

عکسهایی از مسابقات شطرنج قهرمانی کشور

عکسهایی از مسابقات شطرنج قهرمانی کشور

عکسهایی از مسابقات شطرنج قهرمانی کشور

عکسهایی از مسابقات شطرنج قهرمانی کشور

عکسهایی از مسابقات شطرنج قهرمانی کشور

عکسهایی از مسابقات شطرنج قهرمانی کشور

تگ هاي مطلب:
براي اين مطلب هيچ تگي نوشته نشده است
[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 17:52 | |

درباره وبلاگ

بسم رب الحسین ◄سلام دوستان ◄از اینکه "وبلاگ ما" را انتخاب کردید متشکریم... ◄امیدواریم لحظات خوشی را با ما داشته باشید... ◄عزیزانی که دوست دارند در این وبلاگ عضو بشن ، کافیه در قسمت ورود اعضا عضو بشن یه دقیقه بیشتر وقتتون را نمیگیره ◄شرایط عضویت هم اینه که شما وبلاگ یا سایت فعالی داشته باشید... عکس خانم و آهنگی که خوانندش خانم باشه و قالبهای خانم دار نذارین ( لطفا") ◄پس وقت را از دست ندهید و به جمع ما بپیوندید...
آرشيو
مهر 1391
مرداد 1391
تير 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390
بهمن 1389
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سایت :
مسافر منتظر
شقایق آنامیس
لينكستان
دکتر پروانه کاظمی
استانداری همدان استانداری همدان استانداری همدان استانداری همدان
کیفیت جهانی/ تنوع محصول/ قدرت خرید بالا
‏*‏‏*یا مهدی‏(عج‏)‏‏*‏‏*‏
پاتوق پاتوق پاتوق پاتوق پاتوق پاتوق پاتوق
تبادل لینک اتوماتیک 1
تبادل لینک اتوماتیک
ستاره ی سهیل
السلام علیکم یا اهلبیت النبوة
ناگفته ها
پیشوای شیعیان
بیهوده متاز
موعودنامه أین الطالب بدم مقتول بکرببلا
دوازده امام
دولت کریمه امام زمان
نازنین زهرا (س)
پرسپولیسته
بهترین وبلاگ علمی و اموزشی
____________
تک برگی در سر برگ خاطره ها
چی توزی ه_______________اااااااااااااااا
بلوچ
تقرب به خدا "کد مداحی جهت وبلاگ"
فارس TV
ابزار جديد جعبه هاي صوتي براي وبلاگها و وبسايتها
اشتیاق دل
▄▀ وبلاگ شخصی مهندس محمدجواد میرزابیگی▀▄
ساخت بنر رایگان
تک نویس
بچه مثبت
پاسباد دفاع
محبان فاطمه (س)
دانلود مداحی از تمامی ذاکرین
خورشید
نمایندگی
افزایش رایگان آمار وبلاگ
خادم الشهدا
شيعه جنوب
مدرسه قرانی حضرت مریم (س)
بسیجیان حوزه 6
85-فتنه نیوز
84-قلب سلیم(تا زندهایم رزمنده ایم)
83-ܓܨܓܨ یارب این آدم خاکی تنهاست ܓܨܓܨ
82-یوسف زهرا 14
81-گنجينه ی واژگان پارسی
80-تسنیم
79-فروشگاه اینترنتی ارزان ایشاپ
78-صدای یک غریبه
77-نینوا
76-علقمه
75-گفتمان دینی
74-"منتظران ولی"
73-حقیقت پنهان
72-یا ابا صالح المهدی ادرکنی"بهتره بدونیم"
71-وبلاگ احمد امیدی
70-yashayish
69-اشعار پسری از پایتخت جهان
68-وبلاگ مریم پاپلی
67-زائرین پیاده ولایت عشق
66-گالري عكس هاي من
65-بردخون
64-جوانی در همین نزدیکی
62-متنوع ترین مطالب را در اینجا ببینید
61-لبیک یااباصالح(عج)
60-انتظار سبز
59- دل سوختگان حضرت رقیه (س)
58-سوختن پروانه ها در آتش
57-اسلاح اصلاحات
56-انتظار
55-تبدیل گچ به سیمان
54-مجله مجازی حقوق
53-..::: تفکـــــــــری زیبــــا :::..
52-مُتَرَصِّد
51-((امام علی(ع))
50-صدها بازدید کننده مجانی برای سایت و وبلاگ شما
48-..:::کلبه دختر پسرای عاشق پیشه:::..
47-دعاها و اذکار الهی
46-سبز علویان
45-خاکریز عشق
44-پایگاه فن آوری اطلاعات
43-گل لیلا
42-گل نرگس
41-علوم دامی دانشگاه شیراز ورودی 88
40-فان۹۸-دانلود رایگان اسمپر بلاگفا
39-مبل صفیر
-SMS36 / سرگرمی / اوقات فراغت / جوک
35-مهدویت
34-شیعه تولز
33-اباصالح
32-اجناس شگفت انگیز و ارزان
30-شهر مطلب
29-وبلاگ ائمه
28-سایت آگهی رایگان و نیازمندی های همدان
27-به سوی ظهور
26-کوفی مدعی
25-انجمنیها
24-یا حسین شهید
23-قلم دانش آموز
22-دختران با حجاب
21-چشم انتظارت
20-عاشقانه های من
19-وبلاگ هيئت فرهنگي مذهبي شهداي گمنام
18-چشم به راه
17-وبلاگ بچه های افغانی در ایران
16-حضرت آقا
15-خانه کتاب ایران (کالج کتابهای الکترونیکی و صوتی خانه کتاب) T I K B O O K
14-پایگاه اطلاع رسانی حوزه نت
13-اللهم عجل لولیک الفرج
( آنامیس )
11-منتظر
10-بازتاب مسجدسلیمان*بازتاب ایران*بازتاب خوزستان*بازتاب اندیکا*بازتاب لالی*بازتاب هفتکل
9-به نام خالق هستی ها
8-امام رئوف
7-دستنوشته های یک مانی ...
6-اشک بر حسین (ع)
5-گل هر آرزو
4-مرجع راهنما و لینک باکس های مذهبی
3-"کمیاب ترین های دنیای وبــــــ"
2-[گل]##گل بهاری##[گل]
1-رهروان ولایت
0-" ترجمه آنلاين متن انگليسي شما "
00-عكسهاي گل انار
000-یاران امام زمان
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com


لينكدوني

نی نی شکلک
یک کلیک تا " امام رضا "
بازی تراوین
.
فروش کارت شارز
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس

آرشيو پيوندهاي روزانه


CopyRight| 2009 , mosafermontazer.LoxBlog.com , All Rights Reserved
Powered By Blogfa | Template By: LoxBlog.Com