به وبلاگ یا علی گفتیم و عشق آغاز شد خوش آمديد

عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
فهرست مطالب وبلاگ
پروفایل
موضوعات
مطالب مذهبی
مطالب عمومی
حوادث
جنایی پلیسی
دانشنامه مهدوییت
صلوات و بخشش گناهان
سخنان ناب
پیامکهای مذهبی
سخنان گهر بار 14 معصوم
کلام وحی
کد لوگوی مراجع و لوگوهای دیگر
موضوعات مطالب دیگر همسنگران
حمایت از خلیج همیشه فارس
زیبا ساز وبلاگ
عاقبت ترویج گناه توسط برخی از زنان
جوکهای پـَـَـ نــه پـَـَــ
پخش مستقیم شبکه های TV ایران
سایتی که عکسهای شما را به عکسهای قدیمی تبدیل میکند
دل نوشته
پخش مستقیم
دانلود خونه
عکس
شعر و ترانه و آهنگ
حدیث
داستان
مطالب مضحک و مسخره
بازی آنلاین
کدهای جاوا
شکلکهای اینترنتی
متفرقه
آپلود
جوک و اس ام اس
فرازی از وصیتنامه شهید
تبلیغ www.loxblog.com
فیلم و سریال
مطالب علمی
جوکهای دِ نـَـه دِ
مطالب آموزنده
انیمیشن
پرچم متحرک ایران عزیزمان و دیگر کشورها
کلیپ
فال و طالع بینی
به مناسبت هفته افتخار آفرین دفاع مقدس
جدیدترین های خودروی ایزان و جهان
عکسهای هنرمندان
پزشکی
تلاوت دلنشین "قرآن کریم"
آشپزی
نظامی دفاعی ایران
تروریستی
تسلیحات و ضد تسلیحات جهان
لوگوهای دوستان مسافر منتظر
عملیات بانکی
فروشگاه
پرسپولیسی ها
استقلالیها
تبلیغات شما در این سایت
بازی بازی بازی بازی بازی GAME GAME GAME GAME
قالب وبلاگ
این بخش نذر "امام علی النقی الهادی (ع) میباشد"
کد موزیک برای وبلاگ و وبسایت
اضافات

آخرین مطالب
طراح قالب

Template By: NazTarin.Com

آنچه در آسمانها و زمین است همه در دست با کفایت پروردگار دو عالم قرار دارد

 

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

استخاره آنلاین با قرآن مجید

در روایات آمده بهتر است که قبل از استخاره

سه بار سوره ي اخلاص (قل هو الله احد) را بخوانید

سپس سه مرتبه صلوات بر محمد و آل محمد بفرستید

نيت کنید و به انچه كه مايلید استخاره نمایید

دست نیاز گر پیش غیر او میکنی دراز /پل بسته ای تا بگذری از آبروی خویش


استخاره آنلاین با قرآن کریم


http://mosafermontazer.loxblog.ir//

بازی آنلاین تراوین "رایگان بازی کنید"

http://up.vatandownload.com/images/x22r4f93e5rly27ne3dt.gif

عکس
اباصالح التماس دعا هرکجا رفتی یاد ما هم باش

زورگیری با سیخ کباب ! +عکس
نیمه شب دهم تیر امسال جوانی در حدود 25 سال، از مأموران گشت جاده مخصوص کرج ـ تقاطع بلوار کوهک، کمک خواست. این جوان از سوی 4 سرنشین یک دستگاه خودرو پراید نقره‌ای رنگ مورد زورگیری قرار گرفته بود!با توجه به اظهارات این جوان 25 ساله، مأموران گشت، شناسایی و دستگیری سرنشینان خودرو پراید را در دستور کار قرار دادند و 2 ساعت بعد موفق به شناسایی پراید در تقاطع ایران خودرو و دستگیری هر 4 سرنشین آن شدند. جوان شاکی نیز بلافاصله متهمان را شناسایی و در خودروی آنها مدارک شناسایی و عابربانک مالباخته کشف شد.
 
 
طرح پرونده در پایگاه پنجم
 
با دستگیری و انتقال متهمان به کلانتری 154 چیتگر و تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "زورگیری در پوشش مسافرکش”، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . شاکی پرونده پس از مراجعه به پایگاه پنجم، به کارآگاهان گفت: در میدان آزادی و به مقصد شهریار سوار یک دستگاه خودرو پراید نقره‌ای رنگ با 4 سرنشین جوان شدم؛ زمانیکه قصد سوار شدن به ماشین را داشتم، یکی از سرنشینان عقب با طرح این ادعا که وی زودتر از من و کمی جلوتر از ماشین پیاده خواهد شد، از من خواست کنار در سمت راست بنشیند و من نیز به ناچار در صندلی عقب و بین دو سرنشین عقب خودرو نشستم؛ هنوز مسافت زیادی را به سمت شهریار نرفته بودیم که ناگهان سرنشینان عقب پراید با استفاده از جسم نوک تیزی که آنرا در پهلویم فشار می‌دادند مرا مجبور کردند تا تمامی وجوه نقد خود را به همراه ساعت، گوشی تلفن همراه و عابر بانک خود همراه با رمز کارت را به آنها تحویل دهم.

اعترافات زورگیران

با توجه به شناسایی متهمان از سوی شاکی پرونده و کشف اسناد و اموال متعلق به شاکی از داخل خودرو پراید، هر 4 متهم به زورگیری اعتراف و انگیزه خود از زورگیری را "تهیه پول برای هزینه مسافرت و گردش" عنوان و مدعی شدند که در زمان زورگیری، تنها از یک سیخ کباب، استفاده کرده‌اند.
 
به گزارش حمایت، یکی از متهمان به اسم "پیمان.ط" 22 ساله که به گفته سایر متهمان، به پیشنهاد وی اقدام به زورگیری کرده بودند، در اعترافات خود به کارآگاهان گفت: یکی از دوستانم به نام غلام رضاکه صاحب خودرو پراید است با من تماس گرفت و گفت که قصد دارد تا برای گردش به شمال برود و پیشنهاد داد برای آنکه در این گردش تنها نباشد، من نیز به همراه 2 نفر دیگر از دوستانمان به اسامی ابراهیم و هوشنگ، همراه او باشیم؛ پس از گذاشتن قرار و تهیه مقداری موادغذایی، به سمت جاده شمال حرکت کردیم که تصمیم به زورگیری گرفتیم تا هزینه مسافرت و گردش خود را تأمین کنیم؛ برای همین، در حالیکه من به همراه هوشنگ در صندلی عقب پراید نشسته بودیم ، پس از سوار شدن یک جوان درحدود 25 ساله و با استفاده از یک سیخ مخصوص جوجه کباب اقدام به زورگیری کرده، اما فقط مبلغ 20 هزار تومان به دست آوردیم و پس از آن و در مدت کوتاهی پس از زورگیری، توسط مأموران دستگیر شدیم .

سرهنگ کارآگاه علی‌اکبر اسدی، رییس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به ده‌ها فقره سرقت مشابه در مناطق غرب و جنوب‌غرب تهران و همچنین وقوع سرقت‌های مشابه در مناطق شهریار، شهریار، صالح آباد، نصیرآباد و ... ، در حال حاضر شناسایی دیگر مالباختگان پرونده در دستور کار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است؛ لذا از تمامی مالباختگانی که بدین شیوه و توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید نقره‌ای رنگ مورد زورگیری و سرقت اموال قرار گرفته اند، دعوت می‌شود برای شناسایی متهمان و طرح شکایات خود به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

 

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:, در ساعت 1:40 | |
پدر و مادر ورزشکار اصفهانی که برق آبسردکن جان پسرشان را گرفت : می‌خواهیم جلوی قربانی شدن سایر ورزشکا

آبسردکن‌ها هرچند وقت یک بار بررسی و تعمیر شوند تا نظیر اتفاقی که برای پسر ما افتاد برای دیگران نیفتد.»

این تنها خواسته پدر و مادر داغداری است که اردیبهشت‌ماه گذشته پسر نوجوان‌شان در پی نوشیدن آب از آبسردکن ورزشگاه انقلاب شهر نجف‌آباد دچار برق‌گرفتگی شد و جانش را از دست داد. خانواده حسین وسایلی ورزشکار 16ساله عضو تیم ملی دو و میدانی نوجوانان کشور، حالا کلیه‌ها و کبد فرزندشان را به بیماران نیازمند از جمله سجاد، دانشجوی رشته الکترونیک در اصفهان اهدا کرده‌اند. آنها می‌گویند حسین مثل گلی بود که مدتی پیش ما بود، از او محافظت کردیم و حالا با اهدای اعضای بدنش او را تحویل خداوند دادیم.

پنجشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال جاری بود که حسین و چند نفر دیگر از هم‌تیمی‌هایش در حال تمرین در ورزشگاه انقلاب نجف‌آباد اصفهان بودند. حسین جز رشته دو و میدانی و پرش از ارتفاع، کاراته هم کار می‌کرد. بعد از اینکه حدود 40 دقیقه بدن‌شان را گرم کردند، حسین رفت که دستکش‌هایش را بردارد در همین حین به سمت آبسردکن ورزشگاه رفت تا گلویی هم تازه کند. آن روز باران باریده بود و زیر آبسردکن خیس بود. همین کافی بود تا وقتی که حسین شیر آب را باز کرد و دهانش را به سمت آن برد دچار برق‌گرفتگی شود.

با نقش بر زمین شدن حسین، مربی‌ و مسوولان ورزشگاه او را به بیمارستان رساندند اما او تنها یک هفته در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان شهید منتظری دوام آورد و دست آخر هم بر اثر سکته قلبی جان سپرد. حالا نزدیک به یک ماه از فوت این ورزشکار کشورمان می‌گذرد و خانواده وسایلی برای پیگیری شکایت‌شان منتظر جواب پزشکی قانونی هستند.

 

شکایت‌تان به کجا رسید؟

تا روزی که فهمیدیم دیگر حسین به این دنیا برنمی‌گردد اصلا به فکر شکایت کردن از کسی نبودیم و فقط به حسین فکر می‌کردیم. تا اینکه مامور کلانتری به ما گفت اگر می‌خواهید شکایت کنید باید سریع اقدام کنید و ما عصر جمعه شکایت کردیم. اما انگشت اتهام به سوی هیچ کس نگرفتیم اما چون گفتند روال کار این است ما هم شکایتی مطرح کردیم وحالا هم منتظر جواب پزشکی قانونی هستیم.

یعنی هنوز هیچ نظر کارشناسی در رابطه با علت فوت یا احتمال قصور دست‌اندرکاران ورزشگاه در تعبیه آبسردکن نامناسب ارائه نشده است؟

در بررسی‌های اولیه کارشناسان دادگستری نظراتی دادند و گفتند آبسردکن 6 ولت برق داشته که این مقدار ولتاژ پایینی است اما از طریق خوردن آب و اتصال دهان به شیر آبسردکن، جریان برق به قلب رسیده و همین می‌تواند باعث سکته قلبی شود و علت مرگ هم در پروند همین عنوان شده است.

اما پیش از این گفته شده بود که حسین سنکوپ کرده است؟

نه چنین چیزی نیست، جریان برق قدرت زیادی داشت و حتی آبسردکن با تمام بست‌ها و پیچ‌هایش از دیوار کنده شده است و من فکر نمی‌کنم که حسین سنکوپ کرده باشد. آن روز هوا بارانی و زمین نمناک و خیس بود و بدن حسین هم خیس بود، همه اینها دست به دست هم داد و حسین را از ما گرفت.

می‌دانید که این ‌بار اولی نیست که نوشیدن آب از آبسردکن‌ها افراد را دچار حادثه کرده. آیا حرفی در این باره با مسوولان دارید؟

روزی با یکی از مسوولان بهداشت درباره همین موضوع حرف می‌زدم، او گفت این آبسردکن‌ها از نظر بهداشتی هم مشکل دارند و باید هرچه زودتر جمع شوند، چون در فصول سرد سال که خاموشند، نوعی کرم در آنها رشد می‌کند که این از لحاظ بهداشتی بسیار خطرناک است، باید آبسردکن‌ها مخزنی با قابلیت شست‌وشو داشته باشند یا اینکه حداقل این آبسردکن‌ها را هر چند وقت یک بار از همه لحاظ بررسی کنند تا نظیر اتفاقی که برای ما افتاد برای بچه‌ها و خانواده‌های دیگر نیفتد.

آیا در مدتی که حسین در بیمارستان بستری بود یا بعد از فوت او، از مسوولان کسی پیش شما آمد؟

بله آقای طباطبایی، رییس‌ تربیت‌بدنی شهرستان، چندین بار به بیمارستان آمدند و پیگیر کارها بودند و تا آنجایی که توانستند به ما کمک کردند.

شما اعضای بدن حسین را اهدا کردید؛ می‌دانید الان با این کار چه کسانی به زندگی بازگشته‌اند؟

راستش را بخواهید ما از اول هم دنبال چنین کاری نبودیم و این خدایی بود. حسین 10 دقیقه بود که مرده بود و هیچ خونی به مغزش نرسیده بود اما دوباره برگشت و هوشیاریش به سطح دو رسید. ما تا آخرین لحظه منتظر بودیم که اگر امکانی برای بازگشت حسین به زندگی وجود دارد در قبال او کوتاهی نکرده باشیم اما بعد از اینکه فهمیدیم واقعا حسین از بین ما رفته، اعضای بدنش را هدیه کردیم تا هم باقیات صالحاتی برای پسرمان باشد و هم اینکه افراد دیگری با این اعضا راحت‌تر زندگی کنند.

تا جایی که اطلاع دارم کبد حسین به آقای سجاد باقری دانشجوی الکترونیک اهدا شده اما نمی‌دانم کلیه‌هایش حالا در بدن کدام بیمار نیازمند است.

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در شنبه 20 خرداد 1391برچسب:, در ساعت 22:33 | |
دادستان شهرستان بوکان در مصاحبه با هفته نامه محلی «صدای آشنا» در خصوص مرگ مشکوک دختر دبیرستانی در ای

عکس : سمیه دختر‌ دبیرستانی ‌خودکشی‌ کرد‌ یا‌کشته شد؟ 16 +

 «سمیه در آخرین دست نوشته‌های شخص‌اش برای رسیدن روز ۱۶ فروردیدن لحظه شماری کرده و اشتیاق فراوانی برای رسیدن به این روز داشته است و بار‌ها از خودکشی سخن به میان آورده است.»
6584758425.jpg

به گزارش پارسینه؛ حجت الاسلام گل حسینی ضمن اعلام این مطلب که هیچ گونه آثار ضرب، جرح، کبودی و مقاومتی بر روی جسد مقتول دیده نمی‌شود گفت: هیچ تعرض و تجاوزی به متوفی صورت نگرفته و ظاهر جسد کاملا سالم است. پزشک قانونی استان هم نظر پزشک قانونی بوکان را تایید می‌کند و روشن می‌شود که سمیه‌‌ همان روز مفقود شدن جان باخته است و علت مرگ خفه شدن در آب تشخیص داده می‌شود. اما با روشن شدن نتایج آزمایشات سم‌شناسی هر چه بیشتر واقعیت هویدا خواهدشد.


وی در ادامه مصاحبه با این هفته نامه محلی گفت: گفته‌های دوستانش حکایت از این دارد که قرار بوده دوست پسرهای سمیه برای وی یک خانه مجردی اجاره کنند تا سمیه از خانواده‌اش جدا زندگی کند. در این رابطه تاکنون هشت نفر دستگیر شده‌اند یک نفر از بازداشت شدگان که مضمون اصلی ماست چهل سال سن د ارد و متاهل است و خود اعتراف کرده است که قبل و بعد از مفقود شدن سمیه با وی تماس داشته و قرار بوده روز ۱۶ فروردین برای وی یک خانه اجاره کند.

وی افزود: تحقیقات در مورد این پرونده به صورت ویژه ادامه دارد و تا روشن شدن موضوع و احراز علت اصلی مرگ (مرگ یا خودکشی) بررسی‌ها ادامه خواهد یافت.

منبع :پرشین وی

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:, در ساعت 12:54 | |
مرد دندانپزشكي كه متهم است ۷۸ زن را مورد تعرض قرار داده است پس از گذشت ۱۰ سال از تشكيل پرونده، در دا

دستگیری و محاكمه دندانپزشكی در ولنجك تهران به اتهام تجاوز و فیلمبرداری از78زن

 

مرد دندانپزشكي كه متهم است ۷۸ زن را مورد تعرض قرار داده است پس از گذشت ۱۰ سال از تشكيل پرونده، در دادگاه كيفري‌ استان تهران محاكمه مي‌شود.
اين دندانپزشك عراقي‌الاصل متهم است در مطبش در ولنجك تهران اين زنان را مورد تعرض قرار داده و از برخي از آنها فيلمبرداري كرده‌ است. اوايل سال ۸۱ مرد دندانپزشكي به ماموران پليس مراجعه كرد و مدعي شد خانه‌اش مورد سرقت قرار گرفته ‌است. او ادعا كرد برخي از اسنادش به سرقت رفته ‌است و حدس مي‌زند سارق كيست. او گفت فكر مي‌كند سارق زني باشد كه چندبار به خانه‌اش رفت و آمد كرده و از آنجايي كه او به زن جوان گفته قصد ازدواج با او را ندارد آن زن با اين شيوه انتقام گرفته است. پليس زن جوان را شناسايي و بازداشت كرد. او اعتراف كرد سارقي را اجير كرد تا به خانه دكتر جوان برود و از آنجا سرقت كند. اين زن گفت: من هيچ چيز از خانه دكتر جوان ندزديدم و فقط فيلم‌هايي را كه او از من داشت از داخل كمدش برداشتم.

مدتي قبل براي ترميم دندانم به مطب دندانپزشكي اين دكتر رفتم وقتي دارو به دهانم تزريق كرد كه بي‌حس شود كاملا خوابم برد و زماني كه بيدار شدم متوجه شدم به من تعرض كرده‌ است. اين مرد را تهديد كردم و گفتم از او شكايت مي‌كنم اما بعد متوجه شدم در مطبش دوربين كار گذاشته و از صحنه تعرض به من فيلمبرداري كرده‌ است. با اين حال دوباره تهديدش كردم كه او را به دادگاه مي‌كشم. اين‌بار از در ديگري وارد شد و گفت قصد دارد با من ازدواج كند و از من خوشش آمده ‌است.

او با اين ترفند چندبار مرا به خانه‌اش كشاند و رابطه برقرار كرد بعد از مدتي متوجه شدم قصد سوءاستفاده دارد. از او خواستم فيلم‌ها را پس دهد اما از اين كار خودداري كرد. من هم سارقي اجاره كردم تا فيلم‌ها را از خانه مرد دندانپزشك بدزدد. هيچ چيز ديگری هم از خانه‌اش سرقت نكردم. وقتي ماموران به خانه مرد دندانپزشك رفتند چندين حلقه فيلم پيدا كردند كه نشان مي‌داد او به زنان تعرض مي‌كرده‌ است.

با دستور بازپرس مرد دندانپزشك بازداشت شد و مطب او هم مورد بازرسي قرار گرفت. ماموران توانستند دوربين مخفي كار گذاشته‌شده در مطب را پيدا كنند. متهم با به دست آمدن اين مدارك مورد بازجويي قرار گرفت و مشخص شد او تبعه عراق است و از آنجايي كه برادرش به دست حزب بعث به قتل رسيده، دندانپزشك كه در آن زمان نوجوان بود به همراه خانواده‌اش به ايران آمد و درسش را ادامه داد. او پس از به پايان رساندن دوران دبيرستان به عنوان نفر اول دانشگاه شهيد‌بهشتي در رشته دندانپزشكي قبول و بعد از چند سال فارغ‌التحصيل شد.

اين مرد كه به همراه خواهر و مادرش به ايران مهاجرت كرده‌ بود با توجه به تمكن مالي خانواده‌اش در ولنجك تهران مطب دندانپزشكي تاسيس كرد و مدتي بعد از آغاز به كار مطب مشتريان زن را در آن محل مورد تعرض قرار مي‌داد و از آنها فيلم تهيه مي‌كرد. اين مرد اعتراف كرد ۷۸ زن را مورد تعرض قرار داده است. وي آدرس و شماره تلفن همه آنها را هم دارد.

با به دست آمدن اين آدرس‌ها پليس زناني را كه مورد تعرض قرار گرفته‌ بودند، شناسايي كرد اما همه آنها حاضر به شكايت نشدند و ۵۸ زن براي شكايت به اداره آگاهي مراجعه كردند. اين زنان عنوان كردند دندانپزشك جوان به بهانه ترميم دندان‌شان به آنها داروي بي‌حسي تزريق مي‌كرد و بعد از اينكه آنها را مورد تعرض قرار مي‌داد با وعده ازدواج آنها را ساكت مي‌كرد. با تكميل تحقيقات و با توجه به اينكه اين پرونده قبل از تاسيس دادگاه كيفري ‌استان تشكيل شده ‌بود دادگاه عمومي موظف به رسيدگي شد.

دادگاه بعد از محاكمه متهم راي به ۹ سال زندان و شلاق داد. قاضي صادر‌كننده اين حكم اعلام كرد مدركي كه نشان دهد اين زنان مورد تجاوز قرار گرفتند وجود ندارد. ضمن اينكه آنها هيچ‌كدام تا قبل از شناسايي متهم اعلام شكايت نكرده‌ بودند. اين حكم مورد اعتراض متهم قرار گرفت و پرونده به شعبه ۳۹ دادگاه تجديدنظر رفت. راي صادره از سوي قضات دادگاه تجديدنظر تاييد شد.

با انتشار اين خبر در روزنامه‌ها آيت‌الله هاشمي‌‌شاهرودي رييس وقت قوه‌قضاييه نامه‌اي نوشت و با نقض راي درخواست كرد به اتهام دندانپزشك عراقي با عنوان افساد في‌الارض رسيدگي شود. سپس پرونده براي نقض حكم به ديوان عالي كشور رفت و با نقض حكم و با توجه به اعلام جرم رييس قوه‌قضاييه، دندانپزشك عراقي براي محاكمه به دادگاه انقلاب معرفي شد. اين بار قضات دادگاه انقلاب اعلام كردند اتهام مرد دندانپزشك تعرض به ۷۸ زن است بنابراين در صلاحيت دادگاه كيفري ‌استان تهران است.

با توجه به نظر ديوان عالي كشور مبني بر اينكه دندانپزشك عراقي بايد در دادگاه كيفري ‌استان تهران محاكمه شود پرونده به شعبه ۷۹ دادگاه كيفري‌ استان تهران به رياست قاضي محمدرضا محمدي‌كشكولي فرستاده ‌شد. قاضي كشكولي ديروز با مطالعه پرونده دستور تعيين وقت را صادر كرد و مرد دندانپزشك بعد از گذشت ۱۰ سال ماه آينده به اتهام تعرض به بيمارانش محاكمه مي‌شود.

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:, در ساعت 12:49 | |
جوان انتقامجو با خوردن قرص‌های روانگردان به خانه خواهرش در چابهار حمله کرده و دست به جنایتی خون‌آلود

حمله خونین جوان انتقامجو و قتل هولناک خواهربه دست برادرش

 

به گزارش ایران ساعت 11 شب، سه‌شنبه 12 اردیبهشت ماه سال جاری در چابهار پسر جوانی که اعتیاد به قرص‌های روانگردان دارد با خوردن قرص روانگردان به سمت خانه خواهرش رفته و به دلیل اختلاف قدیمی با وی زمانی که پای در خانه وی گذاشت نقشه خونینش را عملی کرد.

این جوان 24 ساله بعد از وارد شدن به خانه خواهرش به سمت آشپزخانه رفت و همزمان به خواهرش لیلا اعتراض کرده و با برداشتن چاقو به سمت وی حمله کرد.

داماد خانواده که با دیدن این صحنه خونین وحشت کرده بود خواست لیلا را نجات بدهد که خودش نیز هدف ضربات چاقو قرار گرفت.

جوان خشمگین دیوانه‌وار به سمت خواهرزاده‌ 5 ساله‌اش حمله کرد. جواد که خودش از زانو هدف ضربات دفاعی دامادشان قرار گرفته بود در صحنه درگیری ماند و نتوانست
فرار کند.

دقایقی نگذشته بود که پلیس با تماس همسایگان خود را به محل رساند و پی‌برد لیلا به قتل رسیده و پدر خانواده و پسر بچه هنوز زنده‌اند.

همزمان با انتقال پدر و کودک به بیمارستان قدس چابهار، جواد که این جنایت خانوادگی را رقم زد در صحنه جنایت توسط پلیس دستگیر شد.

بنا به این گزارش قاتل همراه داماد و بچه‌اش برای درمان در بیمارستان بستری هستند و پسر 5 ساله که در وضعیت بحرانی است در بخش «I.C.U» بیمارستان تحت مراقبت‌های ویژه است.

منبع:پرشین وی

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:, در ساعت 12:47 | |
رییس پلیس آگاهی آذربایجان‌غربی از دستگیری دو متهم که پس از اغفال دختری 19 ساله، وی را مورد آزار و اذ

بازداشت پسرانی که با اغفال دختر ۱۹ساله، به او تجاوز کردند

 

سرهنگ رسول النقی‌پور دراین‌باره گفت: دختری 19 ساله با مراجعه به یکی از پاسگاه‌های قضایی ارومیه و تسلیم گزارشی مبنی بر اینکه توسط جوان 22 ساله اغفال و مورد آزار و اذیت قرارگرفته است، خواستار رسیدگی به این ماجرا شد. پس از تحقیق و بازجویی از شاکی، مشخص شد متهم ابتدا با ریختن طرح‌دوستی و دادن وعده ازدواج اعتماد وی را جلب و بعد از چندین بار تماس تلفنی و ملاقات حضوری در کوچه و خیابان او را به بهانه تفریح و گردش به کوچه باغی در اطراف ارومیه کشانده است.

النقی‌پور خاطرنشان کرد: شاکیه در بازجویی خود اظهار داشت پس از وارد شدن به کوچه باغ با حضور جوان دیگری داخل ساختمان و درخواست آنان مواجه شده و پی‌برده که تمام علاقه‌های کاذب وی که با دادن پیشنهادهای واهی او را اغفال کرده بود، دامی بیش نبوده است.

رییس پلیس آگاهی آذربایجان‌غربی گفت هر دو متهم با استفاده از مشخصات ظاهریشان که توسط شاکیه به پلیس ارائه شده بود، دستگیر و تحویل دادسرا شدند.

منبع: پرشین وی

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:, در ساعت 12:45 | |
سه پسر جوان که در جنایتی مستانه مرتکب قتل شده بودند با ردیابی های ویژه پلیسی شناسائی و دستگیر شدند.
     

تصاویر : تصاویر : جنایت 3 پسر 19ساله تهرانی درپارک با سوار شدن 2 دختر درپراید

سه پسر جوان که در جنایتی مستانه مرتکب قتل شده بودند با ردیابی های ویژه پلیسی شناسائی و دستگیر شدند.

SiteRooz.com


SiteRooz.com


SiteRooz.com


به گزارش مهر، شامگاه 12 اردیبهشت ماموران کلانتری 132 نبرد در جریان یک فقره درگیری منجر به قتل در خیابان مسلم قرار گرفتند .

با حضور ماموران در محل و تایید خبر قتل ، موضوع به قاضی کشیک ویژه قتل و پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد که به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران ، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

تحقیقات اولیه کارآگاهان از شاهدان صحنه جنایت حکایت از آن داشت که پس از سوار شدن دو دختر جوان به داخل یک دستگاه خودرو پراید ، دو سرنشین یک دستگاه خودرو پژو 405 با آنها درگیر شده که سرنشینان خودرو پژو به نام های احمد و رامین 19 ساله مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفتند. در این میان احمد به علت اصابت ضربات وارد شده به ناحیه سینه ، در همان محل درگیری فوت کرده و سرنشینان خودرو پراید نیز به سرعت از محل متواری شدند .

در ادامه رسیدگی به این پرونده ، کارآگاهان با انجام تحقیقات از "رامین" موفق به شناسایی سه سرنشین خودرو پراید به نام های "میلاد" ، "حسن" و "محمد" - هر سه نفر 19 ساله - شدند که بلافاصله با شناسایی محل سکونت یکی از سرنشینان پراید به نام محمد ، 13 اردیبهشت در خیابان نبرد دستگیر و در تحقیقات به مشارکت در درگیری و به همراه داشتن سلاح سرد در زمان درگیری اعتراف کرد .

در ادامه رسیدگی به این پرونده ، کارآگاهان با شناسایی هویت دو متهم دیگر پرونده ، محل های تردد این افراد را نیز در خیابان نبرد و کریم خان تحت مراقبت های پلیسی خود قرار داده و سرانجام هر دو نفر آنها را 16 اردیبهشت دستگیر و به اداره دهم انتقال دادند .

میلاد در اظهارات خود به کارآگاهان گفت : از حدود 7 ماه قبل به دختری به نام مرجان علاقمند بودم. من به همراه دوستانم از عروسی می آمدیم که مرجان با من تماس گرفت و پس از آن ، به همراه حسن و محمد به دنبال مرجان در پارک مسلم رفتیم . در آنجا احمد - مقتول - و دوستش هم حضور داشتند که با آنها درگیر شدیم. آنهااز پشت سر مرا از ماشین پائین کشیدند. وقتی حسن و محمد از ماشین پیاده شدند ، در حالیکه محمود و دوستش چاقو خورده بودند از روی من بلند شدند و در آن لحظه چون سرم پایین بود و لباس روی سرم کشیده شده بود متوجه نشدم که چه کسی آنها را با چاقو زده اما یک چاقوی ضامن دار در دست حسن و چاقوی دسته چوبی نیز در دست محمد بود .

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، بااعلام این خبر گفت : در تحقیقات انجام شده از هر سه متهم پرونده و بنا به اعترافات صریح متهمان مشخص شد که هر سه متهم پرونده به علت مصرف مشروبات الکلی در هوشیاری کامل قرار نداشته اند .

وی ، در پایان این خبر گفت : هر سه متهم پرونده با قرار بازداشت موقت و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته اند .

منبع: پرشین وی

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:, در ساعت 12:40 | |
قتل به خاطر فیس‌بوک

اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی و به خصوص فیس بوک هر روز بیشتر می‌شود. محققان معتقدند شیوه‌های اعتیاد در عصر حاضر تغییر کرده و دیگر محدود به سیگار، مواد مخدر و مشکلات اخلاقی نیست.

قتل به خاطر فیس‌بوک

در تحقیقات جدیدی که توسط Oxygen Media و Lightspeed انجام شد مشخص شد نزدیک به یک سوم از زنان بین 18 تا 34 بعد از برخواستن از خواب اولین کاری که انجام می‌دهند چک کردن صفحه خود در سایت فیس‌بوک است.

این آمار وقتی وحشتناک می شود که تیتری مانند "مادری کودک سه ماهه خود را به خاطر اعتیاد به فیس بوک کشت!"  را در خبرگزاری‌ها ببینید.

قتل به خاطر فیس‌بوک

به گزارش Gizmodo، الکساندار وی‌توبیاز  مادر 22 ساله آمریکایی کودک سه ماهه خود را هنگام بازی Farmville (مزرعه حیوانات) در فیس‌بوک به قتل رساند.

ماجرا از این قرار است که این زن 22 ساله ساکن منطقه جکسونزویل فلوریدای آمریکا، سخت مشغول بازی مزرعه حیوانات در فیس بوک بوده که گریه پسر سه ماهه‌اش شدت میگیرد. وی که نمی‌توانسته از بازی دل بکند از نوزاد خود به شدت عصبانی می‌شود.

پلیس جنایی درباره نحوه قتل اینطور توضیح داده که نوزاد در اثر ضربات متعدد به سر کشته شده و احتمالا مادر جانی سر نوزاد را به کامپیوتر کوبیده است.

Alexandra V. Tobias در اعترافات خود گفته که هنگام بازی، گریه پسرش با نام Dylan Lee او را به شدت عصبانی کرده بود. پس شروع به تکان دادن نوزاد می‌کند و برای آرامش خود سیگار می ک‌شد و بعد از آن دوباره کودک را تکان می‌دهد تا ساکت شود. وی گفته "احتمالا" در این بین ضربات ناخواسته‌ای هم به سر او وارد کرده است.

این نوع قتل در آمریکا قتل درجه دوم به حساب می‌آید و دست کم قاتل به 25 تا 50 سال زندان (یا حبس ابد) محکوم می‌شود.

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, در ساعت 22:37 | |
انتقام جویی جالب یک زن از دختری که با همسرش رابطه داشت

 

انتقام جویی جالب یک زن از دختری که با همسرش رابطه داشت




دختر جواني به دادسراي رسيدگي به جرايم رايانه اي رفت و گفت فرد ناشناسي شماره تماس او را در يک سايت همسريابي قرار داده است و روزانه ده ها نفر براي ازدواج با او تماس مي گيرند.

 

روزنامه خراسان -  دختر جواني به دادسراي رسيدگي به جرايم رايانه اي رفت و گفت فرد ناشناسي شماره تماس او را در يک سايت همسريابي قرار داده است و روزانه ده ها نفر براي ازدواج با او تماس مي گيرند.

 وي در تشريح اين ماجرا گفت: حدود يک سال است در يکي از دانشگاه ها درس مي خوانم. از حدود يک هفته قبل روزانه افراد مختلفي با تلفن همراهم تماس مي گيرند و از من خواستگاري مي کنند. اول فکر کردم اين کار يک شوخي از طرف دوستانم است اما وقتي اين ماجرا ادامه پيدا کرد فهميدم مسئله جدي است

. وقتي با يکي از تماس گيرندگان در اين باره صحبت کردم فهميدم شماره ام را از طريق يک سايت همسريابي پيدا کرده است. او گفت در اين سايت ادعا شده است هرکس با من ازدواج کند نيمي از ارثيه پدربزرگم به او مي رسد. بعد از آن بود که متوجه شدم دسيسه اي در کار است و فرد ناشناسي براي بي آبرو کردنم دست به چنين کاري زده است.

به دنبال اين شکايت تلاش هاي افسران پليس فتا براي شناسايي عامل اصلي اين ماجرا آغاز شد. ماموران در شاخه هاي مختلف به تجسس در اين باره پرداختند و سعي کردند از کوچکترين سرنخ ها براي به دام انداختن متهم استفاده کنند. با گذشت چند هفته از ثبت اين شکايت کارآگاهان به اطلاعاتي دست يافتند که نشان مي داد يک زن پشت پرده اين ماجرا حضور دارد.

تحقيقات بيشتر حاکي از آن بود که دختر جوان از مدتي قبل با يکي از هم دانشگاهي هايش در ارتباط است و زن اين فرد به اين رابطه پنهاني پي برده و براي انتقام جويي دست به اين کار زده است. از اين رو اين زن دستگير شد و تحت بازجويي قرار گرفت.

او ضمن پذيرش اتهامش به پليس گفت: از مدتي قبل فهميدم همسرم با دختر جواني رابطه دارد و به طور پنهاني او را مي بيند. به همين دليل تلاش کردم کاري کنم اين رابطه قطع شود. يک روز که همسرم تلفن همراهش را در خانه جا گذاشته بود شماره دختر جوان را به دست آوردم و آن را در يک سايت همسريابي قرار دادم و ادعا کردم فردي که با او ازدواج کند صاحب نيمي از ارثيه پدربزرگش مي شود. من مي خواستم با اين کار ضمن تنبيه دختر جوان زندگي مشترکم را هم نجات دهم.

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در دو شنبه 7 فروردين 1391برچسب:, در ساعت 1:46 | |
مرگ عجیب یک دختر جلوی چشم دوستانش! +عکس
 
مرگ عجیب یک دختر جلوی چشم دوستانش! +عکس
به گزارش ایران ناز این دختر 12 ساله بریتانیایی لائونی نام دارد، وی در حیاط مدرسه و در مقابل چشم دوستانش جان باخت. آنها مشغول بازی بودند که با برخورد توپ راگبی به سینه اش وی به زمین افتاد و جان باخت.
 
مرگ عجیب یک دختر جلوی چشم دوستانش! +عکس ، www.irannaz.com

دوستانش میگویند وی نقش بر زمین شد و ناگهان تنفسش قطع شده و رنگ صورتش به کبودی مایل شد. معلمان و دوستانش میگویند او دختر فوق العاده با استعدادی بوده که صدای خوبی هم داشته است او عضو اکثر باشگاه های مدرسه بوده و همیشه مثل یک ستاره میدرخشیده است.
 
مرگ عجیب یک دختر جلوی چشم دوستانش! +عکس ، www.irannaz.com

او از سن 7 سالگی استعدادش را نشان داد و وارد مدرسه هنر معروفی در انگلستان شده حدود 1500 دانش آموز با استعداد بین سن 11 تا 16 سال دارد. بلافاصله بعد از آن اتفاق وی را به بیمارستان منتقل کردند اما پزشکان نتوانستند کاری انجام دهند و او درگذشت.

منبع:ایرن ناز

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 3 فروردين 1391برچسب:, در ساعت 1:13 | |
کلاهبرداری کردن 2 پسر دخترنما با ترفند روابط جنسی
 
کلاهبرداری کردن 2 پسر دخترنما با ترفند روابط جنسی
به گزارش ایران ناز به نقل از خراسان این دو پسر در صفحات اجتماعی اینترنت، خود را به عنوان دختر جوان معرفی می کردند و با قرار دادن تصاویری با پوشش نامناسب از زنان و دخترانی که هویت آن ها مشخص نیست، از کاربران درخواست کمک می کردند و یا از آنان می خواستند که به منظور برقراری رابطه نامشروع ابتدا مبالغی را به حسابشان واریز کنند.

در یکی از این موارد کارآگاهان پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات اردبیل، هنگام رصد فضای اینترنت برای شناسایی مجرمان و مقابله با جرایم و تخلفات اینترنتی در یکی از شبکه های اجتماعی با صفحه ای مواجه شدند که در آن صفحه دختری با قرار دادن عکس های زننده خود از شهروندان تقاضای کمک مالی کرده و بدین منظور شماره حسابی را در آن صفحه قید کرده بود و از کاربران خواسته بود چون سرپرستی ندارد تا از وی نگهداری کند، کمک های خود را به این شماره حساب واریز کنند.

کارشناسان پلیس فتا با دیدن این صفحه اجتماعی و تصاویر درج شده در آن به موضوع مشکوک شدند و بررسی خود را برای اطلاع از صحت و سقم ادعاهای نامبرده آغاز کردند. ماموران پس از تحقیقات فراوان و بررسی شماره حساب متهم، دریافتند که این شماره حساب متعلق به یک پسر جوان است. بنابراین با شناسایی محل زندگی وی، او را دستگیر کردند. متهم دستگیر شده در بازجویی ها صراحتا به جرم خود اعتراف کرد و گفت: بیکارم و به منظور کسب آسان درآمد چنین نقشه ای به ذهنم خطور کرد.

در مورد دوم نیز پسر جوانی در همدان پس از عضو شدن در یکی از شبکه های اجتماعی، تعدادی عکس با پوشش نامناسب و زننده از زنانی که هویت آن ها نامعلوم است در صفحه ای که ایجاد کرده بود، قرار داده و در این صفحه ضمن معرفی خود به عنوان دختری جوان تقاضای برقراری رابطه نامشروع با کاربرانی که تمایل به انجام آن دارند، کرده و در آن صفحه شماره حسابی را قید کرده بود تا به منظور برقراری ارتباط مبلغی را به این شماره حساب واریز کنند.

این گزارش حاکی است با توجه به حساسیت موضوع و از آن جا که بعید به نظر می رسید زن جوانی با انتشار عکس های خود در اینترنت چنین درخواست های شرم آوری را مطرح کند، گروهی از کارآگاهان پلیس فتا به دستور سرهنگ وطنی رئیس پلیس فتای استان همدان مامور شناسایی این فرد شدند و پس از رصد آدرس اینترنتی و شماره حساب متهم، محل سکونت وی را شناسایی و او را که پسری جوان بود دستگیر کردند. این متهم نیز هدف خود از این اقدام را کلاهبرداری و کسب درآمد ذکر کرد .

منبع:ایران ناز

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 3 فروردين 1391برچسب:, در ساعت 1:8 | |
قتل فجیع مرد هوسران به دلیل تجاوز به خواهر
 
وقتي فهميدم مهران به زور وارد خانه خواهرم شده و او را مورد آزار قرار داده است، تصميم گرفتم از او انتقام بگيرم و براي اين كار از «پويا» يكي از اقوامم كه رابطه دوستانه‌اي هم با او داشتم، كمك گرفتم.
 
شرق: متهمان پرونده قتل پسري كه قرباني رابطه با دو زن شده‌ است، روز گذشته در جلسه محاكمه‌شان اتهام خود را انكار كردند.

در ابتداي جلسه محاكمه كه در شعبه 71 دادگاه كيفري‌استان تهران برگزار شد، نماينده دادستان در جايگاه حاضر شد و گفت: 12 ارديبهشت سال‌جاري ماموران پليس رباط‌كريم جسد مرد جوانی را پيدا كردند كه با ضربات متعدد چاقو به قتل رسيده‌ بود.

 بررسي صحنه جرم نشان داد، مقتول به دست يك نفر كشته نشده و با چندين نفر درگير شده بود چراكه لكه‌هاي خون نشان مي‌داد قاتلان مقتول را تا صد متر روي زمين كشيده‌اند.

 همچنين با توجه به اينكه ضربات متعدد چاقو بر بدن مرد جوان وارد شده‌ بود، پليس فرضيه قتل ناموسي را مطرح كرد. جنازه به پزشكي قانوني انتقال يافت و تحقيقات پليس آغاز شد. آنها متوجه شدند مقتول «مهران» نام ‌دارد و خانواده‌اش گزارش مفقود شدن او را قبلا به پليس داده‌ بودند.

با توجه به مشخص شدن هويت مقتول، تحقيقات در مورد زندگي شخصي او در دستور كار قرار گرفت. كارآگاهان متوجه شدند، مهران رابطه‌اي خاص و پنهاني با دو زن داشت كه يكي از آنها در اسلامشهر و ديگري در رباط‌كريم سكونت دارند.

وقتي پليس توانست محل زندگي نسترن- يكي از اين زنان- را پيدا كند، او را بازداشت كرد. زن جوان در بازجويي‌ها اعتراف كرد، مي‌داند مهران چطور كشته شده است. او گفت: مدتي بود كه با مهران رابطه پنهاني داشتم.

شب حادثه او به خانه من آمد و بعد از چند ساعت رفت. حدود ساعت 11 شب بود كه متوجه شدم، او را سركوچه با چاقو زده‌اند، البته مهران به من گفته بود كه مدتي است دو مرد با او تماس مي‌گيرند و وي را تهديد مي‌كنند و اگر ارتباطش را با من قطع نكند او را مي‌كشند.

 ماموران با توجه به اين گفته‌ها بررسي‌هاي خود را ادامه دادند و موفق شدند از گوشي تلفن همراه مهران صداي ضبط شده دو مرد را به دست آورند كه در حال تهديد كردن مقتول بودند. از سوي ديگر ماموران متوجه شدند، وقتي مقتول روز حادثه از خانه نسترن خارج شد يك دستگاه پژو 206 او را تعقيب كرد.

 نماينده دادستان ادامه داد: تيم جنايي در ادامه بررسي‌ها خانه زن دوم به نام نسرين را كه مهران با او هم رابطه داشت، پيدا كردند و او را هم مورد بازجويي قرار دادند. نسرين گفت: من در جريان قتل مهران نيستم و اصلا او را نديدم. وقتي پليس اين ادعا را بررسي كرد، متوجه شد اين زن همه واقعيت را نگفته است.

ماموران همچنين پي بردند، برادر نسرين يك پژو 206 دارد بنابراين او را بازداشت كردند. اين مرد به نام «حسين» در بازجويي‌ها به قتل اعتراف كرد و گفت: مهران پسرخاله اوست و يك انتقام‌جويي ناموسي او را وادار به قتل كرد. اين مرد در قسمتي از بازجويي‌هايش گفت: وقتي فهميدم مهران به زور وارد خانه خواهرم شده و او را مورد آزار قرار داده است، تصميم گرفتم از او انتقام بگيرم و براي اين كار از «پويا» يكي از اقوامم كه رابطه دوستانه‌اي هم با او داشتم، كمك گرفتم.

 او ادامه داد: مهران را تعقيب كرديم و متوجه شديم او در خانه زني به نام نسترن است و به آنجا هم رفت‌وآمد دارد. وقتي او از آن خانه خارج شد، تصميم گرفتيم بكشيمش. مهران را سوار ماشين كرديم و در بيابان با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانديم. در ادامه جلسه دادگاه اولياي‌دم مقتول در جايگاه حاضر شدند و براي متهمان اصلي درخواست صدور حكم قصاص كردند. سپس متهمان به دفاع از خود پرداختند.

 آنها كه به دست داشتن در قتل مهران اعتراف كرده بودند اقرارهاي خود را پس گرفتند و مدعي شدند كه هر آنچه گفته‌اند دروغ است. متهم رديف اول به ماموران گفت: من نقشي در قتل نداشتم و براي اينكه تحت فشار بودم، اعتراف كردم. من اصلا در جريان روابط مقتول با خواهرم و زن ديگري قرار نداشتم. سپس متهم رديف دوم در جايگاه حاضر شد.

 او هم اتهامش را رد كرد و گفت: آنچه ما در دادسرا گفتيم شايد منطبق با واقعيت باشد اما آموخته‌هايمان از اداره آگاهي است. او گفت: من اصلا نمي‌دانستم چه كسي كشته شده و چرا به قتل رسيده ‌است، البته نسرين و برادرش با مقتول رابطه فاميلي داشتند اما اين موضوع ربطي به من نداشت.

در پايان دو زن در جايگاه حاضر شدند، آنها كه متهم به داشتن رابطه نامشروع بودند داشتن رابطه را انكار كردند و گفتند هيچ رابطه‌اي بين آنها و مقتول نبود. با پايان يافتن جلسه محاكمه هيات قضات براي صدور راي دادگاه وارد شور شدند.
 
[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, در ساعت 1:29 | |
فروش دختر 6 ساله در ازای دریافت مواد مخدر!
 
مادری که دختر 6 ساله خود را به ازای مواد مخدر می فروخت با گزارش یک مرد بی‌خانمان دستگیر شد.
 
فارس: مادری که دختر 6 ساله خود را به ازای مواد مخدر می فروخت با گزارش یک مرد بی‌خانمان دستگیر شد.
 
 این زن 35 ساله اهل ایالت جرجیا در پی آن دستگیر شد که یک مرد بی خانمان به پلیس گزارش داد که برای خرید مواد به خانه‌ای رفته و شاهد این سوء استفاده جنسی بوده است.

پلیس پس از رفتن به خانه و گفت و گو با دختر در مورد جزئیات آزار جنسی وی زن را که تنها نام او برای حفاظت از هویت دختر D.N.  عنوان شده را دستگیر کرد.

دو مرد دیگر که 56 و 47 سال سن داشته‌اند نیز در این رابطه دستگیر و متهم شده‌اند.

دستکم از یک شاهد دیگر که مردی 61 ساله بوده نیز بازجویی شده است.


دختر قربانی و برادر بزرگتر او هم اکنون توسط مادربزرگ و پدربزرگشان نگهداری می‌شوند.

مادربزرگ اعلام کرده که دختر او نیز از وقوع تجاوز اطلاع نداشته و هم دختر و هم نوه‌اش قربانی فروشندگان مواد مخدر هستند.

 مرد بی خانمانی که به پلیس گزارش داده بیان داشته است که مادر به طور مداوم فروشندگان را دعوت به خانه‌اش می کرده و به ازای مواد پیشنهاد دخترش را می‌داده است.

مرد بی خانمان به پلیس گفته به این دلیل به پلیس گزارش داده که دختربچه از او خواسته کمکش کند و این روند را متوقف کند.    
[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, در ساعت 1:59 | |
مقتولي كه با خون خود نام قاتل را بر ديوار نوشت
 
مقتول قبل از اينکه در اثر خونريزي ناشي از جراحات جان خود را از دست دهد، با نوشتن نام قاتل بر روي ديوار، پليس را در تحقيقات ياري كرد.
 
ایسنا: رييس پليس آگاهي آذربايجان شرقي از دستگيري متهم به قتلي كه با انگيزه پرداخت بدهي‌هاي خود اقدام به قتل يك طلافروش كرده بود، خبر داد و گفت: مقتول قبل از اينکه در اثر خونريزي ناشي از جراحات جان خود را از دست دهد، با نوشتن نام قاتل بر روي ديوار، پليس را در تحقيقات ياري كرد.

پسرهنگ مداحي در تشريح اين خبر افزود: بدنبال گزارش وقوع قتل صاحب طلافروشي از طريق فوريت‌هاي پليسي 110، تيم ويژه جنايي و عوامل بررسي صحنه جرم و عوامل کلانتري در محل حاضر شدند.

وي با بيان اينكه عوامل در محل مشاهده کردند فردي به نام «عليرضا» در داخل کارگاه زرگري خود بوسيله ضربات متعدد چاقو به قتل رسيده است، افزود: كارآگاهان پس از کنترل صحنه مشاهده كردند كه مقتول قبل از اينکه در اثر خونريزي ناشي از جراحات جان خود را از دست دهد، با انگشتان آغشته به خون کلماتي نظير نام قاتل را بر روي ديوار نوشته است.

مداحي با بيان اينكه اين نوشته سر نخ خوبي براي دستيابي به مجرم بود، تصريح كرد: كارآگاهان با كشف اين سرنخ، دريافتند که قاتل و مقتول همديگر را مي شناختند.

وي با بيان اينكه پيرامون اين مسئله، نام‌ آشنايان و برادران مقتول مورد بررسي قرار گرفت، ادامه داد: نهايتاً كارآگاهان در ادامه تحقيقات خود چند نفر از آشنايان مقتول را مورد شناسايي قرار داده و در ادامه تحقيقات احتمال ارتکاب به قتل توسط يکي از مظنونان که يک مغازه در نزديکي کارگاه مقتول داشت، قوت گرفت.

وي با بيان اينكه تحقيقات كارآگاهان در مورد اين مظنون ادامه يافت، خاطر نشان كرد: در بررسي‌ها مشخص شد كه متهم روز حادثه به مغازه خود مراجعه و سپس آنجا را ترک كرده است.

مداحي افزود: پس از شناسايي محل سکونت مظنون، اکيپي از عوامل انتظامي به محل اعزام شده و مشخص شد نامبرده به همراه خانواده‌اش با خودروي شخصي منزل را ترک كرده است.

وي با بيان اينكه گشت‌هاي پليس آگاهي خودرو مظنون را در نزديکي محل سکونت متهم به صورت رها شده يافتند، گفت: با انتقال خودرو، ماموران آثار انگشتان آغشته به خون و قطرات خون در داخل آن را يافتند.

مداحي با بيان اينكه با شناسايي چند تن از بستگان متهم و انجام تحقيقات مشخص شد كه تعدادي از بستگان متهم از اقدامات او اطلاع داشتند، تصريح كرد: برهمين اساس با راهنمايي همسر متهم متواري، بخشي از طلا و جواهرات و مقاديري از پول‌هاي مسروقه کشف و ضبط شد.

وي با بيان اينكه با شناسايي محل اختفاي متهم در جاده تبريز ـ تهران وي به همراه مقاديري وجه نقدي و چک و طلاجات مسروقه دستگير شد، گفت: بررسي‌ها نشان داد كه علت قتل، بلند پروازي خانواده قاتل بوده که بدهي‌هاي هنگفتي را به وي تحميل كرده و قاتل براي رهاي از بدهي‌ها و رسيدن به پول دست به چنين جنايت هولناکي بزند.

وي در پايان افزود: جمعا شش کيلو طلا و جواهرات و مبلغ 128 ميليون ريال وجه نقد و سه قطعه چک از قاتل كشف شد كه متهم نيز با صدور قرار روانه زندان شد.  
[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, در ساعت 1:58 | |
دختر جوان قربانی هوس عرفانی در چت روم شد

برترینها

 
متهم با به کار بردن الفاظ عارفانه و ذکر برخي حرف ها و عبارات مدعي شد که از آينده من باخبر است و به همين دليل مسائلي را درباره آينده من عنوان کرد. شاکي عنوان کرد: اين فرد شياد توانست با حيله گري خاص خود مرا خام کند و متقاعد سازد که ارتباط خود را با او بيشتر کنم،
 
خراسان: فرد شيادي که با ادعاي ارتباط با ملائک و آگاهي از آينده افراد، با پرسه زني در فضاي چت روم دختر جواني را اغفال کرده و مورد سوء استفاده قرار داده بود، توسط مأموران پليس فتا دستگير شد.

 ماجراي دستگيري اين مدعي دروغين عرفان از آن جا آغاز شد که چند روز قبل دختر جواني اهل يکي از شهرهاي استان مازندران، شکايتي را به پليس تقديم و عنوان کرد: هنگامي که در فضاي اينترنت مشغول چت و گفت وگو بودم با فردي آشنا شدم که ادعا مي کرد با فرشتگان و ملائک در ارتباط است.

وي افزود: اين متهم با به کار بردن الفاظ عارفانه و ذکر برخي حرف ها و عبارات مدعي شد که از آينده من باخبر است و به همين دليل مسائلي را درباره آينده من عنوان کرد. شاکي عنوان کرد: اين فرد شياد توانست با حيله گري خاص خود مرا خام کند و متقاعد سازد که ارتباط خود را با او بيشتر کنم،

بنابراين پس از آن که چندين بار در چت با يکديگر گفت وگو کرديم، با هم شماره تلفن رد و بدل کرديم و از آن پس ارتباطات تلفني ما آغاز شد. پس از گذشت مدتي اين تماس ها به ملاقات حضوري انجاميد تا جايي که وي در يکي از ملاقات ها از من سوء استفاده کرد و از اين روابط به طور مخفيانه عکس گرفت.

 دختر جوان افزود: مدعي دروغين عرفان سپس از من خواست که به هر طريقي که شده با او ازدواج کنم ولي من مخالفت کردم و او مرا تهديد کرد که اگر با اين ازدواج مخالفت کنم تصاوير گرفته شده از روابطمان را در اينترنت منتشر مي کند.

ادامه گزارش حاکي است پس از دريافت اين شکايت به دستور سرهنگ رستمي رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات استان مازندران، گروهي از مأموران زبده پليس، مأمور تحقيق و بررسي درباره اين پرونده و همچنين شناسايي و دستگيري متهم شدند. مأموران با رديابي و بررسي ايميل هاي ارسالي فرد شياد، مخفيگاه وي را شناسايي و وي را به طور غافلگير کننده اي، دستگير کردند.

متهم نيز در اعترافات خود گفت: از آن جا که با علوم غريبه آشنا بودم با پرسه زدن در اينترنت و اتاق هاي چت با دختران جوان ارتباط برقرار مي کردم و سپس با به کار بردن الفاظ عارفانه در صدد فريب دختراني که خرافاتي و زودباور بودند برمي آمدم. در پي دستگيري متهم تحقيقات درباره ارتکاب جرايم ديگر نيز از سوي وي ادامه دارد.

يکي از کارشناسان پليس فتا به خراسان گفت: بسياري از مجرمان براي انجام اقدامات مجرمانه خود، به اينترنت روي مي آورند و در اين ميان فضاي چت روم نيز، مکاني است که افراد بدون داشتن کمترين اطلاعي از هويت يکديگر با هم ارتباط برقرار مي کنند.

 اين کارشناس افزود: کلاهبرداران و افراد شياد حداکثر سوء استفاده از اين فضا را مي کنند و چه بسا افراد زود باور را فريب مي دهند. وي گفت: اگر جوانان و نوجوانان هوشياري لازم را نداشته باشند فضاي چت روم مي تواند به فضاي خطرناکي تبديل شود به گونه اي که شيادان به راحتي مي توانند با استفاده از الفاظ متفاوت، چرب زباني و ادعاهاي واهي جوانان و به خصوص دختران جوان را فريب دهند.
[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, در ساعت 1:56 | |
کفتار 60 ساله چگونه دختران را می‌ربود؟
 
شکارچی دختران دانش‌آموز توسط کارآگاهان پلیس به محل‌های ارتکاب جرم منتقل شد و جزییات آزار دختران را شرح داد.
 
شرق: شکارچی دختران دانش‌آموز توسط کارآگاهان پلیس به محل‌های ارتکاب جرم منتقل شد و جزییات آزار دختران را شرح داد.

این مرد 59 ساله از دو سال قبل بعد از خریدن یک پیکان سفیدرنگ، دختران دانش‌آموز را از مقابل مدارس می‌ربود و مورد آزار جنسی قرار می‌داد.

 او در پی شکایت والدین دختری 9 ساله دستگیر شد و پس از آن خانواده 9 کودک دیگر نیز از او شکایت کردند. این درحالی است که این مرد به 55 فقره آزار کودکان مظنون است.


این مرد که در سه سالگی شاهد طلاق والدینش بود و خود در هشت سالگی مورد تجاوز دو مرد قرار گرفت، در دور تازه بازجویی‌ها اعتراف کرده است قربانیانش را از بین دختران شش تا 10 ساله انتخاب می‌کرد، چرا که این کودکان را به راحتی می‌توانست فریب بدهد و آنها قدرت دفاع از خود را نداشتند، متهم در این‌باره گفت: «دو بار سعی کردم پسربچه‌ها را سوار کنم اما آنها زرنگ بودند و سوار نشدند برای همین تصمیم گرفتم فقط دختران را بدزدم.»

شکارچی دختران دانش‌آموز با اینکه به مدرسه نرفته است، تابلوی مدارس دخترانه را به سختی می‌خواند و از این طریق محل‌های ارتکاب جرم را انتخاب می‌کرد. او در بازجویی‌ها توضیح داد: «در نزدیکی مدارس کشیک می‌دادم و با دیدن دختران تنها به این بهانه که دنبال مدرسه می‌گردم و پیدا نمی‌کنم، آنها را سوار می‌کردم تا مدرسه‌شان را نشانم بدهند بعد به خیابان‌های فرعی می‌رفتم.»

 این مرد، دختران را به ساختمان‌های نیمه‌کاره می‌برد یا در خودرو مورد آزار قرار می‌داد. در برخی موارد نیز آنها را به شهرک‌ها و روستاهای اطراف مشهد منتقل می‌کرد. او در یکی از جرایمش در آستانه دستگیری قرار گرفت، وی در این‌باره توضیح داد: «دختربچه‌ای را مورد آزار قرار دادم و در همین حین یک چوپان از راه رسید از ترس اینکه دستگیر شوم دختر را رها و فرار کردم. آن دختر موقع فرار من حال وخیمی داشت.»


متهم برای اینکه بتواند نقشه‌اش را اجرا کند از روش‌های مختلفی استفاده می‌کرد. او در این خصوص گفت: «برای یکی، دو بچه بستنی خریدم و آنها را گول زدم، به چند نفر هم 200 یا 300 تومان پول دادم، بقیه را هم تهدید می‌کردم. همه آنها گریه می‌کردند و من می‌ترساندم‌شان البته در چند مورد که دختران خیلی جیغ کشیدند مجبور شدم آنها را از ماشین پیاده کنم.

 من به آنها می‌گفتم اگر درباره این اتفاق حرفی به کسی بزنند، آنها را می‌کشم یا جلوی سگ‌ها می‌اندازم. به آنها می‌گفتم اگر پدر و مادرشان موضوع را بفهمند، آنها را کتک می‌زنند. این طور آنها را وادار به سکوت می‌کردم و تصورم این بود که هیچ وقت دستگیر نمی‌شوم. اگر می‌دانستم ممکن است روزی گرفتار شوم هیچ‌وقت این کارها را انجام نمی‌دادم البته موقع آزار این دختران اصلا از کاری که می‌کردم ناراحت نبودم و عذاب وجدان نداشتم.»


این مرد که طی دو سال گذشته در مشهد جنایت‌های سریالی‌اش را انجام داده است شش فرزند و 11 نوه دارد اما خانواده‌اش از کارهای او بی‌اطلاع بودند و متهم معمولا به بهانه سر زدن به دوستانش از خانه بیرون می‌آمد. در حال حاضر تحقیقات از این متهم به دستور قاضی شعبه 809 مجتمع قضایی شهید قدوسی مشهد ادامه دارد و شاکیان پرونده به پزشکی قانونی معرفی شده‌اند.

در همین حال مجید ابهری-رفتارشناس و استاد دانشگاه-درباره جرایم این متهم گفت: «برای شناسایی انگیزه اصلی متهم باید گذشته او از سوی کارشناسان مورد بررسی قرار گیرد. در کالبدشکافی رفتاری این‌گونه مجرمان مانند بیجه، قاتل دوچرخه‌سوار در آبادان و این بزهکار یک نکته مشترک وجود دارد و آن قرار گرفتن در معرض آزار جنسی در دوران طفولیت است. این فرآیند منفی رفتاری همراه با انباشت حقارت در دوران کودکی به خصوص دوران بلوغ باعث بروز رفتار سادومازوخیستی می‌شود.»

وی افزود: «این بزهکاران از آزار جنسی دیگران به‌خصوص افراد ضعیف و اطفال لذت می‌برند. آنها به خاطر داشتن این ناهنجاری روانی و رفتارهای ضد اجتماعی برای جامعه خطرناک محسوب می شوند و باید از اجتماع جدا شوند.»

این کارشناس به نقش والدین کودکان بزه‌دیده اشاره کرد و افزود: مهم‌ترین نکته قابل توجه در مورد اطفال مورد آزار قرار گرفته و این دسته از بزهکاران، استفاده از ابزار ترس و تهدید در مورد قربانیان است. والدین باید به گونه‌ای روابط خود و فرزندان را تنظیم کنند که آنها مشکلات خود را بدون ترس مطرح کنند. اگر قربانیان این مرد زودتر موضوع را مطرح می‌کردند قبل از اینکه کودکان دیگر قربانی شوند، مرد تبهکار دستگیر می‌شد.

وی خاطرنشان کرد، قبل از مجازات این دسته از بزهکاران باید روی گذشته آنها روانکاوی صورت گیرد تا ریشه‌های ارتکاب این جرم شناسایی شودو با روانکاوی نقاط تاریک روح و رفتار آنها باید مورد توجه قرار گیرد. این افراد نه تنها برای شهروندان خطری جدی محسوب می‌شوند بلکه برای خانواده خود نیز تهدیدی واقعی هستند.

برترینها

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, در ساعت 1:54 | |
تجاوز وحشیانه دو مرد به زن جوان در در اطراف بهشت‌ زهرا
 
هر دو مرا کتک زده و با انتقال به بیابان منتهی به جاده بهشت‌زهرا مورد آزار و اذیت قرار داده و پول‌هایم را سرقت کردند و متواری شدند.
 
 جام جم آنلاین:  4 عضو یک باند تبهکاری که به بهانه مسافرکشی، زنان و مردان را ربوده و با انتقال به بیابان‌های بهشت‌زهرای تهران و جاده قم اموالشان را می‌دزدیدند، دستگیر شدند.

رسیدگی به این پرونده اواسط بهمن امسال با شکایت زن جوانی از 2 مرد به اتهام آزار و اذیت و سرقت پول‌هایش در دستور کار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

زن جوان که از به یاد آوردن حادثه آن شب تلخ همچنان وحشت داشت، به پلیس گفت: آن شب در میدان راه‌آهن تهران سوار یک خودروی پراید سفید شدم تا به خانه‌مان بروم.

در میانه راه راننده به بهانه شلوغی خیابان تغییر مسیر داد که به او اعتراض کردم اما به حرف‌هایم توجهی نکرد. از مرد مسافری که در صندلی جلوی خودرو نشسته بود، کمک خواستم اما او با تهدید چاقو از من خواست ساکت شوم.


زن مسافر در دام سیاه متهمان

زن جوان با اشاره به نقشه پلید متهمان گفت: هر دو مرا کتک زده و با انتقال به بیابان منتهی به جاده بهشت‌زهرا مورد آزار و اذیت قرار داده و پول‌هایم را سرقت کردند و متواری شدند. خودم را به سختی به حاشیه جاده رساندم و به کمک یک راننده عبوری نجات یافتم.

با اطلاعات به دست آمده از شاکی و چهره‌نگاری رایانه‌ای از متهمان آزارگر، آنها تحت تعقیب قرار گرفتند. در ادامه تحقیقات 2 زن دیگر نیز با حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران شکایت‌های مشابهی را مطرح کردند. در بررسی پرونده‌های شاکیان معلوم شد، تصاویر رایانه‌ای از متهمان فراری با هم مطابقت دارد.


 مرد نجات‌یافته از دام متهمان

با افزایش شکایت‌ها، جستجوهای ویژه پلیسی برای پیدا کردن متهمان فراری ادامه یافت تا این‌که روز‌های پایانی هفته گذشته مردی به یکی از گشت‌های انتظامی مراجعه کرد و اطلاع داد 4 شرور سارق پول‌هایش را دزدیده‌اند.

 با تحقیق از این مرد در مرکز پلیس معلوم شد، شب حادثه پس از آن‌که پول عیدی‌اش را از محل کارش گرفته، در حال بازگشت به خانه سوار یک خودروی پراید شده که راننده و 3 سرنشین خودرو که همدستانش بوده‌اند، وی را ربوده و با انتقال به جاده منتهی به قم پول‌هایش را دزدیده و پس از کتک زدن، در جاده رهایش کرده‌اند.

 با اطلاعات به دست آمده از این مرد، معلوم شد مشخصات 2 نفر از متهمان با همان 2 فردی که زنان را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند، مطابقت دارد.


دستگیری نخستین متهم

به این ترتیب، کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران و ماموران سرکلانتری نهم آگاهی با اجرای طرح مهار و استعلام از سامانه راهنمایی و رانندگی، هویت مالک خودرو را شناسایی و وی را دستگیر کردند.

متهم جوان با انتقال به پایگاه نهم آگاهی تهران در بازجویی به تناقض‌گویی پرداخت تا این که در مواجهه حضوری با شاکیان اعتراف کرد که همراه 5 نفر از همدستانش ـ که همگی سابقه‌دار و ساکن یک محله‌اند ـ زنان و مردان مسافر را سوار خودروی پراید سفید کرده و در میانه راه با کتک زدن این افراد و سرقت پول و اموالشان، آنها را در جاده منتهی به قم و بهشت‌زهرا رها و فرار کرده‌اند. در مرحله بعدی تحقیقات معلوم شد، آنها زنان شاکی را نیز در دام شیطانی خود گرفتار کرده‌اند.


به این ترتیب ماموران 3 متهم دیگر را نیز در همان منطقه دستگیر کردند. متهمان با قرار قانونی از سوی هاشمی، رئیس شعبه 101 حوزه قضایی بخش آفتاب روانه بازداشتگاه پلیس شدند. تحقیقات تکمیلی برای دستگیری 2 عضو فراری این باند تبهکاری و مشخص شدن دیگر جرایم آنها ادامه دارد.    
[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, در ساعت 1:51 | |
كشف بيش از 60 كيلو ترياك در ميناب هرمزگان منبع : پلیس دات آی آر
 
گروه استان ها – فرمانده انتظامي شهرستان ميناب از كشف 64 كيلو و 700 گرم مواد مخدر از نوع ترياك در روز گذشته خبر داد.

 

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ ابوالقاسم عرب زاده با علام اين خبر گفت : مأمورين پر تلاش و تيزبين پاسگاه چغازردي ميناب روز گذشته حين كنترل محورهاي مواصلاتي به يك دستگاه خودرو مشكوك و توقيف كردند.

وي افزود : مأمورين در بازرسي فني و دقيق از خودرو توقيفي 64 كيلو و 700 گرم مواد مخدر از نوع ترياك كه به طرز ماهرانه اي در داخل و بدنه خودرو جاسازي شده بود كشف و در اين رابطه 2 نفر از عناصر فعال تهيه و توزيع و قاچاق مواد مخدر را دستگير كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان ميناب تصريح كرد : خودرو به همراه مواد مخدر مكشوفه به اداره مبارزه با مواد مخدر انتقال و متهمان پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند.

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, در ساعت 22:6 | |
کشف حشيش از منزلي در "چالوس" منبع:پلیس دات آی آر
 
گروه استان ها- ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان" چالوس" مازندران با شناسائي و دستگيري متهم به تهيه و توزيع موادمخدر موفق شدند،بيش ازيک کيلوگرم حشيش و مقاديري ترياک از منزلش کشف و ضبط کنند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي شهرستان"چالوس"، در پي کسب خبري مبني بر فعاليت فردي در امر تهيه وتوزيع موادمخدر در سطح وسيع، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

اين گزارش حاکي است،ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتي وتحقيقات پليسي با شناسائي اين فرد با هماهنگي مرجع قضائي وي را در اقدامي غافلگيرانه در منزلش دستگير کردند.

برپايه اين گزارش،ماموران در ادامه تحقيقات در بازرسي از منزل متهم موفق شدند،بيش از يک کيلو گرم حشيش را به همراه 123 گرم ترياک کشف وضبط کنند.

گفتني است،در اين ارتباط متهم ديگري نيز شناسائي و به همراه متهم اصلي به مرجع قضائي معرفي شدند.

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, در ساعت 22:5 | |
دستگيري قاچاقچيان مواد مخدر در مشگين شهر

 

 
گروه استان ها- با انجام دو مرحله عمليات توسط ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "مشگين شهر" استان اردبيل، 3 قاچاقچي مواد مخدر دستگير شدند.

 

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس، در راستاي اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و طرح تشديد مبارزه با فروشندگان، توزيع كنندگان مواد مخدر و معتادان پرخطر، ماموران عملياتي پليس مبارزه با مواد مخدر "مشگين شهر" موفق شدند طي دو مرحله عمليات جداگانه 3 قاچاقچي مواد مخدر را دستگير و از آنان 1 كيلو و 747 گرم ترياك را كشف و ضبط كنند.

بر اين اساس، در يكي از اين عملياتها كه منجر به كشف بيش از يك كيلوگرم ترياك شد؛ ماموران عملياتي پليس مبارزه با مواد مخدر موفق شدند قاچاقچي مواد مخدر را كه با يك دستگاه وانت نيسان اقدام به خريد و فروش مواد مخدر مي كرد دستگير و ضمن توقيف خودرو در بازرسي از آن 1 كيلو و 217 گرم ترياك را كشف كردند.

در دومين عمليات ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر موفق شدند در بازرسي از منزل يك قاچاقچي كه با همكاري قاچاقچي ديگر اقدام به تهيه و توزيع مواد مخدر مي كرد پانصد و 25 گرم ترياك را كه به طرز ماهرانه اي در داخل منزل جاسازي شده بود را كشف و قاچاقچيان را دستگير كنند.

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, در ساعت 22:2 | |
تجاوز پسر ۲۰ ساله کرمانی به ۱۶ زن + عکس

گزارش آخرین نیوز به نقل از روزنامه تهران امروز این مرد که مجید- م نام داشت پس از دستگیری انگیزه خود از جنایاتش را نه انحراف جنسی بلکه نفرت و کینه از زنان ذکر کرد. این جوان ۲۰ ساله که سرانجام پس از پیگیری‌های ادامه دار پلیس کرمان هنگامی که قصد قربانی کردن زن تنهای دیگری را داشت دستگیر شد، به بازپرس پرونده گفت: باعث این جنایاتم کاری بود که مادرم در کودکی با من کرد. تازه به دنیا آمده بودم که پدرم دچار حادثه‌ای شده و فوت کرد.

تجاوز پسر 20 ساله کرمانی به 16 زن + عکس

 

مادرم که پس از مرگ پدر، قصد شوهر کردن را داشت چون من را مانعی بر سر راه ازدواج مجددش دید مرا بی‌رحمانه از خود رانده و به شیرخوارگاه سپرد. من تا ۷ سالگی در مرکز نگهداری اطفال ماندم و در این مدت تجربه‌های خیلی تلخی را از سر گذراندم.مربی‌های مرکز که همگی زن بودند به عناوین مختلف مرا آزار داده و تحقیر می‌کردند. در آن سالها تنها چیزی که نمی‌دیدم دلسوزی و حمایت بود. سرانجام به مدرسه رفتم اما به دلیل مشکلاتی که در کودکی داشتم و بدبینی خاصی که به محیط اطراف پیدا کرده بودم قادر به برقراری ارتباط درست با هم مدرسه‌ای هایم نبودم. سریع پرخاش می‌کردم و بارها به خاطر همین رفتارم از طرف هم مدرسه‌ای هایم فحش و سرکوفت شنیده و کتک خوردم. آنها بی‌پدر و مادری مرا به رخم می‌کشیدند و حرف‌هایی به من می‌زدند که باعث می‌شد در خلوت خود ساعت‌ها گریه کنم و از خدا بخواهم زودتر مرا بکشد. همان موقع بود که بذر نفرت از جنس زن در دلم رشد کرد. من عامل تمام بدبختی‌های خود را اقدام مادرم و برخوردهای زننده زنانی می‌دانستم که مربی نگهداری من بودند.

خبری که خواندم

متهم افزود: مدام به انتقام گیری از زنان فکر می‌کردم و به دنبال راهی بودم تا آنها را قربانی نفرت خود کنم. می‌خواستم به هر وسیله‌ای شده زنان را تحقیر کنم تا اینکه یک‌روز که روزنامه‌ای دستم رسیده بود در آن خبری خواندم مبنی بر اینکه مردی با عنوان قلابی مامور شرکت گاز وارد خانه زنی تنها شده و به او تعرض کرده بود. با خواندن این خبر جرقه این کار در ذهن من هم خورد.تصمیم گرفتم همین بلا را سر عده‌ای زن بیاورم.

خانه‌ای را زیر نظر گرفتم که می‌دانستم در آن زوجی تازه ازدواج کرده با هم زندگی می‌کنند. ساعتی از صبح گذشته بود که شوهر برای رفتن سر کار از منزل خارج شد. کوچه خلوت بود و کسی هم آن دور و اطراف نبود. کیف و سر رسیدی که همراهم بود را زیر بغلم گرفته و به سمت خانه زن رفتم. زنگ خانه‌اش را به صدا درآورده و خود را مامور شرکت گاز معرفی کردم که برای خواندن کنتور آمده است. زن هم به من اعتماد کرده و در را باز کرد. به محض مواجه شدن با وی، در دهانش را گرفته و به وی تعرض کردم. التماس‌های وی هم فایده‌ای نداشت. بعد هم به سرعت از آنجا فرار کردم.مدتی بعد زن دیگری را هدف قرار دادم و وی را هم با عنوان مامور گاز مورد تعرض قرار دادم.

به ۱۴ زن دیگر هم طبق همین نقشه تعرض کردم و تعداد قربانیان خود را به ۱۶ نفر رساندم. اما هر کاری می‌کردم ریشه این نفرت از دلم پاک نمی‌شد و همچنان فکر انتقام از زنان دیگری هم بودم.

سوژه روانشناسان شدم

مجید ادامه داد: بهمن ماه سال گذشته بود که طبق نقشه قصد اذیت و آزار زن خانه دار دیگری را داشتم. در کوچه‌ای که خانه آن زن در آنجا قرار داشت مشغول راه رفتن و یافتن فرصتی مناسب بودم که یکمرتبه ماشین پلیس را کنار خود دیدم. سعی کردم خود را عادی نشان دهم اما ماموران به من مشکوک شده بودند. می‌دانستم که زن‌هایی که این بلا را سر آنها آورده‌ام از من شکایت کرده‌اند و پلیس هم بدجوری دنبال من است اما حاضر نبودم به هیچ قیمتی دست از این کار بردارم. ماموران پلیس بعد از دیدن من به سویم حمله کرده و قصد دستگیری من را داشتند. من هم چاقویم را درآورده و با آنها درگیر شدم.بعد هم به سرعت به سمت خیابان دویدم تا با استفاده از شلوغی آنجا فرار کنم. اما همانجا با کمکی که مردم به ماموران کردند دستگیر شدم.داخل ماشین پلیس که نشستم فهمیدم عکس چهره من در اختیار کلیه مراکز پلیس قرار داده شده است و مامورین از روی تصویر بازسازی شده چهره‌ام ازروی اطلاعاتی که قربانیان تعرض‌های من به‌ آنها داده بودند شناسایی شده ام. پس از دستگیری و انتقال به آگاهی بود که متوجه شدم پلیس تنها از چند مورد از تعرض‌های من مطلع است و بقیه شاکیان از ترس آبرویشان اصلا برای شکایت به پلیس مراجعه نکرده‌اند. به مرور اعترافات خود را شروع کرده و به ۱۶ فقره تجاوز اقرار کردم. بازپرس پرونده پس از شنیدن حرف‌های من دستور انتقالم را به پزشکی قانونی داد تا سلامت روانی من مورد بررسی قرار گیرد ولی پزشکان این مرکز مرا از نظر روانی سالم و صاحب اراده در وقوع جرم تشخیص دادند. بعد هم به دست تیمی از روانشناسان سپرده شدم تا تحقیقات بیشری درباره شخصیت من توسط آنها انجام شود.

اعدام مجرم روانی

مجید چندی بعد از این اعترافات در دادگاه کیفری استان کرمان محاکمه و قضات وی را به جرم ۱۶ بار تجاوز به عنف به مرگ محکوم کردند. قضات دیوان‌عالی کشور هم بدون وارد کردن هیچ ایرادی به این حکم حکم اعدام وی را تایید کرده و این متهم سحرگاه دیروز در زندان مرکزی کرمان به دار مجازات آویخته شد.

منبع: فارس پاتوق

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:, در ساعت 18:29 | |
ختنه دردناک دختران جوان ( گزارش تصویری )

 

[تصویر: TakeDel.Com-6eded991f7.jpg]


پیرزنی ۹۱ ساله از ساکن کرد عراق می گوید : «از دست زنی که سنت نشده است غذا نمی خورم!»

پاکشان زنگنه رئیس کمیسیون زنان پارلمان کردستان عراق از مبارزه برای ممنوعیت ختنه زنان در شمال عراق و درخواست ۱۰ سال حبس برای عاملان این کار خبر می دهد. مجازاتی که بیشتر به یک خواب و خیال شبیه است تا واقعیت ، زیرا این طرح پارلمان، یک سال است که دارد خاک می خورد. چون رهبران کرد اعتقاد دارند مجلس و مسئولین حکومت نباید درگیر چنین مسائل کوچکی ! شوند

دخترانی همچون شیلان می گوید: ” اگر آنان می خواهند از دستان من غذا نخورند هرگز نخورند ، کاش این همه درد را هیچ وقت نمی کشیدم! ”

یک روشنفکر ! می گوید : ما نمی دانیم چرا این کار را انجام می دهیم اما هرگز این کار را متوقف نخواهیم کرد براى اینکه اسلام و پیرترهایمان آن را لازم می دانند .

کردستان تنها بخش شناخته شده در عراق ( و یکى از معدود مکان هاى جهان) است که ختنه زنان به طور گسترده انجام می شود . بیشتر از ۶۰ درصد زن ها در مناطق کرد نشین شمال عراق ختنه شده اند ، بر طبق یک مطالعه در یکی از مناطق کرد نشین شمال عراق ، حداقل ۹۵ درصد زنان ختنه شده اند گروه های حامی حقوق بشر این کار را نابودی روح زنان می دانند .

این عمل خشونت بر ضد زن ها است ولی متاسفانه مردمی که این عمل را انجام می دهند آن را به اسلام نسبت می دهند در حالی که روشنفکران با این عقیده مخالف هستند زیرا این عمل در بین شیعیان جهان رواج ندارد و قشر عظیمی از اهل سنت این عمل را انجام نمی دهند . غیر واقعی بودن این ادعا زمانی ثابت می شود که آن را با ختنه پسران مقایسه کنیم ، عملی که اکنون فواید آن برای سلامت و جلوگیری از عفونت ثابت شده است .

آنچه مهم است این است که این عمل تصفیه معنوى برای زن ها نیست و جامعه های مرد سالارانه و سخت گیر بر آن تاکید دارند . براستی چه زمانی مادرو پدر شیلان خواهند فهمید که او تصفیه روحی نشده است بلکه آزار روانی دیده است ؟


دل كندن اگر آسان بود فرهاد به جای كوه دل می كند...
[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 23:43 | |
پرسه پلنگ آدم خوار پس از خوردن 7 نفر در نپال

 

در یک دهکده درغرب نپال تا کنون هفت تن به دلیل حمله پلنگ کشته شده اندبه طوریکه این پلنگ در آخرین حمله خود یک دختر 14 ساله را بلعیده است. به گزارش خبرنگار مهر، بسیاری از پلنگهای نپالی دردشتهای نیمه گرمسیری در جنوب منطقه Terai و همچنین در دامنه های جنگلی این منطقه زندگی می کنند که در این مناطق درگیری این جانور با مردم به مشکل بزرگی تبدیل شده است.
در حقیقت جوامع محلی و پلیس همواره در تلاش سختی برای مهار و کنترل پلنگها در این مناطق هستند.
در تازه ترین حادثه در این منطقه یک پلنگ دختر 14 ساله ای را بلعیده است و تصور می شود این هفتمین قربانی است که این پلنگ در دو ماه گذشته در این منطقه در غرب نپال گرفته است.




برای مشاهده اندازه واقعی تصویر با ابعاد 595x397px و 59KB اینجا کلیک کنید
[تصویر: 755209_orig.jpg]


جانشین رئیس پلیس این منطقه گفته است: این دختر نوجوان که درحال هرس کردن علفهای جنگل نزدیک به منزلشان در ناحیه Baitadi در مرزهند بوده است به یکباره مورد حمله این پلنگ قرار گرفته و توسط این جانور خورده شده است.
مردم محلی جنازه این دختر را به صورت قطعه قطعه در حالی که از ناحیه گردن خورده شده بود در این منطقه جنگلی پیدا کرده اند.
گفته می شود: سه دختر جوان دیگر و یک زن باردار 35 ساله در چند هفته گذشته به همین شکل کشته شده اند که پلیس این منطقه معتقد است تمام این حوادث توسط همین پلنگ رخ داده است.
جانشین رییس پلیس این منطقه گفته است: از آنجایی که این پلنگ همچنان با قربانی گرفتن مداوم خود باعث ایجاد رعب و وحشت در میان اهالی این دهکده می شود از اداره محیط زیست این منطقه درخواست مجوز شکار این پلنگ را کرده ایم اما آنها مخالفت می کنند و می گویند قانون چنین اجازه ای را به هیچ ارگانی و به هیچ دلیلی نمی دهد.
به گفته وی، همچنین درخواست ما برای انتقال این حیوان به باغ وحش هم رد شده، بنابراین پلیس و جوامع محلی به شدت در تلاش برای مهار این جانور هستند.
البته مردم محلی ادعا کرده اند که غیر از این افراد سه نفر دیگر هم توسط این پلنگ در آن سوی مرز یعنی در بخش هندوستان این دهکده کشته شده اند.
مردم محلی در روزنامه ها اذعان کرده اند از اینکه به تنهایی در این دهکده به جایی بروند وحشت دارند واگر این پلنگ به سرعت تحت کنترل قرار نگیرد ممکن است به افراد بیشتری حمله کند و قربانیان بیشتری بگیرد.




[تصویر: 1b1e5d9f9aab353a1c7084e4f93b10f9.gif]منبع:سایت تخصصی بانوان ایران زمین
[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 23:34 | |
زني بر اثر گازگرفتگي در مشهد جان سپرد اما ....


زني بر اثر گازگرفتگي در مشهد جان سپرد اما همسر وي که با تلاش دختر ۷ ساله اش به بيمارستان رسيد در حالت کما به سر مي برد.

به گزارش خراسان، پنجشنبه شب گذشته زن و شوهر جواني که از بخاري بدون دودکش استفاده کرده بودند دچار گازگرفتگي شدند. در اين هنگام دختر ۷ ساله آنان که در اتاق ديگر مشغول بازي بود با شنيدن صداي «خرخر»، در اتاق پدر و مادرش را باز کرد و با مشاهده چهره غير عادي پدرش فريادزنان به طرف پشت حياط منزل که يک کارگاه بود دويد و گريه کنان مالک کارگاه را متوجه کرد که پدرش وضعيت غيرعادي دارد.مالک کارگاه نيز بلافاصله به منزل آنان آمد و با اورژانس تماس گرفت.

وقتي ماموران اورژانس به محل رسيدند مادر دختر مذکور به دليل گازگرفتگي جان داده بود اما آنها پدر ۳۰ ساله وي را به بيمارستان رساندند که هم اکنون در حالت کما با مرگ دست و پنجه نرم مي کند.اين گزارش حاکي است: با حضور قاضي شاکر (قاضي ويژه قتل عمد) در محل حادثه تحقيقات در اين باره آغاز و مشخص شد که زوج جوان از بخاري بدون دودکش استفاده کرده بودند.

منبع:سایت تخصصی بانوان ایران زمین

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 23:30 | |
دوشیزه های جوان همیشه داشتن برادر زیاد هم خوب نیست !!!!

دستگيري برادري كه سر خواهرش را بريد

فرمانده انتظامي شهرستان رشتخوار از دستگيري مردي به اتهام بريدن سر خواهرش در شب‌گذشته، خبر داد.

سرهنگ اويسي گفت: در پي اطلاع از خبر وقوع يك فقره قتل در روستاي «مهدي‌آباد» شهرستان رشتخوار عوامل انتظامي در محل حادثه حاضر و متوجه شدند مردي 32 ساله به دليل اختلافات خانوادگي اقدام به قتل خواهر 38 ساله‌اش كرده است.

وي افزود: طبق تحقيقات اوليه پليس متهم اقدام به بريدن سر خواهرش كرده كه وي پس از دستگيري در بازجويي‌ها انگيزه‌اش از اين اقدام را اختلافات خانوادگي بيان كرده است.

فرمانده انتظامي شهرستان رشتخوار با بيان اينكه متهم توسط پليس آگاهي دستگير شده است به ايسنا گفت: هم‌اكنون متهم تحت بازجويي است تا پس از كشف زواياي پنهان اين پرونده به دادسرا منتقل شود.
منبع: سایت تخصصی بانوان ایران زمین
[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 23:28 | |
قابل توجه اونایی که فکر میکنند خیلی واردن ... خیلی دنیا دیدن ...

کورس مرگبار در بلوار وکیل آباد مشهد

در پی وقوع یک حادثه دلخراش رانندگی در مشهد یک نفر کشته شد و 3 تن دیگر به شدت مجروح شدند.ساعت 8 شب یکشنبه سمند و پژو که از سمت وکیل آباد به طرف پارک ملت در حال حرکت بودند با یکدیگر مسابقه گذاشتند و با سرعت سرسام آوری طول بولوار را طی می کردند که در یک لحظه در حد فاصل وکیل آباد 26 و 28 کنترل خودروی سمند که 4 پسر جوان سرنشین آن بودند از دست راننده خارج شد و خودرو پس از برخورد با لبه جدول به شدت با ستون قطور تابلوهای شهری برخورد کرد. شدت حادثه به حدی بود که خودروی سمند همچون طنابی به دور ستون تابلوی شهری پیچیده و حتی بعضی از قطعات خودرو نیز از خودرو جدا شده بود.در این حادثه دلخراش متاسفانه راننده خودرو در دم کشته شد و 3 نفر دیگر به شدت مجروح شدند.

[تصویر: IMAGE634647201156120235.jpg]

رهگذران که از دیدن این صحنه وحشت زده شده بودند موضوع را به پلیس و نیروهای امدادی اطلاع دادند و از طرفی چون همه سرنشینان خودرو که بین 20 تا 25 سال سن داشتند داخل خودرو گیر افتاده بودند برای بیرون کشیدن آن ها تا زمان حضور نیروهای امدادی به تکاپو افتادند، شهروندان به سرعت 2 تن از سرنشینان را بیرون کشیدند و اما راننده که در دم فوت کرده بود همراه با دوست دیگرش که در صندلی عقب بود، لابه لای آهن پاره ها محبوس شده بود و کسی نمی توانست اقدامی انجام دهد تا آن که اولین گروه از آتش نشانان ایستگاه 5 پس از حدود 4 دقیقه از راه رسید.رضایی مدیر حوزه یک آتش نشانی مشهد گفت: امدادگران ایستگاه 5 که به محل رسیدند با دیدن صحنه درخواست نیروی کمکی کردند که دقایقی بعد گروه های آتش نشان از ایستگاه های 25 و 27 نیز سررسیدند و ضمن انجام اقدامات پیشگیری از حریق، به سرعت نسبت به برش زدن بدنه خودرو و بیرون کشیدن 2 جوان محبوس اقدام کردند که پس از حدود یک ساعت خودرو برش داده شد و راننده ای که کشته شده بود و سرنشین مجروح به بیرون انتقال داده و تحویل امدادگران اورژانس شدند.دکتر محمدرضا مهری رئیس اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی مشهد هم گفت: پس از وقوع این حادثه ناگوار 4 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده کردند که راننده خودرو فوت کرده است. وی افزود: امدادگران اورژانس سپس 3 مجروح حادثه را به بیمارستان فارابی مشهد انتقال دادند. وی عصر دیروز درباره وضعیت 3 مجروح این حادثه نیز گفت: 2 تن از مجروحان همچنان در بیمارستان فارابی بستری هستند و یک مجروح دیگر که حال وی در زمان حادثه وخیم بود از بیمارستان فارابی به بیمارستان امدادی شهید کامیاب انتقال داده شد.درباره علت بروز حادثه نیز شوریان افسر راهنمایی و رانندگی و کارشناس تصادفات به خراسان گفت: دو دستگاه خودرو پژو و سمند از سمت وکیل آباد به طرف پارک ملت در حرکت بودند و با یکدیگر کورس گذاشته بودند که در یک لحظه خودروی سمند با سبقت از سمت راست به لبه جدول حاشیه بولوار و سپس با ستون تابلوهای شهری برخوردکرد.

وی افزود: خودروی سمند در زمان وقوع حادثه حداقل حدود 130 کیلومتر سرعت داشته است. این کارشناس بخش تصادفات راهنمایی و رانندگی مشهد اضافه کرد: یک نفر از سرنشینان خودروی سمند در دم کشته شد و 3 نفر دیگر به شدت مجروح شدند.مشاهدات خبرنگار خراسان که در محل حاضر بود نیز حاکی از آن بود که قطعات خودرو در لحظه تصادف به اطراف پراکنده شده بود و خودرو به دور ستون تابلو علایم شهری پیچیده و به صورت آهن پاره ای درآمده بود.

شدت حادثه به قدری بود که قسمت موتور خودرو جدا شده و در کنار پیاده رو قرار گرفته بود. لاستیک ها نیز از خودرو جدا شده بودند و همچنین لکه های خون قسمتی از پیاده رو را رنگین کرده بود.مردم نیز در هوای سرد و استخوان سوز مشغول تماشای صحنه و فیلم برداری و عکس برداری از آن با تلفن های همراهشان بودند، به گونه ای که به گفته مدیر حوزه یک آتش نشانی مشهد، حضور مردم کار را برای امدادرسانان سخت کرده بود و بعضی ها اصلا به توصیه های پلیس و امدادگران توجهی نداشتند.حضور مردم سبب شده بود که در همان دقایق اولیه آتش نشانان به منظور متفرق کردن مردم از پلیس کمک بخواهند که بلافاصله ماموران در محل حضور یافتند و از نزدیک شدن مردم به صحنه جلوگیری کردند و خودروهای عبوری را برای عبور از بولوار هدایت می کردند. این حادثه ناگوار همچنین موجب ترافیک سنگین تا ساعت حدود 11 شب در یک طرف بولوار وکیل آباد شد.
منبع: سایت تخصصی بانوان ایران زمین
[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 23:24 | |
اینم قابل توجه ساده دلان

مردی که برای بدست آوردن خانه ، برادرش را کشت و با همسر او ازدواج کرد

حکم 10 سال حبس و تبعید به منطقه بد آب و هوای مردی که برادر خود را به خاطر اختلاف مالی به قتل رسانده بود در دیوان عالی کشور تأیید شد.

در تاریخ 10 دی‌ماه 85 زن جوانی با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران مدعی شد شوهرش از یک روز قبل از خانه خارج شده و تاکنون بازنگشته است. تحقیقات پلیس برای یافتن سرنخی از مرد گمشده به نام علی آغاز شده ولی موفق به یافتن او نشدند تا اینکه کارآگاهان متوجه ارتباط مشکوک همسر علی با برادرش شدند. جسد علی در یکی از باغ‌های انگور حوالی یافت‌آباد توسط مأموران کلانتری 153 شهرک ولیعصر کشف شد و در همین حین مأموران تحقیق متوجه شدند که برادر علی حدود 40 روز بعد، همسر علی را به عقد خود درآورده است. هر دو نفر تحت تعقیب قرار گرفتند تا اینکه ناصر توسط پلیس دستگیر شد و در اولین جلسه تحقیقات به ارتکاب قتل برادر خود با انگیزه اختلافات مالی اعتراف کرد.

با اعتراف متهم به ارتکاب قتل، قرار مجرمیت وی از سوی دادسرای جنایی تهران صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. جلسه محاکمه در فروردین ماه امسال در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی عزیزمحمدی برگزار شد. نماینده دادستان با توجه به اعلام رضایت اولیای‌دم، خواستار مجازات متهم از جنبه عمومی جرم شد.

متهم در جایگاه قرار گرفت و درباره انگیزه ارتکاب قتل گفت: از علی 6 میلیون تومان طلب داشتم که حاضر به پرداخت آن نبود. روز حادثه او را به باغ کشاندم و بعد از درگیری با چاقو به قتل رساندم. ناصر درباره ازدواج با همسر برادرش گفت: علی خانه‌اش را به نام همسرش کرده بود که من هم تصمیم گرفتم با همسرش ازدواج کنم تا بتوانم آن خانه را به دست بیاورم.

قضات دادگاه بعد از بررسی پرونده و شنیدن اظهارات متهم، او را به تحمل 10 سال حبس، 10 سال تبعید در منطقه بد آب و هوا و همچنین پرداخت دیه کامل محکوم کردند.پرونده به دیوان عالی کشور ارجاع شد که در نهایت قضات شعبه 7 دیوان عالی با بررسی پرونده و مشورت،‌ حکم صادره را تأیید کردند.
منبع:سایت تخصصی بانوان ایران زمین
[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 23:22 | |
قابل توجه خانمهای جوان یه دنده سر به هوا عاشق پیشه

خواستگارم مرا به خانه ای برد و با دوستش به من تجاوز کرد

جوان خواستگار که دختر مورد علاقه‌اش را به خانه دوستش دعوت و در دام شیطانی گرفتار کرده بود، در مشهد دستگیر شد و همدستش نیز تحت تعقیب قرار گرفت. رسیدگی به این پرونده هفته گذشته با شکایت دختر جوانی علیه 2 مرد شیطان‌صفت در دستور کار ماموران اداره آگاهی مشهد قرار گرفت. شاکی به پلیس گفت: چندی پیش، بعد از خروج از آموزشگاه نقاشی، سوار خودروی پرایدی شدم تا به خانه‌مان بروم. راننده پراید در گفت‌وگو با من، وقتی متوجه شد در زمینه نقاشی فعالیت می‌کنم، ادعا کرد او نیز به این رشته علاقه‌مند است و در رابطه با آن سوال‌هایی مطرح کرد. بعد از این ملاقات، چند بار دیگر نیز مرد راننده را نزدیک آموزشگاه نقاشی دیدم و به این ترتیب ارتباطمان شکل گرفت. پس از مدتی مرد جوان به خواستگاری‌ام آمد، اما خانواده‌ام با این وصلت مخالفت کردند. من هم از او خواستم برای همیشه فراموشم کند اما نپذیرفت و بدون اطلاع خانواده‌ام، ارتباطمان ادامه داشت. دیدن تابلوی نقاشی دردسرساز شد دختر جوان درباره روز حادثه گفت: یک روز مرد خواستگار با ادعای این‌که یکی از دوستانش در زمینه نقاشی فعالیت دارد، مرا به خانه او برد تا تابلوهای نقاشی‌اش را نشانم دهد. آن روز وقتی به خانه دوستش رفتم، او به بهانه نشان دادن تابلو‌ها، مرا به زیرزمین خانه برد. در آنجا یک لیوان نوشیدنی، به من تعارف کرد که با خوردن آن، سرم گیج رفت و بی‌هوش شدم. ساعاتی بعد در یکی از محله‌های شهر در حالی که از سوی آن دو جوان مورد آزار و اذیت قرار گرفته بودم به هوش آمدم. در پی شکایت دختر جوان، جستجو برای دستگیری 2 مرد متجاوز آغاز شد تا این که 2 روز پیش یکی از متهمان فراری (خواستگار فریبکار) در یکی از محله‌های جنوبی شهر دستگیر شد. متهم با انتقال به کلانتری در بازجویی گفت: دختر نقاش را به بهانه ازدواج فریب دادم و اعتمادش را جلب کردم. روز حادثه او را به بهانه نشان دادن نقاشی‌های دوستم به خانه‌ای بردم و پس از مسموم کردن وی، من و دوستم او را مورد آزار و اذیت قرار دادیم. بنابراین گزارش، متهم با اعتراف به ارتکاب جرم، با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی برای دستگیری دیگر متهم فراری ادامه دارد.
منبع:سایت تخصصی بانوان ایران زمین
[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 23:20 | |
تجاوز به دختر ۹ ساله در بیابان های اطراف مشهد

 

مرد شیطان صفت که دختر 9 ساله ای را قربانی نیت شوم خود کرده بود تحت تعقیب کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

راز این جنایت سیاه همزمان با شکایت پدرو مادر نیلوفر کوچولو در کلانتری 20 مشهد فاش شد. آنها در شکایت خود گفتند: امروز مردی دخترمان را در خیابان ربوده و او را در بیابان های اطراف شهر مورد آزار و اذیت قرار داده است. پس از این شکایت پرونده برای رسیدگی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. ماموران در نخستین گام به تحقیق از نیلوفر کوچولو پرداختند.

دخترک که دچار وحشت شده بود گفت: ظهر بعد از تعطیل شدن مدرسه راهی خانه مان شدم. در یک کوچه خلوت خودروی پیکانی کنارم توقف کرد و راننده آدرسی را پرسید. چند بار مسیر را به او نشان دادم اما مرد راننده متوجه نشد و خواست سوار ماشین شوم و او را راهنمایی کنم. وقتی سوار شدم او به سرعت از محل دور شد و به سمت بیابان های حاشیه شهر گریخت. مرد شیطان صفت با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و در نزدیکی مدرسه مان رها کرد.

پس از این شکایت مشخصات خودروی مرد شیطان صفت به گشتی های پلیس اعلام شد تا با مشاهده مرد تیهکار او را دستگیر کنند.
منبع:سایت تخصصی بانوان ایران زمین
[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 23:18 | |
گروگانگیری در بنیاد شهید ایلام به دلیل شکست عشقی

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام با تشریح حادثه گروگانگیری در بنیاد شهید گفت: علت این حادثه تنها یک تشابه اسمی بوده است و هیچ ارتباطی با بنده و همکارانم ندارد.

مراد روشنی در گفتگو با مهر در خصوص حادثه گروگانگیری در بنیاد شهید ایلام اظهار داشت: دوشنبه هفته گذشته در بنیاد شهید ایلام ملاقات عمومی داشتیم و به دلیل حضور ایثارگران در بنیاد شهید، اداره بسیار شلوغ شده بود. در همین روز فردی به بنده مراجعه کرد و گفت: روشنی شما هستند؟ پاسخ دادم بله؛ آن موقع احساس کردم او ایثارگر است و مشکلی دارد؛ گفت: علی پسر شماست؟ گفتم خیر؛ من دو پسر دارم به نام محمد صادق و مجتبی که هر دو متأهل هستند. او اطلاعات دیگری خواست و بنده پاسخ دادم و وقتی متوجه شد که بنده را با فرد دیگری اشتباه گرفته است، معذرت‌خواهی کرد و رفت.

روشنی افزود: متأسفانه این فرد علی‌رغم عذرخواهی که کرده بود، روز یکشنبه 23 بهمن‌ماه در حالی که یک اسلحه برنو به همراه 45 فشنگ را حمل می‌کرد، وارد بنیاد شهید می‌شود و چون بنده آن روز در اداره نبودم، 5 نفر از همکاران بنده را به گروگان می‌گیرد و با شلیک 5 گلوله سعی در ایجاد رعب و وحشت و بر هم زدن نظم عمومی در بنیاد شهید می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام خاطرنشان کرد: در طول مدت گروگانگیری، این فرد با اسلحه همکارانم را تهدید می‌کرد و وقتی بنده متوجه این موضوع شدم به صورت تلفنی با او در ارتباط بودم و سعی در هدایت و مدیریت وی داشتم تا اینکه نیروی انتظامی با تاکتیک خاصی وارد عمل شد و فرد گروگانگیر را دستگیر و گروگانها در سلامت کامل آزاد شدند.

وی گفت: این فرد که یک جوان 25 ساله است در حال حاضر در بازداشت موقت به سر می‌برد و پرونده این اقدام غیر انسانی و ضد امنیتی وی در جریان است و توسط مقامات قضایی و امنیتی ایلام در حال بررسی است.

روشنی با اشاره به انگیزه احتمالی فرد گروگانگیر اظهار داشت: بر اساس تحقیقات به عمل آمده، مشخص شد که این جوان از دختر عمویش خواستگاری کرده بود. اما چون این دختر خانم از رفتار و اخلاق وی مطلع بوده به این ازدواج رضایت نمی‌دهد و پس از مدتی بهانه‌تراشی برای دادن پاسخ منفی، خانواده‌اش به او می‌گویند پسر فردی به نام روشنی از دخترشان خواستگاری کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه نه بنده و نه همکارانم از قبل هیچگونه آشنایی نسبی، سببی و طایفه‌ای با فرد مذکور نداریم، برای بنده جای تعجب است که چرا این جوان بنده را با "روشنی" عنوان شده اشتباه گرفته است.

روشنی با گلایه از انتشار برخی اخبار نادرست در خصوص این حادثه بیان داشت: حادثه گروگانگیری و خطای مرتکب‌شده از سوی این فرد تبعات بدی را به همراه داشت که یکی از آنها تحلیلهای غیر واقعی از این حادثه و نسبت دادن علل آن به بنده و همکارانم بود؛ در حالی که این موضوع هیچ ربطی به بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام و مجموعه همکارانم و بنده ندارد و همگی ما از جمله جامعه ایثارگران ایلام شاکیان این پرونده هستیم و موضوع را تا کشف حقیقت دنبال خواهیم کرد.

وی دلیل وقوع این حادثه را برداشت نادرست از موضوع، سوء تفاهم و تشابه اسمی خواند و افزود: جامعه ایثارگری ایلام از وقوع این حادثه به شدت ناراحت هستند و درخواست رسیدگی عاجل به آن و روشن شدن اصل موضوع را دارند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام با بیان اینکه این موضوع موجب بر هم زدن امنیت مکانی شد که از قداست برخوردار است، گفت: بنده از مقامات قضایی و امنیتی درخواست دارم تا مجدانه این موضوع را پیگیری کنند و با مجازات مسببین و محرکین آن، راه تکرار این گونه حوادث را بسته تا دیگر کسی جرأت هتک حرمت به حریم ایثارگران را نداشته باشد
منبع:سایت تخصصی بانوان ایران زمین
[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 23:16 | |
کلاهبرداری با سیم‌کارت‌های سوخته

 

فردی که با فروش سیم کارت‌های سوخته از مردم کلاهبرداری می‌کرد صبح امروز توسط پلیس آگاهی آبدانان شناسایی ودستگیر شد.

پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، این فرد با تبلیغات‌های دروغین خود سیم کارت‌های سوخته را تحت عنوان شماره‌های رندبه مردم می‌فروخت.

این گزارش حاکی است: درپی وصول چندین فقره شکایت مردمی مبنی بر کلاهبرداری‌های این فرد ازآن‌ها موضوع دردستور کار پلیس آگاهی آبدانان قرار گرفت.

سرهنگ علی مهری فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان دراستان ایلام دراین باره به خبرنگار ما گفت: متهم ضمن تماس با طعمه‌های خود به آنان وعده فروش استثنایی شماره‌های رند همراه اول با قیمت مناسب می‌داد.

وی افزود: افراد مورد نظر نیز غافل از دام این کلاهبردار اقدام به خرید سیم کارت‌های او می‌کردند غافل از اینکه سیم کارت‌ها یا سوخته است ویا شارژواعتبار ریالی کافی درآن نیست.

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان خاطرنشان کرد: با تلاش چندروزه ماموران متهم شناسایی وصبح امروز دستگیر شد.

وی ادامه داد: تعداد ۶۵ عددسیم کارت همراه اول از این متهم کشف وضبط شده است که به همراه پرونده به محاکم قضایی ارجاع داده شده است.

منبع: سایت تخصصی بانوان ایران زمین

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 23:14 | |
قطعی شدن حکم قصاص دزد معتادی که پیرزنی را به آتش کشید

 

مرد معتاد که پیرزنی را به دلیل سرقت اموالش به آتش‌کشیده‌بود با قطعی شدن حکم قصاصش از سوی دیوان عالی‌کشور یک قدم دیگر به قصاص نزدیک شد.

یک سال قبل خبر دادند خانه پیرزنی تنها در شیراز آتش گرفته ‌است. وقتی آتش‌نشانان به محل رسیدند، متوجه شدند پیرزن در آتش سوخته و جان باخته، بنابراین پلیس را خبر کردند. ساعاتی بعد از آغاز تحقیقات، خانواده این پیر زن به پزشکی قانونی مراجعه و جسد را شناسایی کردند. با مشخص شدن هویت مقتول به نام زیبا، تحقیقات پلیس ادامه یافت. آثار برجای مانده در محل آتش‌سوزی نشان می‌داد این پیر زن با لباس بیرون از خانه بوده و زمانی که او به حیاط خانه وارد شده، آتش گرفته‌است. از طرفی یک ظرف آغشته به مواد محترقه کنار دیوار حیاط پیدا و ثابت شد این حریق عمدی و پیرزن قربانی جنایت شده است.

متخصصان بررسی صحنه جرم و ماموران اداره آگاهی در گزارش خود اعلام کردند که مقداری پول و طلا از خانه زیبا به سرقت رفته ‌است. بنابراین فرضیه قتل با انگیزه سرقت برای بازپرس قوت گرفت. چند روز بعد، رد جواهرات سرقت شده پیرزن از یک جواهرفروشی گرفته‌شد و از این طریق بود که ماموران موفق شدند فروشنده جواهرات که مردی معتاد به نام آرش است را بازداشت کنند.

آرش در بازجویی‌ها به قتل پیرزن اعتراف کرد و گفت: من به موادمخدر اعتیاد داشتم و اعتیادم آنقدر شدید بود که نمی‌توانستم بدون مواد زندگی کنم. پولی هم برای تامین مخدر مورد نیازم نداشتم. به همین دلیل بود که تصمیم گرفتم از خانه پیرزن سرقت کنم. روز حادثه وقتی مطمئن شدم او در خانه نیست، وارد منزلش شدم تا پول و طلا سرقت کنم. چیزهایی را که می‌خواستم برداشته‌ بودم و داشتم از حیاط بیرون می‌رفتم که در باز و زیبا وارد خانه شد. او با من درگیر شد و من چون مرد بودم زورم بیشتر بود. زن مسن را به زمین کوبیدم. می‌دانستم اگر زنده ‌بماند می‌تواند من را شناسایی کند. یک‌دفعه چشمم به یک پیت نفت افتاد آن را برداشتم و روی پیرزن ریختم و او را آتش زدم بعد با پول و طلاهایی که برداشته ‌بودم از خانه فرار کردم.

با تکمیل تحقیقات و بازسازی صحنه جرم، پرونده به شعبه دوم دادگاه کیفری‌ استان فارس فرستاده و رای بر قصاص متهم صادر شد. رای صادره مورد اعتراض متهم قرار گرفت اما این اعتراض مورد قبول واقع نشد و دیوان‌عالی‌کشور هم حکم را مورد تایید قرار داد. به این ترتیب مرد معتاد یک قدم دیگر به مرگ نزدیک و پرونده‌اش برای اجرای حکم به شعبه اجرای احکام دادسرای جنایی شیراز فرستاده شد.
[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 23:13 | |
اتوبوس راهیان نور دانش آموزی دچار سانحه شد

 

[تصویر: 503707_PhotoA.jpg]


یک دستگاه اتوبوس حامل راهیان نور دانش‏آموزی عصر امروز در محور گرمسار دچار سانحه شد.

به گزارش فارس، یک دستگاه اتوبوس حامل دختران دانش‏آموز که در قالب کاروان راهیان نور عازم مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بود، عصر امروز در محور ارتباطی گرمسار در محدوده استان سمنان دچار سانحه رانندگی شد.

مقارن با ساعت ۱۳ و ۳۶ دقیقه ظهر امروز اتوبوسی در محور گرمسار دچار حادثه واژگونی شد.

علی‏رضا رضوی‏ خبیر ادامه داد: این اتوبوس در کیلومتر ۵۰ محور گرمسار به سمنان دچار واژگونی شد.

طی این گزارش تا کنون متاسفانه دو نفر از دانش‏ آموزان دختر این کاروان در این سانحه جان باخته‏ اند.

این گزارش حاکی است: دو دانش‏ آموز دیگر نیز دچار قطعی دست شده‏ اند و بیشتر مسافران اتوبوس مذکور دچار مصدومیت شده‏ اند.

دو دانش‏ آموزی که دستانشان در این حادثه قطع شده بود، جهت درمان به تهران منتقل شدند.

فرمانده پلیس راه استان سمنان افزود: کارشناسان پلیس راه، تخطی از سرعت مطمئنه را دلیل واژگونی این اتوبوس اعلام کردند.

منبع: سایت تخصصی بانوان ایران زمین

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 23:9 | |
قاتلان ، جوانی را با چاقو کشتند و جنازه اش را سوزاندند

مردی که به قصد انتقام از دوستش، او را به بهانه یافتن گنج به دره‌های نصیرآباد شهریار برده و پس از کشتن، جسدش را سوزانده بود، همراه 3 همدست فراری‌اش دستگیر شد.

رسیدگی به این پرونده روزهای پایانی آذر امسال با شکایت مردی مبنی بر گم شدن پسر جوانش در دستورکار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی شهریار قرار گرفت. شاکی به پلیس گفت پسر جوانش برای خرید از خانه بیرون رفته و دیگر برنگشته است. در پی این موضوع، جستجو‌های پلیسی برای یافتن جوان گمشده آغاز شد تا این که ماموران هفته گذشته اطلاع یافتند آخرین بار مرد گمشده، با 4 مرد دیده شده است. از این رو، این افراد به عنوان مظنون‌های پرونده دستگیر و به پلیس آگاهی شهریار منتقل شدند. در مرحله بعدی تحقیقات مشخص شد مرد گمشده و 4 جوان بازداشت‌شده با هم دوست بوده و همیشه در قهوه‌خانه‌ای یکدیگر را ملاقات می‌کرده‌اند، اما از چندی پیش چند بار با هم مشاجره و دعوا کرده‌اند.

اعتراف به جنایت یکی از متهمان در اظهاراتش، خود را قاتل جوان گمشده معرفی و عنوان کرد، از چندی پیش من و جوان گمشده بر سر اختلاف‌هایی با هم دعوا کردیم و به خاطر کینه‌ای که از او به دل داشتم، درصدد انتقام‌گیری بودم. روز حادثه با او تماس گرفتم و با ادعای این که من و دوستانم در حفاری از دره‌های نصیرآباد شهریار چند شیء عتیقه یافته‌ایم، او را فریب داده و به پاتوقمان کشاندیم.

متهم جسد را سوزانده و دفن کرده بود
متهم با اشاره به این جنایت هولناک گفت: او به پاتوقمان آمد و به همراه من و 3 دوست دیگرم به سمت دره‌های نصیرآباد حرکت کردیم. وقتی به محل رسیدیم، خواستم کمکمان کند تا با حفاری، گنج نهفته را بیرون بیاوریم. در این هنگام با ضربات چاقو او را کشتم. ابتدا جسد را به کمک دوستانم به بالای دره آوردیم و پس از سوزاندن، بقایای جسد سوخته را همان جا دفن کردیم.در پی این اعتراف تکان‌دهنده، 3 همدست متهم نیز گفته‌های او را تایید کردند. ماموران با انتقال متهم به محل دفن جسد، جمجمه و بقایای جسد سوخته را در حالی که سگ‌های ولگرد بخش‌هایی از آن را خورده بودند، کشف و به پزشکی قانونی منتقل کردند.
منبع:سایت تخصصی بانوان ایران زمین
[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 22:46 | |
گهی باور نکردنی پدر اردنی برای قطع سر فرزندانش!!

 

 
به گزارش ایران ناز یک شهروند اردنی طی اظهاراتی اعلام کرد که در اعتراض به وضعیت موجود در این کشور، سر فرزندان خود را قطع خواهد کرد.

این شهروند اردنی کارمند اداری پارلمان اردن است. کیلیپ اظهارات وی که در سایت یوتیوب و دیگر سایت های عربی به طور گسترده منتشر شده، در حال سخن گفتن مقابل کمیته اداری پارلمان اردن بوده است. گفتنی است این شهروند در حالی سخن می گفت که «خلیف الخوالده» وزیر توسعه بخش عمومی اردن نیز در محل حضور داشت.
 
آگهی باور نکردنی پدر اردنی برای قطع سر فرزندانش!! ، www.irannaz.com

او در این کیلیپ پس از انتقاد از وضعیت کاری خود و وضعیت جاری در اردن، تهدید می کند که اگر بازداشت شود و یا او را مورد تهدید قرار دهند، مقابل یکی از وزارتخانه های دولتی حضور می یابد و سر فرزندان خود را در اقدامی اعتراضی قطع خواهد کرد.

این اظهارات تهدید آمیز این شهروند اردنی، تعجب همگان را بر انگیخت و جنجالی در مجلس به راه انداخت. لازم به ذکر است که چند هفته پیش نیز یک شهروند اردنی دیگر در اقدامی اعتراضی مقابل یکی از ادارات دولتی اردن آمده بود و با نصب پلاکاردی بر سینه چهار فرزند خود، آنان را به فروش گذاشته بود.
تعداد نمایش ۱۲۶۲ بار
[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 16:14 | |
25 سال حبس برای ثبت تصاویر مبتذل از تجاوز

 

 

 
يك مرد آمريكايي به جرم ثبت تصاوير مستهجن از تجاوزش به يك پسربچه به 25 سال حبس محكوم شد.
 
 برترین ها: يك مرد آمريكايي به جرم ثبت تصاوير مستهجن از تجاوزش به يك پسربچه به 25 سال حبس محكوم شد.

 يك قاضي فدرال، جاشورا بوراس، 34 ساله را پس از آنكه جرايمش در دادگاه ثابت شد، به جرم هرزه‌نگاري به حبس محكوم كرد.

وزارت دادگستري آمريكا اعلام كرد: متهم در يك موسسه بهره‌كشي از كودكان مشاركت داشته و تصاوير متسهجن از اين كودكان را تهيه و در شبكه اينترنت منتشر مي‌كرده است.

بر اساس گزارش دادگستري آمريكا، اين موسسه وابسته به يك موسسه ديگر به نام «پسر گمشده» است كه اعضاي آن براي عضويت بايد ابتدا يك‌سري تصاوير هرزه‌نگاري را در اختيار اين موسسه قرار دهند و براي ادامه فعاليت‌ نيز بايد به اين كار ادامه دهند.

به نوشته لس‌آنجلس تايمز اين گروه 35 عضو از آمريكا، برزيل، كانادا، فرانسه، آلمان، نيوزلند، انگلستان، بلژيك و ساير كشور‌ها دارد كه بنا بر اعلام دادگستري آمريكا بسياري از اين اعضا دستگير و محاكمه شده‌اند.

اين موسسه سه سال پيش توسط مقامات فدرال و آژانس‌هاي حقوقي بين‌المللي تعطيل شد.

منبع: ایسنا
[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 23:5 | |
دختر محبوبم را پس از 7 سال انتظار کشتم!

 

 
پسر جوان پس از 15 روز که از کما بیرون آمد به افشای راز قتل دختر مورد علاقه‌اش پرداخت.
 
برترین ها: پسر جوان پس از 15 روز که از کما بیرون آمد به افشای راز قتل دختر مورد علاقه‌اش پرداخت.

16 دی ماه سال‌جاری وقتی خانواده یک دختر 32 ساله به نام فریبا از غیبت دخترشان نگران شدند ماجرا را به پلیس اطلاع دادند. درحالی‌که ماموران پایگاه چهارم پلیس آگاهی، بررسی‌های گسترده‌ای را برای پیدا کردن این دختر جوان آغاز کرده بودند خانواده‌اش به ماموران گفتند که فریبا یک خواستگار داشته و این فرد آخرین کسی بوده که با دخترشان دیده شده است.

با افشای این حقیقت، ماموران به سراغ خواستگار جوان رفتند اما این پسر 31 ساله به نام آرش بر اثر خوردن 100 قرص دیازپام به کما رفته و در بیمارستان بستری بود.

با توجه به مرموز‌بودن حادثه، پلیس در برابر یک معمای پیچیده قرار گرفت. ماموران در مرحله بعدی به تحقیق از دوستان و آشنایان فریبا پرداختند اما هیچ کس خبری از او نداشت و نمی‌دانست فریبا دچار چه سرنوشتی شده است.


پایان کمای 15 روزه

درحالی‌که تحقیقات برای پیداکردن فریبا ادامه داشت و هیچ ردی از او نبود، آرش در دوم بهمن‌ماه پس از 15 روز از کما بیرون آمد و به طرز معجزه‌آسایی به زندگی بازگشت.

این پسر جوان با دستور قاضی شاهنگیان، بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران تحت بازجویی قرار گرفت و راز سرنوشت دختر مورد علاقه‌اش را فاش کرد.

او گفت: 7 سال بود که فریبا را می‌شناختم و به او علاقه زیادی داشتم تا اینکه مدتی قبل از او خواستگاری کردم. قرار بود با هم ازدواج کنیم و این اواخر مرتب درباره مسائل نامزدی و عروسی صحبت می‌کردیم.

تا اینکه روز حادثه یعنی16 دی ماه به خاطر برخی از مسائل خانوادگی که پیش از مراسم ازدواج و نامزدی مطرح بود با هم جر و بحث کردیم. به همین خاطر با او تماس گرفتم و برای گفت‌وگو، در یکی از خیابان‌ها قرار گذاشتم تا مشکلاتمان را حل کنیم. وقتی فریبا سر قرار آمد و سوار ماشینم شد خیلی عصبانی بود و اصلا آرام نمی‌شد.


آنقدر داد و فریاد کرد که من هم عصبی شدم و فقط به خاطر دارم که حوالی منطقه سرآسیاب بودیم که از شدت عصبانیت با چاقویی که همراهم بود چند ضربه به او زدم و وقتی به‌خودم آمدم دیدم فریبا نفس نمی‌کشد و روی صندلی افتاده است.

از ترس به سمت جاده ساوه رفتم و جسد فریبا را در بیابان‌های این منطقه رها کردم. بعد از این حادثه نیز به خانه برگشتم و این در حالی بود که عذاب وجدان رهایم نمی‌کرد.

نمی‌دانستم چه می‌کنم و اصلا کنترلی بر کارهایم نداشتم و از طرفی بدون فریبا نمی‌توانستم زندگی کنم. به همین خاطر تصمیم به‌خودکشی گرفتم تا از این عذاب وجدان رها شوم.


به داروخانه رفتم و چندین بسته قرص دیازپام خریدم و در حدود 100 قرص خوردم تا به زندگی‌ام پایان دهم اما فکر نمی‌کردم هرگز به زندگی برگردم. بعد از خوردن قرص‌ها از حال رفتم و خانواده‌ام مرا به بیمارستان رساندند اما به کما رفتم و بعد از گذشت 2هفته، به زندگی برگشتم.

وقتی روی تخت بیمارستان بودم، به خاطر عذاب وجدان تصمیم گرفتم به قتل دختر مورد علاقه‌ام اعتراف کنم. بعد از اعترافات این خواستگار جوان، تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت با دستور قاضی شاهنگیان به محل رها شدن جسد دختر جوان رفتند اما موفق به پیدا کردن آن نشدند.

این در حالی است که تلفن همراه قربانی داخل خودروی جوان خواستگار کشف شده است و بررسی‌ها در این پرونده برای پیدا کردن جنازه دختر جوان ادامه دارد.

متهم با صدور قرار قانونی روانه بازداشتگاه‌شده و تحقیقات از وی همچنان ادامه دارد.


منبع: همشهری آنلاین
[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, در ساعت 22:54 | |
دختردانشجو قربانی رابطه نامشروع با یک جوان
 
خودكشي دختر جوان راز رابطه پنهاني او را با همكارش فاش كرد و اين مرد به شلاق و تبعيد محكوم شد..
 

خودكشي دختر جوان راز رابطه پنهاني او را با همكارش فاش كرد و اين مرد به شلاق و تبعيد محكوم شد..



 اين پرونده در پي مرگ دختري 22‌ساله به نام مونا كه دانشجوي سال آخر رشته رايانه بود، به جريان افتاد و مادر وي ابتدا همكار دخترش به نام محمود را به عنوان قاتل معرفي كرد. اين زن در شكايتش گفت: «روز حادثه دخترم از خانه بيرون رفت.



 نيم ساعت بعد از بازگشت به شدت بدحال شد و من سريع او را به بيمارستان رساندم، اما او فوت شد و پزشكان گفتند مونا قرص برنج مصرف كرده است. بعد از مرگ دخترم من تلفن همراه او را بررسي كردم و در آن تعداد زيادي عكس از پسري جوان كه در بنگاه معاملات املاك همكار دخترم بود، پيدا كردم. بعد از آن يكي از دوستان مونا به خانه‌مان آمد.



 او نامه‌اي را با دست‌خط دخترم نشانم داد و گفت مونا از او خواسته است عكسي را كه لاي يكي از كتاب‌هايش دارد، بردارد، اما من كتاب را به آن دختر ندادم و بعد از رفتن او خودم سراغ عكس رفتم و ديدم باز هم تصويري از محمود لاي كتاب است.»



اين زن ادامه داد: «با اينكه شوهرم فوت شده است، دخترم هيچ مشكل روحي نداشت و روابط ما بسيار خوب بود بنابراين دليلي ندارد مونا خودكشي كرده باشد و من فكر مي‌كنم شخصي كه به احتمال زياد محمود است قرص برنج را به زور به دخترم خورانده است.»



پس از طرح اين شكايت نتيجه تحقيقات پزشكي قانوني استعلام شد. در اين نظريه آمده بود مونا بر اثر مسموميت با قرص برنج جان باخته اما آثاري در بدن وي يافت شده است كه نشان مي‌دهد او ساعاتي قبل از مرگ رابطه جنسي داشته ضمن اينكه كبودي‌هايي در قسمت كف و مچ پاي او مشهود است و خراشيدگي‌هايي هم روي صورتش ديده مي‌شود. اين نظريه بر ابهام‌هاي مرگ دختر دانشجو افزود و باعث شد محمود به عنوان مظنون تحت بازجويي قرار بگيرد.



 او اتهام قتل را تكذيب كرد و گفت: «من رابطه‌اي با مونا نداشتم و در خودكشي او هم بي‌تقصير هستم.»در نهايت محمود به خاطر نبود مدارك از اتهام قتل عمدي تبرئه اما پرونده وي به اتهام تجاوز به عنف به متوفي و همچنين ترغيب او به خودكشي به شعبه 77 دادگاه كيفري استان تهران ارجاع داده شد.



در جلسه محاكمه‌اي كه روز گذشته در اين خصوص تشكيل شد، مادر مونا اعلام كرد خواستار مجازات محمود است اما متهم باز هم خودش را بي‌گناه خواند و گفت: «مونا چون پدر نداشت، بعضي كارهايش را به من مي‌گفت و من هم كمكش مي‌كردم چون دلم براي او مي‌سوخت آن عكس‌هايي هم كه از من در گوشي موبايل او پيدا شده، تصاويري است كه مونا خودش گرفته. او هر كجا كه مي‌رفتيم از من عكس مي‌گرفت، حتي يك‌بار كه به شمال رفته بودم، دنبالم آمد و در آنجا هم چند عكس از من گرفت.



 من هيچ رابطه‌اي با اين دختر نداشتم و در مرگ او هم بي‌تقصير هستم.»در ادامه جلسه دادگاه وكيل متهم خطاب به قضات گفت: «طبق قانون خودكشي جرم محسوب نمي‌شود بنابراين جرمي هم تحت عنوان معاونت در خودكشي وجود ندارد بنابراين موكلم بي‌گناه است و خواستار تبرئه او هستم.»



در پايان اين جلسه هيات قضات وارد شور شدند و چون مدركي كه دال بر تجاوز محمود به دختر دانشجو باشد وجود نداشت اين پسر را به اتهام رابطه نامشروع به تحمل 99 ضربه شلاق و دو سال تبعيد محكوم كردند.




منبع: شرق

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

برترین مجله اینترنتی ایران

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, در ساعت 3:0 | |
مرگ مادر شوهر کار دست عروس جوان داد
 
خانه مادرشوهرم، مهریه‌ام است که در عقدنامه قید شد که به نامم شود و تا زمان فوت مادر‌شوهرم مهریه‌ام را درخواست نکردم ولی اکنون که خواهان مهریه‌ام شدم.
 

مجله اینترنتی برترین ها

 

 

 

 برترین ها به نقل از فارس  : زنی در دادگاه خانواده گفت: خانه مادرشوهرم، مهریه‌ام است که در عقدنامه قید شد که به نامم شود و تا زمان فوت مادر‌شوهرم مهریه‌ام را درخواست نکردم ولی اکنون که خواهان مهریه‌ام شدم برادر شوهر‌هایم مدعی هستند که این خانه ارثیه آنهاست؛ در حال حاضر مهریه‌ام را می‌خواهم.

زنی 33 ساله با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست  مطالبه مهریه خود را به قاضی یکی از شعب ارائه کرد.

* خانه قدیمی مادر شوهر؛ مهریه زن

این زن با اشاره به اینکه خانه قدیمی مادرشوهرم، مهریه‌ام است، گفت: مادرشوهرم فوت کرده است و در حال حاضر من مهریه‌ام را از شوهرم می‌خواهم.

وی ادامه داد: زمانی که مادر شوهرم زنده بود هیچ‌گاه مهریه‌ام را نخواستم ولی اکنون حقم را می‌خواهم و در این خصوص کوتاه نمی‌آیم.

* خانه مادر شوهر مهریه است یا ارثیه

زن بار دیگر با بیان اینکه حدود 10 سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد، اظهار داشت: در حال حاضر برادر شوهر‌هایم مدعی هستند که خانه مادر شوهرم را به عنوان ارثیه می‌خواهند، به همین دلیل من سریعاً مهریه‌ام را خواهان شدم.

وی با اشاره به اینکه فرزندی نداریم، گفت: شوهرم باید به خانواده‌اش بفهماند که خانه مادر شوهرم مهریه و حق من است و آنها نباید ادعایی داشته باشند.

*خانه مادر شوهرم 200 متر است

زن با بیان اینکه خانه مادر شوهرم 200 متر است، عنوان کرد: شوهرم نباید از پرداخت مهریه ام  امتناع کند چون خودش نیز می‌داند که خانه مادر شوهرم مهریه من است.

وی افزود: اشتباه من در این است که باید هنگام زنده بودن مادرشوهرم مهریه‌ام را درخواست می‌کردم ولی به دلیل اینکه دلخوری پیش نیاید این کار را انجام ندادم.

* می‌دانم خانه مادرم، مهریه همسرم است

مرد در دادگاه خانواده حضور داشت و با بیان اینکه می‌دانم خانه مادرم برای همسرم است، اظهار داشت: همسرم ترسیده است که به مهریه‌اش نرسد.

وی عنوان کرد: هر زمانی که همسرم اراده کند مهریه‌اش را به او می‌دهم و دلیلی ندارد که به دادگاه بیاید و مهریه‌اش را درخواست کند.

* خانه مادرم به عنوان مهریه در عقدنامه قید شده است

مرد بیان کرد: درخواست همسرم بی‌دلیل است چون من قبول داشتم که مهریه همسرم، خانه مادرم است و آن را به نامش خواهم کرد.

وی افزود: مادرم وصیت کرده است که خانه‌ او مهریه همسرم است همچنین در عقدنامه این موضوع قید شده است.

* ارائه مدارک و دادن خانه مادر شوهر به زن

زن در انتها با بیان اینکه مهریه‌ام را به زودی می‌خواهم، گفت: شوهرم باید در مقابل برادر‌هایش بایستد و خانه مادرش را به نامم کند.

قاضی این پرونده بعد از شنیدن اظهارات زن و مرد، آن دو را به مصالحه دعوت کرد و با توجه به ارائه مدارکی در خصوص اثبات مهریه زن (خانه مادر شوهر) مرد را محکوم به پرداخت مهریه زن کرد.

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, در ساعت 2:58 | |
گزارش تصویری از انفجار در پاکستان
 
مقام های پاکستانی با اعلام این خبر گفتند که این انفجار در بازاری در منطقه خیبر نزدیک مرز افغانستان صورت گرفته و علاوه بر این طی آن 50 نفر مجروح شدند.

گزارش تصویری از انفجار در پاکستان

گزارش تصویری از انفجار در پاکستان

گزارش تصویری از انفجار در پاکستان

گزارش تصویری از انفجار در پاکستان

تگ هاي مطلب:
براي اين مطلب هيچ تگي نوشته نشده است
[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در جمعه 23 دی 1390برچسب:, در ساعت 18:37 | |
شهید احمدی روشن دقایقی پس از ترور

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, در ساعت 16:38 | |
انفجار تروریستی صبح امروز تهران
انفجار تروریستی صبح امروز تهران

۱۳۹۰ چهارشنبه ۲۱ دي
بازدید : 1337
کد خبر : 22279



این خودرو سه سرنشین داشته که یک نفر از آنها به اسم مصطفی احمد روشنی، فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف است بر اثر این انفجار به شهادت رسیده است.این انفجار در ساعت 8:20 دقیقه صبح امروز 21 دی ماه و در سالگرد شهادت مسعود علی‌محمدی، دانشمند هسته‌ای رخ داد است.


نسخه مناسب چاپ

 

صبح امروز انفجار مهیبی در مقابل دانشگاه علامه طباطبایی رخ داد .
به گزارش البرز نیوز، صبح امروز ساعت 8:20دقیقه بمبی در خودرویی مقابل درب دانشگاه علامه طباطبایی منفجر شد که بر اساس انفجار بمب یک نفر کشته ودوتن زخمی شدند.
هم اکنون خودروهای آتش نشانی در حال خاموش کردن این انفجار هستند.
اخبار تکمیلی از انفجار میدان کتابی 

 ساعت ۸:۳۰ صبح امروز یک خودرو پژو ۴۰۵ به دلایل نامعلومی منفجر شده‌است.

در حال حاضر اطلاعات دقیقی از میزان تلفات و همچنین خسارت ناشی از این حادثه مشخص نیست اما برخی از شاهدان عینی عنوان کرده‌اند یک ‌موتورسیکلت با چسباندن یک بمب مغناطیسی به یک دستگاه پژو ۴۰۵ در خیابان سیدخندان ابتدای خیابان گل نبی این خودرو را منفجر کرد.

‌این خودرو سه سرنشین داشته که یک نفر از آنها به اسم مصطفی احمدی روشن کشته شده و دو نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

هویت فرد شهید در انفجار صبح امروز مشخص شد

یک دانش آموخته دانشگاه صنعتی شریف در بر اثر انفجار در خودروی خود کشته شد.

محمد شریف خانی - مدیرروابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف با تایید این خبر گفت: مصطفی احمدی روشن دانش آموخته سال 77 رشته شیمی دانشگاه صنعتی شریف صبح امروز کشته شد.

انفجار خودروی این فارغ التحصیل شریف در میدان کتابی خیابان گل نبی رخ داده است.

منبع: نیک صالحی

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, در ساعت 16:36 | |
شکایت ایران درپی ترور شهید احمدی روشن
شکایت ایران درپی ترور شهید احمدی روشن

۱۳۹۰ چهارشنبه ۲۱ دي
بازدید : 315
کد خبر : 22278



سخنگوی وزارت خارجه با محکومیت ترور شهید احمدی روشن به سکوت معنادار غرب در حذف فیزیکی دانشمندان هسته‌ای کشور اشاره و تصریح کرد: این روش‌های غیرانسانی را پیگیری و به سازمان‌ها و مسئولان مربوطه شکایت می‌کنیم.


نسخه مناسب چاپ

رامین مهمان‌پرست سخنگوی وزارت خارجه کشورمان، در گفت‌‌و‌گو با خبرگزاری فارس، در خصوص ترور شهید مصطفی احمدی ‌روشن، این ترور را در سالگرد شهادت علیمحمدی و نخبگان هسته‌ای کشور و با همان شیوه‌ صورت‌ گرفته، نشانگر اصرار رژیم صهیونیستی با حمایت برخی از کشورهای غربی به ویژه مقامات آمریکایی در متوسل شدن به شیوه‌های غیر انسانی تروریستی به منظور متوقف کردن فعالیت‌های هسته‌ای صلح‌آمیز کشور عنوان کرد.

وی با محکوم کردن اینگونه اقدمات غیرانسانی و جنایات ضد بشری، خطاب به سازمان‌های بین‌المللی و مراجع زیربط رسیدگی به مسائل تروریستی و نقض حقوق بشر گوشزد کرد تا به مسئولیت خود در قبال اینگونه اقدامات و جنایات عمل کنند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تصریح کرد: سکوت معنادار کشورهای غربی و حامیان رژیم صهیونیستی در قبال حذف فیزیکی دانشمندان هسته‌ای کشورمان می‌تواند به معنای همراهی غیرمستقیم و یا احساس اطمینان رژیم صهیونیستی از عدم مقابله جدی توسط سایر کشورها با اینگونه اقدامات تروریستی تلقی شود.

مهمان‌پرست با تأکید بر احقاق حقوق ملت ایران در دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای، تصریح کرد: ما در راه دستیابی به پیشرفت و توسعه کشور از دانش‌ها و علوم پیشرفته استفاده خواهیم کرد.

*روش‌های زشت غیرانسانی و بی تأثیر
 
سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه انجام این روش‌های زشت غیرانسانی را در ایجاد مانع برای حرکت ملت بزرگ ایران، بی تأثیر می‌دانیم، گفت: ضمن پیگیری و شکایت به سازمان‌ها و مسئولان مربوطه، افکار عمومی مردم دنیا را نسبت به ادعای دروغین حامیان حقوق بشر و مدعیان مقابله با تروریسم روشن کرده و با تبیین این جنایات، عاملان این اقدامات و کشورهای حامی آنها را در مقابل افکار عمومی مردم دنیا قرار می‌دهیم.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم تروریستی باید در مقابل ملت‌های مستقل دنیا پاسخگو بوده و مسئولیت این اقدامات را پذیرا باشند.

سخنگوی وزارت خارجه ادامه داد: بین موانع غیرقانونی و فشارهای غیر منطقی در جهت مقابله با بهره‌مندی کشورمان از دانش هسته‌ای در راستای اهداف صلح‌آمیز و انتشار اسامی دانشمندان هسته‌ای کشور و ترور و حذف فیزیکی آنها ارتباط مستقیمی وجود داشته و همه کسانی که در این مسیر نقشی ایفا کرده‌اند در مقابل این جنایات مسئولند.

منبع: تابناک

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, در ساعت 10:45 | |
دستگیری عاملان قتل جوان ميوه فروش
دستگیری عاملان قتل جوان ميوه فروش

۱۳۹۰ دوشنبه ۱۹ دي
بازدید : 2671
کد خبر : 22238



عاملان جنايت در يک ميوه فروشي و دو تن از اعضاي اصلي باند اغفال و فراري دادن دختران جوان در مشهد دستگير شدند.


نسخه مناسب چاپ

عاملان جنايت در يک ميوه فروشي و دو تن از اعضاي اصلي باند اغفال و فراري دادن دختران جوان در مشهد دستگير شدند.

افرادي که به يک مغازه ميوه فروشي در مشهد حمله ور شده و ۲ برادر را با ضربات چاقو و تبر مجروح کرده و يکي از آنان را به قتل رسانده بودند توسط کارآگاهان پليس آگاهي خراسان رضوي دستگير شدند.

سرهنگ بيدمشکي رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي در اين رابطه گفت ماموران دايره جنايي پليس آگاهي در ۳۰ مهرماه امسال با دريافت خبري مبني بر درگيري و قتل دو برادر در يک ميوه فروشي واقع در بولوار انديشه بلافاصله در محل حضور يافتند.با حضور ماموران در محل و بررسي صحنه جرم و تحقيقات اوليه مشخص شد، چهار نفر ناشناس به مغازه ميوه فروشي حمله ور شده و ضمن درگيري با دو برادر که ۲۴ و ۳۴ سال سن داشته اند، هر دو آنان را با ضربات چوب، چاقو و تبر مورد ضرب و جرح قرار داده و با خودرو پرايد متواري شده اند.

وي تصريح کرد: در پي اين درگيري مجروحان به بيمارستان رضوي منتقل شدند و تحت مداوا قرار گرفتند که بعد از گذشت ۳۵ روز برادر بزرگ تر به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.کارآگاه بيدمشکي ادامه داد: در پي اين حادثه ماموران پليس آگاهي تحقيقات وسيعي را براي شناسايي متهمان فراري آغاز کردند و با استفاده از اطلاعات به دست آمده و سرنخ هاي موجود موفق شدند هر ۴ نفر ضارب و قاتل را شناسايي کنند.بيدمشکي افزود: با شناسايي متهمان هماهنگي هاي قضايي انجام شد و در يک عمليات غافلگيرکننده ساعت ۷ و ۳۰ دقيقه صبح ۱۷ دي ماه عاملان جنايت و درگيري دستگير شدند.

شايان ذکر است متهمان با اعتراف به ضرب و جرح و درگيري با اين دو برادر، با تشکيل پرونده به مقام قضايي معرفي شدند.

منبع: خراسان

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, در ساعت 10:44 | |
اولین انسان در جهان که نه زن است و نه مرد!
اولین انسان در جهان که نه زن است و نه مرد!

۱۳۹۰ سه شنبه ۲۰ دي
بازدید : 8011
کد خبر : 22252



یک بریتانیایی ادعا کرده است که جنسیت خاصی ندارد و به این ترتیب قرار است به عنوان اولین انسانی اعلام شود که به طور رسمی هیچ جنسیت مرد یا زنی ندارد.
 


نسخه مناسب چاپ

نیک صالحی- موری می ولبی 48 سال با جنسیت مذکر به دنیا آمد ، اما در سال 1990 و در سن 28 سالگی دست به عمل تغییر جنسیت زد.
اما این تغییر جنسیت نیز او را راضی نکرد و به همین دلیل می ولبی تصمیم گرفت هیچ جنسیت مشخصی نداشته باشد.به این ترتیب این فرد 48 ساله قرار است به طور رسمی به عنوان اولین انسانی شناخته شود که هیچ جنسیت مشخصی ندارد.
می ولبی در سن 7 سالگی به استرالیا مهاجرت کرد.مقامات رسمی آن‌جا بعد از آن‌که پزشکان نتوانستند جنسیت بدن این فرد را به طور دقیق مشخص کنند تصمیم گرفتند دسته بندی جدیدی به نام بدون جنسیت اضافه کنند تا بتوانند او را در این دسته قرار دهند.
می ولبی در این باره می‌گوید : مفهوم مذکر یا مونث بودن برای من معنی ندارد.بنابراین من تصمیم گرفتم که هیچ جنسیت خاصی نداشته باشم.گفته می‌شود افراد زیادی هستند که از این که جنسیت خاصی نداشته باشند استقبال می‌کنند.

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, در ساعت 10:41 | |
مرگ ۲۸ ایرانی در آب‌های اندونزی
مرگ ۲۸ ایرانی در آب‌های اندونزی

۱۳۹۰ سه شنبه ۲۰ دي
بازدید : 3664
کد خبر : 22256



مریم علیزاده، یکی از مسافران این لنج است که خبر غرق شدن مسافران آن، در هیچ رسانه‌ای منتشر نشد. این زن 37ساله که از حادثه جان سالم به‌در برده بود، روز گذشته وقتی برای شکایت از قاچاقچیان انسان در دادسرا حاضر شد، به قاضی آقایی دادیار شعبه سوم دادسرا گفت: من در این حادثه 2 کودکم را از دست دادم و خود به طرز معجزه آسایی نجات یافتم و حالا خواهان رسیدگی به پرونده‌ام هستم.


نسخه مناسب چاپ

روزنامه همشهری نوشت:با گذشت بیش از 3هفته از غرق شدن لنج حامل 260 مسافر ایرانی، افغانی و پاکستانی در آب‌های اندونزی، افشای راز غرق شدن یک لنج دیگر با 75 مسافر ایرانی، پرونده جدیدی را پیش روی دادیار جنایی و پلیس قرار داد. این لنج آبان ماه امسال راهی استرالیا بود که به‌علت زیاد بودن مسافران غرق شد و 28 نفر از مسافران، جان باختند.

26 آذرماه، خبری روی خروجی خبرگزاری‌های خارجی قرار گرفت که از غرق شدن یک لنج با 260 مسافر در آب‌های اندونزی حکایت داشت. وقتی مشخص شد که مقصد این لنج استرالیا بوده و 130 نفر از مسافران آن ایرانی بوده‌اند، خبر به رسانه‌‌های داخل کشور راه یافت و جنجال زیادی به‌وجود آورد.

بررسی‌ها نشان می‌داد که مسافران این لنج، اتباع ایرانی، افغانی و پاکستانی بوده‌اند که قصد داشته‌اند از طریق قاچاقچیان به استرالیا بروند اما قربانی این حادثه شوم شده‌اند. با گذشت بیش از 3هفته از این حادثه، در حالی که هنوز از سرنوشت 90 مسافر این لنج 3طبقه هیچ خبری نیست، صبح روز گذشته 2زن جوان به شعبه سوم دادیاری در دادسرای جنایی پایتخت رفتند و با شکایت از قاچاقچیان انسان، از جزئیات غرق شدن لنج دیگری که حامل 75 مسافر ایرانی بود پرده برداشتند؛ لنجی که در آبان ماه سال‌جاری از اندونزی، راهی استرالیا شده بود اما در اقیانوس واژگون شد و 28مسافر ایرانی، جان خود را از دست دادند.

سفر شوم

مریم علیزاده، یکی از مسافران این لنج است که خبر غرق شدن مسافران آن، در هیچ رسانه‌ای منتشر نشد. این زن 37ساله که از حادثه جان سالم به‌در برده بود، روز گذشته وقتی برای شکایت از قاچاقچیان انسان در دادسرا حاضر شد، به قاضی آقایی دادیار شعبه سوم دادسرا گفت: من در این حادثه 2 کودکم را از دست دادم و خود به طرز معجزه آسایی نجات یافتم و حالا خواهان رسیدگی به پرونده‌ام هستم.

وی در تشریح حادثه گفت: 2سال پیش شوهرم فوت کرد و مرا با 2فرزند تنها گذاشت. وضعیت خوبی نداشتم. از اطرافیانم شنیده بودم که بچه‌هایم را می‌توانم به خارج از ایران ببرم تا در آنجا تحصیل کنند. به همین خاطر یک شبه تصمیم گرفتم با پول‌هایی که پس انداز کرده بودم، بار سفر را ببندم و همراه فرزندانم به خارج از ایران بروم.

وی ادامه داد: از دیگران شنیده بودم افرادی در حوالی یکی از میدان‌های جنوب تهران هستند که شرایط را برای سفر به خارج از کشور مهیا می‌کنند. به همین خاطر به آنجا رفتم و با یکی از این افراد که بعدها متوجه شدم قاچاچی انسان هستند، آشنا شدم. با پرداخت 11هزار و 500 دلار به وی، برگه‌ای از او گرفتم و قرار شد به اندونزی بروم و با استفاده از این برگه و کمک دوستان آن مرد، راهی استرالیا شوم. 11مهر ماه بود که به همرا دخترم مهدیه 13ساله و پسرم مهدی 9ساله با هزینه خودم بلیت هواپیما خریدم و راهی اندونزی شدیم. فقط یک شب در هتل بودیم و در آنجا با رابطی که مرد قاچاقچی به من معرفی کرده بود آشنا شدم. او ما را به آپارتمان کوچکی در منطقه‌ای از جاکارتا برد. در آنجا ایرانی‌های زیادی بودند و هر 20 نفر در یک آپارتمان زندگی می‌کردند.

این زن گفت: 28روز در آنجا بودیم تا اینکه صبح 9آبان، همراه 11نفر دیگر از کسانی که در آن آپارتمان نگهداری می‌شدند، سوار یک ون شدیم و به سمت ساحل رفتیم. چند ساعتی طول کشید تا به ساحل رسیدیم. بعد از آن سوار یک قایق موتوری شدیم و به سمت لنج رفتیم. ساعت حدود 2 بامداد 10 آبان ماه ‌همه مسافران از قایق به لنج منتقل شدند؛ لنجی فرسوده که فقط گنجایش 25 مسافر را داشت اما ما 75 نفر بودیم. وقتی اعتراض کردیم به ما گفتند هرکس مشکل دارد و نمی‌خواهد با این لنج سفر کند باید تا ساحل را شنا کند!

این زن ادامه داد: چاره‌ای نبود. همه سوار لنج شدیم. نیم ساعت بعد از حرکت، ناگهان لنج واژگون شد. صدای دختر و پسرم را می‌شنیدم که از من کمک می‌خواستند اما من کاری از دستم بر نمی‌آمد. آنها مرتب مرا صدا می‌زدند و من فقط شاهد غرق شدنشان بودم. مسافران دیگر هم به‌دنبال تکه‌های لنج بودند تا‌ نجات پیدا کنند. صحنه وحشتناکی بود. یکدفعه سرم به یک تکه چوب خورد و از حال رفتم. دیگر چیزی متوجه نشدم. وقتی چشمانم را باز کرد خودم را روی یک تکه چوب دیدم. زنده بودنم یک معجزه بود. همان موقع یک قایق ماهیگیری رسید. هوا روشن‌شده بود. ساعت حدودا 8 صبح بود. همه مسافرانی که زنده بودند سوار قایق شدند. من اما هر چه به‌دنبال بچه‌هایم گشتم، آنها را ‌ بین زنده‌ها نیافتم.

وی ادامه داد: ‌ بین جسدهایی که پیدا شد، اجساد بچه‌های من هم به چشم می‌خورد. یک هفته در بیمارستانی در جاکارتا بستری بودم. شوهر خواهرم برای کمک به من به اندونزی آمد. دولت اندونزی نفری 10میلیون می‌خواست تا جنازه‌های بچه هایم را تحویل دهد. شوهر خواهرم با پیگیری‌های زیاد سرانجام با پرداخت 9 میلیون تومان به دولت اندونزی جنازه‌ها را تحویل گرفت. 19آبان ماه بود که به ایران برگشتم، 2روز بعد هم جسد بچه‌هایم به ایران رسید و بعد از آن درگیر مراسم عزاداری بودیم تا اینکه در روزنامه‌ها خواندم که لنج دیگری بعد از حادثه‌ای که برای ما اتفاق افتاد، غرق شده و‌ تصمیم گرفتم از مرد قاچاقچی که میلیون‌ها تومان از من پول گرفت شکایت کنم.

باند زیرزمینی

دومین شاکی، زن 48ساله‌ای بود که دخترش در لنج مورد نظر حضور داشت و در این حادثه به کام مرگ رفت . وی نیز گفت: دخترم بهاره 27 ساله و دانشجوی گرافیک بود. دوستانش برای ادامه تحصیل به استرالیا رفته بودند. او هم از طریق یکی از دوستانش با مردی آشنا شد و با پرداخت 12 هزار دلار به او، قرار شد که ‌ به استرالیا برود. 

وی ادامه داد: دخترم در مدت کوتاهی که در اندونزی بود مرتب با من در تماس بود. حتی آخرین پیامکش را به‌عنوان یادگاری نگه‌داشته‌ام که به من خبر داد سوار لنج شده و به طرف استرالیا به راه افتاده اما این آخرین پیامکی بود که از او دریافت کردم. دخترم در حادثه غرق شدن لنج در آبان ماه جان باخت و من از مقصران مرگ دخترم و مرد قاچاقچی شکایت دارم و امیدوارم روزی که دستگیر شدند به اشد مجازات برسند.

دستور ویژه

قاضی آقایی دادیار شعبه سوم دادسرای جنایی تهران که رسیدگی به این پرونده را بر عهده دارد، گفت: پشت پرده این حادثه قاچاقچیانی هستند که به‌صورت غیرقانونی فعالیت می‌کنند و با گرفتن پول‌های میلیونی دست به قاچاق انسان‌ها می‌زنند که البته به‌نظر می‌رسد تعدادشان زیاد است، چرا که هریک از شاکیان در دام یک قاچاقچی گرفتار شده است. وی ادامه داد: تحقیقات ویژه پلیس امنیت برای شناسایی این قاچاقچیان ادامه دارد تا با دستگیری آنها زوایای پنهان این پرونده آشکار شود

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, در ساعت 10:41 | |
ازدواج مردی با سگ برای دور کردن شر
ازدواج مردی با سگ برای دور کردن شر

۱۳۹۰ چهارشنبه ۲۱ دي
بازدید : 323
کد خبر : 22267



مرد خرافاتی در هند برای دور کردن بدی ها از خود و با نصیحت یک منجم، تصمیم گرفت با یک سگ ماده ازدواج کند.


نسخه مناسب چاپ
به گزارش جذاب نیوز به نقل از روزنامه الوطن چاپ کویت، "بی سیلفاکومار" 33 ساله معتقد است به دلیل اینکه سگی را با پرتاب سنگ کشته است هم اکنون می بایست با ازدواج با سگ، شر و بدی را از خود دور کند.

مراسم ازدواج این مرد هندی در ایالت تامیل برگزار شد و سگ عروس به نام "سیلفی" لباس نارنجی بر تن کرد و تمامی آداب و رسوم ازدواج را انجام دادند.

یکی از نزدیکان داماد گفت که امیدوار است وی با این اقدام، شر و بدی را از خود دور کند.
وی ادامه داد: "سیفاکومار" قبل از کشتن یک سگ ، از لحاظ جسمی کاملا قوی بود اما هم اکنون از حرکت دادن یک پای خود هم ناتوان است.

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, در ساعت 10:38 | |
دختر 26 ساله پیر شد
زن 26 ساله پیر شد

۱۳۹۰ چهارشنبه ۲۱ دي
بازدید : 618
کد خبر : 22284



با اینکه صورت این دختر علائم سالخوردگی به خود گرفته اما موها و بدن جوانی دارد.


نسخه مناسب چاپ

با اینکه صورت این دختر علائم سالخوردگی به خود گرفته اما موها و بدن جوانی دارد.

زن  26 ساله در کشور ویتنام با وجود جوانی، علائم سالخوردگی در چهره اش به وجود آمده است.

به گزارش جذاب نیوز به نقل از خبرگزاری ها، "فونگ" به تدریج علائم پیری را در صورت خود مشاهده کرده است.

او می گوید که چند سال پیش پس از خوردن غذای دریایی به شدت بیمار شد ولی پس از خوردن داروهای تجویزی پزشک، علائم سالخوردگی در وی به وجود آمد.

با اینکه صورت این دختر علائم سالخوردگی به خود گرفته اما موها و بدن جوانی دارد.

همسر این زن نیز گفته است که همچنان او را دوست دارد و پزشکان زیادی از کشورهای مختلف برای درمان این بیماری تلاش می کنند.
منبع: نیک صالحی
[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, در ساعت 10:32 | |
زلزله‌ هفته‌اي ۲ بار تهران را مي‌لرزاند

 

زلزله‌ هفته‌اي ۲ بار تهران را مي‌لرزاند

۱۳۹۰ يکشنبه ۱۸ دي
بازدید : 2983
کد خبر : 22232



وي با بيان اينکه اقدامات پيشگيرانه خوبي صورت گرفته است گفت: در زمينه آموزش نيز برنامه‌ريزي‌هاي لازم انجام شده است.


نسخه مناسب چاپ

فارس: رئيس سازمان پيشگيري و مديريت بحران شهر تهران با بيان اينکه هفته‌اي يک يا دو زلزله خفيف در تهران رخ مي‌دهد، گفت: گاهي در ماه سه تا چهار زلزله خفيف رخ مي‌دهد.

عزيزالله رجب‌زاده  با بيان اينکه امروز گزارشي را به شوراي اسلامي شهر تهران ارائه مي‌کنيم، گفت: اين گزارش در خصوص اقدامات سازمان در زمينه پيشگيري، آمادگي، اطلاع‌رساني و آموزش و بالابردن آگاهي مردم در هنگام وقوع حوادث است.

رئيس سازمان پيشگيري و مديريت بحران شهر تهران در پاسخ به اين پرسش که در صورت بروز زلزله چه ميزان آمادگي داريد، گفت: در پي اين هستيم که امکانات بالقوه را بالفعل و از حداکثر توان خود استفاده کنيم.

وي با بيان اينکه اقدامات پيشگيرانه خوبي صورت گرفته است گفت: در زمينه آموزش نيز برنامه‌ريزي‌هاي لازم انجام شده است.

رجب‌زاده ادامه داد: هفته‌اي يک يا دو زلزله خفيف در تهران رخ مي‌دهد و در برخي از زمان‌ها در ماه سه تا چهار زلزله خفيف رخ مي‌دهد.

رئيس سازمان پيشگيري و مديريت بحران شهر تهران به بافت‌هاي فرسوده شهر تهران اشاره کرد و گفت: بافت‌هاي فرسوده بايد نوسازي و شريان‌هاي حياتي بايد ايمن‌سازي شوند.

وي ادامه داد: بافت‌هاي تهران فرسوده است و در صورت وقوع زلزله خسارت قابل ملاحظه است؛ اما نمي‌توانيم بگويم چقدر تلفات مي‌دهيم.

رئيس سازمان پيشگيري و مديريت بحران شهر تهران تاکيد کرد که آسيب‌پذيري تهران در برابر زلزله بسيار بالاست.

رجب‌زاده با بيان اينکه سامانه‌اي ايجاد کرده‌ايم که در 5 دقيقه اول وقوع زلزله، خسارات و تلفات ناشي از آن را اعلام مي‌کند، گفت: باتوجه به اين سامانه مي‌توانيم بگوييم در هر نقطه از شهر چند دقيقه بعد از وقوع زلزله چقدر تلفات داشته‌ايم.

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در سه شنبه 20 دی 1390برچسب:, در ساعت 18:14 | |
حتما" ببینید


[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 17 آذر 1390برچسب:, در ساعت 22:25 | |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

درباره وبلاگ

بسم رب الحسین ◄سلام دوستان ◄از اینکه "وبلاگ ما" را انتخاب کردید متشکریم... ◄امیدواریم لحظات خوشی را با ما داشته باشید... ◄عزیزانی که دوست دارند در این وبلاگ عضو بشن ، کافیه در قسمت ورود اعضا عضو بشن یه دقیقه بیشتر وقتتون را نمیگیره ◄شرایط عضویت هم اینه که شما وبلاگ یا سایت فعالی داشته باشید... عکس خانم و آهنگی که خوانندش خانم باشه و قالبهای خانم دار نذارین ( لطفا") ◄پس وقت را از دست ندهید و به جمع ما بپیوندید...
آرشيو
مهر 1391
مرداد 1391
تير 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390
بهمن 1389
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سایت :
مسافر منتظر
شقایق آنامیس
لينكستان
دکتر پروانه کاظمی
استانداری همدان استانداری همدان استانداری همدان استانداری همدان
کیفیت جهانی/ تنوع محصول/ قدرت خرید بالا
‏*‏‏*یا مهدی‏(عج‏)‏‏*‏‏*‏
پاتوق پاتوق پاتوق پاتوق پاتوق پاتوق پاتوق
تبادل لینک اتوماتیک 1
تبادل لینک اتوماتیک
ستاره ی سهیل
السلام علیکم یا اهلبیت النبوة
ناگفته ها
پیشوای شیعیان
بیهوده متاز
موعودنامه أین الطالب بدم مقتول بکرببلا
دوازده امام
دولت کریمه امام زمان
نازنین زهرا (س)
پرسپولیسته
بهترین وبلاگ علمی و اموزشی
____________
تک برگی در سر برگ خاطره ها
چی توزی ه_______________اااااااااااااااا
بلوچ
تقرب به خدا "کد مداحی جهت وبلاگ"
فارس TV
ابزار جديد جعبه هاي صوتي براي وبلاگها و وبسايتها
اشتیاق دل
▄▀ وبلاگ شخصی مهندس محمدجواد میرزابیگی▀▄
ساخت بنر رایگان
تک نویس
بچه مثبت
پاسباد دفاع
محبان فاطمه (س)
دانلود مداحی از تمامی ذاکرین
خورشید
نمایندگی
افزایش رایگان آمار وبلاگ
خادم الشهدا
شيعه جنوب
مدرسه قرانی حضرت مریم (س)
بسیجیان حوزه 6
85-فتنه نیوز
84-قلب سلیم(تا زندهایم رزمنده ایم)
83-ܓܨܓܨ یارب این آدم خاکی تنهاست ܓܨܓܨ
82-یوسف زهرا 14
81-گنجينه ی واژگان پارسی
80-تسنیم
79-فروشگاه اینترنتی ارزان ایشاپ
78-صدای یک غریبه
77-نینوا
76-علقمه
75-گفتمان دینی
74-"منتظران ولی"
73-حقیقت پنهان
72-یا ابا صالح المهدی ادرکنی"بهتره بدونیم"
71-وبلاگ احمد امیدی
70-yashayish
69-اشعار پسری از پایتخت جهان
68-وبلاگ مریم پاپلی
67-زائرین پیاده ولایت عشق
66-گالري عكس هاي من
65-بردخون
64-جوانی در همین نزدیکی
62-متنوع ترین مطالب را در اینجا ببینید
61-لبیک یااباصالح(عج)
60-انتظار سبز
59- دل سوختگان حضرت رقیه (س)
58-سوختن پروانه ها در آتش
57-اسلاح اصلاحات
56-انتظار
55-تبدیل گچ به سیمان
54-مجله مجازی حقوق
53-..::: تفکـــــــــری زیبــــا :::..
52-مُتَرَصِّد
51-((امام علی(ع))
50-صدها بازدید کننده مجانی برای سایت و وبلاگ شما
48-..:::کلبه دختر پسرای عاشق پیشه:::..
47-دعاها و اذکار الهی
46-سبز علویان
45-خاکریز عشق
44-پایگاه فن آوری اطلاعات
43-گل لیلا
42-گل نرگس
41-علوم دامی دانشگاه شیراز ورودی 88
40-فان۹۸-دانلود رایگان اسمپر بلاگفا
39-مبل صفیر
-SMS36 / سرگرمی / اوقات فراغت / جوک
35-مهدویت
34-شیعه تولز
33-اباصالح
32-اجناس شگفت انگیز و ارزان
30-شهر مطلب
29-وبلاگ ائمه
28-سایت آگهی رایگان و نیازمندی های همدان
27-به سوی ظهور
26-کوفی مدعی
25-انجمنیها
24-یا حسین شهید
23-قلم دانش آموز
22-دختران با حجاب
21-چشم انتظارت
20-عاشقانه های من
19-وبلاگ هيئت فرهنگي مذهبي شهداي گمنام
18-چشم به راه
17-وبلاگ بچه های افغانی در ایران
16-حضرت آقا
15-خانه کتاب ایران (کالج کتابهای الکترونیکی و صوتی خانه کتاب) T I K B O O K
14-پایگاه اطلاع رسانی حوزه نت
13-اللهم عجل لولیک الفرج
( آنامیس )
11-منتظر
10-بازتاب مسجدسلیمان*بازتاب ایران*بازتاب خوزستان*بازتاب اندیکا*بازتاب لالی*بازتاب هفتکل
9-به نام خالق هستی ها
8-امام رئوف
7-دستنوشته های یک مانی ...
6-اشک بر حسین (ع)
5-گل هر آرزو
4-مرجع راهنما و لینک باکس های مذهبی
3-"کمیاب ترین های دنیای وبــــــ"
2-[گل]##گل بهاری##[گل]
1-رهروان ولایت
0-" ترجمه آنلاين متن انگليسي شما "
00-عكسهاي گل انار
000-یاران امام زمان
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه
همسریابی
درگاه پرداخت اینترنتی





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com


لينكدوني

نی نی شکلک
یک کلیک تا " امام رضا "
بازی تراوین
.
فروش کارت شارز
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
سفارش آنلاین قلیون

آرشيو پيوندهاي روزانه


CopyRight| 2009 , mosafermontazer.LoxBlog.com , All Rights Reserved
Powered By Blogfa | Template By: LoxBlog.Com