تریبون آزاد

به وبلاگ یا علی گفتیم و عشق آغاز شد خوش آمديد

عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
فهرست مطالب وبلاگ
پروفایل
موضوعات
مطالب مذهبی
مطالب عمومی
حوادث
جنایی پلیسی
دانشنامه مهدوییت
صلوات و بخشش گناهان
سخنان ناب
پیامکهای مذهبی
سخنان گهر بار 14 معصوم
کلام وحی
کد لوگوی مراجع و لوگوهای دیگر
موضوعات مطالب دیگر همسنگران
حمایت از خلیج همیشه فارس
زیبا ساز وبلاگ
عاقبت ترویج گناه توسط برخی از زنان
جوکهای پـَـَـ نــه پـَـَــ
پخش مستقیم شبکه های TV ایران
سایتی که عکسهای شما را به عکسهای قدیمی تبدیل میکند
دل نوشته
پخش مستقیم
دانلود خونه
عکس
شعر و ترانه و آهنگ
حدیث
داستان
مطالب مضحک و مسخره
بازی آنلاین
کدهای جاوا
شکلکهای اینترنتی
متفرقه
آپلود
جوک و اس ام اس
فرازی از وصیتنامه شهید
تبلیغ www.loxblog.com
فیلم و سریال
مطالب علمی
جوکهای دِ نـَـه دِ
مطالب آموزنده
انیمیشن
پرچم متحرک ایران عزیزمان و دیگر کشورها
کلیپ
فال و طالع بینی
به مناسبت هفته افتخار آفرین دفاع مقدس
جدیدترین های خودروی ایزان و جهان
عکسهای هنرمندان
پزشکی
تلاوت دلنشین "قرآن کریم"
آشپزی
نظامی دفاعی ایران
تروریستی
تسلیحات و ضد تسلیحات جهان
لوگوهای دوستان مسافر منتظر
عملیات بانکی
فروشگاه
پرسپولیسی ها
استقلالیها
تبلیغات شما در این سایت
بازی بازی بازی بازی بازی GAME GAME GAME GAME
قالب وبلاگ
این بخش نذر "امام علی النقی الهادی (ع) میباشد"
کد موزیک برای وبلاگ و وبسایت
اضافات

آخرین مطالب
طراح قالب

Template By: NazTarin.Com

آنچه در آسمانها و زمین است همه در دست با کفایت پروردگار دو عالم قرار دارد

 

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

استخاره آنلاین با قرآن مجید

در روایات آمده بهتر است که قبل از استخاره

سه بار سوره ي اخلاص (قل هو الله احد) را بخوانید

سپس سه مرتبه صلوات بر محمد و آل محمد بفرستید

نيت کنید و به انچه كه مايلید استخاره نمایید

دست نیاز گر پیش غیر او میکنی دراز /پل بسته ای تا بگذری از آبروی خویش


استخاره آنلاین با قرآن کریم


http://mosafermontazer.loxblog.ir//

بازی آنلاین تراوین "رایگان بازی کنید"

http://up.vatandownload.com/images/x22r4f93e5rly27ne3dt.gif

عکس
اباصالح التماس دعا هرکجا رفتی یاد ما هم باش

تریبون آزاد

فرستنده: فاطیما از شهر گلها محلات

به نظر شما چه جور آشناییهایی بین دخترا و پسرها به ازدواج ختم میشه، و شما دوست دارید با همسرتون چطوری آشنا بشید؟دیدن آدما خواستنشون پیدا کردن همدیگه ......اینکه چه طوری آدما با هم آشنا بشن مهم نیست و چه آشناییای به ازدواج ختم میشه بستگی به خانواده های دو طرف داره  اون چیزی که ارزش داره اینکه چه به طور سنتی ازدواج کردن یا عشقی که واقعا خواستن باشه با تموم وجود منظورم گرفتن تموم زیبایی طرف مقابل و بازم خواستن و ...... هر دو رابطه ای که اگه آخرش ازدواج باشه که خود آدما قسمتشونا تقدیرشونا زندگیشونا تعیین میکنن نه روزگار فقط باید بدونن چطوری نگهش دارن اما اینکه چطوری آشنایی دو تا دوست یه تقدیره تو زندگی . بعد هم سلام به خانوم ناهید عزیز دوست گلم از دور هم جمع کردن بچه ها ممنونم اینکه منم با اهورا موافقم که شما بحثا شروع کنین یه سئوال اول صفحه و....تشکر. موفق باشید. "

 

فرستنده: ناصر ملک عباسی از تهران  

" (سلام بر دوستان عزیز وخوب تریبون آزاد...ه) در روزگاران قدیم شاهی بود که برای سرگرمی خود بازی ساخت که دو نفربرروی سنگ ترازو روند وهرکس که وزنش کمتربود!ه کشته شود...!؟ از بخت بدم من و یارم روبروی هم افتادیم ! من برای اینکه یارم زنده بماند ده روز غذا نخوردم .ه روز مسابقه من خود را سبک گرفتم غافل از اینکه یارم به پاهای خود وزنه ای وصل کرده بود...!؟ نیا باران زمین جای قشنگی نیست. کمترین (ناصر ملک عباسی) "

 

فرستنده: ناصر ملک عباسی از تهران  

" (حال دنیا....؟) حال دنیا را به پرسیدم من از فرزانه ای؟ گفت یا آب است یا خاک است یا پروانه ای گفتمش احوال عمرم را بگو این عمر چیست؟ گفت یا برق است یا باد است یا افسانه ای گفتمش اینها که می بینی چرا دل بسته اند؟ گفت یا خوابند یا مست اند یا دیوانه ای گفتمش احوال عمرم را پس از مردن بگو؟ گفت یا باغ است یا نار است یا ویرانه ای...!؟ همه برایم دست تکان دادند...؟ اما کم بود دستانی که " تکانم " دادند...!؟ با سپاس. کمترین (ناصر ملک عباسی)  "

 

فرستنده: یاسمن 19ساله ازقم 

" سلام بچه ها. به نظر من آشنایی وارتباط پسر و دختر بدون اطلاع خانواده ها اصلا پایدار نیست واگر هم به ازدواج ختم بشه که دراکثر موارد این طور هم نمیشه توی زندگی مشترکشون به مشکل بر میخورن چون این شک و شبهه برای پسر یا دخترکه آیا همسرشون قبل از دوستی با اون با کس دیگه ای هم بوده یا نه همیشه باهاشون میمونه وطبعا مشکلاتی رو بوجود میاره.در دوران دوستی هم هر چند هدفشون اینه که همو بشناسن ولی چون هردو سعی بر این دارن که در چشم طرفشون خوب جلوه کنن هیچ کدوم بدی های همدیگه رو نمیبینن واز طرفی چون به هم تعهدی ندارن خیلی زود وبا اولین اختلاف نظر رابطه شونو به هم میزنن.من به شخصه ترجیح میدم اگه قراره شخصی رو برای آینده ام انتخاب کنم خانوادم هم درجریان باشه تا بعدا پشیمونی به بار نیاد ضمن اینکه قطعا چند نفر بزرگتر بهتر از منی که هنوز اول راهم میتونن صلاحم رو تشخیص بدن و طرف مقابلم رو بهتر بشناسن. "

 

فرستنده: یاسمن 19ساله ازقم

" نه به آن دریا که شعرش جاودانه ست/نه آن دریا که لبریز از ترانه ست./به چشمانت بگو بسپار مارا/به آن دریا که نا پیدا کرانه ست!.....فریدون مشیری "

 

فرستنده: یاسمن 19ساله ازقم

" پشت هر کوه بلند/بعد از آن چشمه ی پر آب و خنک/در دل دشت وسیع گندم/سبزه زاریست پر از یاد خدا.../و در آن باز کسی میخواند:/که خدا هست,خدا هست/چرا غصه؟چرا؟؟؟؟ "

 

فرستنده: نسرين

" سلام بچه ها من 19 سالمه و سال دوم دانشگاهم. الان نزديك 3 ماهه كه با يك پسر دوست شدم (م) كه پسر خوبيه و واقعا دوستمه. بهترين دوستيم اما دوس داره كه رابط طولاني باشه چون ازم راضيه!!! حالا يكي ديگه (ح) پيدا شده كه موقعيت اجتماعيش عاليه. 2 سال ازم بزرگتره. تك پسر با 5 تا خواهر. ماشين شخصي هم از خودش داره!!! ميگه ميخوام مدتي باهم باشيم. اگه منو پسنديدي من قصدم ازدواج! عكس منم نشون آبجيش داده!!! حالا من چيكار كنم؟؟؟ الان 3 ماهه كه با (م) هستم و موقعيت (ح) هم خيلي خوبه اما (م) رو دوست دارم و نمي تونم بي دليل باهاش بهم بزنم. كمكم كنيد. " (پيام مدير: سلام نسرين جان بهتر از با م صحبت كني و ببيني آيا او هم همچين قصدي دارد يا فقط  نيت دوستي . هرچند كه 3 ماه هنوز زماني براي شناخت كامل نيست اما سعي كن به رابطه اي ادامه بدهي كه پايدار باشد انشاالله بقيه دوستان هم نظر خواهند داد.) "

 

فرستنده: بهرام

" یک داستان غم انگیز از یک دانشجوی مهندسی.یک دانشجوی مهندسی عاشق سینه چاک دختر همکلاسیش بود . بالاخره یک روزی به خودش جرات داد و به دختر راز دلش رو گفت و از دختره خواستگاری کرد... اما دختر خانوم داستان ما عصبانی شد و درخواست پسر رو رد کرد. بعدم پسر رو تهدید کرد که اگر دوباره براش مزاحمت ایجاد کنه، به حراست میگه . روزها ازپی هم گذشت و دختره واسه امتحان از پسر داستان ما یک جزوه قرض گرفت و داخلش نوشت " من هم تو رو دوست دارم، من رو ببخش اگر اون روز رنجوندمت "اگر منو بخشیدی بیا و باهام صحبت کن و دیگه ترکم نکن. ولی پسر دانشجو هیچوقت دیگه باهاش حرف نزد. چهار سال آزگار کذشت و هر دو فارغ التحصیل شدند. اما پسر دیگه طرف دختره نرفت.!! نتیجه اخلاقی این ماجرا. . . پسرهای مهندس هیچوقت لای کتاب ها و جزوه هاشون رو باز نمیکنند.!!! "

 

فرستنده: دكتر مهدي مرادي

" (از کجا بنویسم) از کجا بنویسم که باز دلت نگیرد و از پیشم نروی از تلخی های دلکم پیش دوست و غریبه نگویم بی هیچ سخنی از دلتنگی ها لبخندی بر لب آورم که خود نیز ندانم این لبخند از غم های دفن شده در صندوقچه دلم است یا ازبی کسی هایم لیوانی پر از آب بر می دارم و به جای نوشیدنش بر روی خودم می ریزم شاید از این حال رخوت بیرون آیم... "

 

فرستنده: دكتر مهدي مرادي

" از آن سو صدایی می آید؛ صدایی از دور دست ها  صدایی که هم آشناست هم غریبه؛ صدایی که گاه در سکوت شبانه شنیده نمی شد و گاه در هیاهو ی روزگار به وضوح شنیده می شد صدایی که نمی دانم از آن کیست و چرا نامم را صدا می زد. این صدا از کجا به گوش می رسد ... "

 

فرستنده: امير

" نيازمند چيزي بودم که باورش کنم نگاهت بر من افتاد و باور کردم خواهان کسي بودم که باورش کنمرخود و روياهايت را با من تقسيم کردي و باورت کردم اما آنچه که براستي نيازمندش بودم مرا به دنياي درونت بردي و با اکسير عشق ياريم کردي و به برکت توست که امروز زنده ام , لمس ميکنم و باور دارم کسي , چيزي يا خود را تنها بخاطر وجود توست "

 

فرستنده: رها

" پا به پای کودکی هایم بیا  کفش هایت را به پا کن تا به تا  قاه قاه خنده ات را ساز کن  باز هم با خنده ات اعجاز کن  پا بکوب و لج کن و راضی نشو  با کسی جز عشق همبازی نشو  بچه های کوچه را هم کن خبر   عاقلی را یک شب از یادت ببر  خاله بازی کن به رسم کودکی  با همان چادر نماز پولکی   طعم چای و قوری گلدارمان   لحظه های ناب بی تکرارمان  مادری از جنس باران داشتیم  در کنارش خواب آسان داشتیم  یا پدر اسطوره دنیای ما   قهرمان باور زیبای ما  قصه های هر شب مادربزرگ    ماجرای بزبز قندی و گرگ   غصه هرگز فرصت جولان نداشت   خنده های کودکی پایان نداشت  هر کسی رنگ خودش بی شیله بود   ثروت هر بچه قدری تیله بود  ای شریک نان و گردو و پنیر!   همکلاسی ! باز دستم را بگیر  مثل تو دیگر کسی یکرنگ نیست  آن دل نازت برایم تنگ نیست ؟  حال ما را از کسی پرسیده ای ؟   مثل ما بال و پرت را چیده ای ؟  حسرت پرواز داری در قفس؟  می کشی مشکل در این دنیا نفس؟  سادگی هایت برایت تنگ نیست ؟    رنگ بی رنگیت اسیر رنگ نیست ؟  رنگ دنیایت هنوزم آبی است ؟   آسمان باورت مهتابی است ؟  هرکجایی شعر باران را بخوان   ساده باش و باز هم کودک بمان  باز باران با ترانه ، گریه کن!   کودکی تو ، کودکانه گریه کن!  ای رفیق روز های گرم و سرد   سادگی هایم به سویم باز گرد! "

 

فرستنده: مينا

" (داستانی که از سگ بایستی آموخت) سالها پيش مدتي را در جايي بيابان گونه بسربردم. عزيزي چهار ديواري خود را در آن بيابان در اختيار من قرار داد. يك محوطه بزرگ با يك سرپناه و يك سگ. سگ پير و قوي هيكلي كه براي بودن در آن محيط خلوت و ناامن دوست مناسبي به نظر مي رسيد. ما مدتي با هم بودم و من بخشي از غذاي خود را با او سهيم مي شدم و او مرا از دزدان شب محافظت مي كرد. تا روزي كه آن سگ بيمار شد.به دليل نامعلومي بدن او زخم بزرگي برداشت و هر روز عود كرد تا كرم برداشت. دامپزشك، درمان او را بي اثر دانست و گفت كه نگه داري او بسيار خطرناك است و بايد كشته شود. صاحب سگ نتوانست اين كار بكند. از من خواست كه او را از ملك بيرون كنم تا خود در بيابان بميرد. من او را بيرون كردم. ابتدا مقاومت مي كرد ولي وقتي ديد مصر هستم رفت و هيچ نشاني از خود باقي نگذاشت. هرگز او را نديدم. تا اينكه روزي برگشت از سوراخي مخفي وارد شده بود، اين راه اختصاصي او بود. بدون آن زخم وحشتناك. او زنده مانده بود و برخلاف همه قواعد علمي هيچ اثري از آن زخم باقي نمانده بود. نمي دانم چكار كرده بود و يا غذا از كجا تهيه كرده بود اما فهميده بود كه چرا بايد آنجارا ترك مي كرده و اكنون كه ديگر بيمار و خطرناك نبود بازگشته بود.در آن نزديكي چهارديواري ديگري بود كه نگهباني داشت و چند روز بعد از بازگشت سگ آن نگهبان را ملاقات كردم و او چيزي به من گفت كه تا عمق وجودم را لرزاند.او گفت كه سگ در آن اوقاتي كه بيرون شده بود هر شب مي آمده پشت در و تا صبح نگهباني مي داده و صبح پيش از اينكه كسي متوجه حضورش بشود از آنجا مي رفته. هرشب ...من نتوانستم از سكوت آن بيابان چيزي بياموزم اما عشق و قدرشناسي آن سگ و بيكرانگي قلبش مرا در خود خورد كرد و فروريخت. او هميشه از اساتيد من خواهد بود. "

 

فرستنده: سيامك

" بچه تازه به دنیا اومده و از بیمارستان آوردیم خونه خوابیده ، فامیلمون اومده میگه آخی خوابه ؟؟؟میگم پـَـَـ نَ پـَـَــــ زدیمش تو شارژ ! دکترا گفتن ۷ – ۸ ساعت اول خوب بزارین شارژ بشه بعد ازش استفاده کنین وگرنه خوب گریه نمیکنه !… رفتم مغازه میگم CD دارید ؟ میگه خام ؟ پـَـَـ نَ پـَـَــــ تنوری باشه با قارچ و پنیر !!! ... لپ تاپم رو بردم نمایندگی ، میگم ضربه خورده کار نمیکنه ، یارو میگه ضربه فیزیکی ؟ پـَـَـ نَ پـَـَــــ بی محلی کردم بهش ، ضربه روحی خورده !!! ... به دوستم زنگ زدم میگم ماشینم روشن نمیشه ! میگه وقتی استارت میزنی روشن نمیشه ؟ میگم پـَـَـ نَ پـَـَــــ وقتی ازش خواهش میکنم روشن نمیشه !!!... دوازده شب رسیدم دم خونه ، کلید نداشتم !!! به داداشم زنگ زدم میگم یواش درو باز کن بقیه بیدار نشن ! میگه در خونه رو ؟ پـَـَـ نَ پـَـَــــ در یخچالو !!!... در پارکینگ رو باز کردم برم تو ، یارو اومده جلوش پارک کرده ، میگه می خوای بری تو ؟ پـَـَـ نَ پـَـَــــ درو باز کردم هوای کوچه عوض بشه ! ... دیروز اومدم خونه دیدم مامانم آشپزخونه ست ، بهش میگم سلام ! ۲۰ دقیقه بدون اینکه چیزی بگه بهم زل زده ؛ میگم چیزی شده ؟ میگه نمیدونم چی بگم که بعدش نگی پـَـَـ نَ پـَـَــــ !!!... دوستم روزنامه دستشه میگم صفحه جدولشو بده من میگه میخوای حلش کنی ؟ پـَـَـ نَ پـَـَــــ میخوام از رو چیدمان جدولش محوطه باغ طراحی کنم !... به یارو میگم شارژ سوزنی تلفن همراه داری؟میگه میخوای گوشیتو شارژ کنی؟میگم پـَـَـ نَ پـَـَــــ میخوام شلوارمو اتو بزنم.... تو حیاط آتیش روشن کردم داداشم میگه : میخوای کباب درست کنی؟ میگم: پـَـَـ نَ پـَـَــــ دارم با سرخپوستها تبادل اطلاعات میکنم.... پلیس ماشینمو خوابونده رفتم خلافی و جریمه دادم کاراشو کردم بعد رفتم پارکینگ تحویلش بگیرم یارو میگه : اومدی ماشینو ببری؟میگم : پـَـَـ نَ پـَـَــــ اومدم ملاقاتش! براش دوتا کمپوت آوردم تنهایی بهش بد نگذره!... رفتم داروخونه به یارو میگم شامپو ویتامینه میخوام!طرف میگه شامپو واسه موهات دیگه؟میگم : پـَـَـ نَ پـَـَــــ شامپو ویتامینه واسه فرش میخوام تا گلهاش سریع رشد کنند. "

 

فرستنده: زهره

" بعضی وقتا هست که دوست داری کنارت باشه محکم بغلت کنه بذاره اشک بریزی تا آروم شی . . .بعدآروم تو گوشت بگه: «دیوونه من که باهاتم» ... اینــــجا تا پیراهنت راســـیاه نبینند باور نمـــی کنند چیزی از دســــت داده باشـی ... افسانه ها را رها كن!دوري و دوستي كدام است؟فاصله هايند كه دوستي را مي بلعند!تو اگر نباشي ديگري جايت را پر ميكند...به همين سادگي ... آنکه یارای هم آغوشیش نیست سرنوشتی جز فراموشیش نیست ... با کسی‌ نباش که از بی‌ کسی‌ اش می‌‌نالد.با کسی‌ باش که در جمعِ کسان تو را می‌خواهد ... مرا هیچ چیز عذاب نمی دهد، جز اینکه همیشه دانسته خطا کردم ندانسته آلوده شدم، نشناخته وابسته شدم، و نخواسته رانده شدم "

 

فرستنده: رضا

" (سخنان جالب افراد مشهور درباره مردان!!) از هر هزار مرد،یکی رهبر مردهای دیگر می شود. بقیه همه دنباله رو زنها هستند. Harry Stanley مردها به سه دسته تقسیم می شوند : خوش قیافه ها ، باهوشها و اکثریت! F. G. Benson دوست دارم مردها مردانه رفتار کنند، محکم و کودکانه. Francoise Sagan بیشتر مردها دو آرزوی بزرگ دارند. اول داشتن خانه و دوم داشتن ماشین برای فرار از خانه. W. G. Comer می دانید چرا هرگز ازدواج نکرده ام؟ چون سه حیوان خانگی در منزل دارم که به اتفاق کار شوهرم را برایم انجام می دهند: سگی دارم که صبحها غُرغُر می کند. طوطی یی که عصرها یکریز بد و بیراه می گوید و گربه ای که شبها دیر به خانه می آید. Marie Corelii باستان شناس بهترین شوهری است که زنها می توانند داشته باشند، چون هر چه سن شان بالا می رود علاقه شوهرشان به آنها بیشتر می شود. Agatha Christie بزرگترین معما برای مرد متأهل این است که آدم مجرد با پولش چه می کند. Alan King از تجربه ی شخصی ام به این شعار رسیده ام : از مردهای گُل به دست بر حذر باشید! Muriel Spark بسیارند مردهایی که موفقیت خود را مدیون زن اولشان هستند و زن دومشان را مدیون موفقیت خود. Jim Backus بهترین راه برای فراموش نکردن روز تولد خانمتان این است که یک بار فراموشش کنید. Joseph E. Cossman "

 

فرستنده: نيلو

" (هشت اصل مهم برای یک زندگی بیست)  1. صبح ها که از خواب بیدار می شوید، دستگاه عیب سنج و ایرادگیر وجودتان را از کار بیندازید. قول می دهیم؛ خورشید درخشان تر، پرنده ها خوش آوازتر، مردم مهربان تر و حتی کسب و کارتان پربرکت تر خواهد شد.  2. در معادلات زندگی هیچ گاه از علامت منفی استفاده نکنید، به خاطر داشته باشید که تفکر منفی از آن چنان قدرتی برخوردار است که می تواند با قرار گرفتن در پشت یک معادله بزرگ زندگی، همه علامت های مثبت آن را تغییر داده و مانند خود منفی بسازد.  3. هیچ گاه در گره زدن طناب پاره شده دوستی تعلل به خرج ندهید، گاهی اوقات غرور بیجا سبب می شود که حتی همسران خوب توجهی به گسستگی ریسمان بین خود ننمایند. مطمئن باشید گره زدن به خاطر کمتر نمودن طول طناب، نزدیکی را بیشتر می کند.  4. آنتن های ذهن تان را تنها به سوی ایستگاه هایی تنظیم کنید که شبانه روز امواج مثبت پخش می کند، کاری کنید که کارکنان ایستگاه های منفی از شدت بیکاری اخراج شوند.  5. دلتان را تبدیل به اقیانوسی آرام نمایید نه یک مرداب ناچیز. فکر نمی کنید حتی تصور اقیانوس هم احساسی از عظمت و پهناوری را در دل ایجاد کند؟ آنها که دلهایشان مرداب است با کوچک ترین حادثه ای به تلاطم می افتد، برعکس کسانی که شدیدترین گرداب ها و جریان های حوادث هم آرامش شان را بر هم نخواهد زد.  6. سعی کنید قلبی مقاوم داشته باشید، قلبی که مقابل گرم و سرد حوادث و ضربه های عاطفی همچون ظروف چینی با اندک ضربه ای خرد نشود.  7. تجربه های تلخ و شیرین زندگی را مانند یك درس فهمیدنی بدانید و نه حفظ کردنی، چرا که مطالب حفظ شده پس از مدت زمانی در ذهن پاک می شوند.  8. همواره مصمم باشید تا با استفاده از جلا دهنده هایی همچون دعا و نیایش روح و روانتان را پاکی و طراوت بخشید. "

 

فرستنده: بنفشه

" اي در خور اوج! آواز تو در كوه سحر، و گياهي به نماز. غم‌ها را گـُل كرديم، پل زدم از خود تا صخره ي دوست. من هستم، و سفالينه تاريكي، و تراويدن راز ازلي. سر بر سنگ، و هوايي كه خنك، و چناري كه به فكر، و رواني كه پر از ريزش دوست.خوابم چه سبك، ابر نيايش چه بلند، و چه زيبا بوته زيست، و چه تنها من! تنها من، و سرانگشتم در چشمه ي ياد، و كبوترها لب آب. هم خنده موج، هم تن زنبوري بر سبزه مرگ، و شكوهي در پنجه باد. من از تو پرم، اي روزنه ي باغ هم‌آهنگي كاج و من و ترس! هنگام من است، اي در به فراز، اي جاده به نيلوفر خاموش پيام! "

 

فرستنده: علي محمدي

" با سلام خدمت مديريت و دوستان هم گروه. این شعر بسیار زیبا با نام « هم آغوشی » یا « زورق » در اینترنت منتشر شده است و شاعر آن آقای کوروش پرویز است. لطفا اگر کسی از اشعار دیگر ایشان یا احتمالا دیوان شعر وی خبر دارد لطفا به بنده اطلاع دهد. ممنون می شوم. علی محمدی « هم آغوشی » در سکوت جانگداز شامگاه زورقی آهسته می پیمود راه بر لبانش ناله ای دلگیر بود یادمان وحشت زنجیر بود سینه بر آرام دریا می کشید خویش را در دام دریا می کشید ****نیمه شب زان بستر نرم کبود دست موجی سهمگینش می ربود زورق بیچاره سر در پیش رفت با هجوم خواهشی از خویش رفت رفت و رفت آن ناله و فریادها سایه ای موهوم شد در یادها ****صبحدم خورشید چون خنجر کشید پرده های وحشت شب را درید بستر دریا پر از خون یافتند دست لیلا جان مجنون یافتند آن طرفتر در میان آبها کنج دامانِ تَرِ گردابها خرد گشته زورق آواره ای موجها دزدانه هریک پاره ای ****تا نخستین پاره ها درگل نشست ریشخندی بر لب ساحل نشست کای جوان ناسپرده روزگار کشته می دانستمت اینگونه زار زورق بیچاره تا بر پا شدی ؟ پایمال شهوت دریا شدی ؟ **** « آنکه یارای هم آغوشیش نیست سرنوشتی جز فراموشیش نیست » ( شعری از کوروش پرویز ) "

 

فرستنده: ساناز

" (داستان کوتاه جوجه عقاب اثر گابریل گارسیا مارکز) کوه بلندی بود که لانه عقابی با چهار تخم، بر بلندای آن قرار داشت.یک روز زلزله ای کوه را به لرزه در آورد و باعث شد که یکی از تخم ها از دامنه کوه به پایین بلغزد.بر حسب اتفاق آن تخم به مزرعه ای رسید که پر از مرغ و خروس بود.مرغ و خروس ها می دانستند که باید از این تخم مراقبت کنند و بالاخره هم مرغ پیری داوطلب شد تا روی آن بنشیند و آن را گرم نگهدارد تا جوجه به دنیا بیاید.یک روز تخم شکست و جوجه عقاب از آن بیرون آمد.جوجه عقاب مانند سایر جوجه ها پرورش یافت و طولی نکشید که جوجه عقاب باور کرد که چیزی جز یک جوجه خروس نیست. او زندگی و خانواده اش را دوست داشت اما چیزی از درون او فریاد می زد که تو بیش از این هستی. تا این که یک روز که داش&



خارق العاده و "وسوسه انگیز"بازی اینترنتی TRAVIAN |

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در شنبه 18 آذر 1390برچسب:, در ساعت 22:16 | |

درباره وبلاگ

بسم رب الحسین ◄سلام دوستان ◄از اینکه "وبلاگ ما" را انتخاب کردید متشکریم... ◄امیدواریم لحظات خوشی را با ما داشته باشید... ◄عزیزانی که دوست دارند در این وبلاگ عضو بشن ، کافیه در قسمت ورود اعضا عضو بشن یه دقیقه بیشتر وقتتون را نمیگیره ◄شرایط عضویت هم اینه که شما وبلاگ یا سایت فعالی داشته باشید... عکس خانم و آهنگی که خوانندش خانم باشه و قالبهای خانم دار نذارین ( لطفا") ◄پس وقت را از دست ندهید و به جمع ما بپیوندید...
آرشيو
مهر 1391
مرداد 1391
تير 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390
بهمن 1389
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سایت :
مسافر منتظر
شقایق آنامیس
لينكستان
دکتر پروانه کاظمی
استانداری همدان استانداری همدان استانداری همدان استانداری همدان
کیفیت جهانی/ تنوع محصول/ قدرت خرید بالا
‏*‏‏*یا مهدی‏(عج‏)‏‏*‏‏*‏
پاتوق پاتوق پاتوق پاتوق پاتوق پاتوق پاتوق
تبادل لینک اتوماتیک 1
تبادل لینک اتوماتیک
ستاره ی سهیل
السلام علیکم یا اهلبیت النبوة
ناگفته ها
پیشوای شیعیان
بیهوده متاز
موعودنامه أین الطالب بدم مقتول بکرببلا
دوازده امام
دولت کریمه امام زمان
نازنین زهرا (س)
پرسپولیسته
بهترین وبلاگ علمی و اموزشی
____________
تک برگی در سر برگ خاطره ها
چی توزی ه_______________اااااااااااااااا
بلوچ
تقرب به خدا "کد مداحی جهت وبلاگ"
فارس TV
ابزار جديد جعبه هاي صوتي براي وبلاگها و وبسايتها
اشتیاق دل
▄▀ وبلاگ شخصی مهندس محمدجواد میرزابیگی▀▄
ساخت بنر رایگان
تک نویس
بچه مثبت
پاسباد دفاع
محبان فاطمه (س)
دانلود مداحی از تمامی ذاکرین
خورشید
نمایندگی
افزایش رایگان آمار وبلاگ
خادم الشهدا
شيعه جنوب
مدرسه قرانی حضرت مریم (س)
بسیجیان حوزه 6
85-فتنه نیوز
84-قلب سلیم(تا زندهایم رزمنده ایم)
83-ܓܨܓܨ یارب این آدم خاکی تنهاست ܓܨܓܨ
82-یوسف زهرا 14
81-گنجينه ی واژگان پارسی
80-تسنیم
79-فروشگاه اینترنتی ارزان ایشاپ
78-صدای یک غریبه
77-نینوا
76-علقمه
75-گفتمان دینی
74-"منتظران ولی"
73-حقیقت پنهان
72-یا ابا صالح المهدی ادرکنی"بهتره بدونیم"
71-وبلاگ احمد امیدی
70-yashayish
69-اشعار پسری از پایتخت جهان
68-وبلاگ مریم پاپلی
67-زائرین پیاده ولایت عشق
66-گالري عكس هاي من
65-بردخون
64-جوانی در همین نزدیکی
62-متنوع ترین مطالب را در اینجا ببینید
61-لبیک یااباصالح(عج)
60-انتظار سبز
59- دل سوختگان حضرت رقیه (س)
58-سوختن پروانه ها در آتش
57-اسلاح اصلاحات
56-انتظار
55-تبدیل گچ به سیمان
54-مجله مجازی حقوق
53-..::: تفکـــــــــری زیبــــا :::..
52-مُتَرَصِّد
51-((امام علی(ع))
50-صدها بازدید کننده مجانی برای سایت و وبلاگ شما
48-..:::کلبه دختر پسرای عاشق پیشه:::..
47-دعاها و اذکار الهی
46-سبز علویان
45-خاکریز عشق
44-پایگاه فن آوری اطلاعات
43-گل لیلا
42-گل نرگس
41-علوم دامی دانشگاه شیراز ورودی 88
40-فان۹۸-دانلود رایگان اسمپر بلاگفا
39-مبل صفیر
-SMS36 / سرگرمی / اوقات فراغت / جوک
35-مهدویت
34-شیعه تولز
33-اباصالح
32-اجناس شگفت انگیز و ارزان
30-شهر مطلب
29-وبلاگ ائمه
28-سایت آگهی رایگان و نیازمندی های همدان
27-به سوی ظهور
26-کوفی مدعی
25-انجمنیها
24-یا حسین شهید
23-قلم دانش آموز
22-دختران با حجاب
21-چشم انتظارت
20-عاشقانه های من
19-وبلاگ هيئت فرهنگي مذهبي شهداي گمنام
18-چشم به راه
17-وبلاگ بچه های افغانی در ایران
16-حضرت آقا
15-خانه کتاب ایران (کالج کتابهای الکترونیکی و صوتی خانه کتاب) T I K B O O K
14-پایگاه اطلاع رسانی حوزه نت
13-اللهم عجل لولیک الفرج
( آنامیس )
11-منتظر
10-بازتاب مسجدسلیمان*بازتاب ایران*بازتاب خوزستان*بازتاب اندیکا*بازتاب لالی*بازتاب هفتکل
9-به نام خالق هستی ها
8-امام رئوف
7-دستنوشته های یک مانی ...
6-اشک بر حسین (ع)
5-گل هر آرزو
4-مرجع راهنما و لینک باکس های مذهبی
3-"کمیاب ترین های دنیای وبــــــ"
2-[گل]##گل بهاری##[گل]
1-رهروان ولایت
0-" ترجمه آنلاين متن انگليسي شما "
00-عكسهاي گل انار
000-یاران امام زمان
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com


لينكدوني

نی نی شکلک
یک کلیک تا " امام رضا "
بازی تراوین
.
فروش کارت شارز
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

آرشيو پيوندهاي روزانه


CopyRight| 2009 , mosafermontazer.LoxBlog.com , All Rights Reserved
Powered By Blogfa | Template By: LoxBlog.Com