به وبلاگ یا علی گفتیم و عشق آغاز شد خوش آمديد

عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
فهرست مطالب وبلاگ
پروفایل
موضوعات
مطالب مذهبی
مطالب عمومی
حوادث
جنایی پلیسی
دانشنامه مهدوییت
صلوات و بخشش گناهان
سخنان ناب
پیامکهای مذهبی
سخنان گهر بار 14 معصوم
کلام وحی
کد لوگوی مراجع و لوگوهای دیگر
موضوعات مطالب دیگر همسنگران
حمایت از خلیج همیشه فارس
زیبا ساز وبلاگ
عاقبت ترویج گناه توسط برخی از زنان
جوکهای پـَـَـ نــه پـَـَــ
پخش مستقیم شبکه های TV ایران
سایتی که عکسهای شما را به عکسهای قدیمی تبدیل میکند
دل نوشته
پخش مستقیم
دانلود خونه
عکس
شعر و ترانه و آهنگ
حدیث
داستان
مطالب مضحک و مسخره
بازی آنلاین
کدهای جاوا
شکلکهای اینترنتی
متفرقه
آپلود
جوک و اس ام اس
فرازی از وصیتنامه شهید
تبلیغ www.loxblog.com
فیلم و سریال
مطالب علمی
جوکهای دِ نـَـه دِ
مطالب آموزنده
انیمیشن
پرچم متحرک ایران عزیزمان و دیگر کشورها
کلیپ
فال و طالع بینی
به مناسبت هفته افتخار آفرین دفاع مقدس
جدیدترین های خودروی ایزان و جهان
عکسهای هنرمندان
پزشکی
تلاوت دلنشین "قرآن کریم"
آشپزی
نظامی دفاعی ایران
تروریستی
تسلیحات و ضد تسلیحات جهان
لوگوهای دوستان مسافر منتظر
عملیات بانکی
فروشگاه
پرسپولیسی ها
استقلالیها
تبلیغات شما در این سایت
بازی بازی بازی بازی بازی GAME GAME GAME GAME
قالب وبلاگ
این بخش نذر "امام علی النقی الهادی (ع) میباشد"
کد موزیک برای وبلاگ و وبسایت
اضافات

آخرین مطالب
طراح قالب

Template By: NazTarin.Com

آنچه در آسمانها و زمین است همه در دست با کفایت پروردگار دو عالم قرار دارد

 

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

استخاره آنلاین با قرآن مجید

در روایات آمده بهتر است که قبل از استخاره

سه بار سوره ي اخلاص (قل هو الله احد) را بخوانید

سپس سه مرتبه صلوات بر محمد و آل محمد بفرستید

نيت کنید و به انچه كه مايلید استخاره نمایید

دست نیاز گر پیش غیر او میکنی دراز /پل بسته ای تا بگذری از آبروی خویش


استخاره آنلاین با قرآن کریم


http://mosafermontazer.loxblog.ir//

بازی آنلاین تراوین "رایگان بازی کنید"

http://up.vatandownload.com/images/x22r4f93e5rly27ne3dt.gif

عکس
اباصالح التماس دعا هرکجا رفتی یاد ما هم باش

بهترين روش‌ها براي مبارزه با پوكي استخوان
براي آنكه قدتان 15 سانتي متر كوتاه نشود
 
هم مردان و هم زنان ممكن است دچار پوكي استخوان شوند اما اين بيماري بين خانم‌ها شايع‌تر است، به‌ويژه پس از سن يائسگي. آزمايش‌هاي سنجش تراكم استخوان، راه‌حلي براي پيشگيري از آن است اما بسياري از كساني كه پوكي استخوان دارند، تا پيش از اين‌كه دچار شكستگي استخوان نشده‌اند، از بيماري خود آگاهي ندارند.
 
برترین مجله اینترنتی ایران

 بيماري خاموشي كه سبب تحليل رفتن استخوان‌ها مي‌‌شود كه مي‌تواند منجر به شكستگي‌ها، درد كمر و گردن و كوتاه شدن بيش از 15 سانتي‌متر از قد در طول زمان شود.



هم مردان و هم زنان ممكن است دچار پوكي استخوان شوند اما اين بيماري بين خانم‌ها شايع‌تر است، به‌ويژه پس از سن يائسگي. آزمايش‌هاي سنجش تراكم استخوان، راه‌حلي براي پيشگيري از آن است اما بسياري از كساني كه پوكي استخوان دارند، تا پيش از اين‌كه دچار شكستگي استخوان نشده‌اند، از بيماري خود آگاهي ندارند.





  خانم‌ها هفته‌اي 5 بار ورزش كنند

ورزش يكي از پراهميت‌ترين چيزهايي است كه مي‌توان براي پيشگيري از پوكي استخوان انجام داد. دكتر كنت ليلز، استاد پزشكي دانشگاه دوك در دورهام نورت كاليفرنيا مي‌گويد: « به‌طور كلي كم ورزش كردن بسيار بد است، براي مثال فضانوردان و بيماراني كه آسيب نخاعي دارند و در نتيجه نمي‌توانند ورزش كنند دچار تحليل رفتن استخوان‌ها مي‌شوند. اين دسته از افراد به‌دليل ميزان محدود حركات بدني و محدوديت در انجام تمرينات تحمل وزن، به‌خصوص تمريناتي كه برخلاف جاذبه زمين انجام مي‌شود، مانند پياده روي، دو، وزنه‌برداري، شناي روي زمين و بالا رفتن از پله‌ها، دچار مشكل شديد هستند.»دكتر ليلز به همه خانم‌ها توصيه مي‌كند 5 تا 6 بار در هفته فعاليت بدني داشته باشند و 2 تا 3 بار در هفته 30 دقيقه ورزش هوازي و تمرينات كششي انجام دهند.





  اگر مادرتان مشكل داشت...

دكتر سابرينا استريك لند، جراح ارتوپد در مركـز ورزشي زنــان در بيمارستان تخصصــي نيــويـورك‌ســيتي، مي‌گويد:« اگر بدانيد ريسك بالايي براي ابتلا به پوكي استخوان داريد، مي‌توانيد زودتر براي پيشگيري از آن اقدام كنيد.» اين پزشك متخصص مي‌گويد: «اگر مادرتان مبتلا به اين بيماري بود، شما نيز بايد تا قبل از 20 تا 30 سالگي هر كاري كه مي‌توانيد انجام دهيد. انسان‌ها تا 30 سالگي توانايي استخوان‌سازي‌ دارند، بنابراين در اين دوران بايد تغذيه‌اي مناسب داشته باشيم تا تراكم استخوان‌ها را تا هنگامي كه توانايي ساخت آن‌ها را داريم، افزايش دهيم.» اين هم يادتان باشد كه خانم‌هايي كه پوست سفيد‌تر دارند وهمچنين نژاد آسيايي‌ها به دليل اين‌كه به‌طور نسبي جثه لاغرتري داشته، نسبت به ديگر افراد ريسك بالاتري براي ابتلا به پوكي استخوان دارند.





  ويتامين D

ويتامين D به جذب، حفظ و مصرف كلسيم در بدن كمك مي‌كند. نور خورشيد موجب توليد اين ويتامين مي‌شود. منابع ويتامين D در رژيم‌غذايي شامل غذاهاي استحكام‌دار مانند شير، آب پرتقال و غلات صبحانه است.



به‌طور كلي، دريافت مقدار زياد ويتامين D به‌طور طبيعي و از طريق تغذيه بسيار بعيد است مگر اين‌كه در مصرف مكمل‌هاي دارويي زياده‌روي كنيد. زياد مصرف كردن آن مي‌تواند براي قلب و كليه‌ها مضر باشد.






 
  حداكثر 2 فنجان

دكتر استريك مي‌گويد كافئين مي‌تواند در جذب كلسيم در بدن تاثير بگذارد، پس مصرف هرگونه تركيبات كافئين‌دار مانند نوشابه‌هاي گازدار، قهوه يا شكلات بايد محدود شود. مصرف كم كافئين، براي نمونه 300 ميلي گرم در روز كه تقريبا معادل يك فنجان قهوه يا 2 فنجان چاي است، تا زماني كه به اندازه كافي در بدن‌تان كلسيم داشته باشيد، مشكلي ايجاد نمي‌كند.





  نمك ضد‌استخوان

با اين‌كه تاثيرات نمك بر پوكي استخوان كاملا مشخص نشده است اما به‌نظر مي‌رسد بين مقدار بالاي سديم غذاها و از بين رفتن و تحليل استخوان‌ها، به‌خصوص براي افرادي كه فشار خون بالا دارند، رابطه‌اي وجود دارد.  به‌طور كلي، نمك ميزان دفع كلسيم در ادرار و عرق بدن را افزايش مي‌دهد و اگر از قبل دچار كمبود كلسيم بوده‌ايد، مي‌تواند محركي براي تحليل رفتن استخوان‌ها باشد. پژوهش‌هاي انجام شده در اين زمينه ثابت كرده است افرادي كه فشار خون بالا دارند، كلسيم بيشتري را از طريق ادرار دفع مي‌كنند. دكتر ليلز مي‌گويد:«اين مسئله مي‌تواند 10درصد افرادي كه به‌طور ارثي اختلالات سوخت و ساز دارند را دچار مشكل كند كه سبب دفع كلسيم فراوان از طريق كليه‌ها مي‌شود.»






 
  سيگار نكشيد

دكتر استريك لند مي‌گويد:«من به همه بيمارانم توصيه مي‌كنم سيگار را ترك كنند زيرا سيگار براي استخوان‌ها مضر است. سيگار كشيدن مانع بهبود شكستگي‌هاي استخواني مي‌شود و توانايي بدن را براي ساخت دوباره استخوان كاهش مي‌دهد.



وقتي سيگار را ترك مي‌كنيد، به‌طور ناگهاني استقامت استخوان‌ها و قابليت بهبود  آسيب‌ها را افزايش مي‌دهيد.»





  داروهايي كه بعضي وقت‌ها سم هستند

مصرف برخي داروها مي‌تواند احتمال ابتلا به پوكي استخوان را افزايش دهد. يكي از مهم‌ترين عوامل، داروهاي كورتيكواستروئيد ضد‌التهابي يا همان كورتون‌ها هستند؛ (مثل پريدنيسون كه سبب از بين رفتن استخوان مي‌‌شود. داروهاي ضد‌افسردگي معروف هم با پوكي استخوان وابسته هستند.





  قرص كلسيم بخوريد اما به اندازه

به عقيده انجمن ملي سلامت كانادا، افراد بزرگسال بايد در روز هزار ميلي‌گرم كلسيم دريافت كنند. براي خانم‌هاي بالاي 50 سال و آقايان بالاي 70 سال اين ميزان به 1200 ميلي‌گرم در روز افزايش مي‌يابد. طبق گزارش انجمن ملي پزشكي غدد در سال 2010،  بيشتر افراد، به استثناي دختران در سن بلوغ و سالمندان، در رژيم غذايي خود به اندازه كافي كلسيم دريافت مي‌كنند و نياز به مكمل ندارند.



مكمل‌هاي دارويي كلسيم به‌طور مشخص بدون ضرر هستند اما بايد به اندازه معين و همراه با ويتامين D مصرف شوند. مصرف بيش از اندازه آن‌ها مي‌تواند خطر ايجاد سنگ كليه و ديگر مشكلات را افزايش دهد.


اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

مجله اینترنتی برترین ها

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, در ساعت 2:53 | |
این آتش بازی به درد شما می خورد!!
روش های تهیه و نگهداری آتش
 
حقیقت این است که در سفرهای ماجراجویانه و طبیعت گردی، وجود آتش در روحیه افراد تاثیر مثبتی دارد و در مواقع خطر می توان از آن به عنوان یک ابزار دفاعی هم استفاده کرد. بنابراین آشنا شدن با اصول مربوط به آتش چیزی است که هر گردشگری به آن نیاز خواهد داشت.
 
شما در بسیاری از موقعیت ها  احتیاج به روشن کردن آتش دارید. چه برای پخت و پز و چه برای گرم شدن حتی استریل کردن آب و علامت دادن و ...
 
حقیقت این است که در سفرهای ماجراجویانه و طبیعت گردی، وجود آتش در روحیه افراد تاثیر مثبتی دارد و در مواقع خطر می توان از آن به عنوان یک ابزار دفاعی هم استفاده کرد. بنابراین آشنا شدن با اصول مربوط به آتش چیزی است که هر گردشگری به آن نیاز خواهد داشت.
 
 
 
اصول اولیه آتش

یکی از اصول مهم در تئوری آتش؛ آشنایی با عنوان ”مثلث آتش”است. مثلث آتش عنوانی فرضی است که به جهت فراموش نکردن چند عامل مهم ابداع شده است. اضلاع این مثلث شامل ماده سوختنی، حرارت و اکسیژن است. چنانچه یکی از این موارد را حذف کنیم آتش وجود خارجی نخواهد داشت. درست کردن یک آتش خوب بسته به نسبت مناسب ترکیب این موارد است که بسته به این کار، آتش بهتری خواهیم داشت.
 
انتخاب محل و آماده سازی

 1- قبل از درست کردن آتش ببینیم و فکرکنیم درباره:
    الف-  عوارض زمان و آب و هوای منطقه درست کردن آتش
     ب-   مواد و وسایل در دسترس
     ج-   زمان در دسترس برای  آماده سازی و روشن کردن آتش
     د-   چرایی روشن کردن آتش
 
 2- دنبال مکان خشکی بگردید که این شرایط را داشته باشد:
    الف- حفاظی در برابر باد باشد
    ب- مکان مناسبی برای زدن سرپناه باشد
    ج- حرارت را در جای مورد نظرتان به شما بدهد
    د- ترجیحا نزدیک به چوب یا مداد سوختنی دیگر باشد
 
محل انتخابی را از زوائد پاک کرده و تا شعاع 1 متری موادی که احتمال گسترش دادن آتش را دارند، بردارید. چنانچه زمان دارید؛ یک دیواره چوبی یا سنگی ایجاد کنید تا حفاظی در برابر باد، جرقه و ایجاد جهت ورد نیاز آتش باشد.

توجه: از سنگ های خیس و سنگ های متخلخل که احتمال ترکیدگی دارند استفاده نکنید.
 
دو نمونه از دیواره های آتش را می توانید در اشکال زیر ببینید:
 
 
 
یکی از مکان های ایمن و موثر برای ایجاد آتش؛ چاله آتش است. چاله آتش فضایی مناسب است که هم هوا به اندازه کافی به آتش می رسد و هم می توان آتش را در آن متمرکز نمود. اگر یک چاله آتش پیدا کردید؛ آدم خوش شانسی هستید چون فضای مناسبی برای آتش و غذا درست کردن پیدا کرده اید. برای درست کردن یک چاله آتش یا چاله ی داکوتا بایستی سوراخ بزرگی در زمین بکنید و چاله دیگری جهت ورود هوا ایجاد نموده و طبق شکل آتشی در چاله ایجاد کنید.
 
 
 
بستر چوب

تهیه آتش در مکان های برفی نیز یکی از مسائلی است که نیاز به بررسی و پیش بینی دارد. اگر در یک جای برفی بودید باید یک بستر چوبی مهیا کنید. درخت هایی به اندازه مچ دست براحتی شکسته می شوند. مطابق شکل آنها را بچینید و آتش را روشن کنید.
 
چیدمان چوب در مکان های پوشیده از برف را می توانید در شکل زیر ببینید:
 
 
 
افروختن آتش

برای افروختن آتش طرق مختلفی وجود دارند و این شما هستید که تشخیص می دهید که از کدام روش استفاده کنید.
 
خیمه سرخپوستی

دسته های چوب را به صورت خیمه و مخروطی شکل بچینید و مواد اولیه جهت روشن کردن را در وسط قرار دهید و آتش را روشن کنید. در این روش به مرور آتش توسط لایه های بیرونی چوب تغذیه می شود و برای چوب های تر هم شرایط را برای سوختن فراهم می کند.
 
 
تکیه گاهی

برای شروع، تکه چوب سبزی را با زاویه 30 درجه در زمین ثابت کنید. این زاویه در نقطه اتصال به زمین در جهت باد باشد. مواد آتش زا را در زیر آن قرار داده با چوب هایی روی آن را به صورت نشانداده شده در شکل بپوشانید. آتش را روشن کنید و به تناسب بر روی آن چوب ها را قرار دهید.
 
 
 
گودال تقاطعی

گودال متقاطعی به اندازه 30 سانتی متر و عمق 7.5 سانتی متر مطابق شکل ایجاد کنید. مواد آتش گیر اولیه را در چاله به صورت طولی انباره کنید. چوب ها را برروی آنها بگذارید. در این روش باد به صورت هدایت شده به سمت مرکز آتش هدایت می شود.
 
 
هرم

دو چوب به عنوان پایه بر روی زمین گذاشته و به صورت متقاطع بر روی آن چوب ها را بچینید، هر چه بالاتر؛ ردیف چوب ها هم کوچکتر. آتش را بالای چوب ها روشن کنید و دیگر فکر تغذیه آتش را هم نکنید. این روش برای روشن نگه داشتن آتش در شب مناسب است.
 
 
 
آتش افروها
 
کبریت

کبریتهای ضدآب به همراه داشته و در کیسه ضد آب از آنها نگهداری کنید. از سالم بودن قاب و بسته کبریت اطمینان حاصل کنید.
 
عدسی محدب

در روزهای صاف و آفتابی از این روش می توانید استفاده کنید. از عدسی دوربین دوچشمی، دوربین معمولی، قطب نما و بعضی از انواع ساعت ها می توان استفاده کرد.
 
 
روشها قدیمی

استفاده از سنگ چخماغ  و تیغه فولادی، کمان و مته، تسمه آتش و اره آتش بسیار ابتدایی بوده و به تجربه بالا احتیاج دارد، بنابراین از توضیح آن صرف نظر می کنیم.
 
نکات کاربردی

سعی کنید قادر به روشن کبریت در تمام شرایط جوی باشید. این کار به تمرین و ممارست احتیاج دارد.
 
1- در هوای سرد دور تا دور خودتان آتش روشن کنید نه یک آتش تنها.
2- در مناطق بدون درخت از علف ها، پشکل خشک حیوانات، پیه حیوانی، ذغال سنگ استفاده کنید.
3- صمغ درخت کاج در هوای مرطوب هم آتش می گیرد.
4- هیزم را کم کم به آتش اضافه کنید.
5- در منطقه کویری؛ پشکل حیوانات ممکن است سوخت منحصر به فرد شما را تشکیل دهد.
 
منبع: تبیــــــان
[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, در ساعت 2:42 | |
اربعین حسینی تسلیت باد

به یاد کربلا دل‏ها غمین است

دلا خون گریه کن چون اربعین است . . .

95360857967052825588 عکس و والپیپر اربیعن حسینی

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در جمعه 23 دی 1390برچسب:, در ساعت 18:46 | |
10 برند معروف جهان
10 برند معروف جهان

۱۳۹۰ چهارشنبه ۲۱ دي
بازدید : 521
کد خبر : 22270



نوشابه کوکاکولا گازدار در بیش از 200كشور جهان به فروش می رسد، كوكاكولا شناخته شده ترین نام تجاری در جهان و دومین كلمه شناخته شده زبان انگلیسی است. ارزش این نام تجاری 67میلیارد دلار تخمین زده می شود.


نسخه مناسب چاپ

 نام های تجاری معروف جهان كه برخی از آنها طی دوره هایی نزدیك به نیم قرن، مسیر ترقی را طی كرده اند امروزه در بازار كالا و خدمات جهانی جایگاه ویژه ای دارند و شاید هیچ كشوری نتواند خود را صاحب اصلی آن بداند، زیرا همه ی مردم جهان آن برند را از آن خود می دانند.

1. گوگل: شرکت اینترنتی گوگل از سال 1998 فعالیت های خود را رسما آغاز کرده و در زمینه جستجوی اینترنتی و تبلیغاتی پرمصرف ترین برند جهان است. در آمد گوگل بین آوریل تا ژوئن 2011 از مرز 51/2 میلیارد دلار گذشت.


2. اپل: بزرگترین تولید کننده سخت افزار های نوین و دارای افتخار طراحی صحیح محصولات است. استیو جابز موسس، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سابق اپل شعار فکر متفاوت را دنبال می کرد و ارائه محصولات گوناگونی مانند، آیفون، آیفون 4 اس، آی تویز، آی لایف، آی مک، آی پاد و ... اپل را به دومین برند پرفروش در جهان تبدیل کرده است.


3. مایکروسافت: بزرگترین شرکت ارائه نرم افزار رایانه ای در جهان بوده که به انتشار کتاب و محصولات چند رسانه ای و ارائه خدمات پست الکترونیکی مشغول است. بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت ثروتمند ترین مرد جهان می باشد.


4. آمازون: وب سرویس های آمازون مجموعه ای از خدمات را از طریق اینترنت به مشتریان ارائه می دهد. خدماتی مانند سرویس های محاسباتی و ریانشی EC2، ذخیره سازی S3، تحویل محتوا، پایگاه داده، تجارت الکترونیک پرداخت و صدور صورت حساب همگی موجب ارتقا چند برابری سود آمازون و افزایش محبوبیت آن در میان مشتریان شده است.


5. کوکاکولا: نوشابه کوکاکولا گازدار در بیش از 200كشور جهان به فروش می رسد، كوكاكولا شناخته شده ترین نام تجاری در جهان و دومین كلمه شناخته شده زبان انگلیسی است. ارزش این نام تجاری 67میلیارد دلار تخمین زده می شود.


6. بی ام و: راننده ای پیدا نمی شود كه در آرزوی داشتن یكی از پیشرفته ترین مدل های بی ام و نباشد. بی ام و مالك كمپانی های رولز رویس و مینی در آلمان است و "با لذت برانید" را شعار فروش خود قرار داده است.


7. مك دونالد: بزرگترین فروشگاه زنجیره ای غذاهای فوری در جهان می باشد و گفته می شود روزانه 64میلیون مشتری در 119 كشور دارد. مك دونالد از سال 1940كار خود را آغاز كرده است.


8. وال مارت: یك شركت زنجیره ای مواد خانگی و غذایی بوده و از نظر سطح درآمد بزرگترین شركت جهان قلمداد می شود.


9. اچ پی: با نام كامل هولت- پاكارد یك شركت آمریكایی حوزه اطلاعات فن آوری و تولید كننده نرم افزار، لپ تاپ و قطعات كامپیوتری است.


10. آی بی ام: نام اختصاری شركت ماشین آلات بین المللی كسب و كار است. آی بی ام تولید كننده و فروشنده نرم افزار، سخت افزار است و خدماتی مانند زیرساخت، میزبانی وب، فن آوری نانو و رایانه بزرگ ارائه می دهد.

منبع: عصرایران

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, در ساعت 16:42 | |
سایت سفارت ایران در سوئیس؛ شاهکاری عجیب در نوع خود (+عکس)
سایت سفارت ایران در سوئیس؛ شاهکاری عجیب در نوع خود (+عکس)

۱۳۹۰ يکشنبه ۱۸ دي
بازدید : 12498
کد خبر : 22228



مشرق - بی‌شک باید نام و آدرس الکترونیکی سفارت ایران در سوییس را به عنوان یکی از عجایب عصر اینترنت به شمار آورد.


نسخه مناسب چاپ

در سایت سفارت ایران در سوییس که آدرس آن http://iranembassy.ch است، می‌توانید با بی‌آلایش بودن کامل آن آشنا شوید. آنقدر این سایت به دور از هرگونه زرق برق دنیوی و در راستای بهینه‌سازی مصرف اینترنت و پهنای باند است که در نگاه اول فکر می‌کنید که اشتباهاً وارد یک سایت دیگر شده‌اید. اما نه! آدرس کاملاً درست است.

سایت

  برای اینکه با ویژگی‌های منحصربه‌فرد این سایت آشنا شوید می‌توانید به مائل زیر توجه کنید.


· شنیدن سرود ملی کشورمان:

طبیعتاً پرچم و سرود ملی هر کشوری در سفارت‌خانه آن کشور نقش مهم و کلیدی دارد. اگر شما خواهان شنیدن سرود مقدس ملی کشورمان، ایران، هستید کافیست که بر روی کلمه الله در قسمت پایین و راست صفحه کلیک کنید تا بدون هیچ‌گونه مشکلی شما را به سایت یوتیوب هدایت کرده و در آنجا یک کلیپ تصویری همراه با سرود ملی کشورمان برای‌تان پخش کند.

طراح سایت حتماً با خود فکر کرده که «خوب، این چه کاریست که بخواهیم زحمت بیخودی کشیده و پول بیت‌المال را حرام کنیم و یک کلیپ تصویری و یا حتی صوتی در سایت بارگزاری کنیم. الحمدالله که همگی مردم جهان به یوتیوب دسترسی دارند و این سایت هم مخصوص بارگزاری انواع و اقسام فیلم و کلیپ تصویری است. ما هم می‌رویم و سرود ملی خود را در آنجا آپلود کرده و سپس مراجعه‌کنندگان عزیز را به آنجا انتقال می‌دهیم تا علاوه بر شنیدن سرود ملی، بدانند که ما در عرصه سایبری نیز در حد جهانی و لالیگا کار می‌کنیم و به هیچ‌وجه میدان را رها نکرده و آن را به امان خدا و در اختیار دشمنان خود قرار نداده‌ایم.»

· شماره تماس بخش‌های مختلف:

در قسمت پایین و چپ سایت نیز یک سری شماره تلفن دیده می‌شود که در طراحی آنها نیز ذوق و سلیقه خاصی به خرج داده شده است. طراح سایت در این قسمت سعی کرده تا با استفاده از رنگ‌های مختلف و گل‌منگولی کردن شماره‌ها، ذوق و مهارت هنری خود را به رخ مراجعه‌کنندگان بکشد.

در این قسمت هنگامی که موشواره خود را به روی آدرس و شماره تماس سفارت می‌برید، امکان کلیک کردن بر روی آن برای شما مهیا می‌شود. فکر می‌کنید که با کلیک بر روی آن چه اتفاقی می‌افتد؟ با کلیک بر روی آن یک پنجره دیگر باز می‌شود و .... شما مجدداً به همان صفحه‌ای که بوده‌اید بازمی‌گردید. احتمالاً طراح سایت با خود تصور کرده است که «ممکنه مراجعه‌کنندگان از امکان ریلود یا همان بارگزاری مجدد صفحه برخوردار نباشند. پس بهتره که دست به یک نوآوری و ابتکار زده و امکان ریلود را خودمان برای آنها در سایت فراهم کنیم تا بدین طریق یک در دنیا و صد در آخرت ثواب کرده باشیم.»

· آشنایی با جاذبه‌های گردشگری و اماکن تاریخی ایران:

مسلماً یکی از کاربردهای سفارت‌خانه‌ها دیپلماسی عمومی و آشنا ساختن مردم جهان با جاذبه‌های گردشگری و اماکن تاریخی آن است. برای آشنا شدن با جاذبه‌های گردشگری و اماکن تاریخی ایران کافیست که بر روی عبارتی با همین مضمون واقع در بالای صفحه کلیک کنید. البته جا دارد حداقل در اینجا از طراح سایت تشکر کرد که با کلیک بر روی عبارات فارسی و یا انگلیسی شما به سایت جامع گردشگری ایران هدایت می‌شوید.

اما نکته‌ای که باید حتماً توجه داشت این است که شما باید حتماً بر روی عبارات فارسی یا انگلیسی موجود کلیک کنید و اگر خدایی‌نکرده دستتان بلغزد و اشتباهی بر روی تصویر زیرین آن یعنی تصویر میدان آزادی و پرچم ایران کلیک کنید، شما به سایتی با نام «سفردوستان کاشان» انتقال داده می‌شوید که آن هم از کار افتاده است!

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, در ساعت 10:47 | |
شادی روح شهدا صلوات

اَلـلّـهُـمََّ صَـلِّ عـَلـي مُـحَـمَّـد وَ آل مُـحـَمَّـد و عَجِّل فَرَجَهُم

اَلـلّـهُـمََّ صَـلِّ عـَلـي مُـحَـمَّـد وَ آل مُـحـَمَّـد و عَجِّل فَرَجَهُم

اَلـلّـهُـمََّ صَـلِّ عـَلـي مُـحَـمَّـد وَ آل مُـحـَمَّـد و عَجِّل فَرَجَهُم

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در سه شنبه 20 دی 1390برچسب:, در ساعت 23:8 | |
زلزله‌ هفته‌اي ۲ بار تهران را مي‌لرزاند

 

زلزله‌ هفته‌اي ۲ بار تهران را مي‌لرزاند

۱۳۹۰ يکشنبه ۱۸ دي
بازدید : 2983
کد خبر : 22232



وي با بيان اينکه اقدامات پيشگيرانه خوبي صورت گرفته است گفت: در زمينه آموزش نيز برنامه‌ريزي‌هاي لازم انجام شده است.


نسخه مناسب چاپ

فارس: رئيس سازمان پيشگيري و مديريت بحران شهر تهران با بيان اينکه هفته‌اي يک يا دو زلزله خفيف در تهران رخ مي‌دهد، گفت: گاهي در ماه سه تا چهار زلزله خفيف رخ مي‌دهد.

عزيزالله رجب‌زاده  با بيان اينکه امروز گزارشي را به شوراي اسلامي شهر تهران ارائه مي‌کنيم، گفت: اين گزارش در خصوص اقدامات سازمان در زمينه پيشگيري، آمادگي، اطلاع‌رساني و آموزش و بالابردن آگاهي مردم در هنگام وقوع حوادث است.

رئيس سازمان پيشگيري و مديريت بحران شهر تهران در پاسخ به اين پرسش که در صورت بروز زلزله چه ميزان آمادگي داريد، گفت: در پي اين هستيم که امکانات بالقوه را بالفعل و از حداکثر توان خود استفاده کنيم.

وي با بيان اينکه اقدامات پيشگيرانه خوبي صورت گرفته است گفت: در زمينه آموزش نيز برنامه‌ريزي‌هاي لازم انجام شده است.

رجب‌زاده ادامه داد: هفته‌اي يک يا دو زلزله خفيف در تهران رخ مي‌دهد و در برخي از زمان‌ها در ماه سه تا چهار زلزله خفيف رخ مي‌دهد.

رئيس سازمان پيشگيري و مديريت بحران شهر تهران به بافت‌هاي فرسوده شهر تهران اشاره کرد و گفت: بافت‌هاي فرسوده بايد نوسازي و شريان‌هاي حياتي بايد ايمن‌سازي شوند.

وي ادامه داد: بافت‌هاي تهران فرسوده است و در صورت وقوع زلزله خسارت قابل ملاحظه است؛ اما نمي‌توانيم بگويم چقدر تلفات مي‌دهيم.

رئيس سازمان پيشگيري و مديريت بحران شهر تهران تاکيد کرد که آسيب‌پذيري تهران در برابر زلزله بسيار بالاست.

رجب‌زاده با بيان اينکه سامانه‌اي ايجاد کرده‌ايم که در 5 دقيقه اول وقوع زلزله، خسارات و تلفات ناشي از آن را اعلام مي‌کند، گفت: باتوجه به اين سامانه مي‌توانيم بگوييم در هر نقطه از شهر چند دقيقه بعد از وقوع زلزله چقدر تلفات داشته‌ايم.

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در سه شنبه 20 دی 1390برچسب:, در ساعت 18:14 | |
حتما" ببینید


[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 17 آذر 1390برچسب:, در ساعت 22:25 | |
بله ای خواهرم بیایید از کربلا ....

خیلی عجیب است در یک روز دو برادر بهتر از جان را سر ببرند، دو فرزندت را در مقابلت بکشند؛ اما تحمل کنی و عجیب تر آن که بر سر بالین فرزندت نروی شاید برادرت خجالت بکشد. طفل شش ماهه را ببینی که از تشنگی به نفس زدن افتاده و به جای آب او را با تیر سه شعبه در بالای دستان پدرش سیراب می کنند؛ و اشک های زیبای برادر را ببینی و صبر کنی و نیز ببینی که به دختر کوچکی در صحرای پر از خار با پای برهنه رحم نمی کنند و گوشواره را با گوش با دستان خشن و محکمشان می کشند.

این مصائب هر کدام به تنهایی مردانی را از پای در می آورد. اما در مجلس قضاوت یزید ملعون شکایت این خاندان چیزی دیگری است. آن چیزی که فکر آنها را بیشتر مشغول کرده چیز دیگری است که ما کمتر به آن پرداخته ایم. وقتی در مجلس یزید وارد می شوند، حضرت زینب (س)در آن خطبه معروف از غذا و سختی راه چیزی نمی گوید که به چه وضعی آنها را به آنجا آوردند بلکه از چیزی دفاع کرد که جامع امروز ما به سمت فرار از آن است آری او از حجاب و عفاف خود دفاع کرد و رو کرد به یزید و فرمود:

آیا از عدالت است که تو زنان و کنیزان خود را در پرده بنشانی، و دختران پرده نشین رسول خدا را اسیر کنی، و شهر به شهر بگردانی؟ و صورت آنان را نمایان سازی تا دشمنان، آنان را از شهری به شهری ببرند؛ و بومی و غریب چشم به آن ها بدوزند و نزدیک و دور و شریف و فرو مایه تماشایشان کنند؛ در حالی که از مردان آنها یاری کننده ای همراهشان نباشد و از یاری کنندگان آنان مددکاری نباشد. (1)

واقعا در حجاب چه چیزی نهفته است، که این چنین سخت از آن دفاع می کنند. ای کاش به جای گریه کردن بی بصیرت بر این خاندان کمی از دغدغه های آن ها را که یکی از آن حجاب است را اجرا کنیم، و این نباشد که بی حجاب بر امام بیمار صحرای کربلا (امام سجاد علیه السلام ) گریه کنیم در حالی که این امام بزرگ در آن روز برای کم بودن چادر همسرش بر درگاه خداوند آهی می کشد، و می فرماید:

ای کاش مادرم مرا نمی زائید، و این روز را نمی دیدم.(2)

بله ای خواهرم بیایید از کربلا درس حجاب و عفت بگیریم، و فقط درس گریه نگیریم.

 

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 17 آذر 1390برچسب:, در ساعت 4:26 | |
عاشورا حسینی تسلیت باد

وعده ما در صفوف به هم پیوسته و پر صلابت عزاداران "شهدای کربلا"

جانم فدای نام زیبایت، ابوالفضل
قربان زخم چشم بینایت، ابولفضل

گر من به جای القمه بودم، زِ حسرت
هر آن بخشکیدم برآن روزت
ابولفضل

گزارش تصویری از محرم در دزفول - روز تاسوعا و عاشورای حسینی دزفول
گزارش تصویری از محرم در دزفول - روز تاسوعا و عاشورای حسینی دزفول

گزارش تصویری از محرم در دزفول - روز تاسوعا و عاشورای حسینی دزفول
گزارش تصویری از محرم در دزفول - روز تاسوعا و عاشورای حسینی دزفول
گزارش تصویری از محرم در دزفول - روز تاسوعا و عاشورای حسینی دزفول
گزارش تصویری از محرم در دزفول - روز تاسوعا و عاشورای حسینی دزفول
گزارش تصویری از محرم در دزفول - روز تاسوعا و عاشورای حسینی دزفول
گزارش تصویری از محرم در دزفول - روز تاسوعا و عاشورای حسینی دزفول
گزارش تصویری از محرم در دزفول - روز تاسوعا و عاشورای حسینی دزفول
گزارش تصویری از محرم در دزفول - روز تاسوعا و عاشورای حسینی دزفول
گزارش تصویری از محرم در دزفول - روز تاسوعا و عاشورای حسینی دزفول

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, در ساعت 12:58 | |
تاسوعای حسینی تسلیت باد

 

فردا (دوشنبه) نهمین روز ماه محرم سال 1433 هجری قمری ، (5 دسامبر2011 ) ، روز تاسوعای حسینی است.
روز نهم محرم ، بزرگداشت شهادت اسوه ایثار و ادب، دلاوری و وفا ، حضرت ابوالفضل عباس(ع) است، و آخرین روزی است که امام حسین (ع) ، و یارانش ، آن را درک کرده بودند و این روز به شب عاشورا پیوند می خورد.
امام سجاد(ع) ، در وصف مقام حضرت ابوالفضل عباس(ع) ، فرمودند :" عمویم عباس ، حقیقتاً ایثار و جانبازی و جانش را فدای برادر کرد تا آنجا که دست هایش قطع شد".
امام صادق (ع) ، درباره مقام حضرت ابوالفضل عباس(ع) ، تاکید کردند : "شهادت می دهم که تو (حضرت ابوالفضل عباس / ع ) برای خدا و رسولش و برادرت خیر خواهی کردی ، پس تو چه نیکو برادر فداکار بودی."
یکی از صفات برجسته قمر بنی هاشم ، ایثار بود. حضرت ابوالفضل عباس(ع) علاوه بر ایثار جان، از آب نیز گذشت با این که تشنه بود ، از دست ها و چشم خود هم گذشت تا آب را به خیمه ها برساند و سرانجام قمر بنی هاشم جان را به خاطر ایمان فدا کرد.
باید اعتراف کرد که حضرت ابوالفضل عباس (ع) در پاسداری از سالار شهیدان ، امام حسین (ع) ، بر قله بلند ایثار قرار گرفته بود.
مردم خداجوی و مومن ایران اسلامی در ایام ماه محرم به ویژه در شب و روز تاسوعای حسینی با حضور در حسینه ها ، مساجد ، حرم مطهر امام رضا (ع) امام هشتم شیعیان (شهر مشهد / شمال شرق ایران) و حرم مطهر حضرت معصومه (س) در شهر مقدس قم، به عزاداری می پردازند.
نوحه خوانی ، سینه و زنجیر زنی و سخنرانی درباره جایگاه و شخصیت حضرت ابوالفضل عباس(ع) ، از برنامه های مهم مردم مومن و حسینی ایران اسلامی در شب و روز شهادت قمر بنی هاشم ، است.
رادیو دری صدای جمهوری اسلامی ایران فرا رسیدن تاسوعای حسینی و شهادت حضرت ابوالفضل عباس(ع) سردار کربلا را به همه مسلمانان و دیگر آزادیخواهان ، تسلیت می گوید.
[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, در ساعت 1:34 | |
ارتباط با مردان غریبه به اجبار شوهر!

یک قاچاقچی سابقه‌دار که همسر کم سن و سالش را مجبور می‌کرد پس از ارتباط با مردان غریبه، خودروی آنها را سرقت کند، همراه زنش در مشهد دستگیر شد. یک قاچاقچی سابقه‌دار که همسر کم سن و سالش را مجبور می‌کرد پس از ارتباط با مردان غریبه، خودروی آنها را سرقت کند، همراه زنش در مشهد دستگیر شد. اوایل همین هفته ماموران انتظامی هنگام گشتزنی در شهرستان مشهد به یک خودروی پراید که به سرعت در حرکت بود، ظنین شدند و از راننده‌اش که یک زن جوان بود، خواستند خودرو را متوقف کند اما او متواری شد. در پی فرار راننده جوان، ماموران به تعقیب او پرداختند تا این که پس از طی مسافتی راننده نتوانست خودرو را کنترل کند و پس از برخورد با گاردریل متوقف شد. ماموران از زن جوان مدارکش را خواستند اما او از ارائه آنها خودداری کرد. بنابراین خودروی توقیف شده به پارکینگ پلیس و راننده به پلیس آگاهی منتقل شد. زن جوان در اظهاراتش به پلیس گفت: من شیفته رانندگی هستم و خودرو نیز مال پدرم است. من بدون اجازه پدرم آن را برداشته بودم که با دیدن پلیس ترسیدم و خواستم فرار کنم. در پی اظهارات وی، ماموران به استعلام از سامانه پلیس پرداختند و معلوم شد، خودروی پراید مسروقه است. با این که با مسروقه بودن خودرو هویت مالک آن مشخص شده بود، زن بازداشت شده همچنان مالک خودرو را پدرش معرفی می‌کرد. ماموران برای مشخص شدن موضوع همراه وی به خانه پدری‌اش رفته و با صاحبخانه که مرد میانسالی بود، به گفت‌وگو پرداختند اما او ادعا کرد زن جوان را نمی‌شناسد. در همین موقع زن فریاد زد مرد صاحبخانه دروغ می‌گوید، او شوهرم است و با همدستی یکدیگر سرقت می‌کنیم. به همین دلیل ، ماموران مرد میانسال را بازداشت و همراه زن جوان به پلیس آگاهی منتقل کردند. متهم نوجوان در اظهاراتش گفت: 2 سال پیش در دام اعتیاد گرفتار شدم. با سرقت پول و اموال خانه‌مان از یک قاچاقچی موادمخدر (شیشه) و کریستال می‌خریدم. متهم اضافه کرد: وقتی خانواده‌ام متوجه اعتیادم شدند، با من بدرفتاری کردند. من هم از خانه‌مان فرار کرده و با این مرد قاچاقچی ازدواج کردم. او مرا مجبور به سرقت و فروختن مواد مخدر کرد. متهم گفت: شوهرم مرا مجبور می‌کرد سوار خودروهای عبوری شوم و پس از جلب اعتماد رانندگان با آنها دوست شوم. با این ترفند او ما را تعقیب می‌کرد و به منزل مردان غریبه می‌آمد و با تهدید چاقو خودروهایشان را سرقت می‌کرد. متهم اضافه کرد: در برخی مواقع نیز خودم خودروها را می‌دزدیدم و او به کمک دوستان سابقه‌دارش خودرو‌ها را می‌فروخت. وی تصریح کرد: علاوه بر آن دختران و پسران نوجوان را در منجلاب اعتیاد گرفتار می‌کردیم. منبع: جام جم باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir برترین مجله اینترنتی ایران

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در شنبه 18 آذر 1390برچسب:, در ساعت 22:42 | |
جولان تانکها با پرچم ایران در سوریه !
 
یک روزنامه عربی در ادامه مانورهای تبلیغاتی رسانه های مغرض عربی برای تحریک افکار عمومی علیه ایران و مقاومت، مدعی شد برخی شهروندان عرب که از سوریه بازگشته اند، از وجود تانکهایی با پرچم ایران نزدیک پایتخت سوریه خبر داده اند.
 

یک روزنامه عربی در ادامه مانورهای تبلیغاتی رسانه های مغرض عربی برای تحریک افکار عمومی علیه ایران و مقاومت، مدعی شد برخی شهروندان عرب که از سوریه بازگشته اند، از وجود تانکهایی با پرچم ایران نزدیک پایتخت سوریه خبر داده اند.



روزنامه "الزمان" با انتشار یک دروغ آشکار، مدعی شد: کسانی که پس از کشته شدن یک شهروند سعودی و فراخوان کشورهای عربی برای ترک سوریه، به این کشورها بازگشته اند، می گویند که در مناطق "القدسیه"، "الزبدانی"، "دمر"، جاده فرودگاه و ایستهای بازرسی و مناطق اطراف دمشق تانکها و نیروهای سوری را دیده اند که در کنار پرچم سوریه، پرچم ایران به همراه خود دارند.



الزمان در ادامه ادعاهای خود، با بیان اینکه این صحنه در نقاط ایست بازرسی بیشتر قابل مشاهده بود، خاطرنشان کرد: یک هیأت نظامی ایرانی هفته گذشته بصورت محرمانه به دمشق سفر کرد، تا قبل از بروز جنگ که بر اساس منابع اروپایی بسیار حتمی است، در زمینه های نظامی و نقل مواد حساس با سوری ها همکاری کند.



سوریه هفته قبل، از کشته شدن یک تروریست معروف سعودی به نام "الخالدی" در این کشور خبر داد.



مطبوعات و رسانه های مغرض عربی پیش از افشای ماهیت گروه های تروریستی و مسلح بیگانه با همکاری برخی باندهای مسلح داخلی، و دخالت آنها در حوادث سوریه؛ برای تحریف افکار عمومی داخل سوریه و کشورهای عربی، ایران و مقاومت لبنان را به مشارکت در حمله به تظاهرکنندگان متهم کردند. درحالیکه پس از مدتی ماهیت این گروه های مسلح تروریستی فاش شد.



باوجود افشای حمایت مالی و تسلیحاتی غرب و برخی کشورهای هم پیمان غربی در منطقه از گروه ها و باندهای مسلح در سوریه، برخی رسانه ها همچنان سعی می کنند با انتشار خبرهای جعلی، افکار عمومی داخل سوریه و کشورهای عربی را علیه ایران تحریک کنند.



به گفته ناظران، سکوت غرب و اتحادیه عرب درباره اقدامات گروه ها و باندهای مسلح، و حملات آشکار آنها به مردم، ارتش و نیروهای امنیتی سوریه؛ و در مقابل تحت فشار قرار دادن دولت سوریه برای تن دادن به پروتکل ناظران اتحادیه عرب، و طرح مذاکره با مخالفان برای ورود به دوره انتقالی، بیانگر توطئه ای از پیش طرح ریزی شده جهت براندازی نظام سوریه و ضربه زدن به تنها کشور عربی حامی مقاومت در منطقه است.



در همین راستا، "برهان غلیون" رییس گروه موسوم به شورای ملی سوریه تاکید کرد، هر دولتی که مخالفان در آینده پس از براندازی نظام بشار اسد تشکیل دهند، روابط خود را با ایران و مقاومت قطع خواهد کرد.



غلیون تأکید کرد: هر دولتی که مخالفان پس از سقوط نظام بشار اسد تشکیل دهند، روابط نظامی خود را با ایران قطع خواهد کرد، و مانع از رسیدن سلاح به جنبش های مقاومت در منطقه خاورمیانه خواهد شد.



غلیون در مصاحبه با روزنامه آمریکایی "وال استریت ژورنال" گفت: سوریه در آینده از حمایت از مقاومت اسلامی در لبنان و جنبش حماس در غزه دست می کشد.



وی افزود: همچنین درخواست برای پس گرفتن جولان اشغالی از طریق گفت و گو صورت خواهد گرفت نه اقدامات مسلحانه.



منبع: تابناک

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

برترین مجله اینترنتی ایران

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در شنبه 12 آذر 1390برچسب:, در ساعت 22:30 | |
۱۳ درس برای داشتن خانواده‌ای‌ خوش‌اندام!

برای آنکه فرزندان‌تان و تمامی اهل خانواده به چاقی مبتلا نشوید و اندامی زیبا داشته باشید به این ۱۳ نکته عمل کنید.

طبق گزارشی که اخیرا در مجله New England journal of Medicine به چاپ رسیده است از هر سه کودک یک نفر دچار اضافه‌وزن یا چاقی است و همین موضوع می‌تواند زنگ خطری در رابطه با ابتلای زودهنگام به بیماری‌های قلبی باشد.

افزایش مصرف فست‌فودها، بی‌تحرکی و استفاده مرتب از رایانه و تلویزیون و بازی با آنها به جای ورزش نیز به این موضوع دامن زده است.

برای آنکه فرزندان‌تان و تمامی اهل خانواده به چاقی مبتلا نشوید و اندامی زیبا داشته باشید به این ۱۳ نکته عمل کنید:
۱- در رابطه با سلامت و وزن ایده‌آل با کودکان صحبت کنید. برایشان توضیح دهید که میزان وزن آنها به طور مستقیم در سلامت عمومی بدن‌شان نقش دارد.

۲- برای کودکان ۱۰ سال به بالا معنی حجم توده بدنی و نحوه محاسبه آن به کمک قد و وزن را توضیح داده و به آنها بفهمانید که رقم بین ۵/۱۸ تا ۲۵ برای آنها طبیعی بوده و نباید اجازه دهند حجم توده بدنی‌شان بیش از آن شود.

۳- وقتی کودکان خواندن و نوشتن را آموختند به آنها یاد دهید که روی اتیکت و برچسب موادغذیی را بخوانند تا بفهمند میزان قند یا چربی موادغذایی مختلف به چه میزان است.

۴- منحنی رشد برای کودکان‌تان تنظیم کنید و میزان رشد قدی و وزن آنها را در آن ثبت کنید تا خودشان متوجه شوند مثلا ورزش کردن یا پرخوری سبب کاهش یا افزایش وزن‌شان می‌شود.

۵- یک فعالیت جسمی جالب برای فرزندتان انتخاب کنید و شما نیز با او همراه شوید. اگر یک لیوان آب پرتقا خنک به دست گیرید و از دور نظاره‌گر او باشید، فعالیت برای او لذت‌بخش نخواهد بود. همراه با او هر چند وقت یک بار به جنگل یا پارک بروید و مثلا طناب‌بازی کنید.

۶- الگوی خوبی برای فرزندان‌تان باشید. جلوی تلویزیون به جای چیپس خوردن یک پرتقال پوست بکنید. به جای قند، کشمش بخورید و به جای آسانسور از پله استفاده کنید تا او هم از شما عادات خوب را بیاموزد.

۷- هر بار که به همراه فرزندتان به سوپرمارکت می‌روید دنبال خرید موادغذایی سالم باشید. بستنی، شیرینیجات و مواد پرچرب کمتری بخرید و میوه و سبزی بیشتری در ساک خرید خود بگنجانید.

۸- اگر دوست فرزند شما در یک کلاس ورزش نام‌نویسی کرده،‌ فرزندتان را تشویق کنید تا در همان کلاس ثبت‌نام کند. ورزش کردن به همراه یک دوست لذت بیشتری دارد.

۹- به فرزندتان اجازه دهید برای کم کردن وزن، ایده‌های جالب به شما پیشنهاد دهد. مثلا در ایستگاه متور از شما بخواهد به جای پله‌برقی از پله استفاده کنید.

۱۰- براساس علاقه فرزندتان، فعالیت جسمی مناسب برایش انتخاب کنید. اگر به علوم علاقه دارد و تمام وقت‌اش را پشت میز به خواندن کتب زیست‌شناسی می‌گذراند او را به جنگل ببرید تا در عین پیاده‌روی و جست و خیز با گیاهان و حیوانات جدید آشنا شود.

۱۱- اگر نوجوانی داردی که به خواند کتاب علاقه دارد، دریغ نکنید و مجله یا کتابی در رابطه با عادات صحیح زندگی و چگونگی رسیدن به وزن ایده‌ال برای او بخرید.

۱۲- ترازویی بخرید تا هر چند وقت یک بار فرزندتان قد و وزن خود را اندازه بگیرد و نمودار رشد خود را ترسیم کند.

۱۳- بعد از برگشتن از مدرسه یا شام خوردن یا انجام تکالیف ورزش کردن سخت است. صبح‌ها با هم زودتر از خواب برخیزید و چرخی در پارک نزدیک منزل‌تان بزنید. مطمئن باشید به این ترتیب در طول روز احساس بهتری خواهید داشت.

منبع:پی سی پارسی

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در شنبه 12 آذر 1390برچسب:, در ساعت 9:50 | |
همیشه آبشارها را روی زمین دیده ایم اما باور وجود چهار آبشار بزرگ در عمق 2700 متری زمین سخت است

همیشه آبشارها را روی زمین دیده ایم اما باور وجود چهار آبشار بزرگ در عمق 2700 متری زمین سخت است در حالیکه در غار قوری قلعه روانسر در کرمانشاه چهار آبشار در اعماق زمین جاری است که این ویژگی، این غار را با سایر غارهای مشابه متمایز می‌کند.
به گزارش خبرنگار مهر در روانسر، در عمق دو هزار و 700 متری غار 65 میلیون ساله قوری قلعه چهار آبشار به ارتفاع 10 تا 12 متر وجود که در این عمق وجود چنین آبشار زیبایی باورپذیر نیست و هر بیننده‌‌ای را مسحور خود خواهد کرد.

 
البته نباید عجول بود چون تاکنون این قسمتهای غار آبی قوری قلعه که بزرگترین غار آبی آسیا و طولانی ترین غار آبی ایران است به روی عموم باز نشده است اما بی شک هرکس پایش به آنجا برسد مدهوش قدرت خالق هستی خواهد شد.
 

چهار آبشار؛ نهان در عمق دوهزار متری غار قوری قلعه (+عکس) www.TAFRIHI.com

قوری قلعه هم اکنون به عنوان یکی از مطرح ترین جاذبه‌های گردشگری استان کرمانشاه و غرب کشور محسوب می‌شود و طبق نظر کارشناسان بزرگترین غار آبی آسیا و طولانی‌ ترین غار آبی ایران است.
روستایی به همین نام در نزدیکی این غار قرار دارد که در ایام قدیم اطراف این روستا را قلعه‌های مختلفی در بر گرفته که شکل یکی از این قلعه‌ها شبیه قوری بوده است به همین دلیل نام این روستا و این غار به قوری قلعه نامگذاری شد.
در روایتی دیگر، اینکه چرا روستا و غار را قوری قلعه نامیده اند به دوره ساسانیان باز می‌گردد. درآن دوره دژی بزرگ و مستحکم بنا شد که هم اکنون نیز آثاری از آن به جای مانده است، این دژ به جهت بزرگی بعدها از سوی کرد زبانان آن منطقه به "گورا قلا" نامیده شد.
کلمه گورا در زبان کردی به معنای بزرگی و قلا به معنای قلعه یا دژ است، در اثر گذشت زمان این نام به تدریج تغییر کرده و به نام‌های "گوری قلا"و در آخر به "قوری قلعه" معروف شده است.
بعدها پس از ساختن آبادی در کنار دژ همان نام یعنی قوری قلعه به روستا اطلاق شد، از طرفی چون نزدیکترین محل سکونت به غار همین ده است؛ بنابر این اسم غار را نیز قوری قلعه گذشتند.
 
قوری قلعه از زیباترین و با ارزش ترین غارهای آبی جهان با 65 میلیون سال قدمت
در سالهای 1355 تا 1356 گروهی از غارشناسان و جانورشناسان انگلیسی و فرانسوی در حالی که برای یافتن پستانداران از جمله خفاش در 80 کیلومتری کرمانشاه و در کوهستانهای پوشیده از جنگل پاوه و اورامانات تلاش می‌کردند، این غار را کشف کردند.
 

چهار آبشار؛ نهان در عمق دوهزار متری غار قوری قلعه (+عکس) www.TAFRIHI.com

 
آنها 620 متر از عمق غار را طی کردند و به نقطه ای که آب همسطح سقف غار بود رسیدند و با تصور اینکه این نقطه انتهای غار است، بازگشتند، البته بنا به اظهار برخی از مسئولان محلی، روستاییان این غار را در سالیان پیش از این  شناسایی کرده بودند.
با تشکیل کمیته غارنوردی در کشور و پس از پنج سال تحقیق و مطالعه یک گروه غارشناسی توانست در سال 1368 در مرحله اول به عمق 2030 متری و سپس در مرحله دوم به عمق 3140 متری غار دست یابد. اعضای این گروه برای رسیدن به این عمق، حدود 12 کیلومتر مسیرهای پیچ در پیچ غار را پیموده و نقشه برداری کردند. دستیابی به این عمق، غار قوری قلعه را به عنوان بزرگترین غار آبی آسیا و طولانی ترین غار آبی ایران معرفی کرد.
به گفته کارشناسان قدمت این غار که از آهک "تروراسیک" و "کرتاسه" تشکیل شده و به 65 میلیون سال قبل و به دوره دوم زمین شناسی باز می‌شود.
این غار در طول تاریخ به عنوان جان پناهی امن و دور از دسترس مورد استفاده قرار گرفته که کشف آثاری همچون کاسه، بشقاب و تعدادی ظروف و سکه از دوران "یزدگرد سوم"، حاکی از قدمت و استفاده از آن در دوران باستان است.
 
 قوری قلعه، شگفت انگیز ترین غار آبی آسیا
بعد از گذر از دالان ورودی غار اولین مکان وسیعی که وجود دارد به "تالار مریم" نامگذاری شده است. این محوطه همانند دریاچه وسیعی است که گرداگرد آن را قندیل‌هایی بسیار زیبا با اشکال مختلف فراگرفته است. این قندیل‌ها که هر یک اشکال خاصی را تداعی می‌کنند دلیل اصلی نامگذاری هر قسمت از این غار شده که به عنوان مثال وجود قندیلی به شکل حضرت مریم دلیل نامگذاری اولین تالار این غار به نام تالار مریم شده است.
 

چهار آبشار؛ نهان در عمق دوهزار متری غار قوری قلعه (+عکس) www.TAFRIHI.com

 
علاوه بر این در داخل غار و بر روی سینه داخلی آن می‌توان به صورت طبیعی و بدون دخالت انسان آثار دیگری همچون فردوسی،‌ امیرکبیر، بابانوئل، شیرسنگی، ماهی، مارکبری، قارچ، برج پیزا، نیم رخ شیر، فیل، قلب، گل کلم، بستنی، کشتی، گردن غاز، آبشار، لاک پشت، نام حضرت محمد (ص) و نیز ماکت شهر پاوه را مشاهده کرد.
در عمق هزار متری غار تالاری وجود دارد که زیباترین حوضچه آبی جهان در آن توجه همه را به خود جلب می‌کند.
در این محوطه قندیل‌هایی به شکل پرده ای وجود دارد که با دست زدن به هرکدام از آنها صدایی شبیه یکی از آلات موسیقی به گوش می‌رسد به همین دلیل این محوطه را "تالار بتهوون" نامگذاری کرده اند.
درعمق هزار و 500 متری غار، تالار عروس قرار دارد که زیبایی آن قابل توصیف نیست، جنس سنگهای این محوطه از کریستال سفید و براق است و اگر کسی بخواهد از روی آنها گذر کند جای پای او در این قسمت باقی می‌ماند.
از سقف این محوطه قندیل‌هایی شبیه میله خودکار که جنسشان از رسوبات آهکی و حالت کریستال است به ارتفاع دو تا هشت متر پایین آمده است، این قندیل‌ها آنقدر نازک و شفاف است که با زدن یک دست هشت متر از آن فرو می‌ریزد.
 

چهار آبشار؛ نهان در عمق دوهزار متری غار قوری قلعه (+عکس) www.TAFRIHI.com

 
در بخش دیگری از این غار تونلی با نام "تونل برزخ" وجود دارد که به وحشتناکترین مکان این غار معروف شده است، طول این تونل 220 متر است که با عرض سه متر نیمی ‌از آن را آب فراگرفته است.
البته محوطه‌هایی که ذکر آن رفت، قابل بازدید برای عموم نیست و هم اکنون تنها 500 متر از این غار آماده سازی و نورپرداری شده و قابل بازدید است.
 
قوری قلعه، زیستگاه نادرترین خفاش دنیا
به گفته کارشناسان ژرفای این غار زیست گاه گونه ای نادر از خفاشان با نام خفاش "گوش موشی" است که باعث توجه بسیاری از جانورشناسان دنیا شده اما به غیر از این گونه خفاش تاکنون گونه دیگری از حیات جانوری در غار یافت نشده است.
اما کارشناسان میراث فرهنگی معتقدند که اطلاعات موجود نشان می‌دهد که تا قبل از تبدیل شدن این غار به یک غار نمایشی جمیعت قابل توجهی از مهره داران غارزی مانند خفاش‌ها و سمندر خال زرد در آن می‌زیسته اند.
 
قوری قلعه، غاری برای تمام فصول
درجه حرارت این غار از هفت درجه زیر صفر تا 11 درجه بالای صفر متغیر است، رطوبت نسبی آن 89 درصد است که این  شرایط باعث شده در تمام فصول سال گردشگران به راحتی بتوانند از آن بازدید کنند.
 
 قوری قلعه، یکی از هفت اثر طبیعی ملی ایران 
این غار در دامنه کوه شاهو و در یکی از کوهستانی ترین مناطق ایران واقع شده است. دره ای که غار قوری قلعه در آن قرار دارد از زیباترین دره‌های استان است که از ویژگی‌های جنگلی خاص و چشمه سارهای بی شمار با چشم اندازهای حیرت انگیز و جذاب برخوردار است.
وجود جنگل‌های متراکم با گونه‌های بلوط، انجیر کوهی، آلبالوی کوهی، بادام وحشی و حیواناتی چون گرگ، روباه، خوک، خرگوش، کل و بز در اطراف این غار، زیبابی خاصی به آن بخشیده است.
 

چهار آبشار؛ نهان در عمق دوهزار متری غار قوری قلعه (+عکس) www.TAFRIHI.com

 
این غار به همراه جنگلهای زیبای بلوط  اطراف آن دارای پتانسیلی بی نظیر در جذب توریست‌های داخلی و خارجی است به همین دلیل قوری قلعه به عنوان یکی از هفت اثر طبیعی ملی ایران به ثبت رسیده است.
علاوه بر همه این‌ها، این منطقه دارای ارزش تاریخی زیادی نیز می‌باشد، بقایای قلعه ای مربوط به دوران ساسانیان در نزدیکی غار وجود دارد و نیز 30 شی باستانی از جمله بقایای جمجمه انسان و سفالهای پیش از تاریخ در این جا کشف شده است.
این غار علاوه بر گردشگران که برای تفریح مراجعه می‌کنند مکان مناسبی برای غارنوردان، پژوهشگران، زمین شناسان و گروه‌های دیگر است.
با آماده سازی زیرساخت‌های لازم برای جهانگردان، استان کرمانشاه می‌تواند با دارا بودن آثاری همچون تاق بستان، کوه و سنگ نوشته بیستون،‌ نیایشگاه آناهیتا، صخره فرهاد تراش، غار قوری قلعه، شهر هزار ماسوله پاوه و سراب روانسر و چند نقطه دیگر به قطب گردشگری بین المللی تبدیل شود.
[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در جمعه 4 آذر 1390برچسب:, در ساعت 9:57 | |
روزی امام حسین علیه السلام غلامی را دید که با سگی غذا می خورد.

امام حسین علیه السلام از قول پیامبر اکرم فرمود:«برترین اعمال بعد از نماز، ایجاد سرور و شادمانی در دل مؤمن است به وسیله‌ی چیزی که در آن گناه نباشد.»

روزی امام حسین علیه السلام غلامی را دید که با سگی غذا می خورد.
غلام گفت:« ای فرزند رسول خدا! من دلم گرفته و ناراحتم، و می خواهم با مهربانی به این سگ و شادکردنش شاد شوم. چون صاحب من یهودی است و من نمی‌خواهم به او خدمت کنم.»
امام حسین علیه السلام به قصد خریداری غلام نزد صاحبش رفت و خواست او را به دویست دینار بخرد.
یهودی گفت:« این غلام فدای قدم شما و این باغ هم برای او؛ پولتان (دویست دینار) را هم به شما باز می‌گردانم.»
امام فرمود:« من این پول را به تو می بخشم.»
یهودی گفت:« من نیز آن را به غلام بخشیدم.»
حسین علیه السلام غلام را آزاد کرد و همه اموال را به او بخشید.
زن آن یهودی گفت:« من مسلمان شدم و مهر خود رابه شوهرم بخشیدم.»
یهودی گفت:« من نیز مسلمان شدم و این خانه را به زن بخشیدم.»

منبع:http://daneshnameh.roshd.i

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در دو شنبه 30 آبان 1390برچسب:, در ساعت 12:52 | |
از چهل سالگی به بعد چه ورزش هایی می‌توان انجام داد؟

ورزش های مخصوص سن 40 به بالا
از چهل سالگی به بعد چه ورزش هایی می‌توان انجام داد؟
 در واقع، در این سن و سال، بدن شروع به تغییر می‌کند، چاقی ظاهر می‌شود و خطرات جدی سلامت فرد را تهدید می‌کند. و هیچ عجیب نیست که یک فرد چهل ساله برای شروع ورزش دچار آشفتگی و سردرگمی شود. چندین مورد ضروی وجود دارند که افراد چهل ساله ای که می‌خواهند ورزش را شروع کنند یا از سر بگیرند، باید آنها را رعایت نمایند.
در چهل سالگی، بدن ما دیگر مقاومت سابق را در مقابل آسیب های شدید ندارد. بنابراین، قبل از شروع فعالیت ورزشی، بهتر است که چند مورد احتیاطی را رعایت کنید.
شروع ورزش از چهل سالگی به بعد: انتخاب های خوب
ورزش های استقامتی به طور خاص با این سن و سال انطباق دارند. در واقع، در حدود چهل سالگی می‌توان فعالیت هایی انجام داد که نیاز به حفظ همان حالت به مدت طولانی اما با فشار کمتر دارند. بنابراین باید ورزش های استقامتی را به جای  فعالیت های قدرتی در الویت قرار داد. برای مثال، دوی استقامت یا نیمه استقامت بهتر و مناسب تر از دوی سرعت است. به همین ترتیب، می‌توانید برای مثال بازی های چهار نفرۀ تنیس یا بدمینتون برای خودتان ترتیب دهید.
ورزش های تیمی در الویت قرار دارند، همچنین ورزش های انفرادی مانند شنا یا کوهنوردی نیز توصیه می‌شوند زیرا با انجام این ورزش ها شما از یک چهارچوب فنی، توصیه و پشتیبانی بهره مند خواهید شد.
یک دورۀ مقدماتی برای روی فرم آمدن ضروری است. ضمناً چند ماه رفت و آمد به یک سالن بدن سازی هم راه حل خوبی است. تمرینات فعال کنندۀ قلب (دوچرخه ثابت، پاروزن و دو ثابت) و عضله سازی را به تناوب انجام دهید. هدف از این کار، بیدار کردن و روی فرم آوردن تدریجی بدن است.
آزمایش های مقدماتی برای از سرگیری ورزش بعد از چهل سال
جدول کلی سلامت که از هر ورزشکاری خواسته می‌شود به این معنی است که چه ورزش هایی برای او زیان آور هستند و به چه ورزش هایی باید توجه ویژه نشان داد.
 اصولاً نوار قلب برای تشخیص مشکلات قلبی ضروری است. نوار قلب می‌تواند با اکوکاردیوگرافی تکمیل شود.
   تست ورزش هم برای فعالیت های نسبتاً شدید ضروری است. این کار باعث تشخیص زودرس بیماری های قلبی عروقی خواهد شد. برای این تست فرد باید یک دوچرخه را رکاب بزند و در همان حالت نوار قلبش ثبت می‌شود و فشار خونش اندازه گیری می‌گردد. مقاومت پدال های دوچرخه در جهت مخالف به تدریج افزایش می‌یابد و بنابراین بیمار باید بیشتر و بیشتر نیرو وارد کند. ضمناً باید توجه داشت که فعالیت ِ بیشتر ممکن است کمی اختلال در ضربان قلب ایجاد کند، وضعیتی مانند وضعیت قبل از سکتۀ قلبی یا پرفشاری خون.
ممکن است مفاصل پا (ران، زانو، قوزک) آسیب دیده باشند یا آرتروز در آنها در حال شروع باشد که این وضعیت در تصاویر رادیوگرافی قابل مشاهده است. در این موارد، ورزش هایی مانند دوچرخه سواری، کایاک، قایق رانی، اسب سواری و یا شنا توصیه می‌شوند.
آماده شدن برای تست ورزش
قبل از انجام تست ورزش:
شب قبل، از انجام هر گونه تمرین شدید اجتناب کنید؛
صبحانه ای معمولی یا یک نهار قابل هضم بخورید؛
از هر گونه هیجان آور (قهوه، چای، شکلات، کولا، الکل، دخانیات) اجتناب کنید؛
نتایج آزمایش های تکمیلی و گواهی های دیگر سلامت تان را همراه خود ببرید و به پزشک تان تحویل دهید؛
اگر قبلاً به یک بیماری عفونی شدید (مانند آنفولانزا) مبتلا شده اید، بهتر است که در مورد آن هم با پزشک صحبت کنید و او را کاملاً در جریان بگذارید.
دربارۀ ورزشکاران سابق
کسانی که سابقاً ورزشکار بوده اند، اغلب دچار یک اشتباه می‌شوند و آن این است که می‌خواهند ورزش را با همان ریتم و آهنگ سابق پی بگیرند. در حالی که ظرفیت های بدن شان کاهش یافته و در این شرایط خطر سوانح قلبی یا محرک ها را نباید نادیده گرفت. برای شروع  مجدد فعالیت های ورزشی، گذراندن یک دورۀ یادگیری جدید، انجام تمرین های آموزشی و تعین اهداف تدریجی  ضروری است. گاهی اوقات، بهتر است به سراغ ورزش هایی برویم که تا به حال آنها را انجام نداده ایم، تجربه های جدید می‌توانند لذت بخش باشند!

منبع:پی سی پارسی

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در جمعه 20 آبان 1390برچسب:, در ساعت 12:17 | |
"كلاه‌ قرمزي و پسرخاله " به تلويزيون مي‌آيند



«كلاه قرمزي، پسرخاله و آقاي مجري» نوروز امسال هم به تلويزيون مي‌آيند.


مدير طرح و برنامه شبكه دو سيما گفت:‌ كلاه قرمزي نوروز امسال هم به شبكه دو مي‌آيد. كارها در حال انجام شدن است و جلسات متعددي در اين‌ زمينه برگزار شده است.

مهدي كريمي ادامه داد: خود اين شخصيت‌ها و كاراكترها، محبوب و دوست داشتني‌اند و دنبال اين هستيم كه نوآوري و ابتكار هم باشد تا حرف جديدي داشته باشيم.

وي همچنين از پخش سريال «فرات» در ماه محرم خبر داد و افزود: اين سريال، به تهيه‌كنندگي محمدعلي اسلامي، كاري از گروه فيلم و سريال شبكه دو است؛ براي دهه فجر هم تدارك دو سريال را ديده‌ايم. سريالي به نام «روزهاي خاكستري» از گروه نوجوان و ديگري سريال «پيشواز» از گروه فيلم و سريال است.

مدير طرح و برنامه شبكه دو سيما در پايان اعلام كرد: شبكه دو سيما، يك سريال الف ويژه هم خواهد داشت كه در حال حاضر، مسائلي درباره‌ي فيلمنامه آن مطرح شده و قرار است روي آن كار شود تا اين مسائل برطرف شود.

منبع: ایسنا


[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, در ساعت 10:45 | |
شادترین مردم جهان
فنلاند "Finland"
 
 
ميزان رضايتمندى مردم از زندگى: 85.9
خشنودى پيش بينى شده با زندگى آينده: 88.0 
ميزان توليد ناخالص داخلى در سال 2009: $55,344 
نرخ بيکارى: 6.4% 

از نظر روحيه شاد و سطح زندگى مردم فنلاند در رده دوم جهان قرار دارند. داراى 5.200.000 نفر جمعيت است و متوسط طول عمر افراد 79 سال و درآمد سرانه مردم اين کشور 30.900 دلار است. داراى مرز مشترک با سوئد، روسيه، استونيا و نروژ ميباشد. اين کشور از نظر استاندارد هاى بهداشت و پزشکى و آسايش مردم در سطح بسيار بالايى قرار دارد و فقر در اين کشور تقريبا قابل ذکر نيست.

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, در ساعت 7:48 | |
مبلغ عيدي كارمندان دولت اعلام شد

فقط خدا میتونه بهمون رحم کنه

مبلغ عيدي كارمندان دولت اعلام شد

عيدي كارمندان دولت در بودجه سال آينده 380 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

 

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:, در ساعت 23:44 | |
عجیب ترین سیب زمینی جهان

به گزارش ایران ناز یک شرکت اسکاتلندی نوع جدیدی سیب زمینی را به صورت کاملا طبیعی کشت داده است که درونش به رنگ بنفش تیره است.
شرکت اسکاتلندی "آلبرت بارتلت" این نوع جدید سیب زمینی را تولید کرده است. این سیب زمینی حتی زمانی که کاملا پخته شده و به صورت پوره در می آید رنگ بنفش خود را حفظ می کند. در ابتدا محققان دانشگاه کلورادو در آمریکا این سیب زمینی درون بنفش را توسعه دادند و این شرکت اسکاتلندی تصمیم به تولید انبوه آن گرفت.   عجیب ترین سیب زمینی جهان با رنگ بنفش! +عکس
سیب زمینی بفنش در حالت معمولی
امسال تنها 400 تن از این سیب زمینی تولید شده است اما این شرکت قصد دارد سال آینده تولید این محصول را افزایش دهد. گیلیان کینوچ رئیس بخش توسعه شرکت آلبرت بارتلت در این خصوص توضیح داد: "این سیب زمینی واقعا یک فوق قهرمان است، به طوریکه یک منبع غذایی بسیار کامل و قوی بوده و به خوشمزگی بیشتر گونه های سیب زمینی است.   این سیب زمینی در آشپزخانه کارایی بسیار زیادی دارند به طوری که می توان با استفاده از آن غذاهای خوش طعم و زیبایی را از پوره، سیب زمینی سرخ کرده تا چیپس و سیب زمینی برشته تهیه کرد که نه تنها طعم بسیار خوبی دارند بلکه ظاهر بسیار زیبایی هم دارند."   عجیب ترین سیب زمینی جهان با رنگ بنفش! +عکس
سیب زمینی سرخ شده بنفش
علت رنگ بنفش این سیب زمینی سطح بالای ماده "آنتوسیانین" است. آنتوسیانینها در توت سیاه، شاتوت، زغال اخته و بادمجان وجود دارند.   گیاهان بنفش رنگی که محتوی این ماده هستند به میزان بسیار زیادی آنتی اکسیدانهای نیرومند دارند. این سیب زمینی بنفش با قیمت 50/1 پوند برای 25/1 کیلوگرم وارد سوپرمارکتهای اسکاتلند شده است.

منبع : ماه وب

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در شنبه 14 آبان 1390برچسب:, در ساعت 11:31 | |
ایران ناز : چینی‌ها قصد دارند قطار پر سرعت ویژه‌‌ای را بسازند که هرگز توقف نمی‌کند اما .....

ایران ناز : چینی‌ها قصد دارند قطار پر سرعت ویژه‌‌ای را بسازند که هرگز توقف نمی‌کند اما قادر است مسافران را در تمام ایستگاه‌ها سوار و پیاده کند.

به گزارش ایران ناز این قطار که قرار است در مسیر راه آهن دو هزار کیلومتری پکن ـ گوانتشو وارد خدمت شود می‌تواند در 30 ایستگاه بدون توقف مسافران را پیاده و سوار کند و به این ترتیب از اتلاف زمانی معادل دو ساعت و نیم جلوگیری کند.   قطار چینی و پر سرعتی که هرگز توقف نمی کند اما...
عملکرد این ترن به این گونه است که مسافرانی که قصد عزیمت دارند، سوار اتاقکی می‌شوند که در ایستگاه توقف کرده است. زمانی که قطار در حال عبور از ایستگاه است از سرعت خود کم می‌کند و این اتاقک روی سقف قطار در جایگاه ویژه خود نصب می‌شود. به این ترتیب مسافران می‌توانند از اتاقک به داخل ترن بروند.
براساس گزارش لارپوبلیکا، زمانی که مسافران قصد پیاده شدن دارند، قبل از رسیدن قطار به ایستگاه مقصد، مجددا داخل اتاقک روی سقف می‌شوند و این اتاقک در ایستگاه متوقف شده و قطار بدون توقف به حرکت خود ادامه می‌دهد درحالی که اتاقک جدید را از ایستگاه دریافت کرده است.   قطار چینی و پر سرعتی که هرگز توقف نمی کند اما...
بنابراین همیشه یک اتاقک متحرک بر روی سقف قطار آماده ارائه خدمات به مسافران است. این قطار بدون توقف هنوز در فاز طراحی است و اگر بتواند به واقعیت تبدیل شود می‌تواند تحولی در سیستم حمل و نقل زمینی و کاهش زمان سفر ایجاد کند.

منبع:ماه وب

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در شنبه 14 آبان 1390برچسب:, در ساعت 11:26 | |
مصاحبه عجیب هانیه توسلی در مورد گربه اش +عکس
یکی از مواردی که شاهد آن هستیم تغییر آرام آرام سبک زندگی ایرانیان است؛ تغییری که نه در جهت بهبود وضع سلامت، رفاه و فرهنگ جامعه که در جهت حرکت هرچه بیشتر به سمت دنیای مادی.   یکی از سرچشمه های اصلی این اتفاق، ظهور انواع نشریات است که تلاش می کنند با معرفی انواع مدها و در مجموع «سبک زندگی» غربی، مردم ایران را هم با خود همراه سازند که در بسیاری جهات نیز موفق بوده اند و رقابتی شدید در برخی خانواده ها برای هرچه بیشتر غربی شدن، در جریان است.
از جمله این بخش ها، زندگی با حیوانات در خانه است که سگ و گربه، نمادهای مهم آن محسوب می شوند و در یکی از جدیدترین این تبلیغ ها، یک مجله تازه وارد با انجام مصاحبه ای چند صفحه ای با هانیه توسلی بازیگر معروف سینما، از فواید نگه داشتن گربه در خانه سخن گفته است.
به گزارش ایران ناز او در مصاحبه خود با توصیف احساسات فراوان ناشی از نگهداری یک حیوان همچون گربه گفته است: من وقتی خیلی خسته ام و به خانه می آیم، یک بچه گربه را بغل می کنم و احساس می کنم مثل یک فیلتر عمل کرده و انگار محبتش به من بر می گردد!   مصاحبه عجیب هانیه توسلی در مورد گربه اش +عکس   وی در پاسخ به سوال خبرنگار این مجله درباره اینکه مگر بچه انسان نیز این حس را به مادر نمی دهد، در مقایسه ای عجیب و استدلالی قابل توجه می گوید: بچه مسئولیت دارد، وقتی بزرگ می شود یک آدمی می شود مثل ما ولی گربه شبیه ما ریاکار و دودوزه باز نمی شود!

توسلی در ادامه این گفتگو، با تشریح نگهداری یک گربه خیابانی به نام اردشیر، به ماجرای دوستی عمیق خود با این گربه اشاره کرد و افزوده است: یک شب اردشیر را بغل کرده بودم، دیدم زل زده در چشم من. به او گفتم اردشیر خیلی دوستت دارم و بعد خوابم برد. در خواب دیدم که اردشیر هم به من می گوید، من هم تو را دوست دارم!!
[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در شنبه 14 آبان 1390برچسب:, در ساعت 11:25 | |
Thumbsdown وضعیت یک خانواده در نزدیکی جمکران(+عکس)

روز جمعه 29 مهر ماه 1390 بود.با یکی از دوستان عکاس تصمیم گرفته بودیم تا بریم و از یکی از خانواده های ایتام تحت پوشش موسسه در جمکران چند عکس تهیه کنیم.هوا اونروز خیلی غبار آلود بود و منم مردد بودم که امروز بریم یا نه؟ولی نهایتا راه افتادیم.ایتدا یکی از پرونده ها را از بین پوشه پرونده ها در اوردم و به قیم ان که مادر بزرگ بچه ها بود تلفن زدم ,گفتم اگر مزاحمت نباشه خدمت برسیم.ایشونم قبول کرد که برای دقایقی میزبان ما باشه....

بعد از مقدار سوال جواب توی کوچه ها منزل طیبه و ابولفضل رو پیدا کردیم.بچه ها هم پدر هم مادرشونو از دست داده بودند و با مادر بزرگ در یک گاراژ نگهداری نون خشک و ضایعات بعنوان نگهبان زندگی می کردن.ازشون پرسیدم بچه ها کلاس چندمین گفتند چهارم ابتدایی.گفتم معدلتون چند شده ؟

طیبه گفت 5/19 و ابولفضل گفت 5/18.راستش از اینکه اونجا بودم یکمی خجالت می کشیدم چون دیدن این بچه ها در این محل برام سخت بود.در حالیکه دوستم داشت از فضای منزل این کوچولوها عکس می گرفت منم داشتم با هاشون حرف می زدم.

اول ازشون اجازه گرفتم تا عکسها را سایت بذاریم .بهش گفتم توی ایران هزاران طبیه و ابولفضل کوچولو هستند که شرایطی مثله شما دارند و اگر مردم این تصاویرو ببینن حتما به اونها کمک می کنند. اونها هم قبول کردن .بعد به مادر بزرگ گفتم که هر نیازی که داشتین به من تلفن کنین تا سعی کنیم تامین کنیم.ایشون هم گفت هیچ چیز خاصی نمی خواهیم فقط برای زمستان نیاز به نفت داریم...

 



 
[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در شنبه 14 آبان 1390برچسب:, در ساعت 1:11 | |
هشدار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

به نام خدا

هشدار به مشترکان تلفن همراه در ایران

هشدار به مشترکان تلفن همراه در ایران

ارتباطات > موبایل  - همشهری آنلاین:
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص تماس افراد ناشناس با مشترکان تلفن همراه به عنوان مهندسان مخابرات هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، چندی است که برخی افراد ناشناس با معرفی خود به عنوان مهندسان مخابرات برای بررسی خطوط مشترکان موبایل با آنها ارتباط برقرار می کنند که ممکن است قصد هک کردن موبایل گوشی موبایل افراد را داشته باشند.

در این راستا حسن رضوانی معاون نظارت و اعمال مقررات

 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

با اعلام هشدار در رابطه با این تماس های مشکوک با مشترکان موبایل اظهار داشت:"درصورتی که افراد ناشناس با معرفی خود به عنوان مهندس یکی از اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات تلفن همراه و برای بررسی خط مشترک با افراد ارتباط برقرار می کنند مشترکان باید توجه داشته باشند که مطلقاً از دریافت رمز از تماس گیرنده و شماره‌ گیری با تلفن و یا واردکردن کد خودداری کنند چرا که امکان انتقال هزینه ارتباط ، هک کردن گوشی تلفن و یا خطر دسترسی به اطلاعات سیم‌کارت آن مشترک وجود دارد."

وی افزود: مشترکان در صورت مواجهه با چنین تماس هایی باید شماره تماس گیرنده را ثبت و به بخش شکایات سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی لینک "دفتر بازرسی ، نظارت مدیریتی و پاسخگوئی" ارسال کنند.

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری درباره خطرات وارد کردن کد اعلام شده از سوی تماس گیرنده نیز گفت:"مطابق بررسی های بعمل آمده با وارد کردن کدی که به مشترک اعلام می شود ، تماس مجددی با وی برقرار شده و در نمایشگر گوشی واژه xalan نمایش داده می شود که درصورت وصل تماس، ویروسی به گوشی وارد می شود و باعث حذف اطلاعات گوشی و سیم‌کارت - IMSI وIMEI - شده و موجب قطع ارتباط با شبکه می‌شود و مشترک برای تماس مجبور خواهد بود گوشی دیگری خریداری کند."

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در شنبه 30 مهر 1390برچسب:, در ساعت 20:42 | |
طرز تهیه فرنی "به سبک برادران سعید زاده"

 

آب  چهار لیوان

 شیر ۵ لیتر

گلاب یک استکان

آرد برنج ۵۰۰ گرم

شکر ۲۰۰ گرم

خلال پسته ۵۰ گرم

دارچین مقداری

 

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در جمعه 29 مهر 1390برچسب:هشدار:در صورتیکه بار اول دوم شما میباشد که اقدام به تهیه این محصول مینماییداز دادن آن به کودکان زیر یکسال خود داری نمایید, در ساعت 17:12 | |
آهای یه خبر مهم

به نام پروردگار هستی بخش

مژده به مسلمانان جهان

بالاخره  سرهنگ غذافی به درک واصل شدیم

از قرار معلوم امشب جشن قاشق زنی هم هست

این جشن در ایران مرسومه

اگر اطلاعی در این مورد ندارید

برید سراغ مامان بزرگ

و بابا بزرگ

بریم جشن بگیریم

انشاالله "آقا امام زمان"ظهور کنند

جشن واقه ای را اون موقع میگیریم

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه انصر

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 28 مهر 1390برچسب:, در ساعت 22:31 | |
حدیث قدسی

به نام خدا

خداوند در حدیث قدسی میفرماید:

۶ چیز را در ۶ مکان قرار دادم "مردم در جای دیگر دنبال آن هستند"

٪ هرگز به آن نمیرسند ٪

۱- راحتی را در بهشت قرار دادم "مردم در دنیا طلب میکنند"

۲-علم را در گرسنگی و سختی قرار دادم "مردم در آسایش طلب میکنند"

۳-عزت را در نماز شب و بندگی و عبادت قرار دادم "مردم در ارتباط با مسئولین و سران میبینند"

۴-بی نیازی را در قناعت قرار دادم "مردم در جمع آوری ثروت و مال دنیا میبینند"

۵-استجابت دعا را در مال حلال قرار دادم "مردم در سر و صدا میبینند"

البته هیئت و مسچد رفتن سفارش شده اما نه برای ریا و نه اینکه وقتی از این اماکن برمیگردیفکر دزدی و کم فروشی و مال مردم خوری و .................. باشی و باز وقتی رفتی مسجد فریاد کنی

"ف اغث یا غیاث المثتقیثین"

 *مسافر منتظر*

۶-رفعت را در تواضع قرار دادم"مردمدر تکبر دنبال میکنند"

پست ترین مردم کسانی هستند که:

به خاطر مال و دارایی دیگران در مقابل آنها تواضع و فروتنی میکنند

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در سه شنبه 26 مهر 1390برچسب:, در ساعت 21:16 | |
ارتش سفالین چین، لشکری خفته در خاک

ارتش سفالین چین، لشکری خفته در خاک

ارتش سفالین چین، مجسمه هایی انسان نما هستند که ما در بسیاری از فیلم های چینی یا هالیودی می بینیم اما اکثر ما از جمله خودم، فکر می کنیم این ارتش بیشتر ناشی از افسانه های مشرق زمین است و جنبه خیالی دارد تا واقعیت، اما باید بدانید این ارتش کاملا واقعی است و جزوی از میراث چین باستان به حساب می آید، میراثی که کاملا اتفاقی کشف شد!
وقتی که دهقانان حومه شرقی استان «شیان شانکسی» چین در ماه مارس سال ۱۹۷۴ برای رسیدن به آب در یک و نیم مایلی کوهستان لیشا، مشغول کندن زمین شدند نمی دانستند که گنجینه ای چند هزار ساله زیر خروارها خاک در انتظار آنهاست؛ گنجینه ای از مجسمه های سفالی ۸ هزار سرباز چینی که کشف آنها یکی از بزرگ ترین اکتشافات قرن بود. با پیدا شدن این سربازان سفالی، پای باستان شناسان و محققان زیادی به این منطقه باز شد، متخصصانی که در برابر یک سؤال بدون جواب قرار گرفته بودند، اینکه چه دلیلی برای ساخت این مجسمه ها در ابعاد واقعی یک انسان وجود دارد؟!
 

با اعلام خبر کشف این ارتش سفالی، کند و کاو باستان شناسان در این منطقه به سرعت شروع شد و به این ترتیب راز بزرگی فاش شد، اینکه تمامی مجسمه های کشف شده متعلق به سربازان و اسب های سفالی ای هستند که از زمان مرگ «کین شی هوآنگ»، اولین امپراتور چین همراه او دفن شده بودند. باستان شناسان دوران سلطنت کین شی هوآنگ را ۲۲۱ سال قبل از میلاد مسیح تخمین زده و به این نتیجه رسیده اند که

اولین امپراتور چین

برای اینکه بتواند در دنیای دیگر هم فرمانروایی کند تمام سفالگران و مجسمه سازان آن زمان چین را به خدمت گرفت و به آنها دستور داد هزاران مجسمه سرباز سفالی را بسازند تا با ارتشی سفالی به سرزمین مردگان برود، چون باور داشت که این ارتش پس از مرگ از او محافظت خواهد کرد. این جنگجویان سفالی با آرایش جنگی در

یک و نیم کیلومتری

مقبره امپراتور و رو به سرزمین های دشمن دفن شده اند، طوری که بین دشمن و مقبره امپراتور قرار بگیرند.

 

نکته جالب اینجاست که این سربازها دقیقاً به اندازه واقعی یک انسان ساخته شده اند و نوع پوشش و کلاه آنها کاملاً شبیه سربازان چین در دوران باستان است. از آنجا که این آثار باستانی در نزدیکی کوه لیشان کشف شدند، به نظر می رسد که مصالح لازم برای ساخت یک گورستان پر از سرباز از همین کوه تهیه شده باشد. مقبره عظیم کین شی هوآنگ هم دقیقاً مثل محوطه امپراتوری خود اوست. در این گورستان، کاخ ها، ساختمان ها و اتاق های زیادی وجود دارد؛ تالارها، دیگر بناها و محوطه اطرافشان با دیوارهای بلند محصور شده اند.

 


افسانه ها زنده می شوند

بعد ازکشف این مکان عجیب، بازار شایعه ها بین مردم این کشور داغ شد. خیلی ها با استناد به افسانه های قدیمی می گفتند که این جنگجویان سفالی در حقیقت سربازان واقعی هستند که با امپراتور به خاک سپرده شده اند تا از او در برابر هر گونه خطری محافظت کنند. در کنار این سربازان جنگی تعداد دیگری از مجسمه های سفالی هم به چشم می خورد که از لحاظ ابعاد و اندازه کوچک تر از سربازان هستند و به تشخیص باستان شناسان، آنها مجسمه های اعضای همان گروه آکروباتی هستند که برای سرگرم کردن سربازان در مواقع بیکاری به همراه ارتش فرستاده می شدند. به عقیده سی ما کیان -یکی از باستان شناسان معروف چینی که به تحقیق روی این گنجینه خفته در خاک پرداخته- ۲۴۶ سال قبل از میلاد مسیح، ۷۰۰ هزار کارگر برای ساخت مقبره امپراتور اول به خدمت گرفته شدند. هنگامی که آنها شروع به ساخت این سربازان کردند، کین شی هوآنگ ۱۳ ساله بود و عجیب اینکه این امپراتور نوجوان دستور داده بود «

هیچ یک از سربازان نباید شبیه یکدیگر باشند

». به نظر می رسد همین نکته دلیلی برای شروع زود هنگام ساخت آنها باشد.

 

این باستان شناس در یکی از کتاب های معروف خود به نام «شیجی» مدعی شده است که اولین امپراتوری با کاخ ها، برج های خوش منظره، مقامات رسمی، ابزارهای با ارزش و اشیای بسیار جالب و دیدنی اش به خاک سپرده شد. با کشف ارتش سفالی تراکوتا این عقیده او رنگ واقعیت گرفت اما کار به همین جا ختم نشد چون از نظر باستان شناسان احتمال اینکه ساختمان های دیگری هم زیر خاک مدفون شده باشند وجود داشت. حدس آنها درست بود چون با کندو کاوهای بعدی،

معبد بزرگ شی هوآنگ دی

سر از خاک بیرون آورد؛ معبدی هرمی شکل با ۷۶ متر طول و نزدیک به ۳۵۰ متر مربع مساحت. بعد از کشف این معبد باستان شناسان از ترس اینکه مبادا در جریان حفاری به اشیای با ارزشی که همراه امپراتور کین شی هوآنگ مدفون شده آسیب برسد، ترجیح دادند که این کار را انجام ندهند و معبد خفته در خاک را بیشتر از این بیدار نکنند. امروزه تنها قسمت بسیار کوچکی از این معبد حفاری شده که البته انتشار عکس ها و تصاویر ویدئویی آن به دستور مسؤولان چینی ممنوع است و تنها تعدادی از مقامات سیاسی مثل

ملکه الیزابت دوم

این ارتش سفالی چینی را از نزدیک دیده اند.

 


ساختن ارتش سفالی

طبق بررسی های به عمل آمده، سربازان سفالی توسط دو گروه بزرگ ساخته شده اند، کارگران محلی و مجسمه سازان و پیکرتراشان چینی. ساخت این مجسمه ها مراحل مختلفی داشت به این ترتیب که اول سر، دست ها، پاها و تنه هرکدام از آنها به صورت جداگانه ساخته می شد و بعد روی همدیگر سوار می شدند. مطالعات نشان می دهند که هشت نوع قالب بدنی برای ساخت مردان سفالی مورد استفاده قرار گرفته و در نهایت وقتی که سر، دست ها و پاها روی تنه سوار می شدند، خاک رس به آنها اضافه می شد تا استحکام بیشتری پیدا کنند. حالا نوبت نقش بستن اعضای چهره آنها روی صورتشان بود.در آن زمان ها رایج بود که سازنده هر شی ء نام خود را روی آن حک می کرد تا بعدها وقتی که آن شی ء از نظر کیفیت دچار مشکل شد، کم کاری فرد خاطی مشخص شود.

 

چنین شیوه ای در ساختن سربازان سفالی هم به کار رفت و دستور داده شد تا سازنده هر مجسمه نام خود را روی آن حک کند. به همین دلیل باستان شناسان به راحتی توانستند تمامی افرادی را که در ساختن این ارتش به خدمت گرفته شده اند مشخص کنند. در نهایت وقتی که ساخت مجسمه ها تمام شد، سربازانی که از نظر درجه با هم یکی بودند در کنار همدیگر قرار داده شدند تا با امپراتور کین شی هوآنگ به سرزمین مردگان بروند. این مجسمه ها در حالت های مختلف و با ابزار آلات جنگی گوناگونی ساخته شده اند؛ مثل سربازان پیاده نظام که حالت ایستاده دارند، کمانداران که در حالت زانوزده ساخته شده اند و ارابه ران ها که ارابه های متصل به چندین اسب را می رانند. نکته جالب اینجاست که سه بخش مختلف این ارتش سفالی در سه گودال مختلف کشف شده اند: گودال اول که مشهورترین و بزرگ ترین گودال هم هست، سربازان پیاده نظام را در خود جای داده است. گودال دوم به سربازان سواره نظام تعلق دارد و گودال سوم هم متعلق به افسران و درجه داران است. ابعاد این سربازان سفالی کاملاً شبیه یک انسان واقعی است و هرکدام از آنها مدل موی مخصوص به خود را دارند، مدل مویی که نشان دهنده درجه نظامی آنها هم هست. شکل چهره، اسلحه های سفالی ای که در دست این سربازان قرار دارند و روغن جلایی که در آخر کار به آنها زده شده،آن قدر چهره ای طبیعی به آنها داده که انگار واقعاً یک ارتش بزرگ زیر خاک صف بسته اند.

 


حفر کانال برای درجه داران نظامی

برای جا دادن تمامی سربازان چهار کانال به طول یک و نیم کیلومتر و به عمق هفت متر در شرق معبد شی هوآنگ دی حفر شد. در این کانال ها تمامی ارتش ۸ هزار نفری در کنار هم قرار داده شدند. در کانال اول ۱۱ راهرو که بیشتر آنها بیش از سه متر عرض دارند،کنده شده اند. این راهروها با آجرهای کوچکی سنگ فرش شده اند و یک سقف چوبی برای حفاظت در برابر اشعه خورشید و دیگر حوادث طبیعی روی این کانال تعبیه شده است. دومین کانال، محلی برای سواره نظام و سربازهای پیاده با درشکه های جنگی است که به نظر می رسد این گروه اعضای گارد نظامی هستند. در کانال بعدی تمام بالا رتبگان نظامی دور هم جمع شده اند و مقر فرمانده از ورودی کانال سوم شروع می شود. چهارمین کانال هم خالی است و به نظر می رسد که توسط سازندگان آن نیمه کاره رها شده است.

 


سربازان در موزه

چند سال بعد از کشف سربازان، از ۱۳ سپتامبر سال ۲۰۰۷ تا آوریل سال ۲۰۰۸ نمایشگاهی با نام «نخستین امپراتور؛ ارتش سفالی چینی» در انگلستان برگزار شد و در آن ۱۲۰ شیء یافته شده از معبد کین شی هوآنگ و ۲۰ جنگجو در معرض دید عموم قرار گرفت. هنگامی که خبر برگزاری نمایشگاه همه جا پیچید، جمعیت زیادی برای دیدن این ۲۰ جنگجو و دیگر اشیا به موزه سرازیر شدند و حضور این بازدید کنندگان آن قدر زیاد بود که رکورد حضور مردم در زمان نمایشگاه «توت آنخ آمون» در سال ۱۹۷۲ که در همین کشور برگزار شده بود، را زد. مردم آن قدر مشتاق تماشای این سربازان بودند که نمایشگاه تا نیمه شب پذیرای بازدید کنندگان بود.

 



 

لینک مطلب:4funy.zamenblog.com

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 21 مهر 1390برچسب:, در ساعت 21:4 | |
آگهي استخدام نيروي انتظامي

 


آگهي استخدام نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران
گروه ناجا-نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران به منظور تأمين نيروي انساني مورد نياز خود از بين جوانان متعهد، مؤمن و كارآمد(مرد)بصورت پيماني پنج ساله انتظامي در مقاطع افسري و درجه داري از طريق آزمون ورودي و ديگر مراحل (مصاحبه، معاينات پزشكي و ...) با شرايط مندرج در اين آگهي، استخدام مي نمايد.
    به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس ،نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران به منظور تأمين نيروي انساني مورد نياز خود از بين جوانان متعهد، مؤمن و كارآمد(مرد)بصورت پيماني پنج ساله انتظامي در مقاطع افسري و درجه داري از طريق آزمون ورودي و ديگر مراحل (مصاحبه، معاينات پزشكي و ...) با شرايط مندرج در اين آگهي، استخدام مي نمايد.

 

شرايط عمومي استخدام
 

لطفا به ادامه مطلب بروید

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در جمعه 8 مهر 1390برچسب:, در ساعت 10:49 | |
اینها سومالییایی نیستند اینجا بندر جاسک در استان هرمزگان است+تصویر

اینها سومالیایی نیستند، اینجا بندر جاسک در استان

 هرمزگان است/ مجموعه تصویری

 

جامعه > آسیب ها - بندر جاسک یکی از شهرهای استان هرمزگان در جنوب ایران است.این شهر در بخش مرکزی شهرستان جاسک قرار دارد.و از شهرهای استراتژیک ایران میباشد.
 
 
کپرنشینان در بندر جاسک


ادامه مطلب

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:, در ساعت 15:32 | |
چراغی که به خانه رواست به مسچد حرام است!!!!

اینها سومالیایی نیستند، اینجا بندر جاسک در استان

 هرمزگان است/ مجموعه تصویری

 

جامعه > آسیب ها - بندر جاسک یکی از شهرهای استان هرمزگان در جنوب ایران است.این شهر در بخش مرکزی شهرستان جاسک قرار دارد.و از شهرهای استراتژیک ایران میباشد.
 
 
کپرنشینان در بندر جاسک


ادامه مطلب

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:, در ساعت 20:9 | |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد

درباره وبلاگ

بسم رب الحسین ◄سلام دوستان ◄از اینکه "وبلاگ ما" را انتخاب کردید متشکریم... ◄امیدواریم لحظات خوشی را با ما داشته باشید... ◄عزیزانی که دوست دارند در این وبلاگ عضو بشن ، کافیه در قسمت ورود اعضا عضو بشن یه دقیقه بیشتر وقتتون را نمیگیره ◄شرایط عضویت هم اینه که شما وبلاگ یا سایت فعالی داشته باشید... عکس خانم و آهنگی که خوانندش خانم باشه و قالبهای خانم دار نذارین ( لطفا") ◄پس وقت را از دست ندهید و به جمع ما بپیوندید...
آرشيو
مهر 1391
مرداد 1391
تير 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390
بهمن 1389
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سایت :
مسافر منتظر
شقایق آنامیس
لينكستان
دکتر پروانه کاظمی
استانداری همدان استانداری همدان استانداری همدان استانداری همدان
کیفیت جهانی/ تنوع محصول/ قدرت خرید بالا
‏*‏‏*یا مهدی‏(عج‏)‏‏*‏‏*‏
پاتوق پاتوق پاتوق پاتوق پاتوق پاتوق پاتوق
تبادل لینک اتوماتیک 1
تبادل لینک اتوماتیک
ستاره ی سهیل
السلام علیکم یا اهلبیت النبوة
ناگفته ها
پیشوای شیعیان
بیهوده متاز
موعودنامه أین الطالب بدم مقتول بکرببلا
دوازده امام
دولت کریمه امام زمان
نازنین زهرا (س)
پرسپولیسته
بهترین وبلاگ علمی و اموزشی
____________
تک برگی در سر برگ خاطره ها
چی توزی ه_______________اااااااااااااااا
بلوچ
تقرب به خدا "کد مداحی جهت وبلاگ"
فارس TV
ابزار جديد جعبه هاي صوتي براي وبلاگها و وبسايتها
اشتیاق دل
▄▀ وبلاگ شخصی مهندس محمدجواد میرزابیگی▀▄
ساخت بنر رایگان
تک نویس
بچه مثبت
پاسباد دفاع
محبان فاطمه (س)
دانلود مداحی از تمامی ذاکرین
خورشید
نمایندگی
افزایش رایگان آمار وبلاگ
خادم الشهدا
شيعه جنوب
مدرسه قرانی حضرت مریم (س)
بسیجیان حوزه 6
85-فتنه نیوز
84-قلب سلیم(تا زندهایم رزمنده ایم)
83-ܓܨܓܨ یارب این آدم خاکی تنهاست ܓܨܓܨ
82-یوسف زهرا 14
81-گنجينه ی واژگان پارسی
80-تسنیم
79-فروشگاه اینترنتی ارزان ایشاپ
78-صدای یک غریبه
77-نینوا
76-علقمه
75-گفتمان دینی
74-"منتظران ولی"
73-حقیقت پنهان
72-یا ابا صالح المهدی ادرکنی"بهتره بدونیم"
71-وبلاگ احمد امیدی
70-yashayish
69-اشعار پسری از پایتخت جهان
68-وبلاگ مریم پاپلی
67-زائرین پیاده ولایت عشق
66-گالري عكس هاي من
65-بردخون
64-جوانی در همین نزدیکی
62-متنوع ترین مطالب را در اینجا ببینید
61-لبیک یااباصالح(عج)
60-انتظار سبز
59- دل سوختگان حضرت رقیه (س)
58-سوختن پروانه ها در آتش
57-اسلاح اصلاحات
56-انتظار
55-تبدیل گچ به سیمان
54-مجله مجازی حقوق
53-..::: تفکـــــــــری زیبــــا :::..
52-مُتَرَصِّد
51-((امام علی(ع))
50-صدها بازدید کننده مجانی برای سایت و وبلاگ شما
48-..:::کلبه دختر پسرای عاشق پیشه:::..
47-دعاها و اذکار الهی
46-سبز علویان
45-خاکریز عشق
44-پایگاه فن آوری اطلاعات
43-گل لیلا
42-گل نرگس
41-علوم دامی دانشگاه شیراز ورودی 88
40-فان۹۸-دانلود رایگان اسمپر بلاگفا
39-مبل صفیر
-SMS36 / سرگرمی / اوقات فراغت / جوک
35-مهدویت
34-شیعه تولز
33-اباصالح
32-اجناس شگفت انگیز و ارزان
30-شهر مطلب
29-وبلاگ ائمه
28-سایت آگهی رایگان و نیازمندی های همدان
27-به سوی ظهور
26-کوفی مدعی
25-انجمنیها
24-یا حسین شهید
23-قلم دانش آموز
22-دختران با حجاب
21-چشم انتظارت
20-عاشقانه های من
19-وبلاگ هيئت فرهنگي مذهبي شهداي گمنام
18-چشم به راه
17-وبلاگ بچه های افغانی در ایران
16-حضرت آقا
15-خانه کتاب ایران (کالج کتابهای الکترونیکی و صوتی خانه کتاب) T I K B O O K
14-پایگاه اطلاع رسانی حوزه نت
13-اللهم عجل لولیک الفرج
( آنامیس )
11-منتظر
10-بازتاب مسجدسلیمان*بازتاب ایران*بازتاب خوزستان*بازتاب اندیکا*بازتاب لالی*بازتاب هفتکل
9-به نام خالق هستی ها
8-امام رئوف
7-دستنوشته های یک مانی ...
6-اشک بر حسین (ع)
5-گل هر آرزو
4-مرجع راهنما و لینک باکس های مذهبی
3-"کمیاب ترین های دنیای وبــــــ"
2-[گل]##گل بهاری##[گل]
1-رهروان ولایت
0-" ترجمه آنلاين متن انگليسي شما "
00-عكسهاي گل انار
000-یاران امام زمان
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com


لينكدوني

نی نی شکلک
یک کلیک تا " امام رضا "
بازی تراوین
.
فروش کارت شارز
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

آرشيو پيوندهاي روزانه


CopyRight| 2009 , mosafermontazer.LoxBlog.com , All Rights Reserved
Powered By Blogfa | Template By: LoxBlog.Com